Γνωριμία με το WebCT Vista -1-.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Η πλατφόρμα moodle και η χρήση ψηφ. εκπαιδευτικού υλικού
Το νέο Twinspace Η συνεργατική πλατφόρμα του etwinning, εργαλείο για την κοινωνική δικτύωση την επικοινωνία των εκπαιδευτικών και τη διαχείριση ενός έργου.
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
ΙΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Παρουσίαση λογισμικών για εξ αποστάσεως εκπαίδευση και πιστοποίηση προσαρμοσμένα στις ιδιαιτερότητες.
Support.ebsco.com Εκπαιδευτικό μάθημα για τις αναφορές στατιστικών δεδομένων της EBSCOadmin.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
1 ο Συνέδριο ΕΕΠΕ – ΔΤΠΕ, Αθήνα, 16 Οκτωβρίου 2004 ΥΠΕΠΘ Sch.gr Τηλεματικές Υπηρεσίες για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Δρ. Μιχάλης Παρασκευάς Τεχνικός Υπεύθυνος.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
ΠΡΟΤΥΠΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ Ενότητα 3.7 – Β’ Μέρος.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη - Ιωάννινα
Πλατφόρμα ΤΣΙΜΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΞΗΝΤΑΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Google docs Google docs forms
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι Τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
Η επιστήμη του Web.
Εισαγωγή στο Blackboard
Οδηγός Αναζήτησης Ιδρυματικού Αποθετηρίου
Συστήματα Διαχείρισης της Μάθησης (CMS, LMS) Τα Συστήματα Διαχείρισης της Μάθησης (Learning Management Systems- ΣΔΜ ) παρέχουν ολοκληρωμένες υπηρεσίες,
ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΗΡΩ Α.Μ.: Β ΠΙΤΣΟΥΝΗ ΔΗΜΗΤΡΑ Α.Μ.: Β ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ Α.Μ.: Β
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
WebCT Γιατί δημιουργήθηκε το WebCT; Τι είναι το WebCT; Οργάνωση WebCT Εργαλεία διαχειριστή/μαθητή Σχεδιαστική διεπαφή Ακαδημαϊκή απόδοση και αποδοχή.
Πλατφόρμα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Ηλεκτρονικά μαθήματα στο Τμήμα Βιολογίας Α.Π.Θ. Απρίλιος 2010
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Μπόλαρη Αγγελικη(1451) Επιβλέπων Βολογιαννίδης Σταύρος ΑΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Σέρρες 2013.
Επιβλέπων καθηγητής : Δρ. Μπαλουκτσής Αναστάσιος Επιμέλεια Παρουσίασης : Γούνα Ελένη (1505) Λύκα Ζωή(1522) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass Γνωριμία με την Open eClass.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Εγγραφή στην πλατφόρμα του eclass. Πιστοποίηση μέσω UPnet Η είσοδός σας στην πλατφόρμα του eclass προϋποθέτει την ύπαρξη λογαριασμού της μορφής
Οδηγίες Μεταπτυχιακών Φοιτητών Μ.Π.Σ. Περιβαλλοντική Πολιτική & Διαχείριση.
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα Moodle Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
Οδηγίες για τα διαδικτυακά μαθήματα. Είσοδος στο μάθημα Ανοίγετε τον Internet Explorer στον ιστότοπο
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass Εργαλεία Οργάνωσης και Διαχείρισης Εκπαιδευτικού Υλικού Εργαλείο «Έγγραφα»: Μεταφόρτωση/Ανέβασμα.
ΣΤΟΧΟΙ της ΠΥΛΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Συστήματα Τηλεκπαίδευσης
Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στη Διδασκαλία και τη Μάθηση Μάθημα επιλογής 7ο εξάμηνο, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της.
Τμ. Μηχ/κών Ηλ/κών Υπολογ. & Πληροφορικής
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (η-Τάξη/eclass)
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Παραδείγματα προσβάσιμων προτύπων
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Google docs Google docs forms
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Συγγραφέας: Ζαγκότας Στεφανος Επιβλέπων Καθηγητής: Ούτσιος Ευάγγελος
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Εισαγωγή Για σχεδόν τέσσερις δεκαετίες, οι προσωπικοί υπολογιστές αποτελούνταν από ένα desktop system και ένα folder system metaphors για τη διαχείριση.
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΟΥΙΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γνωριμία με το WebCT Vista -1-

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Το WebCT είναι ένα περιβάλλον ανάπτυξης και συγγραφής εκπαιδευτικού υλικού. Βασίζεται στην χρήση του διαδικτύου τόσο για την δημιουργία όσο και για την πρόσβαση του εκπαιδευτικού υλικού, αυτό το κάνει πολύ εύχρηστο και ευέλικτο. Παρέχει δυνατότητες σχεδιασμού της διεπαφής και ενσωμάτωσης διαφόρων εκπαιδευτικών εργαλείων. Επιτρέπει την διαχείριση των χρηστών και των μαθημάτων μέσα από πολύ εύχρηστα εργαλεία. Το WebCT είναι ένα εξαιρετικά προσαρμόσιμο εργαλείο ανάλογα με τις ανάγκες-απαιτήσεις και το επίπεδο κάθε μαθήματος. Σημαντικό προνόμιο του είναι η δυνατότητα εύκολης πλοήγησης που παρέχει όπως και η δυνατότητα εύκολης σχεδίασης των ιστοσελίδων της. -2-

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Το WebCT Vista, καταλαμβάνει την πρώτη θέση στην παγκόσμια αγορά στον τομέα των επαγγελματικών ακαδημαϊκών συστημάτων(AES). Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα πρωτοποριακό προϊόν που δεν περιορίζεται στην διαχείριση διαλέξεων και εξ αποστάσεως μαθημάτων αλλά προσπαθεί να δώσει μια ολοκληρωμένη λύση Προωθεί την δημιουργία ενός συστήματος e-learning που προσαρμόζεται και ενσωματώνει ολόκληρη την προϋπάρχουσα δομή του ακαδημαϊκού ιδρύματος. Το WebCT Vista είναι μια πολυπρισματική e-learning πλατφόρμα που συνδυάζει όλα τα απαραίτητα εργαλεία για την δημιουργία, διαχείριση, ανανέωση εκπαιδευτικών μαθημάτων αλλά και την διασύνδεση με την προϋπάρχουσα μηχανοργάνωση του εκπαιδευτικού ιδρύματος. -3-

ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Επικοινωνία whiteboard discussion board course mail "who's online" chat Ασκήσεις Παρέχει εργαλεία για την κεντρικοποιημένη διαχείριση ασκήσεων τόσο κατά άτομο όσο και κατά ομάδες, με βάση προεπιλεγμένα κριτήρια και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των συμμετεχόντων. Δίνεται η δυνατότητα καθορισμού συγκεκριμένης ημερομηνίας διάθεσης των ασκήσεων αλλά και online υποβολή των απαντήσεων από τους μαθητές με καθορισμένα χρονικά περιθώρια. -4-

ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Έλεγχος δεξιοτήτων και γνώσεων Το WebCT Vista ενσωματώνει quiz, test αυτοδιάγνωσης και διαγωνίσματα με ερωτήσεις σε ένα απλό και εύχρηστο interface που επικοινωνεί με μια ενοποιημένη βάση δεδομένων. Δυναμική Διαχείριση των Δεδομένων Το WebCT Vista προσφέρει την δυνατότητα συγκέντρωσης των μαθησιακών δεδομένων σε επίπεδο ακαδημαϊκού ιδρύματος, με αυτό τον τρόπο: συστηματοποιεί την δυνατότητα των εκπαιδευτικών μονάδων του να έχουν πρόσβαση στο εκπαιδευτικό υλικό προσφέρει την δυνατότητα διανομής του υλικού με ελεγχόμενο τρόπο Σε επίπεδο μαθημάτων οι εκπαιδευτές έχουν πλήρη πρόσβαση σε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα για: τον έλεγχο της πορείας των μαθητών, την βαθμολόγηση τους και την διαχείριση μαθημάτων, ομάδων εργασίας και μαθητών. -5-

ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Δυναμική Διαχείριση των Δεδομένων Το WebCT Vista προσφέρει την δυνατότητα συγκέντρωσης των μαθησιακών δεδομένων σε επίπεδο ακαδημαϊκού ιδρύματος, με αυτό τον τρόπο: συστηματοποιεί την δυνατότητα των εκπαιδευτικών μονάδων του να έχουν πρόσβαση στο εκπαιδευτικό υλικό προσφέρει την δυνατότητα διανομής του υλικού με ελεγχόμενο τρόπο Σε επίπεδο μαθημάτων οι εκπαιδευτές έχουν πλήρη πρόσβαση σε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα για: τον έλεγχο της πορείας των μαθητών, την βαθμολόγηση τους και την διαχείριση μαθημάτων, ομάδων εργασίας και μαθητών. -6-

ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Εξατομικευμένη e-Learning Πύλη Το WebCT Vista προσφέρει το myWebCT, ένα portal πλήρως προσαρμόσιμο στις ανάγκες των χρηστών που αποτελεί πύλη συνδεδεμένη με το εκπαιδευτικό περιβάλλον. Οι βασικότερες υπηρεσίες που προσφέρει το WebCT Vista για την διαχείριση του υλικού είναι: Drag-and-drop Content Acquisition Sharable Media Library Interactive Course Map HTML Editor with Spell Check Equation Editor Search Capabilities -7-

ΔΟΜΗ Server Domain Institutions Courses Groups Sections -8-

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΧΡΗΣΤΩΝ Στο WebCT υπάρχουν οι παρακάτω κατηγορίες χρηστών: Ο τοπικός διαχειριστής ο οποίος είναι υπεύθυνος για την εισαγωγή και διαχείριση των χρηστών και των μαθημάτων- τα άτομα αυτά θα διατεθούν από την Υπηρεσία Πληροφορικής & Επικοινωνιών. Ο γενικός διαχειριστής (Κεντρική Υπηρεσία Βιβλιοθήκης) που είναι υπεύθυνος για την συντήρηση του διακομιστή πάνω στον οποίο βρίσκεται εγκατεστημένο το WebCT. Ο σχεδιαστής ο οποίος μπορεί να είναι και ο καθηγητής του συγκεκριμένου μαθήματος και είναι υπεύθυνος για το όλο περιεχόμενο του μαθήματος όπως και για την διαχείριση των χρηστών του συγκεκριμένου μαθήματος. Ο καθηγητής και οι βοηθοί του μαθήματος οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για την αξιολόγηση των εργασιών των φοιτητών και την λύση αποριών που αφορούν το μάθημα. Τέλος οι φοιτητές οι οποίοι έχουν πρόσβαση μόνο στις δικές τους περιοχές και σε όσα μαθήματα έχουν εγγραφεί. Αν ο σχεδιαστής τους έχει δώσει κάποια επιπλέον δικαιώματα μπορούν να διαχειριστούν σε κάποιο βαθμό την δική τους περιοχή. -9-

ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ -10-

ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Με βάση το User name το σύστημα αναγνωρίζει τον χρήστη και τους ρόλους που αυτός ασκεί. -11-

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ Πρόσβαση στα μαθήματα Εργαλεία οργάνωσης εργασίας (ημερολόγιο, λίστα εκκρεμοτήτων, ανακοινώσεις, κλπ) Σύνδεσμοι και bookmarks του χρήστη Σύνδεσμοι και bookmarks του Ιδρύματος Συνδεδεμένοι αυτή την στιγμή χρήστες Εργαλεία διαχείρισης (αλλαγή συνθηματικού, χρώματα, διάρθρωση, κλπ.) -12-

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ     -13- Το ημερολόγιο Λίστα Εκκρεμοτήτων  Στη λίστα μαθημάτων εμφανίζονται τα μαθήματα στα οποία ο χρήστης συμμετέχει με κάποιο ρόλο. Ο ρόλος σε καθένα από αυτά του εμφανίζεται τοποθετώντας τον κέρσορα πάνω στο τίτλο του μαθήματος. Αποτελεί τον ηλεκτρονικό πίνακα ανακοινώσεων. είναι ορατή. Λίστα με συνδέσμους προς άλλα πανεπιστημιακά ιδρύματα, εξωτερικούς πόρους και εκπαιδευτικό υλικό. Συνοπτική εμφάνιση των προγραμματισμένων εργασιών για την τρέχουσα εβδομάδα. Ενημέρωση για τους συνδεδεμένους χρήστες Ο πίνακας με την βαθμολογία Κατάλογος ηλ.διευθύνσεων -13-

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ Το ημερολόγιο είναι βασικό εργαλείο οργάνωσης της εργασίας του χρήστη και διαχείρισης του χρόνου (εκπαιδευτικού και προσωπικού). Προσωπικές καταχωρήσεις Καταχωρήσεις του Ιδρύματος Πολλαπλές μορφές εμφάνισης (ημέρα, εβδομάδα, μήνας) Πολλαπλές επιλογές χρονοπρογραμματι-σμού Χρήση συνδέσμων URL -14-

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ – ΕΚΔΟΣΗ Καταχώρηση νέας εγγραφής στο ημερολόγιο. Το σύστημα προσφέρει πολλές επιλογές χρονοπρογραμματισμού. Επιλογή εγγραφών με βάση κριτήρια που τίθενται από τον χρήστη. -15-

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ -16-

ΛΙΣΤΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ – TO DO LIST Δυνατότητα καταχώρησης εκκρεμοτήτων με διαφορετικούς βαθμούς προτεραιότητας Δημιουργία λίστας εκκρεμοτήτων σε κατάλληλη μορφή για άμεση εκτύπωση -17-

ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ – EXTERNAL COURSES Η χρήση συνδέσμων (link) είναι κύριο χαρακτηριστικό του συστήματος Οι σύνδεσμοι αφορούν είτε εκπαιδευτικό υλικό του Πανεπιστημίου είτε άλλους δικτυακούς τόπους Οι σύνδεσμοι που παραπέμπουν σε εκπαιδευτικό υλικό και πόρους τρίτων φορέων και ιδρυμάτων, αποτελούν βασικό στοιχείο εξωστρέφειας του συστήματος -18-

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΗΛ. ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ – BOOKMARKS Οι σύνδεσμοι αφορούν είτε εκπαιδευτικό υλικό του Πανεπιστημίου είτε άλλους δικτυακούς τόπους, και μπορούν να είναι γενικοί για όλο το ίδρυμα ή ειδικοί ανά τμήμα και ανά μάθημα -19-

ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΑΜΕΣΗΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΣ ΓΡΑΠΤΩΝ ΜΥΝΗΜΑΤΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΑΜΕΣΗΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΣ ΓΡΑΠΤΩΝ ΜΥΝΗΜΑΤΩΝ -20-

ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Σε επίπεδο χρήστη δίνεται η δυνατότητα εξατομίκευσης της διεπαφής -21-

ΗΛ. ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ Σύνταξη μηνύματος ηλεκτρονικής αλληλογραφίας. Η εφαρμογή επεξεργασίας κειμένου υποστηρίζει HTML -22-

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΡΧΕΙΩΝ Κεντρικοποιημένη δομή και διαχείριση των αρχείων -23-

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΚΠ\ΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ - ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ Σε πολλές σελίδες του συστήματος υπάρχει αυτή η ιεραρχική μορφή εμφάνισης του περιεχομένου Το σχόλιο μας ενημερώνει για το επίπεδο στην ιεραρχία του συστήματος όπου ανήκει το μάθημα -24-

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ – CASE STUDY -25-

ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ Βλέπουμε την δυνατότητα μια ιδιότητα να εφαρμοστεί αυτόματα και στα επιμέρους μαθήματα του course Ένα παράδειγμα των ρυθμίσεων που είναι διαθέσιμες για κάθε εργαλείο, σε επίπεδο course πάντα -26-

ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Στην σελίδα ρυθμίσεων του course βλέπουμε τα περισσότερα από τα εργαλεία που έχει ο χρήστης στην διάθεση του -27-

ΠΡΟΤΥΠΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Δημιουργία και Διαχείριση Προτύπων (templates) Κάθε μάθημα δημιουργείται πάνω στον σκελετό ενός προτύπου κληρονομώντας όλες τις ιδιότητες του. Τα Πρότυπα μπορεί να αντιγραφούν και είναι για αποκλειστική ή κοινή χρήση Σε κάθε course είναι εξαρχής διαθέσιμο ένα κενό Πρότυπο -28-

ΠΡΟΤΥΠΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Το default κενό πρότυπο είναι κοινής χρήσης ενώ αυτό που δημιουργήσαμε εμείς όχι Στο παράδειγμα μας, πέρα από το κενό πρότυπο δημιουργήσαμε και ένα πρότυπο μαθήματος -29-

ΠΡΟΤΥΠΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Με κλικ σε κάθε εικονίδιο η αντίστοιχη συντόμευση μεταφέρεται στην μπάρα εργαλείων και έτσι γίνεται διαθέσιμη στους χρήστες Με κλικ σε κάθε εικονίδιο ξεκινά η διαδικασία ανάπτυξης και διαμόρφωσης του αντίστοιχου εργαλείου -30-

ΠΡΟΤΥΠΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Το Πρότυπο έχει ήδη διαμορφωθεί και βλέπουμε τα εργαλεία που αξιοποιήθηκαν. Μπορούμε ανά πάσα στιγμή να αλλάξουμε βασικές ρυθμίσεις εμφάνισης του προτύπου -31-

ΠΡΟΤΥΠΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Με την επιλογή αυτή μπορούμε να δούμε πως θα βλέπει ο φοιτητής την σελίδα μαθήματος που δημιουργήσαμε -32-

“LEARNING MODULE” Εργαλείο που επιτρέπει την δομημένη ανάπτυξη μαθημάτων. Κάθε module μπορεί να περιέχει: Αρχεία περιεχομένου (π.χ. κείμενα, pdf, παρουσιάσεις, multimedia, κλπ) Ασκήσεις, τεστ, δοκιμασίες, κλπ Εργασίες φοιτητών (ατομικές, ομαδικές, κλπ) Χώρο ζωντανών συζητήσεων (κείμενο & γραφικά) Χώρο ανταλλαγής απόψεων (ασύγχρονα) Συνδέσεις URL -33-

“LEARNING MODULE” Τα διαθέσιμα εργαλεία για την οικοδόμηση ενός learning module. Εδώ βλέπουμε την δομή και το περιεχόμενο του learning module του παραδείγματος μας. Αποτελεί ένα πακέτο πληροφορίας και δράσεων που αφορούν την 1η διάλεξη -34-

ΧΩΡΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ Παράδειγμα δημιουργίας χώρου συζητήσεων όπου φαίνονται οι σχετικές επιλογές προσαρμογής -35-

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ SYLLABUS -36-

-37-

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Υποστηρίζονται διάφορα εργαλεία αξιολόγησης με δυνατότητες βαθμολόγησης, στατιστικών, χρονοπρογραμματισμού, αναφορών, κλπ Quiz Self-test Survey Εργασίες (ατομικές, ομαδικές, κλπ) -38-

Εργαλείο δημιουργίας ερώτησης πολλαπλών επιλογών Εργαλείο δημιουργίας ερώτησης πολλαπλών επιλογών. Οι επιλογές παραμετροποίησης αφορούν όχι μόνο την εμφάνιση των ερωτήσεων αλλά και τον τρόπο βαθμολόγησής τους -39-

ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Υποστηρίζεται η ατομική και ομαδική ανάθεση εργασίας με πολλές επιλογές σχηματισμού ομάδων και υπο-ομάδων -40-

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ -41-

ΒΙΒΛΙΟ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ Το βιβλίο βαθμολογίας δίνει όλες τις σχετικές πληροφορίες στον διδάσκοντα και ένα μέτρο των επιδόσεων των φοιτητών -42-

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ: ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ; ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ: ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ; Το WebCT προσφέρει όλα τα απαιτούμενα εργαλεία για την δημιουργία ηλεκτρονικών μαθημάτων που να ανταποκρίνονται στους εκπαιδευτικούς στόχους και να ακολουθούν την επιθυμούμενη διδακτική στρατηγική. Προσφέρονται εργαλεία τόσο για την δημιουργία ηλεκτρονικού υλικού και λειτουργιών που θα υποστηρίζουν την παραδοσιακή διδασκαλία όσο και για την δημιουργία αυτόνομων μαθημάτων για παροχή εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. -43-

Ερωτήσεις -44-