Προσθήκη εικόνας σε ιστολόγιο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεργατικό Εργαλείο wiki
Advertisements

Δημιουργία λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου gmail της Google
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Βόρειας Αμερικής Κεφ. 39 Ουρδας Ιωάννης 2013.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΕΛΕΝΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ.
> > Ερευνητική εργασία Β λυκείου. Κανελλοπούλου Αλεξία Πατσούρα Εύη Σινάνος Νίκος Σίνανος Παναγιώτης Σχολικό έτος Σχολικό έτος Γενικό.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ (BLOG) ΣΤΟ BLOGGER Τα διαδοχικά βήματα.
Χαμομήλι Η μαθήτρια : Αναστασία Συνοδινού. Στοιχεία για την παραγωγή του χαμομηλιού Το γερμανικό χαμομήλι είναι ετήσιο ποώδες φυτό της Νοτιοανατολικής.
Κανονικά πολύγωνα. Κανονικά πολύγωνα στη φύση, τέχνη, ανθρώπινες κατασκευές, Μαθηματικά …
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Προγραμματισμός Έτους και Ενότητας (Γ’ Γυμνασίου)
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Συγγραφή και Παρουσίαση ερευνητικών εργασιών
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Κωνσταντινίδης Ίβο – Μπαλάφα Δήμητρα Δηώ
Μάθημα 9ο HTML.
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Γέρικο Νομού Έβρου Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Εκπαιδευτική ομάδα: Αλεξάνδρα- Ιωάννα Βερέττα & Νετζμεττήν Πίσκα.
Πετράκη Ειρήνη Σολωμός Αλέξανδρος Σπύρου Μαριαλένα Τάξη: Β’2
Δημιουργία και επεξεργασία ερωτηματολογίου με τις google forms
Πώς δημιουργούμε ιστολόγιο
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ Ν.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΠΡΟΙΚΑ
Ιουδαϊσμός Εργασία των μαθητριών: Φωτιάδου Αναστασία
Ρομαντισμός.
Αρχές καλής λειτουργίας του θεσμού της παράλληλης στήριξης
Πηγαίνετε στο YouTube και κάνετε copy το link της Κωνσταντίνας Πετροδασκαλάκη (Σνούκερ!Τι είναι και πώς.
ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Γεωμορφολογικά χαρακτηριστικά της Ρουμανίας
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Αρχές καλής λειτουργίας του θεσμού της παράλληλης στήριξης
Τα Βασικά δόγματα Γιώργος Λεπίδας Γ΄2.
ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ (ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΒΙΑ)
Εφαρμογή 1: Μια πρώτη, μινιμαλιστική ιστοσελίδα
Ισθμός της Κορίνθου Νικόλας-Κωνσταντίνος Μπαρτζώκας
Η Ομάδα Yellow.Warriors.RacingTeam
Ινδιάνοι.
ΛαϊκέΣ παραδόσειΣ ήθη και έθιμα
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ WEB ΣΤΟ TWINSPACE
Μαρία Αμπατζή, Ε2, Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΒΙΔΑΛΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Β΄ 1.
Από τον Web 1.0 στον Web X
Προφίλ Facebook.
(το πείραμα και τα συμπεράσματα)
Βασικές αρχές διδακτικής αξιοποίησης
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Τίτλος πτυχιακής εργασίας
Ηρώ Φραντζή Κυριακή, 14 Οκτωβρίου 2018
«Το κάπνισμα στην καθημερινή ζωή των μαθητών
ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΠΑΙΔΙΟΥ-ΜΗΤΕΡΑΣ ΧΡΗΣΤΗ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ Ουζουνάκης Πέτρος1, Φραντζανά Αικατερίνη2, Κουρκούτα Λαμπρινή3 1. Νοσηλευτής ΤΕ Πανεπιστημιακό.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΣΕΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΦΑΙΣΤΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG Στις διαφάνειες περιγράφονται τα διαδοχικά βήματα για τη δημιουργία blog στον blogger, τη μια από τις δωρεάν υπηρεσίες σχετικού λογισμικού,
Τα βασικά χαρακτηριστικά του αρχείου: Όνομα:
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
Γ2 Σοφία Χαντζή.
ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Πλατή Παναγιώτα1, Βακαλοπούλου Βασιλική2, Κουρκούτα Λαμπρινή3 1. Απόφοιτος Τμήματος Ιστορίας- Αρχαιολογίας,
ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΣΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ
Η Ιστοσελίδα της Α΄ Τάξης Αυτή η πολύ απλή σελίδα είναι φτιαγμένη
Ενότητα A5.1.2γ (Αποθήκευση Αρχείων από το Διαδίκτυο )
Δίκτυα Υπολογιστών και Διαδίκτυο/Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΈΝΑ WIKI ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΣΕ 9 ΑΠΛΑ ΒΗΜΑΤΑ
Ἑλλήνων Οἶνος Project Α1 59ο Γενικό Λύκειο Αθηνών.
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Προσθήκη εικόνας σε ιστολόγιο Πληκτρολογούμε τη διεύθυνση www.blogger.com , εισάγουμε τους κωδικούς του gmail και στη συνέχεια ανοίγουμε τον επεξεργαστή κειμένου είτέ επιλέγοντας το πορτοκαλί κουμπί (Δημιουργία Νέας Ανάρτησης, είτε τις υπάρχουσες αναρτήσεις (1 ανάρτηση στο συγκεκριμένο παράδειγμα) Ηλίας (Λίνος) Υφαντής, Επιμορφωτής Β Επιπέδου ΠΕ 02

Ηλίας (Λίνος) Υφαντής, Επιμορφωτής Β Επιπέδου ΠΕ 02 Αφού επιλέξουμε από τις γραμμές εργαλείων την εισαγωγή εικόνας, κάνουμε κλικ στην εισαγωγή αρχείων το κουμπί «Επιλογή Αρχείου» από την υποενότητα «Μεταφόρτωση». Επιλέγουμε την κατάλληλη εικόνα που έχουμε βρει στο διαδίκτυο είτε από ιστοσελίδα είτε από τις εικόνες στη Google. Αφού μεταφορτωθεί Η εικόνα και την δούμε στην καρτέλα επιλέγουμε «Προσθήκη Επιλεγμένων» Ηλίας (Λίνος) Υφαντής, Επιμορφωτής Β Επιπέδου ΠΕ 02

Ηλίας (Λίνος) Υφαντής, Επιμορφωτής Β Επιπέδου ΠΕ 02 Μπορούμενα επιλέξουμε τη θέση της εικόνας και το μέγεθος της κάνοντας κλικ πάνω σε αυτή και στη Συνέχεια επιλέγοντας κάποιες από τις επιλογές που εμφανίζονται. Ηλίας (Λίνος) Υφαντής, Επιμορφωτής Β Επιπέδου ΠΕ 02

Προσθήκη βίντεο σε ιστολόγιο Προσθήκη βίντεο σε ιστολόγιο Η αναζήτηση βίντεο γίνεται συνήθως στην ιστοσελίδα youtube.com. Από εκεί θα αλιεύσουμε το βίντεο που Επιθυμούμε. Ανοίγουμε λοιπόν το youtube.com και πληκτρολογούμε το αντικείμενο της αναζήτησης μας, Πατώντας στη συνέχεια Αναζήτηση Ηλίας (Λίνος) Υφαντής, Επιμορφωτής Β Επιπέδου ΠΕ 02

Ηλίας (Λίνος) Υφαντής, Επιμορφωτής Β Επιπέδου ΠΕ 02 Αφού επιλέξουμε το βίντεο που επιθυμούμε κάνουμε δεξί κλικ πάνω σε αυτό και επιλέγουμε «Αντιγραφή Κώδικα Ενσωμάτωσης» (Αγγλικά «Copy embeed code» Ηλίας (Λίνος) Υφαντής, Επιμορφωτής Β Επιπέδου ΠΕ 02

Ηλίας (Λίνος) Υφαντής, Επιμορφωτής Β Επιπέδου ΠΕ 02 Επιστρέφουμε στην ανάρτηση μας και επιλέγουμε πάνω δεξιά το κουμπί HTML Ηλίας (Λίνος) Υφαντής, Επιμορφωτής Β Επιπέδου ΠΕ 02

Ηλίας (Λίνος) Υφαντής, Επιμορφωτής Β Επιπέδου ΠΕ 02 Πλέον είμαστε σε ένα περιβάλλον ανοικτού κώδικα. Επειδή δεν γνωρίζουμε κώδικα θα το βάζουμε αρχικά Στην αρχή του ώστε το βίντεο θα παίζει αντίστοιχα στην αρχή της ανάρτησης (μέχρι να το μάθουμε εμπειρικά)Κάνουμε λοιπόν κλικ στην αρχή του Κώδικα και επιλέγουμε Eπικόlληση (Paste) Ηλίας (Λίνος) Υφαντής, Επιμορφωτής Β Επιπέδου ΠΕ 02

Ηλίας (Λίνος) Υφαντής, Επιμορφωτής Β Επιπέδου ΠΕ 02 Ο κώδικας έχει ενσωματωθεί. Ξεκινά από το <iframe και καταλήγει στο </iframe>. Αν πειράξουμε τα νούμερα στις ενδείξεις height και width θα φέρουμε το βίντεο μας να εμφανίζεται στην επιθυμητή μορφή. Ελέγχουμε το βίντεο αν επιλέξουμε Σύνθεση αντί HTML πάνω δεξιά όταν ολοκληρώσουμε την εργασία μας. Στη συνέχεια πατάμε «Δημοσίευση» Ηλίας (Λίνος) Υφαντής, Επιμορφωτής Β Επιπέδου ΠΕ 02