ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πανασέτη Στέφανη Σκαρπάρη Παρασκευή
Advertisements

ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.
Φυσική Α Γυμνασίου Αξιολόγηση.
Φυσικές ιδιότητες των υλικών
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΟΡΓΑΝΟΛΗΠΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ
Από τη Θερμότητα στη Θερμοκρασία Η Θερμική Ισορροπία
Η θερμότητα διαδίδεται με ακτινοβολία
Η εργαστηριακή διδασκαλία στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
Διάδοση της θερμότητας στα στερεά Χάρις Χριστοφή
3.1 ΘΕΡΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
Κεφάλαιο 2 ον ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ.
1.4 ΤΡΟΠΟΙ ΗΛΕΚΤΡΙΣΗΣ ΚΑΙ Η ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ (2ο μέρος)
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
ΣΧ. ΕΤΟΣ ΕΚΦΕ ΣΕΡΡΩΝ Εργαστηριακές ασκήσεις Γ’ γυμνασίου Επιμέλεια: Κυρισκόζογλου Ουρανία Φυσικός.
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Αγιος Παύλος»
«ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ-ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ»
Ερμηνεία δεδομένων και εξαγωγή συμπερασμάτων
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ Δημοσθένους Πωλίνα Δρακωνάκη Δέσποινα Κωνσταντίνου Μαρία Παπαχρυσοστόμου Κική.
3/4/2015Μαθηματικές έννοιες και Φυσικές Επιστήμες 1 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ Συνάντηση 5η.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
ΛΑΤΣΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ ΑΜ:5399 ΚΟΡΟΜΗΛΑ ΜΑΡΙΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΜ:5385 Τα φαινόμενα της εξαέρωσης, της υγροποίησης και της εξάτμισης.
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Θεοδωράτου Σταυρούλα Α.Μ 5756, Γ΄Έτoς Λαουρδέκη Αγγελική Α.Μ. 5668, Γ΄ Έτος Παπαδημητρίου Χαρίκλεια, Α.Μ. 5288, Γ΄ Έτος Υπεύθυνος Καθηγητής: Κωνσταντίνος.
« Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο » Ο σχηματισμός των σκιών Πασσά Διονυσία Ψαρρού Αλεξία.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Βασιλης Κολλιας Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης Νικολακοπούλου Μαρία.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΕΜΑ: Η ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑ ΣΤΕΡΕΑ ΣΩΜΑΤΑ: ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΚΟΙ ΑΓΩΓΟΙ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Δείκτες Επιτυχίας και Δείκτες Επάρκειας
Εφαρμογές καλών και κακών αγωγών της θερμότητας στην καθημερινή μας ζωή Εξηγήστε γιατί τα αντικείμενα που σας παρουσιάζονται πιο κάτω είναι κατασκευασμένα.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
Δραστηριοτητεσ απο τον Κοσμο τησ Φυσικησ για το Νηπιαγωγειο
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΙΑΣ ΙΔΙΟΤΗΤΑΣ (ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ)
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Κορομηλά Μαρία – Γεωργία Α.Μ:5385 Λάτσιου Θεοδώρα Α.Μ:5399
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
Δραστηριότητες για την τήξη και την πήξη
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Μεθοδοι ΜαγειρεματοΣ 2.
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης
Δραστηριότητες από τον Κόσμο της Φυσικής για το Νηπιαγωγείο
Δραστηριότητες από τον κόσμο της Φυσικής
Διδακτικές Προτάσεις στη βιολογία
Θέμα: Επιστήμη στο πιάτο
Ηλεκτροστατικές Αλληλεπιδράσεις
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Γαβρά Παρασκευή (5602) Ζιώγα Στέλλα (5742) Κόλια Ηλιάνα (5650)
Διδασκαλία φυσικών Επιστημών δημοτικό
Αποστολάκη Φλωρεντία-Αφροδίτη 5595
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ τήξη και πήξη
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ δημιουργία σκιών
«Η χώρα με τους παράξενους ανθρώπους»
Προσχολική Παιδαγωγική
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
επιπλέει στον κουβά με το νερό.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Οι σημαντικότερες εναλλακτικές ιδέες
«το διδάσκω σημαίνει λέγω-πληροφορώ και το μαθαίνω σημαίνει
Χ Χ Χ Χ Χ Χ Χ Χ Χ Χ αλουμίνιο, ατσάλι, άργυρος, γραφίτης, χαλκός Ποια υλικά ονομάζουμε αγωγοί και ποια μονωτές; Ποια υλικά είναι αγωγοί και ποια.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Η διάδοση της θερμότητας στα στερεά: καλοί και κακοί αγωγοί Νικολακοπούλου Μαρία

Υλικα Γκαζάκι - καμινέτο Κατσαρόλα με μεταλλικές λαβές Κατσαρόλα με πλαστικές λαβές Νερό για ζέσταμα Μεταλλική κουτάλα Ξύλινη κουτάλα

1η δραστηριοτητα-ανιχνευσησ Στόχος: Να ανιχνεύσουμε τις ήδη υπάρχουσες βιωματικές νοητικές παραστάσεις των παιδιών για το συγκεκριμένο φυσικό φαινόμενο, αλλά και τυχόν μαθησιακά εμπόδια στη σκέψη τους.

1η δραστηριοτητα-ανιχνευσησ Αφόρμηση: Ατύχημα φίλης Σύντομη συζήτηση σχετικά με το περιστατικό, πώς έγινε και γιατί Παρουσίαση υλικών, προετοιμασία πειράματος Προβλέψεις και εξηγήσεις για το τι θα συμβεί αν ζεστάνουμε το νερό στην κατσαρόλα με τις μεταλλικές λαβές.

2η δραστηριοτητα Στόχος: Να κατανοήσουν τα παιδιά ότι η θερμότητα διαδίδεται μέσω της επαφής.

2η δραστηριοτητα Εφαρμογή πειράματος Διαπίστωση διάδοση θερμότητας μέσω της αφής Σύγκριση αρχικών προβλέψεων με αποτελέσματα πειράματος, εξήγηση Επικεντρώνουμε την προσοχή τους στην μεταλλική φύση των λαβών.

3η δραστηριοτητα Στόχοι: Α) Διάκριση υλικών σε αυτά που θερμαίνονται σε όλη τη μάζα τους και σ’ αυτά που θερμαίνονται μόνο στο σημείο επαφής τους με την πηγή. Β) Διάκριση καλών αγωγών – μονωτών (δευτερεύων).

3η δραστηριοτητα Επανάληψη πειράματος με κατσαρόλα με πλαστικές λαβές, προβλέψεις, εξηγήσεις, εφαρμογή Σύγκριση αποτελεσμάτων των δύο πειραμάτων Έμφαση στην αμετάβλητη θερμική κατάσταση των πλαστικών λαβών και στη φύση των υλικών της κατσαρόλας και των λαβών και στα δύο πειράματα (καλοί αγωγοί-μονωτές).

4η δραστηριοτητα-αξιολογησησ Στόχος: Να διαπιστωθεί κατά πόσο σημειώθηκε πρόοδος στη σκέψη των παιδιών, σχετικά με το συγκεκριμένο διδακτικό αντικείμενο.

4η δραστηριοτητα-αξιολογησησ Στην κατσαρόλα με τις πλαστικές λαβές βυθίζουμε μέρος μιας μεταλλικής και μιας ξύλινης κουτάλας ξεχωριστά. Πριν την εφαρμογή, κάνουμε προβλέψεις Διαπίστωση μέσω αφής Σύγκριση αρχικών προβλέψεων με αποτελέσματα Σύγκριση αποτελεσμάτων των δύο πειραμάτων και της διαδικασίας θέρμανσης στα μεταλλικά και στα μη μεταλλικά αντικείμενα