ΜΑΘΗΜΑ: ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
Advertisements

Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
Επιτυχής Διεπιχειρησιακή Συνεργασία. Μέτρηση Απόδοσης Δικτύου Συνεργασιών. Πανεπιστήμιο Αιγαίου Σχολή Επιστημών της Διοίκησης Μ. Ν. Γαρρή Παρουσίαση: Χ.Φ.
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ – ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Ερωτήσεις και απαντήσεις σχολικού
Λύκειο Αγίου Νικολάου Τάκη Βασιλική Όθωνος Κατερίνα
Γ1.4 Γ1.4 Οι μεγάλες πόλεις του πλανήτη Πόλη ονομάζεται μια περιοχή στην οποία παρατηρείται πιο μεγάλη συγκέντρωση ανθρώπων απότι στις υπόλοιπες περιοχές.
Υπολογιστές Στέφανος Ρηγόπουλος Χρήστος Ρίμπας Νάγια Σακελλαράκου
ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ «ΔΙΑΛΟΓΟ»
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥΣ.
Παρουσίαση Μικροδιδασκαλίας Αντωνακάκης Γεώργιος Ηράκλειο 01/12/2014.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΣΚΛΗΡΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΔ 1η :ΜΑΘΗΜΑ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ
1 ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ.  Το παιχνίδι της πολιτιστικής κληρονομιάς Το παιχνίδι της πολιτιστικής κληρονομιάς  Το παιχνίδι της πολιτιστικής.
Η περίοδος της Μεγάλης Ακμής του Βυζαντίου ( )
Κεφάλαιο 1ο : Εισαγωγή στη Κοινωνιολογία
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ 1929.
Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
Τ Ο «Ν ΕΟ Λ ΥΚΕΙΟ Η πρόταση του Υπουργείου Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
Διδακτική Πληροφορικής
Εργασίες Διδακτική των κοινωνικών επιστημών Μαρία Ρεπούση.
Το Νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για το σχολικό έτος Δομή του Ωρολογίου Προγράμματος Ομάδες Προσανατολισμού Επιστημονικά.
Γεωλογία – Γεωγραφία Β ΄ Γυμνασίου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ – ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ, ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΧΩΡΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΥΝΟΡΙΑΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΜΑΘΗΜΑ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 12: Η Εποχή μετά το 1973 Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 13: Η Σοβιετική Ένωση Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
Στατιστική Επιχειρήσεων Ενότητα 4: Αναλογικοί Αριθμοί και Αριθμοδείκτες. Σαντουρίδης Ηλίας Καθηγητής, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 11: Η Χρυσή Εποχή Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
► Karew Ure. The Psychology of Manufacturer (1835) ► Kίνημα βελτίωσης των συνθηκών ζωής στα εργοστάσια (στελέχη πρόνοιας) (welfare officers). Kύριος σκοπός.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 4: Η εξέλιξη του Καπιταλισμού Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
Σύγχρονη Πρακτική Φιλοσοφία Ενότητα 3η: Η έννοια της ελευθερίας και της δικαιοσύνης. Όνομα Καθηγητή: Παρούσης Μιχαήλ Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
Εργασία στο Μάθημα: «Εκπαιδευτική τεχνολογία-Πολυμέσα» Διδάσκων : Άγγελος Γιαννούλας Ομάδα εργασίας Λινάρδος Γεώργιος Μπουντούρης Παναγιώτης Ντιγριντάκη.
Αγορά Εργασίας - Καινοτομία στην Οικονομία της Γνώσης
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Δείκτες Επιτυχίας και Δείκτες Επάρκειας
CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε
Η Εκπαίδευση Είναι το λίκνο που ανατρέφει: Δημόσιους λειτουργούς,
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ Ι
Ορισμός Επίδειξη είναι η παρουσίαση μιας πράξης μιας διαδικασίας ή ενός φαινόμενου με πραγματικά μέσα. Όταν δεν χρησιμοποιούνται πραγματικά μέσα ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΝΕΟΦΥΤΟΥ
Σκεπτόμενοι σαν οικονομολόγοι
Διοικητική Λογιστική Ενότητα # 8: Λήψη βραχυπρόθεσμων αποφάσεων βάσει κόστους Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (Εταιρικη Κοινωνικη Ευθυνη)
Γενική Οικονομική Ιστορία
Ενότητα 6: Μιλάμε για την 28η Οκτωβρίου 1940
Πληροφοριακή Συμπεριφορά
Όνομα Καθηγητή: Χρήστος Τερέζης
ENNOIEΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Ο Ρ Ι Σ Μ Ο Σ Ε Π Α Γ Γ Ε Λ Μ Α Τ Ο Σ Με τον όρο επάγγελμα εννοούμε το "είδος της βιοποριστικής εργασίας", δηλαδή της εργασίας που θα μας βοηθήσει να.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής Βαγής Σαμαθρακής 1.
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
Η καθημερινή μέρα μιας γυναίκας και ενός άντρα
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Δίνει τον ορισμό του βιομηχανικού ρομπότ.
Γ1.4 Οι μεγάλες πόλεις του πλανήτη
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
ΘΕΜΑ 2016 Ανεργία και Απασχόληση και οι συνέπειες τους για την οικονομία. α) Αίτια και πολιτικές αντιμετώπισης της ανεργίας. β) Η επίδραση της σημερινής.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΘΗΜΑ: ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ της εργασίας Καταμερισμός Τίτλος ωριαίας ενότητας

ΣΤΟΧΟΙ ΕΝΟΤΗΤΑΣ Να κατανοήσουν την εξέλιξη της οικονομίας μέσω του καταμερισμού των έργων Να αναγνωρίζουν τα τεράστια οφέλη του καταμερισμού των έργων. Να συνειδητοποιήσουν ότι ο καταμερισμός της εργασίας οδήγησε στις ανταλλαγές μέσω χρήματος.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ - ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ Ο καταμερισμός των έργων (ή της εργασίας) είναι μια πολύ σημαντική εξέλιξη στην οικονομική ζωή των ανθρώπων. Σύγκριση παλαιότερων εποχών με τη σύγχρονη

Σειρά συναρμολόγησης στο εργοστάσιο Ford. Αυτοματοποιημένη παραγωγή αυτοκινήτων με τη χρήση νέων τεχνολογιών (D. Corbett, Ιστορικός Οδηγός: Αυτοκίνητα, εκδ. Ερευνητές, 2001). Σειρά συναρμολόγησης στο εργοστάσιο Ford.

Ενδεικτική εξέλιξη του χρόνου εργασίας (παράδειγμα Γαλλίας). «1841: Μείωση σε 8 ώρες την ημέρα της εργασίας των παιδιών κάτω των 12 χρόνων. 1848: 12 ώρες εργασίας την ημέρα για τους εργάτες εργοστασίων. 1900: Η ημερήσια διάρκεια εργασίας για τους ενήλικες μειώνεται προοδευτικά από τις 12 στις 10 ώρες. 1906: Θεσμοθετείται η εβδομαδιαία υποχρεωτική αργία. 1919: Θεσμοθετείται το 8ωρο, η ανώτατη διάρκεια εργασίας σε 8 ώρες την ημέρα και σε 48 ώρες την εβδομάδα. 1936: Η νόμιμη εβδομαδιαία διάρκεια εργασίας γίνεται 40 ώρες. Θεσμοθετείται η άδεια δύο εβδομάδων 1948: Δικαιώματα του ανθρώπου Συνδικαλιστική ελευθερία. 1950: Ευρωπαϊκή συνθήκη για τις ελευθερίεςΣυλλογικές συμβάσεις εργασίας. 1956: Θεσμοθετείται η άδεια των 3 εβδομάδων. 1963: Θεσμοθετείται η άδεια των 4 εβδομάδων. 1968: Συμφωνία που καταλήγει στις 40 ώρες εργασίας την εβδομάδα. 1982: Η διάρκεια εβδομαδιαίας εργασίας διαμορφώνεται στις 39 ώρες. 20002002: Θεσμοθετείται η εβδομαδιαία εργασία στις 35 ώρες». (Nouveau Manuel, 1996:271).

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Χρησιμοποιούμε απλά καθημερινά παραδείγματα για να παρουσιάσουμε τα τρία πλεονεκτήματα του καταμερισμού των έργων. Αύξηση απόδοσης Ανάπτυξη δεξιοτεχνίας και Δημιουργία εφευρέσεων και αύξηση παραγωγής Αναφέρεται ως μειονέκτημα ότι μια συνεχώς επαναλαμβανόμενη εργασία μπορεί να οδηγεί σε μονοτονία.

Χρησιμοποίηση χρήματος στις ανταλλαγές Ο καταμερισμός των έργων συνεπάγεται την ανάγκη ανταλλαγών μεταξύ των ατόμων. Ανάπτυξη του όγκου ανταλλαγών Η ανάπτυξη του χρήματος διευκολύνει τις ανταλλαγές και οδηγεί στον πλούτο των σημερινών οικονομιών

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ α) συζήτηση με τους μαθητές σχετικά με το αν η εξέλιξη της επιστήμης θα ήταν δυνατή χωρίς τον καταμερισμό της εργασίας και το αν η οικονομία θα μπορούσε να αναπτυχθεί χωρίς αυτόν. β) αναφορά σε προϊόντα που χρησίμευσαν ως μέσο ανταλλαγής στο παρελθόν.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΗ α) Ο καταμερισμός της εργασίας αναπτύσσει τη δεξιοτεχνία. Σ Λ β) Ο καταμερισμός της εργασίας αναπτύσσει την εξυπνάδα. Σ Λ γ) Χωρίς καταμερισμό της εργασίας η επιβίωση των ανθρώπων θα ήταν αδύνατη. Σ Λ δ) Χωρίς καταμερισμό της εργασίας η ανάπτυξη της οικονομίας θα ήταν εξαιρετικά δύσκολη. Σ Λ

Επίσκεψη στους ιστοτόπους Το χρηματιστήριο και το κραχ της τουλίπας (30/05/2017 02.15) http://photodentro.edu.gr/ugc/r/8525/646?locale=el Ιστορία της δραχμής (30/05/2017 02.25) https://youtu.be/tHOmLmBnFsA?t=18