«Γιατί ξένος δεν είσαι, ξένος νοιώθεις…» :

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Ο ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ Β / ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ « Η ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΔΙΑΛΕΓΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΟΣΜΟ » 1 Ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Σχολικό έτος :
Advertisements

Κύπρος 41 χρόνια Δεν ξεχνώ Διεκδικώ Δημιουργώ. Αφιερωμένο σε όσους ζουν στην ξενιτιά και διαπρέπουν Σπύρος Τερζής Αθηνά Στεργιαννίδου ΥΠΕΥΘΥΝΗ: ΕΛΕΝΗ.
3 ο Γυμνάσιο Τρικάλων Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη Τίτλος Θέματος: «Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς» Ονοματεπώνυμο και ειδικότητα.
PAY AND CONTRACTS OF EMPLOYMENT ΜΙΣΘΟΙ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΕΡΓΟΔΟΤΗΣΗΣ.
Ακρόπολη Αθηνών Ακρόπολη Αθηνών Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτησηπλοήγησηαναζήτησηπλοήγησηαναζήτηση Ακρόπολις Αθηνών ΟΥΝΕΣΚΟ.
Το περιεχόμενο μιας κοινωνιολογίας της ανώτατης εκπαίδευσης Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής εκπαίδευσης Φοιτήτρια: Παναγιώτα Βαρδιοπούλου ΑΕΜ: 3109 Διδάσκουσα.
Τραπεζικό σύστημα Μετά την επιβολή των ελέγχων στην κίνηση κεφαλαίων, οι ανάγκες χρηματοδότησης από την ΕΚΤ σταδιακά περιορίζονται Η αναβάθμιση της πιστοληπτικής.
Κέρματα της Ισπανίας Εργασία στο μάθημα της Γεωγραφίας Κωνσταντίνα Μυλωνά.
ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ Α’ ΟΜΑΔΑ: ΚΡΟΜΛΙΔΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑ ΕΡΜΙΟΝΗ ΚΩΤΣΑΡΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΑΡΤΙΡΟΣΙΑΝ ΑΝΤΖΕΛΑ.
Μεταναστευτικό και Προσφυγικό ζήτημα Η κατάσταση σήμερα ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΑΝΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΝΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΣΧΙΖΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ.
1 ο Π. Δ. Σ. Π. Τ. Δ. Ε - Α. Π. Θ. Μπασάκης Αντώνης Στ ’2.
ΑΓΡΙΑ ΖΩΑ ΜΑΡΙΑ ΤΟΜΑΡΑ ΙΩΣΗΦ ΚΑΣΝΕΤΣΗ ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΖΙΟΖΙΩΚΟΥ.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ 3 ο Γυμνάσιο Τρικάλων Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη Τίτλος Θέματος: «Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς» Ονοματεπώνυμο.
Τσιανάκα Ε¹, Σταματιάδης Ε², Βενιζέλος Μ².
ΟΜΑΔΑ 1 Γ1 (2).
Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη υλικού διαδικτυακής μάθησης
Καθαρή Παρούσα Αξία Η διαφορά της τρέχουσας αξίας μιας επένδυσης από το τρέχον κόστος της ονομάζεται Καθαρή Παρούσα Αξία . Με άλλα λόγια, η Κ.Π.Α. μιας.
Ζαπάντη Διονυσία Β1 13ο Γυμνάσιο Πάτρας
Από τον Νικόλα Φοινικαρίδη Απρίλης, 2017
Πολιτισμική Πρωτεύουσα 2017 Μαρίνα Παναγιώτου Δ1
Χαρτα τησ Βενετιασ - Ο Χάρτης της Βενετίας για την Αποκατάσταση και Συντήρηση Μνημείων και Μνημειακών Συνόλων (ή Χάρτα της Βενετίας) καταρτίστηκε κατά.
ΜΑΥΡΟΒΟΥΝΙΟ Μάριος Καρέλης.
Πολιτιστικός Σχεδιασμός σε Περιφερειακό Επίπεδο
Η Τοπική Αυτοδιοίκηση στα χρόνια της Κρίσης:
ΘΑΝΟΣ ΠΛΕΥΡΗΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΔΝ LL.M
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ,ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ,ΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ,ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ.
Εισαγωγή στη Διδακτική Μεθοδολογία Αρχές Γενικής Διδακτικής
Λιόντος Ιωάννης - Χημικός
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
ΚΥΠΡΟΣ ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑ.Λ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Η ιστορία του Πόντου Ήθη και έθιμα του Πόντου στο Νηπιαγωγείο
Βρισκόμαστε στο Εθνικό Πάρκο Canaima της Βενεζουέλας
Νερό Υδάτινο αποτύπωμα Παρουσίαση: Δήμου Θεόδωρος
Να ζωογονούν το ανθρώπινο πνεύμα με την παροχή βιβλίων
Καρανάσιου Κατερίνα Β’1
Μαλτα Αρέθα Ναταλία Β1 Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κων/να Μαλάμου
Φιόνα Τρίμι – Ελένη Ερμίδη
Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑΣ
Μία πόλη γεμάτη ιστορία!
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
ΛΕΩΝΙΔΑΣ Α. ΓΕΡΑΣΙΜΑΤΟΣ 14 Δεκεμβρίου 2016 * 13ο Γυμνάσιο Πατρών
Κοσόγλου Ιορδάνης - Msc, μαθηματικός
Αρχαιολογική ματιά στην Ελλάδα
ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΕ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΟΠΙΚΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ (CLLD/LEADER)
Κροατία.
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
ترانزيستورهای لايه نازک بر پايه مواد نيمه‌هادی آلی
Ειδικά ζητήματα της Αθωνικής Χερσονήσου
Επιμόρφωση μάχιμων εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης – Φάση 1η
ΠΑΡΙΣΙ Η ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ.
Μοριακές Αναπαραστάσεις
Χημεία του Άνθρακα.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
الاهتزازات والموجــات
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Χημεία του Άνθρακα.
Γ1.6 Τόσο διαφορετικοί και τόσο ίδιοι…
בקרה ספרתית ממוחשבת CNC
به نام خدا.
Βασίλης Μακράκης* & Νέλλη Κωστούλα-Μακράκη *UNESCO Chair ICT in ESD
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Βιώσιμη\Aειφόρο Ανάπτυξη
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΕΝΙΑΙΟ ΠΟΛΥΚΛΑΔΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ: ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ Ή ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΗΜΕΡΑ;
Μνημεία της Βόρειας Ευρώπης
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Γιατί ξένος δεν είσαι, ξένος νοιώθεις…» : Δημιουργία 2 τεχνημάτων στο ΕΠΑΛ Αγίας Παρασκευής

ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΕΠΑ.Λ. Αγίας Παρασκευής (2011-2012) : 6 τομείς 45 εκπαιδευτικοί 265 μαθητές, εκ των οποίων 23 κορίτσια 35% περίπου των μαθητών αλλοδαποί (αλβανικής κατά κύριο λόγο καταγωγής) διαδημοτική σύνθεση του μαθητικού πληθυσμού (κατοικούν σε δήμους της Β.Α. Αττικής) Η ομάδα UNESCO: 13 μαθητές, 15-18 ετών, 2 κορίτσια/11 αγόρια, 7 ελληνικής, 8 αλβανικής, 1 βουλγαρικής καταγωγής.

Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΗΜΑΤΩΝ Ερευνητική Εργασία 1: «Το ταξίδι της οικογένειάς μου στον τόπο και στον χρόνο: από πού ήρθαμε και πού ζούμε τώρα»

τέχνημα 1

τέχνημα 1

τέχνημα 1

τέχνημα 1

τέχνημα 1

Η ΔΡΑΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΗΜΑΤΩΝ Ερευνητική Εργασία 2: «Εικόνες του Ξένου στον κινηματογράφο: το μακριά και το κοντά, το άγνωστο και το οικείο»

τέχνημα 2

τέχνημα 2

τέχνημα 2

τέχνημα 2

ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΑΜΕ: Με τμήμα της Α’ Λυκείου του Ελληνικού Σχολείου Φρανκφούρτης Γερμανίας. Η συνεργασία άρχισε με αφορμή τη συμμετοχή μας στο δίκτυο συνεργαζόμενων σχολείων. Μας ένωσαν το ενδιαφέρον για τον κινηματογράφο και το γεγονός ότι εκείνοι είναι όλοι Έλληνες μετανάστες στη Γερμανία, ενώ εμείς είχαμε στην ομάδα πολλούς μετανάστες (8/13). Οι μαθητές των δύο σχολείων είχαν καθημερινή επικοινωνία. Χρησιμοποιήσαμε απαντήσεις των μαθητών από τη Φρανκφούρτη ως ερευνητικά δεδομένα της Ε.Ε. Έτσι, όταν κατασκευάσαμε το τέχνημα «Οι 3 Ξένοι» αποφασίσαμε να δώσουμε πραγματικό χώρο στη συνεργασία μας : σε μια κίτρινη βαλίτσα κολλήσαμε απαντήσεις των μαθητών από τη Γερμανία.      

έκθεση των τεχνημάτων

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Παρά τις δυσκολίες που προκάλεσε η έλλειψη: (-) πόρων (-) χώρου (-) υλικοτεχνικής υποδομής (-) πλαισίου για διαθεματική συνεργασία με εκπαιδευτικό εικαστικής αγωγής Θετικά αντιμετώπισαν τη δημιουργία των τεχνημάτων: (+) Οι μαθητές (+) Η σχολική κοινότητα (λοιποί μαθητές, εκπαιδευτικοί, διευθυντής) (+) Η Τοπική Αυτοδιοίκηση

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Οι μαθητές της ομάδας: Ανέπτυξαν δεξιότητες (ερευνητικές, ομαδικότητας, επικοινωνιακές) Ήρθαν σε επαφή με την εικαστική δημιουργία Άλλαξαν –σε κάποιο βαθμό- στάσεις και συμπεριφορές (ως προς τον σεβασμό των οικογενειακών ιστοριών των άλλων μαθητών και την ανεκτικότητα προς το «διαφορετικό»). Επομένως, η δράση δημιουργίας των τεχνημάτων στο πλαίσιο της συμμετοχής μας στο ΑSP net, στην ενότητα Διαπολιτισμική Εκπαίδευση, έδωσε την αφορμή για ανοιχτή συζήτηση αυτών των θεμάτων στο ΕΠΑΛ Αγίας Παρασκευής. Ο διάλογος αποτελεί το πρώτο βήμα για τη διαπολιτισμική συνεννόηση, που είναι σήμερα στα σχολεία μας πιο αναγκαία ίσως από οποτεδήποτε άλλοτε.

Ευχαριστούμε!