Ερευνητική εργασία: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογία
Advertisements

Ασπρόμαυρη Φωτογραφία
 ΦΑΣΗ 1 η : ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ με Αξιολόγηση εναλλακτικών προμηθευτών για το ίδιο προϊόν ΒΑΣΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ : πρέπει να είναι γνωστό πόσο δημοφιλές είναι.
Πτυχιακή Εργασία Σεμινάριο για τελειόφοιτους φοιτητές τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Επίκ. Καθ. Γιώργος Χ. Χριστοφορίδης.
1 Φοιτήτρια : ΓΙΑΛΙΤΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ Τμήμα : ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΥΔΑΤΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ Α.Μ. : B15939.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 17: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 1: Γραμματικός και συντακτικός σχολιασμός στίχων 1-48 της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Τμήμα Β2 του Γυμνάσιου της Νέας Περάμου Καβάλας. Με λένε Μαρίνα Είμαι ο Kevin Με λένε Σοφιέ Με λένε Σαλ Είμαι ο Στέφανος Με λένε Μυρτώ Είμαι η Κατερίνα.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ 1 ο Γυμν. Φιλιππιάδας 1 Η φωτογραφία ως τέχνη Καλλιτεχνικά κινήματα που επηρέασαν τη φωτογραφία Η αισθητική της φωτογραφίας.
Σύνταξη βιογραφικού σημειώματος Αποτελεί μια συνοπτική και δομημένη παρουσίαση του προφίλ του υποψηφίου. Απευθύνεται συνήθως στο Διευθυντή προσωπικού και.
6 ο ΓΕΛ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑ: Το Θέατρο του Δρόμου μια Τέχνη με Ιστορία και Διάρκεια στο Χρόνο. Σχολικό Έτος: Υπεύθυνη καθηγήτρια:
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 16: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Είδη φωτογραφικών μηχανών Στα πλαίσια του μαθήματος Φωτογραφίας στο τμήμα Συντήρησης Έργων Τέχνης και Αρχαιοτήτων, στα Δ.ΙΕΚ Σπάρτης Ρήγου Θάλεια.
Διαχείριση Χρηματοοικονομικών Κινδύνων Ασκήσεις VaR Διάλεξη 3 (Εισαγωγή VaR)
Παρουσιάσεις με το MS PowerPoint Διαφάνεια 1 Στόχοι του Σεμιναρίου  Το περιβάλλον εργασίας του PowerPoint  Χρήση της βοήθειας  Δημιουργία, αποθήκευση,
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Η ιστορία της φωτογραφίας
Ορισμός της φωτογραφίας και ιστορική αναδρομή
Φυσική Β΄ Λυκείου Άσκηση 1 (άσκηση 4, εργ. οδ. Α΄ Λυκείου)
Όροι Συμμετοχής και Δομή/Περιεχόμενο Προτάσεων
Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών
Ξεκλειδώνοντας τα Δικαιώματα των Παιδιών
ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΤΕΡΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΝΕΡΟΥ ΜΕΣΩ ΜΙΑΣ ΑΝΤΛΙΑΣ [ΣΥΡΙΓΓΑΣ] ΑΠΌ ΤΟ ΠΗΓΑΔΙ.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία τησ δευτεροβάθμιασ εκπαίδευσησ
ΜΥΛΟΙ.
ΤΟ ΒULLYING ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ!
«Το αλφαβητάρι της Ιλιάδας»
ΚΟΙΝΟΤΟΠΙΑ Εταιρεία Κοινωνικής Δράσης και Πολιτισμού
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Συμβουλές για καλύτερες παρουσιάσεις στο Powerpoint..
JSIS E 111: Intensive Elementary Modern Greek
Παρουσίαση θέματος – Προϋποθέσεις επιτυχίας
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Παρουσιάζουν οι : Αποστόλης Τσιριβάκος Βασίλης Χουβαρδάς από το Ε2
Συμβουλές για επιτυχημένες παρουσιάσεις στο PowerPoint
H οικονομική κρίση στην Ελλάδα και οι επιπτώσεις της στις γυναίκες
Συνηρημένα ρήματα σε –αω (ενεργητική & μέση φωνή)
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Ζωγράφου Αθηνά (ΠΕ02)-Κοπατσάρη Γεωργία (ΠΕ03)
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΠΑΤΡΩΝ Α΄ Τάξη «Μουσική και Μουσικοί»
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2016 ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΜΕ ΥΠΟΛΕΙΜΜΑΤΑ ΤΡΟΦΗΣ 1. ΡΟΛΟ ΣΤΟ ΦΟΥΡΝΟ 2
δουλεύετε καλύτερα με το Outlook
Διεθνής οικονομική Θεωρία και πολιτική 4η βελτιωμένη έκδοση
Cola wars Case study.
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
Περιεχομενο σημερινου μαθηματοσ
Project 2015 ΓΕΛ Νιγρίτας Φύση και άσκηση Ομάδα: “Dream Team”
Have a nice pasxa.
ΕΙΣΟΔΗΜΑ – ΔΑΠΑΝΕΣ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΩΝ
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
Διδασκαλία με χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή και προβολέα Βασίλης Συμεωνίδης 3ο Γενικό Λύκειο Δράμας
با استفاده از شبکه های عصبی و
Η παρουσίαση αυτή ίσως προκαλέσει συζήτηση με το κοινό από την οποία θα προκύψουν ενέργειες. Χρησιμοποιήστε το PowerPoint για να καταγράψετε τις ενέργειες.
عرض حول المواد الاشعاعية :المزايا و الاخطار
Συγγραφική ομάδα πχ. Κωνσταντίνος Παπακώστας1, Ειρήνη Παπαδοπούλου2
МИФ ғылымына саяхат Интелектуалды шоу.
music: STARS OF THE LID - Articulate Silences Part 2
Επιστροφή από την εφορία!!!
Εργαστήριο Ηχητικά Συστήματα ΙΙ Εργαστήριο 2
Η φωτογραφική μηχανή.
Erasmus+Czech Republic
Η Ελλάδα κατά την πρώιμη ψυχροπολεμική περίοδο,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ερευνητική εργασία: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ Πειραματικό ΓΕΛ Πατρών Σχ. Έτος:2016-2017

Ομάδα: Fivegram Μέλη ομάδας: Αντωνόπουλος Παναγιώτης Ευθυμάκη Ιωάννα Λαμπίρη Αθανασία Μπακούνη Δανάη Τζανάτος Μιχάλης

Υποθέματα Ιστορία της φωτογραφίας Φωτογραφίες που άλλαξαν τον κόσμο Η φωτογραφία μέσα από διάφορες οπτικές γωνίες Πώς μας επηρεάζουν οι φωτογραφίες από παιδική ηλικία και ποια η σημασία τους

Ερευνητικά ερωτήματα Ποια είναι η ιστορία της φωτογραφίας γενικά και στην Ελλάδα ειδικότερα; Ποιες φωτογραφίες άλλαξαν τον κόσμο και γιατί; Πώς μας επηρεάζουν οι φωτογραφίες από παιδική ηλικία; Ποια είναι η σημασία τους; Ποιες είναι οι διαφορετικές οπτικές γωνίες από τις οποίες μπορούμε να τραβήξουμε φωτογραφίες; Ποιοι είναι οι βασικοί κανόνες για το αισθητικό αποτέλεσμα της φωτογραφικής τέχνης;

Πώς δουλέψαμε – Οι Πηγές μας Δουλέψαμε κυρίως ατομικά. Το κάθε μέλος της ομάδας μας ανέλαβε από ένα ερευνητικό ερώτημα και, στο τέλος ενώσαμε τις δουλειές μας σε παρουσίαση PowerPoint. Αντλήσαμε τις πληροφορίες για την εργασία μας κυρίως από ιστοσελίδες, διαδικτυακά άρθρα και βιβλία.

Η ιστορία της φωτογραφίας Toν 4ο πΧ αιώνα, γύρω στο 350 πΧ, ο Αριστοτέλης περιέγραψε τον τρόπο που λειτουργεί η απλούστερη φωτογραφική μηχανή, η γνωστή ως camera obscura. To 1000 μΧ ο Άραβας σοφός Αλχαζέν μετέφρασε την περιγραφή της μηχανής του Αριστοτέλη στη γλώσσα του.

To 1490, η camera obscura ήταν η πρώτη μεταφερόμενη φωτογραφική κατασκευή. Δεν μπορούμε να την πούμε ακριβώς φωτογραφική μηχανή γιατί δεν διέθετε φιλμ και φακό. Ο Λεονάρντο ντα Βίντσι γνώριζε και πιθανότατα χρησιμοποιούσε τις δυνατότητες αυτής της κατασκευής. To 1530 ο Ντανιέλ Μπαρμπάρο τοποθέτησε πρώτος φακό σε camera obscura για να έχει καλύτερα αποτελέσματα.

To 1550 ο Τζιρόλαμο Γκαρντάνο τοποθέτησε στο φακό και μηχανισμό διαφραγμάτων για να πετυχαίνει μεγαλύτερη ευκρίνεια. Τζιρόλαμο Γκαρντάνο To 1558 ο Τζιοβάνι Μπατίστα Ντέλα Πόρτα σχεδιάζει και δίνει πλήρη περιγραφή της camera obscura στο βιβλίο του που ασχολείται με τη φύση.

To 1880 δημοσιεύεται η πρώτη φωτογραφία τυπωμένη σε εφημερίδα. Γκάμπριελ Λίπμαν

Φωτογραφίες που άλλαξαν τον κόσμο Δημιούργησαν προσωπικότητες-σύμβολα, σόκαραν τον κόσμο, μετέφεραν τον απλό λαό στα πεδία των μαχών σε μια εποχή που δεν υπήρχαν ακόμη τηλεοπτικά συνεργεία στις επάλξεις και έδωσαν μηνύματα ανθρωπιάς – ή συχνά και το αντίθετο. Σε κάθε περίπτωση, στοίχειωσαν την ζωή των φωτογράφων που βρέθηκαν στο κατάλληλο μέρος την κατάλληλη ώρα και πάτησαν το κλικ.

Το λιντσάρισμα δύο νεαρών μαύρων αντρών, Ιντιάνα, Η.Π.Α., 1930 Η ψεύτικη φωτογραφία: Το τέρας του Λοχ Νες, Σκοτία, 1934

V-J Day, Times Square, Νέα Υόρκη, 1945 Ναγκασάκι, Ιαπωνία, 1945

Pentagon Flower, 1967, Marc Riboud «Ο Αϊνστάιν με τη γλώσσα έξω», 1951 ‘I have a dream…’, 1963

Sudanese Girl And Vulture, Kevin Carter, 1993 11η Σεπτεμβρίου, 2001

Βασικοί Κανόνες για το Αισθητικό Αποτέλεσμα της Φωτογραφικής Τέχνης Η φωτογραφία υπακούει τις περισσότερες τουλάχιστον φορές σε κάποιες βασικές αρχές που αφορούν την σύνθεση, την οπτική γωνία, την επιλογή του θέματος και τα χρώματα της εικόνας.

Σύνθεση: Τα στοιχεία του έργου τοποθετούνται κατά κανόνα μέσα στον χώρο που ο καλλιτέχνης ορίζει ως το πεδίο της σύνθεσής του, το κάδρο. Ο πιο σημαντικός κανόνας της σύνθεσης είναι τα πιο ενδιαφέροντα και σημαντικά στοιχεία ενός έργου να βρίσκονται κάπου στη μέση και προς τα αριστερά του κάδρου προκειμένου να μην χαθεί η προσοχή του θεατή και να του τραβήξει αμέσως το ενδιαφέρον.

Προοπτική: Σε αντίθεση με τον ζωγράφο που δημιουργεί την ψευδαίσθηση του βάθους, δηλαδή την προοπτική, ο φωτογράφος κάτι τέτοιο το βλέπει να συμβαίνει αυτομάτως στην ίδια τη φύση πίσω από τον φακό του.

Σημείο φυγής: Το σημείο φυγής είναι το σημείο όπου ενώνονται οι γραμμές της προοπτικής ενός σχεδίου.

Επιλογή του θέματος: Όταν επιλέγουμε να φωτογραφίσουμε ένα αντικείμενο ή ένα πρόσωπο, θα πρέπει το μέγεθός του να είναι τέτοιο ώστε να φαίνεται με ακρίβεια μέσα στο κάδρο μας. Δεν μπορούμε για παράδειγμα να φωτογραφίσουμε ένα πρόσωπο σε πολύ μακρινή απόσταση γιατί το αποτέλεσμα δεν θα είναι ένα πορτρέτο αλλά ένα τοπίο.

Η σημασία των φωτογραφιών από την παιδική ηλικία και πώς μας επηρεάζουν Οι φωτογραφίες δημιουργήθηκαν για να μένουν σημαντικές στιγμές αθάνατες. Η οικογένεια αξιοποιεί αυτό το τεχνολογικό μέσο κατά κόρον. Η αντίδραση μας όταν βλέπουμε φωτογραφίες της παιδικής μας ηλικίας είναι κατεξοχήν παράδειγμα της έντονης επιρροής που μας ασκούν.

Μια θύμηση κατακλύζει τον συναισθηματικό μας κόσμο, αφυπνίζει κοιμώμενες αισθήσεις, ενώ η μνήμη μας βομβαρδίζεται από τα μηνύματα που λαμβάνει. Το μυαλό συγχέει το χθες με το σήμερα και μεταφέρει τη σκέψη μας στο παρελθόν.

Τόσο η μνήμη όσο και τα συναισθήματα είναι ακράδαντα συνδεδεμένα στον ανθρώπινο εγκέφαλο. Όσο πιο πολλές οι αισθήσεις που συμμετείχαν στη δημιουργία της ανάμνησης, τόσο πιο έντονη η συναισθηματική μας φόρτιση. Μέσα από τις φωτογραφίες γνωρίζουμε καλύτερα τον εαυτό μας αναγνωρίζοντας στοιχεία του χαρακτήρα μας και τις κλίσεις που είχαμε όταν ήμασταν παιδιά. Από το βάθρο του πιο έμπειρου, του πιο ώριμου ανθρώπου πλέον, στεκόμαστε πιο αντικειμενικά απέναντι στο παλιό μας εαυτό.

Επίσης, οι φωτογραφίες δρουν και ενοποιητικά: Αποτελούν τρανταχτές αποδείξεις ότι κατά βάθος όλοι είμαστε ίδιοι. Όλοι έχουν ένα παρελθόν και ένα μέλλον. Έτσι, ενδυναμώνεται η συνείδησή μας και μας υπενθυμίζουν ότι είμαστε πολίτες του κόσμου. Μας απογυμνώνουν από το εγώ μας και μας αναγκάζουν, ορισμένες φορές, να κοιτάξουμε πέραν του δικού μας μικρόκοσμου.

Τέλος, μας υπενθυμίζουν τι είναι σημαντικό: Μες τον σύγχρονο κόσμο με τους φρενήρεις ρυθμούς, ξεχνάμε πως εντέλει σημασία έχουν οι ανθρώπινες σχέσεις, οι βαθιές και οι ουσιαστικές. Οι σωστοί φίλοι, η οικογένεια και η υγιής σχέση μας με τον εαυτό μας. Γιατί η ευτυχία αποτελεί συνάρτηση των ισορροπημένων ανθρώπινων σχέσεων.

ΤΕΧΝΗΜΑ: ΨΗΦΙΑΚΟ ΑΛΜΠΟΥΜ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ «Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ» ΤΕΧΝΗΜΑ: ΨΗΦΙΑΚΟ ΑΛΜΠΟΥΜ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ «Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ»