1 ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Πλήρης αναφορά Βιβλιογραφίας θα αναρτηθεί με την ολοκλήρωση των σημειώσεων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΝΑΟ - ΜΟΥΣΙΚΟΣ Καρατζαφέρης Ευστάθιος Αλέξανδρος.
Advertisements

Ανταλλαγή Μηνυμάτων και Προσδιορισμός Ρόλων μέσω Στρατηγικών
Ανάπτυξη Μοντέλου Ρομποτικού Οχήματος Σταθερής Τροχιάς, για Αποθήκη Κέντρου Διανομής Λιανεμπορίου ή Υπηρεσιών Logistics Γκρέμος Αναστάσιος ΠΛΣ Διπλωματική.
ROBOT! Πολλοί θα αρανωτιέστε τι είναι τα ρομπότ....τα ρομπότ είναι μια μηχανική συσκευή η οποία μπορεί να δράσει κάτω από τον απ’ευθείας έλεγχο ενός ανθρώπου.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Σχεδίαση ενός βραχίονα SCARA χρησιμοποιώντας LEGO Mindstorms NXT και MATLAB Φλώρου Παγώνα ΑΜ : 1570 Επιβλέπων Καθηγητής :
Εισαγωγή στον Robot Simulator HY-475/575. Περιεχόμενα Εισαγωγικά Αρχιτεκτονική Εγκατάσταση Περιήγηση.
Εφαρμογές Πληροφορικής
12/12/2014Κοινότητες Μάθησης με τη Χρήση Ρομποτικής Μάριος Κυριακόπουλος Γιώργος Σμαρδάς.
ΤΙΤΛΟΣ: Talking Faces version ΕΠΙΠΕΔΟ: Παιδιά δημοτικού ΕΚΔΟΣΕΙΣ: © Inclusive Technology ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ: CD-ROM & μικρόφωνο ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ: ηχογράφηση.
Χρήση των Υπολογιστών στη ζωή
Τρισδιάστατη δομή: από τα ρομπότ στα μόρια
ROBOTS Ορισμός Ιστορία Τομείς ρομποτικής Ρομποτική χειρουργική
Εργασία Πληροφορικής Θέμα: Εκπαιδευτικό Οδοντιατρικό Ρομπότ Από τις φοιτήτριες: Αϊβάζη Χρυσοβαλάντου Λιάση Ιωάννα Λιοσάτου Ρεγγίνα Μάιος 2012.
Προηγμένη Τεχνητή Νοημοσύνη
Αυτόνομοι Πράκτορες ( Εργασία Εξαμήνου ) Απόδραση TUC_Robot από λαβύρινθο ! Χρίστος Παρασκευά
Αυτόνομοι Πράκτορες Εργασία Εξαμήνου Αναγνώριση αντικειμένων για το πρωτάθλημα τετραπόδων του RoboCup.
HAVE OR HAS HAVEN’T OR HASN’T. Xρησιμοποιούμε το ρήμα για να πόυμε ότι κάτι ανήκει σε κάποιον. (CLICK TO LEARN!)
ΙΑΠΩΝΙΑ Από τον Ευστάθιο Παναγιώτου, Κωνσταντίνο Κοντίνο και Σταύρο Ενωτιάδη Δημοτικό Αγίας Μαρίνας (Κ.Β) Δεκέμβριος 2014.
E-ProBotLab Εργαστήριο κατασκευής και προγραμματισμού ρομποτικών συσκευών Βασίλης Κόμης, Καθηγητής, πρόεδρος Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η. Χριστόφορος Καραχρήστος, Κώστας.
Ομάδα Σχεδιασμού.  Βήμα 1 ο :Εύρεση γεωγραφικού βορρά με τη βοήθεια της σκιάς ενός νήματος το ηλιακό μεσημέρι!  Βήμα 2 ο :Σχεδιασμός των αξόνων της.
ΑΤΕΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ & ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: Η Εφοδιαστική Αλυσίδα των Χρωμάτων Μελέτη Περίπτωσης: Εταιρεία.
Χρήση Κειμενογράφου & Μέγεθος Εργασίας Το μέγεθος της εργασίας θα πρέπει να προσεγγίζει τον προκαθορισμένο αριθμό λέξεων, με μια απόκλιση ± 15%. Δηλαδή,
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΜΕΡΟΥΣ Οι νέες διαστάσεις του διαδικτύου web 2.0 Μαρία Β. Χατζή Δασκάλα, Δρ. Διδακτικής των Φ.Ε. Επιμορφούμενη ΠΑΚΕ.
Σχεδιασμός ενεργειών. Προβλήματα σχεδιασμού ενεργειών Στα προβλήματα σχεδιασμού ενεργειών δίδονται –Η αρχική κατάσταση του κόσμου –Η επιθυμητή τελική.
Εμμανουήλ Τσαρδούλιας Μεταδιδακτορικός Eρευνητής Ρομποτικής ΤΗΜΜΥ ΑΠΘ / ΕΚΕΤΑ Λουκάς Πέτρου Αναπληρωτής Kαθηγητής ΤΗΜΜΥ ΑΠΘ Εφαρμογές ρομποτικής χαμηλού.
Εισαγωγή στη Ρομποτική Ενότητα 11: Επίγεια Ρομποτικά Οχήματα Τζες Αντώνιος Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών.
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΙΙ (ΓΕΝΕΤΙΚΟΙ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ) Τμήμα Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής -Εργαστήριο Αναγνώρισης Προτύπων Διευθυντής: Σπύρος Λυκοθανάσης, Καθηγητής.
Φωταύγεια 1/4 Με τον όρο φωταύγεια χαρακτηρίζεται οποιαδήποτε εκπομπή φωτός χωρίς θέρμανση. Το φαινόμενο της φωταύγειας είναι αυτό που παρατηρείται στα.
Μαθηματα προγραμματισμου μεσαιου επιπεδου
Εισαγωγή στη Ρομποτική
Η “ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ” ΣΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ (Χριστιάνα Χαμπίπη – Γ3)
Ασκήσεις Κεφάλαιο 11.
Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων Εργαστήριο Ρομποτικής
ΕΛΒΕΤΙΑ Τμήμα: Β3 Πρότυπο Γυμνάσιο Ζωσιμαίας Σχολής Ιωαννίνων
2 ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Πλήρης αναφορά Βιβλιογραφίας θα αναρτηθεί με την ολοκλήρωση των σημειώσεων.
Αυτοκινούμενα και εναέρια Ρομποτικά Συστήματα
Ρομποτική Μάθημα 4ο «Κινηματική χειριστών»
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης
WEB 2.
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης
Usenet.
Πολύ χρήσιμο για να πετιέται.
ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΟΙ ΒΡΑΧΙΟΝΕΣ.
1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Τάξη Στ2 Βασίλης Α
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Βασίλης Α Τάξη Στ2 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο
Π.Γ.Ε.Σ.Σ Θρησκευτικά Γιώργος Λεπίδας
Dick Hebdige «Υπο-κουλτούρα: το νόημα του στυλ» Κεφ. 7ο & Κεφ. 8ο
Οι νομοί της Ηπείρου και οι πρωτεύουσες τους
Η ΜΑΓΕΙΑ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ
Συντονιστής – επιβλέπων καθηγητής: Λιόντος Ιωάννης ΠΕ4 - Χημικός
ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : ΣΟΥΣ ΙΣΣΑΜ
ΛαϊκέΣ παραδόσειΣ ήθη και έθιμα
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Περίληψη - Στόχος Εργασίας Αρχιτεκτονική - Υλοποίηση
ΞΕΝΕΣ!!! ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ.
Βασίλης Α. 1Ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Τάξη Στ2 2016
Ιωάννης ο Βαπτιστής: Ο τελευταίος Προφήτης και Πρόδρομος του Χριστού
ΕΠΙΒΛΕΠΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : Σους Ισσάμ.
1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολειο Τάξη Στ2 Βασίλης Α
<Διαθεματική προσέγγιση της Θεωρίας Ελέγχου στη Μέση Εκπ/ση>
Σώζοντας το νερό για ένα καλύτερο μέλλον!
Proiect de licenţă Robot Autonom
ROBOT CÔNG NGHIỆP Bộ môn Máy & Tự động hóa.
ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΠΑΓΩΝ
Μηχανές-Εφευρέσεις των αρχαίων Ελλήνων
ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΑΝΤΡΙΑΝΑ ΚΑΛΛΗ Ε2.
Ρομποτική.
ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΟΝΟΥΦΡΙΑ ΠΟΛΥΜΝΙΟΥ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Πλήρης αναφορά Βιβλιογραφίας θα αναρτηθεί με την ολοκλήρωση των σημειώσεων.

ΑΡΧΕΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ 1Ο ΕΠΑΛ ΣΕΡΡΩΝ

..τι είναι Μηχανολογία ;

..ρωτήστε τους Έλληνες !!!!!!

Το πρώτο ROBOT του κόσμου Τάλως Το πρώτο ROBOT του κόσμου

Ο Τάλως ήταν μυθικός φύλακας της Κρήτης. Ο Τάλως ήταν μυθικός φύλακας της Κρήτης. Ήταν γιγάντιος, ανθρωπόμορφος και με σώμα από χαλκό. Σχετικά με την προέλευσή του, υπάρχουν διαφορετικές εκδοχές. Η πιο γνωστή, από τον Απολλόδωρο, λέει πως τον κατασκεύασε ο θεός Ήφαιστος και τον χάρισε στο βασιλιά  Μίνωα για να φυλάει την Κρήτη. ΠΗΓΗ : el.wikipedia.org

Ο Πλάτων τον θεωρεί υπαρκτό πρόσωπο, αδελφό του Ροδάμανθυ Ο Πλάτων τον θεωρεί υπαρκτό πρόσωπο, αδελφό του Ροδάμανθυ. Ο Απολλώνιος ο Ρόδιος αναφέρει ότι ήταν δώρο του Δία στην Ευρώπη, η οποία μετά τον χάρισε στο γιο της Μίνωα. Μεταγενέστερα ο Ι. Κακριδής, βασιζόμενος στο ότι ο Ησύχιος γράφει πως ταλῶς σήμαινε ήλιος (ενώ Ταλαιός είναι το όνομα του Δία) στην Κρήτη  και με βάση και άλλα στοιχεία, εκφράζει την άποψη ότι ήταν ηλιακή θεότητα που αργότερα μεταπλάστηκε σε ήρωα. ΠΗΓΗ : el.wikipedia.org

Μηχανολογία είναι ο επιστημονικός και επαγγελματικός κλάδος που έχει αντικείμενο την εφαρμογή των αρχών της Φυσικής για τον σχεδιασμό και την κατασκευή συστημάτων κίνησης και συστημάτων παραγωγής και μεταφοράς  ισχύος.

Τι μαθαίνουμε στη Μηχανολογία ;

Μαθηματική ανάλυση, Μηχανολογικό σχέδιο, Συστήματα κατεργασιών, Μηχανική…

Κινηματική, Δυναμικά συστήματα, Ψηφιακό έλεγχο, Θερμοδυναμική, Μηχανική των ρευστών…

Μεταφορά θερμότητας, Επιστήμη των υλικών, Μετρητικά συστήματα, Μοντελοποίηση, Υπολογισμό συστημάτων με Η/Υ, … και άλλα..

Ποιος είναι ο σκοπός της ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ ;;

Σκοπός της Μηχανολογίας και των Μηχανολόγων Μηχανικών είναι να εμβαθύνουν στη μεθοδολογία της επιστήμης τους για την ανάπτυξη, σχεδιασμό, υπολογισμό, κατασκευή, υλοποίηση, λειτουργία μηχανολογικών συστημάτων.

Δηλαδή ;;;

Οι ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ εφαρμόζουν τις γνώσεις τους καθώς και τις εθνικές, ευρωπαϊκές και διεθνείς προδιαγραφές, κώδικες, κανονισμούς, όπως επίσης και την τεχνογνωσία των επιχειρήσεων του κλάδου, στον σχεδιασμό, μελέτη, κατασκευή και ανάλυση καθώς και στη λειτουργία και συντήρηση μονάδων παραγωγής, βιομηχανικού εξοπλισμού, συστημάτων ψύξης και θέρμανσης, μηχανών εσωτερικής καύσης, αεροσκαφών, πλοίων και υποβρυχίων, ρομπότ, ιατρικών συσκευών κ.α. (ενδεικτική λίστα).

Πως το επιτυγχάνουν ;;;

Πρώτα πρώτα ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ !!!!

Στη συνέχεια ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΝ !!!!

Χύτευση

Σφυρηλάτηση

Απότμηση

Ολκή

Έλαση

Διάτρηση

Επεξεργασία σε Τόρνους

Επεξεργασία σε Φρέζες

Σύνθετες επεξεργασίες

Κοπή με ειδικά πριόνια

Συγκόλληση

Δοκιμάζουν.. Ελέγχουν.. Διορθώνουν.. ..και ξανά από την αρχή..

Εφαρμογές της Μηχανολογίας

..και άλλα πολλά..

Τέλος Εισαγωγής