ΟΜΑΔΑ1 - ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΜΑΡΙΑ ΣΟΥΡΤΖΙΝΟΥ ΤΖΕΝΗ ΣΤΑΜΟ ΕΛΕΝΗ ΦΩΤΙΑΔΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
Advertisements

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Ρατσισμός.
ΚΟΣΜΑΣ ΠΕΦΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΞΙΝΟΣ
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΣ Ορισμός: O αναλφαβητισμός ορίζεται ως η ανικανότητα γραφής και ανάγνωσης ενός απλού κειμένου σε μία έστω γλώσσα.
ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ Ορισμός: Σταθερές αντιλήψεις που υιοθετούμε άκριτα, ασυναίσθητα σχετικά με χαρακτηριστικά ορισμένων ομάδων.
21 Μαρτίου Παγκόσμια ημέρα κατά του ρατσισμού.
Η Αποδοχή της διαφορετικότητας Άτομα με αναπηρία που προέκυψε
ΕΠΑΛ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ Σχολικό Έτος Θέμα Β΄Τετραμήνου: ΄΄ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ΄΄
Ομαδική εργασία power point των:
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Ο.Κ.Ρ O ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΜΟΡΦΕΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ –ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ-BULLYING
ΚΙΜΟΝΑΣ ΜΟΝΤΕΣΑΝΤΟΣ ΚΕΠΠΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΦΙΛΙΑΡΗΣ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Β’4 (φυλετικός)
επιπτώσεις της στους νέους
ΘΕΜΑ: ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
“Τι είναι τα Ανθρώπινα Δικαιώματα”
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑ ΕΦΗ (Β2) ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
«ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ: ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ»
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Ξενοφοβια – Χρωμοφοβια Ρατςιςμος
ΑΡΙΣΤΕΑ ΓΙΑΝΝΟΥ ΣΩΣΩ ΚΑΤΣΕΛΗ ΑΣΠΑ ΙΑΚΩΒΟΥ
ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ Ομάδα 1 ΡΟΥΣΣΟΥ ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ
Εμείς κι ο Ρατσισμός Μοιάζουμε γιατί διαφέρουμε και η διαφορετικότητα
Η ΜΑΣΤΙΓΑ ΤΗΣ ΑΓΝΟΙΑΣ… Είμαστε οι Nos AIDS fovemus, που σημαίνει «περιβάλλουμε με αγάπη το AIDS» και σκοπός της έρευνάς μας είναι να ενημερώσουμε για.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ. ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Πρόλογος Παρά την ανάπτυξη της επιστήμης, παρά τη διάδοση της γνώσης και τη ορθολογική οργάνωση των λαών. Παρά τις διακηρύξεις.
Ρατσισμός στα σχολεία Γιάννης Κοτσιρίλος Πηγές κειμένου: wikipedia
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΘΕΜΑ : ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛ
Αναστασία Ρεγγίνα Χριστίνα Μαρία
Τα χαρακτηριστικά του πληθυσμού της Ευρώπης Παναγιώτης Αυγουστίδης 5 ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης Γεωγραφία Β΄ Γυμνασίου
«Η εικόνα της ‘Ευρώπης’ και του ‘Άλλου’ στο σχολείο και στα σχολικά εγχειρίδια» « Ευρωπαϊκή Διάσταση στην εκπαίδευση. Όψεις, θεωρήσεις, προβληματισμοί,
Ρατσισμός u Φυλετικός u Κοινωνικός u Αίτια u Συνέπειες u Λύσεις.
2 η Εργασία «ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ» Πάνος Πλαγάκης Έφη Φλώρου.
Σχολική επίδοση και μειονότητες
Τα χαρακτηριστικά του πληθυσμού της Ευρώπης
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΓΑΛΩΝ ΚΑΛΥΒΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΧ
ΟμΑδα 1 - Ενδοοικογενειακη Βια
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
Βασιλική Βασιλοπούλου ΠΕΣΥΠ Β΄εξάμηνο
Ρατσισμός Πολυπολιτισμικότητα και Ελληνικό Σχολείο:
ΠΟΛΕΜΟΣ Ή ΕΙΡΗΝΗ; ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΟΜΑΔΑ: ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΣ
της έννοιας ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ μια διαγραμματική παρουσίαση
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Ο όρος ρατσισμός στην κυριολεκτικά σημαίνει το μίσος ή τον φόβο για άτομα που ανήκουν σε φυλές διαφορετικές από τη δική μας, καθώς και την εχθρική.
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
Ε΄ – ΣΤ΄ τάξεις 2ο ΔΣ Χρυσούπολης
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
Ανθρώπινα δικαιώματα.
Ρατσισμός & Προκατάληψη
2ο ΓΕΛ ΑΛΙΜΟΥ ''ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ'' ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ Υπεύθυνη καθηγήτρια: ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΕΦΑΛΑ.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
UNICEF Η UNICEF αναγνωρίζει πως οι έγκαιρες παρεμβάσεις είναι οι πιο αποτελεσματικές και συνεργάζεται στενά με τα Υπουργεία Παιδείας των αναπτυσσόμενων.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Γ.Καπετανάκης
Μάθημα: Οικιακή Οικονομία
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Πελτέκης Χρήστος Α’4.
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
Σύγχρονες Μορφές Ρατσισμού
21ΜΑΡΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ 4Ο Δημοτικό Σχολείο Κιλκίς ΣΤ2-Ε1 Η Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη των Φυλετικών Διακρίσεων καθιερώθηκε.
Εκπαίδευση και μειονότητες
ΟΙ ΔΙΟΜΑΔΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Διαπολιτισμική Προσέγγιση και Παγκοσμιοποίηση
Ρατσισμός ; Ένα συνήθης φαινόμενο βίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΜΑΔΑ1 - ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΜΑΡΙΑ ΣΟΥΡΤΖΙΝΟΥ ΤΖΕΝΗ ΣΤΑΜΟ ΕΛΕΝΗ ΦΩΤΙΑΔΗ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΙΚΟΤΑΚΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΤΣΑΜΠΑΣ

ΦΥΛΕΤΙΚΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Διαφορές μεταξύ των φυλών Βιολογικές διαφορές Μίσος για οικονομικά κατώτερες χώρες Αποστροφή, αποκλεισμός, περιθώριο Εφηβεία που «ξεσπά»- ανωριμότητα Συγκρούσεις των χωρών

Στόχοι της εργασίας Αλλαγή της θεωρίας των φυλετικών ρατσιστών Ολική αποδοχή των φυλών Συνοχή του παγκόσμιου πληθυσμού για το συγκεκριμένο θέμα Διερεύνηση γιατί κάποιοι θεωρούν το έθνος τους ανώτερο από τα άλλα

Αποτελέσματα

Αποτελέσματα

Αποτελέσματα

Συμπεράσματα Ο φυλετικός ρατσισμός υφίσταται κυρίως για τις τριτοκοσμικές χώρες Λόγω της μετανάστευσης, αυξάνονται οι οικονομικές δυσχέρειες μιας χώρας και οι άνθρωποι αποστρέφονται τα άτομα εκείνου του έθνους Ο ρατσισμός γενικότερα, καλλιεργείται και λόγω της εγκληματικότητας των μεταναστών, και έτσι οι άνθρωποι τους αποστρέφονται. Τέλος, επικρατεί έντονο το φαινόμενο του φυλετικού ρατσισμού στο σχολικό μας περιβάλλον και στη γύρω περιοχή

ΟΜΑΔΑ2 - ΕΘΝΙΚΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣ-ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΙΓΑΛΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΦΟΙΦΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΡΟΝΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΧΡΥΣΙΔΗΣ ΦΩΤΗΣ

ΕΘΝΙΚΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ (ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ) Ο εθνικός ρατσισμός, είναι η αντίληψη ότι ένα έθνος είναι ανώτερο από τα άλλα. Ρατσισμός είναι να θεωρούμε κάποια άλλη ομάδα ανθρώπων ως κατώτερη ή ακόμη και άξια περιφρόνησης λόγω της φυλετικής ή εθνικής της καταγωγής.

ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Στόχοι της εργασίας είναι: Η προσπάθεια περιορισμού του συγκεκριμένου φαινομένου. Η ευαισθητοποίηση των μαθητών και ενημέρωση τους για τις συνέπειές του.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Το μεγαλύτερο ποσοστό των ερωτούμενων είναι ενημερωμένοι σχετικά με το θέμα του εθνικού ρατσισμού. Οι περισσότεροι δεν έχουν ασκήσει τέτοιου είδους ρατσισμό. Παρατηρείται ότι μεγάλος αριθμός μαθητών έχουν ρατσιστικές αντιλήψεις. Οι περισσότεροι μαθητές δεν θα υπερασπίζονταν έναν αλλοδαπό σε θάμα εθνικού ρατσισμού. Οι περισσότεροι μαθητές πιστεύουν ότι η ανεργία στην Ελλάδα οφείλεται στους αλλοδαπούς. Μεγάλο ποσοστό των μαθητών είναι θετικοί ως προς την απομάκρυνση των αλλοδαπών από τη χώρα μας.

ΟΜΑΔΑ3 - ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Κοινωνικός Ρατσισμός Σταύρου Δημήτρης Πουρσανίδης Αλέξανδρος Παπανίκας Σπύρος Τσουτσουεάνου Τσιπριάν Πουλιάκης Αποστόλης

ΑΙΤΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ Η διαφορά πνευματικού και μορφωτικού επιπέδου ανάμεσα στους ανθρώπους. Οι προκαταλήψεις απέναντι σε ομάδες ανθρώπων συχνά ενισχύουν την ιδεολογία του ρατσισμού. Οικονομικά συμφέροντα Οι ανταγωνιστικές τάσεις μεταξύ των ανθρώπων. Με σκοπό να επιτευχθεί ο παραγκωνισμός ατόμων από την κοινωνική και οικονομική ζωή.

ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Να βρούμε τα μέρη όπου επικρατεί ο κοινωνικός ρατσισμός. Να εντοπίσουμε τους λόγους για τους οποίους ασκείται ο κοινωνικός ρατσισμός και τα χαρακτηριστικά των θυμάτων. Να βρούμε τρόπους αντιμετώπισης του κοινωνικού ρατσισμού. Να αυξήσουμε την επίγνωση του κόσμου σχετικά με τις επιπτώσεις αυτού του φαινομένου. και να παροτρύνουμε τους ανθρώπους να τον αντιμετωπίσουν μαθαίνοντας τις επιπτώσεις που έχει στην κοινωνία και συμμετέχοντας σε διάφορες δραστηριότητες κατά του κοινωνικού ρατσισμού και γενικότερα του ρατσισμού.

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ

ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ Το άτομο από τη νεαρή ηλικία να μάθει να σέβεται το συνάνθρωπό του σαν ύπαρξη και σαν προσωπικότητα. Με την πνευματική καλλιέργεια θα απομακρυνθούμε από το φανατισμό και τις προκαταλήψεις. Απαιτείται η ενεργοποίηση των πνευματικών ανθρώπων, ώστε να αγωνιστούν για την κατάργηση των φυλετικών διακρίσεων. Θα πρέπει να υπάρξει μια δικαιότερη κοινωνική πολιτική, μεταξύ των ανθρώπων, και θα παρέχει σε όλους ίσες ευκαιρίες .

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Στην αρχή αυτής της εργασίας είχαμε βάλει σκοπό να βγάλουμε ορισμένα συμπεράσματα για τον κοινωνικό ρατσισμό. Αυτά είναι : Ο κοινωνικός ρατσισμός είναι ένα φαινόμενο που συναντάται σε όλες τις χώρες της Ευρώπης, της Αμερικής αλλά και παγκοσμίως. Οι άνθρωποι παρά τις προθέσεις τους να βοηθήσουν τα θύματα στην πραγματικότητα δεν κάνουν τίποτα. Ο ρατσισμός είναι μια μάστιγα της κοινωνίας που μπορεί να αντιμετωπιστεί με διάφορους τρόπους.

ΟΜΑΔΑ4 - Θρησκευτικός Ρατσισμός Σιγάλα Ελευθερία-Άννα Παπαδοπούλου Γεωργία Τζεβελέκης Χρήστος Πουλής Ιωάννης Παπαδόπουλος Αλέξανδρος Τοπτσής Ανδρέας

Παρουσίαση θέματος Θέμα της εργασίας μας αυτής είναι ο ρατσισμός ή αλλιώς η μη αποδοχή της διαφορετικότητας. Μελετήσαμε: τις διαφορετικές μορφές του θρησκευτικού ρατσισμού τις συνέπειές του στην κοινωνία τους τρόπους αντιμετώπισής του

Πλαίσιο – Στόχοι Λόγος: Μεγάλο ποσοστό θρησκευτικού ρατσισμού Στόχοι: Ενημέρωση των νέων για το θρησκευτικό ρατσισμό Λόγοι για τους οποίους υπάρχει το συγκεκριμένο είδος ρατσισμού

Αιτίες ρατσισμού Συνέπειες Θρησκευτικού Ρατσισμού Έλλειψη ανθρωπιστικής παιδείας, πνευματική φτώχεια. Κρίση αξιών. (Ανταγωνισμός, ανηθικότητα) Θρησκευτικός φανατισμός. Συνέπειες Θρησκευτικού Ρατσισμού Προσβάλλει την ανθρώπινη προσωπικότητα. Περιθωριοποιούνται άτομα με αποτέλεσμα να χάνετε το εργατικό δυναμικό, που θα σύμβαλλε στην ανάπτυξη. Επικρατεί αναξιοκρατία, κοινωνικές ανισότητες, διχόνοια.

Γράφημα 1

Γράφημα 2

Τρόποι αντιμετώπισης Υλική και ηθική βοήθεια στους λαούς που καταπιέζονται από το ρατσισμό. Σωστή διαπαιδαγώγηση των παιδιών από τους γονείς. Η πνευματική καλλιέργεια θα απομακρύνει από το φανατισμό και τις προκαταλήψεις, βοηθώντας στο να επανατοποθετήσουμε σε σωστότερες και δικαιότερες βάσεις τις σχέσεις με τους συνανθρώπους μας.

Συμπεράσματα Είτε θέλουμε να το πιστέψουμε είτε όχι ο θρησκευτικός ρατσισμός υπήρχε και θα υπάρχει. Πολλοί άνθρωποι έχουν βιώσει τον θρησκευτικό ρατσισμό ή έχουν γίνει θεατές σε ένα περιστατικό θρησκευτικού ρατσισμού. Υπάρχουν φορές όπου έχει οδηγήσει σε ξεσπάσματα πολέμου, ακόμα και σε βίαιες συγκρούσεις.