Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ WEB ΣΤΟ TWINSPACE

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ WEB ΣΤΟ TWINSPACE"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ WEB ΣΤΟ TWINSPACE
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ

2 Τι εΙναι το eTwinning; Το eTwinning είναι μια Eυρωπαϊκή δράση μέσω της οποίας σχολεία από διαφορετικές Eυρωπαϊκές χώρες, κάνοντας χρήση εργαλείων Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), συνεργάζονται ώστε να αποκομίσουν παιδαγωγικά, κοινωνικά και πολιτισμικά οφέλη. Η δράση eTwinning δίνει στα σχολεία την ευκαιρία να μάθουν μαζί, να μοιραστούν τις απόψεις τους και να δημιουργήσουν καινούργιες φιλίες. 

3 Τι εΙναι το LearningApps.org;
Το LearningApps.org είναι μια εφαρμογή Web 2.0 που υποστηρίζει διαδικασίες μάθησης και διδασκαλίας με μικρές διαδραστικές μονάδες, με μορφή παιχνιδιού. Αυτά τα στοιχεία μπορούν να χρησιμοποιηθούν απευθείας σε μαθησιακά υλικά, αλλά και για αυτοδιδασκαλία. Ο στόχος είναι να συγκεντρωθούν οι δομικές μονάδες που μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν και να διατεθούν σε όλους. Τα μπλοκ (που ονομάζονται Εφαρμογές) δεν περιλαμβάνουν συγκεκριμένο πλαίσιο ή συγκεκριμένο σενάριο εκμάθησης. Επομένως, τα μπλοκ δεν είναι κατάλληλα ως πλήρη μαθήματα ή καθήκοντα, αλλά πρέπει να ενσωματωθούν σε ένα κατάλληλο εκπαιδευτικό σενάριο.

4 Τι εΙναι το jigsawplanet;
Το jigsawplanet είναι μία εφαρμογή στο web, κατά την οποία δημιουργούμε παζλ δωρεάν. Η εφαρμογή αυτή βρίσκεται στην παρακάτω ιστοσελίδα.

5 Πως μπορΟΥμε να εφαρμΟσουμε παιχνΙδια που δημιουργΗσαμε στις δΥο αυτΕς εφαρμογΕς στο twinspace;
LearningApps Παράδειγμα-εφαρμογής: δημιουργία μία κρεμάλας για την επίλυση ενός γρίφου. jigsawplanet παράδειγμα εφαρμογής: Δημιουργία του δικού μας παζλ, αξιοποιώντας την εικόνα του Πύργου μας.

6 LearningApps Βήματα 1. Κάνουμε σύνδεση και πατάμε create app και επιλέγουμε hangman. Στην συνέχεια επιλέγουμε create new app για να δημιουργήσουμε την δική μας κρεμάλα.

7 LearningApps 2. Επιλέγουμε την γλώσσα που θα θελήσουμε να διαβάσουμε στην ιστοσελίδα.

8 LearningApps Συμπληρώνουμε τα απαιτούμενα στοιχεία
Αpp title: Βάζουμε τίτλο Task description: περιγράφουμε τον γρίφο σύντομα Επιλέγουμε την γλώσσα γραφής στα ελληνικά Feedback: γράφουμε την ανατροφοδότηση ….π.χ. μπράβο παιδιά!!! Στο τέλος πατάμε finish editing and show preview

9 LearningApps Εάν είμαστε ευχαριστημένοι, πατάμε save αpp, εάν όχι, πατάμε edit again και διορθώνουμε τις επιλογές μας

10 LearningApps Έχοντας δημιουργήσει μία κρεμάλα για να λύσουμε ένα γρίφο, αντιγράφουμε τον κώδικα που βρίσκεται κάτω από το προηγούμενο πλαίσιο και τον επικολλάμε στην σελίδα του twinspace που επιθυμούμε στο πλαίσιο κώδικας. Όταν το επικολλήσουμε πατάμε πάλι πάνω στο κουμπί κώδικας και βλέπουμε το παιχνίδι μας ενσωματωμένο στη σελίδα του twinspace και πατάμε save. Μεταβαίνοντας στην σελίδα αυτή οι συνεργάτες μας θα μπορούν να παίζουν με την κρεμάλα που έχουμε ενσωματώσει.

11 jigsawplanet ΒΗΜΑΤΑ Πατάμε πάνω στην επιλογή create,
επιλέγουμε την εικόνα που θα επιθυμούμε να γίνει παζλ, τον πύργο μας, δίνουμε ένα όνομα που θέλουμε, επιλέγουμε το βαθμό δυσκολίας από την μπάρα easy…….hard, το μέγεθος του κομματιού του παζλ και μετά πατάμε create.

12

13 ΑκολουθΩντας τα παραπΑνω βΗματα το παζλ μας εΙναι έτοιμο:
  ΑκολουθΩντας τα παραπΑνω βΗματα το παζλ μας εΙναι έτοιμο:

14 ΠΩς μπορεΙτε τΩρα να ενσωματΩσετε το συγκεκριμΕνο παζλ στην ιστοσελΙδα που επιθυμεΙτε; (1/2)
Στην επιλογή share- embed έχετε την δυνατότητα να αντιγράψετε τον κώδικα του προγράμματος και να το επικολλήσετε στην σελίδα που επιθυμείτε, π.χ. στην σελίδα του twinspace στην επιλογή κώδικα πατώντας save

15 ΠΩς μπορεΙτε τΩρα να ενσωματΩσετε το συγκεκριμΕνο παζλ στην ιστοσελΙδα που επιθυμεΙτε; (2/2)
O κώδικας του προγράμματος βρίσκεται στην επιλογή Simply copy and paste the entire code below. Select the code. Επιλέγουμε τον κώδικα, πατάμε αντιγραφή και το επικολλάμε στην σελίδα web που επιθυμούμε!

16 Η ενσωμΑτωση του παζλ στο twinspace (1/5)
Εάν θέλουμε να πάμε να το ενσωματώσουμε σε ένα έργο μας στο twinspace, δηλώνουμε τα στοιχεία του λογαριασμού μας και πατάμε login.

17 Η ενσωμΑτωση του παζλ στο twinspace (2/5)

18 Η ενσωμΑτωση του παζλ στο twinspace (3/5)
Κατόπιν πηγαίνουμε στην σελίδα που επιθυμούμε να ενσωματώσουμε το παιχνίδι μας και πατάμε edit.

19 Η ενσωμΑτωση του παζλ στο twinspace (4/5)
Μετά πατάμε την επιλογή κώδικα και κάνουμε επικόλληση.

20 Η ενσωμΑτωση του παζλ στο twinspace (5/5)
Τέλος ξαναπατάμε την επιλογή κώδικα και εμφανίζεται το παιχνίδι που επικολλήσαμε. Για να ενσωματωθεί το παζλ τώρα στην σελίδα μας και να αποθηκευτεί, είναι αναγκαίο να πατήσουμε πάνω στην επιλογή save.

21 βιβλιογραφια https://www.jigsawplanet.com


Κατέβασμα ppt "ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ WEB ΣΤΟ TWINSPACE"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google