ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Advertisements

Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Ασφαλείς online αγορές Επίπεδο.
ΔΗΜΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
Ειδικά & Υβριδικά Εργαλεία Αναζήτησης. Εισαγωγή  Υπάρχει μια πλειάδα από ειδικά και υβριδικά εργαλεία αναζήτησης που αξίζουν ιδιαίτερης αναφοράς.  Αυτά.
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Θέμα: Διοίκηση ανάπτυξης μη-κερδοσκοπικού ιστόπεδου (ιστόπεδου Δήμου Αγ.Παρασκευής)
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Αναζητώντας πρότυπα αλληλεπίδρασης χρηστών για ψηφιακές βιβλιοθήκες Εργασία στο Μάθημα: Ψηφιακές.
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΕΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Π.Μ.Σ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης Πτυχιακή Εργασία Έρευνα για την ηθική κατανάλωση,
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Βαθμός ομοθεσίας της ψηφιακής βιβλιοθήκης ως προς τους χρήστες της Μάριαν Νικολακοπούλου.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ : ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ : ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων 1.1 Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων Μαρία Καρύδα Γραφείο Β13, Κτήριο Λυμπέρη Ώρες Γραφείου: Τρίτη 11-1,
E-metrics στις Ελληνικές Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες Δήμητρα Τσάμη Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Μονάδα Ολικής Ποιότητας Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Βιβλιοθήκη & Κέντρο.
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΔΕΑ.
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
52 ΧΡΗΣΗ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ Η/Υ. 53 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Κ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα και Εφαρμογές Διαδικτύου και Εφαρμογές.
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης Πρακτική Άσκηση του Φ οιτητ ή Ελευθέριου Πανοδήμου Υπεύθυνος Πρακτικής Άσκησης:
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
T.E.I. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (Logistics) ΤΕΡΣΕΝΙΔΟΥ ΕΛΙΝΑ Επόπτρια Καθηγήτρια: ΣΤΑΦΥΛΑ ΑΜΑΛΙΑ.
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
Ευχρηστία και επιχειρηματικά οφέλη Δρ. Π. Ζαχαριάς.
Σύστημα ικανοποίησης χρηστών και εκτίμησης αναγκών: Στόχος να αξιολογήσουμε τον βαθμό ικανοποίησης του ασθενή και να εντοπίσουμε τις πιθανές μελλοντικές.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
% Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ α ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ -ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Ευρυζωνικότητα και δημόσια διοίκηση
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Μαθησιακοί στόχοι κεφαλαίου
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 12
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου Οικονομικού Οφέλους Περιγραφή Δράσεων Βασικοί Στόχοι – Προσδοκώμενα Οφέλη Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΟΥΙΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ MATTAS-SPORTS'' ΟΝΟΜΑΤΑ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΜΑΤΤΑΣ ΜΕΝΕΛΑΟΣ ΜΠΑΧΤΣΕΒΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

Πληροφοριακά συστήματα Τα πληροφοριακά συστήματα αποτελούν σύνολα ανθρώπων, διαδικασιών και πόρων, τα οποία χρησιμοποιούνται προκειμένου να συλλεχθούν δεδομένα. Η χρήση των πληροφοριακών συστημάτων πραγματοποιείται προκειμένου να εξοικονομήσουν πόρους, αποσκοπώντας τελικώς στην αύξηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος τους και στην αύξηση της επιχειρηματικής τους αξίας. Οι επιπτώσεις ωστόσο που δημιουργούνται σε μια εταιρεία από την χρήση τους, μπορεί να είναι είτε θετικές, είτε αρνητικές.

Διαχείριση πληροφοριακών συστημάτων Στάδια εισαγωγής πληροφοριακών συστημάτων: Έρευνα και ανάλυση: συλλογή απαιτούμενων δεδομένων, περιγραφή βασικών στοιχείων συστήματος και ανάλυση για το τρέχον κόστος. Σχεδιασμός και ανάπτυξη: σχεδιασμός βασικών στοιχειών, καθορισμός συστηματικών ελέγχων, κοστολόγηση του σχεδίου αναβάθμισης. Υλοποίηση: επιλογή λογισμικών προγραμμάτων, και ηλεκτρονικού εξοπλισμού, αναδιανομή εργασιών, διανομή εγγράφων, εκπαίδευση προσωπικού. Λειτουργία και συντήρηση: έλεγχος θεσπισμένων διαδικασιών και αξιολόγησης τους.

Οφέλη πληροφοριακών συστημάτων Άμεση μείωση κόστους Βελτίωση ποιότητας Αποφυγή αύξησης κόστους Αύξηση εισοδήματος Ώθηση σε λειτουργιά επιχείρησης Βελτίωση επικοινωνίας Βελτίωση ικανοποίησης πελατών Αυτοματοποίηση διαδικασιών Μείωση εργατικού δυναμικού Γρηγορότερη λήψη αποφάσεων

Ηλεκτρονικό εμπόριο Τα ηλεκτρονικά καταστήματα είναι τα e-shop, ενώ οι αγορές που πραγματοποιούνται από αυτά ονομάζονται online αγορές. Οι τύποι των προϊόντων, τα οποία μπορούν να πωλούνται, είναι και φυσικά αλλά και ψηφιακά προϊόντα. Οι αιτίες που συνέβαλλαν στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι το γεγονός ότι αυξήθηκε η χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών, όπως και η τάση για χρήση πιστωτικών καρτών, αλλά και η υποστήριξη από τις κυβερνήσεις.

Κατηγορίες ηλεκτρονικού εμπορίου Ηλεκτρονικό εμπόριο Επιχείρησης προς Καταναλωτή (Business to Customer -B2C) Ηλεκτρονικό εμπόριο Επιχείρησης προς Επιχείρηση (Business to Business -Β2Β) Ηλεκτρονικό εμπόριο Επιχείρησης προς Δημόσια διοίκηση (Business to Government - B2G) Ηλεκτρονικό εμπόριο Καταναλωτή προς Δημόσια διοίκηση (Customer to Government - C2G)

Παράγοντες επιρροής καταναλωτών Γραφικό περιβάλλον χρήστη Ποιότητα πληροφοριών προϊόντων Ποιότητα πληροφοριών παρεχόμενων υπηρεσιών Επισκεψιμότητα ιστοσελίδας Ασφάλεια δεδομένων σε ιστοσελίδα Καταναλωτική συμπεριφορά σε διαδίκτυο Αφοσίωση καταναλωτών σε ιστοσελίδα

Επιχείρηση MATTAS SPORTS Βασικό αντικείμενο της επιχείρησης είναι το εμπόριο αθλητικών ειδών και συγκεκριμένα τα υποδήματα, τα ενδύματα και τα αξεσουάρ. Η εταιρεία διαθέτει δυο φυσικά καταστήματα στην πόλη της Καρδίτσας, , το ένα αμιγώς αθλητικό με επώνυμα brands και το άλλο με casual brands. Επίσης, διαθέτει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με μεγάλη ποικιλία σε ενδύματα, υποδήματα, αλλά και αξεσουάρ.

Αποτελέσματα έρευνας Δημογραφικές ερωτήσεις: Όσον αφορά το φύλο, το μεγαλύτερο ποσοστό, 55,71% απάντησαν ότι είναι άνδρες και το 44,29% απάντησε ότι είναι γυναίκες.

Αποτελέσματα έρευνας Όσον αφορά την ηλικία, οι απαντήσεις είναι μοιρασμένες, με το μεγαλύτερο ποσοστό, 37,14% να βρίσκεται μεταξύ 25 και 34 ετών. Όσον αφορά το εκπαιδευτικό επίπεδο, οι απαντήσεις είναι επίσης μοιρασμένες, με το μεγαλύτερο ποσοστό, 35,71% να είναι απόφοιτοι πανεπιστημίου. Ακόμη, φαίνεται πως σχεδόν όλοι όσοι απάντησαν έχουν ηλεκτρονικό υπολογιστή στο σπίτι τους, ενώ φαίνεται πως ότι ανακάλυψαν το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρίας εξαιτίας ενός φίλου τους.

Αποτελέσματα έρευνας Αξιολόγηση της γενικής συμπεριφοράς ως προς το ηλεκτρονικό επιχειρείν Το μεγαλύτερο ποσοστό, 35,71% απάντησαν ότι αγοράζουν προϊόντα από το internet μια φορά το μήνα, καθώς και ότι συχνότερα πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές ηλεκτρονικών ειδών.

Αποτελέσματα έρευνας Το ποσό που φαίνεται πως δαπάνησαν τον τελευταίο χρόνο για τις ηλεκτρονικές τους αγορές, για το μεγαλύτερο ποσοστό, δηλαδή για το 34,29%, φαίνεται ότι είναι από 201€ έως 500€. Οι μηχανές αναζήτησης φαίνεται πως είναι ο κύριος τρόπος πληροφόρησης για την ύπαρξη ηλεκτρονικών καταστημάτων για το μεγαλύτερο ποσοστό, με ποσοστό 32,86%. Το μεγαλύτερο ποσοστό, 41,43% απάντησαν ότι επισκέπτονται κατά μέσο όρο 1 – 2 ηλεκτρονικά καταστήματα πριν πραγματοποιήσουν τις ηλεκτρονικές τους αγορές.

Αποτελέσματα έρευνας Ο σημαντικότερος παράγοντας επιλογής ηλεκτρονικού καταστήματος για το μεγαλύτερο ποσοστό ανθρώπων που απάντησαν στο ερωτηματολόγιο φαίνεται πως είναι η τιμή.

Αποτελέσματα έρευνας Αξιολόγηση του ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρίας Mattas sports Το μεγαλύτερο ποσοστό, 45,71% απάντησαν ότι θεωρούν ότι είναι πολύ εύκολο να βρουν το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρίας.

Αποτελέσματα έρευνας Ακόμη, το μεγαλύτερο ποσοστό, 40%, απάντησαν ότι βρίσκουν πολύ αξιόλογο το περιεχόμενο της εταιρίας. Η πλειοψηφία απάντησαν ότι ο βαθμός άμεσης αλληλεπίδρασης - διαδραστικότητας του συγκεκριμένου ηλεκτρονικού καταστήματος είναι μεσαίου επιπέδου. Το μεγαλύτερο ποσοστό, 48,57% απάντησαν ότι ο διαδικτυακός τόπος του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι σε μεγάλο βαθμό διαθέσιμος.

Αποτελέσματα έρευνας Το μεγαλύτερο ποσοστό, 75,71% απάντησαν ότι υφίσταται χαμηλότερη τιμή στο ηλεκτρονικό κατάστημα σε σχέση με το φυσικό κατάστημα.

Αποτελέσματα έρευνας Επίσης, φαίνεται πως πιστεύουν ότι εξοικονομούν χρόνο πραγματοποιώντας αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα. Το μεγαλύτερο ποσοστό, 61,43% ,απάντησαν ότι η διαδικασία παραγγελίας είναι απλή και σαφής. Όσον αφορά τους τρόπους πληρωμής, το μεγαλύτερο ποσοστό, 48,57% απάντησαν ότι αυτοί θεωρούνται ικανοποιητικοί. Τέλος, το συντριπτικό ποσοστό, 90% απάντησαν ότι θα σύστηναν σε κάποιον γνωστό τους να πραγματοποιήσει αγορές μέσω του συγκεκριμένου ηλεκτρονικού καταστήματος.

Συμπεράσματα Τα πληροφοριακά συστήματα και το ηλεκτρονικό εμπόριο έχουν εισχωρήσει σε μεγάλο βαθμό στην καθημερινή μας ζωή. Τα οφέλη που αποκομίζουν οι επιχειρήσεις, αλλά και οι καταναλωτές, από την χρήση τους είναι πολλαπλά. Λογικό επακόλουθο είναι μια συνεχής ανάπτυξη στο κομμάτι της οργάνωσης των επιχειρήσεων, των πληροφοριακών συστημάτων. Η Mattas-sports αποδεικνύεται πως είναι μια εταιρεία που αφουγκράζεται τις ανάγκες των πελατών της και τους προσφέρει ένα ιδιαίτερα ικανοποιητικό ηλεκτρονικό κατάστημα, με πολλαπλά οφέλη τόσό για την ίδια, όσο και για τους πελάτες της.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ