Καθηγήτρια κα Β. Δεριζιώτη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Θεοδωράκη Ελένη-Μαρία Μάθημα: Τεχνικές Επικοινωνίας.
Advertisements

Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra Διαχείριση Ταμείου
Λ. Αλεξάνδρας 11, Αθήνα, τηλ , H PLANETSIM είναι μια προπληρωμένη κάρτα sim κινητής τηλεφωνίας με πολύ χαμηλές χρεώσεις.
Λειτουργικό Σύστημα ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ENOTHTA B.1.3 (1)
ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ONLINE
ο Σύστημα Ψηφιακής Διαδραστικής Ξενάγησης σε ανοικτούς χώρους Το Xenagos city είναι ένα ισχυρό εργαλείο που αναβαθμίζει την αξία του Ασύρματου δικτύου.
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
Κοστολόγηση Μάθημα 13.
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 3
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
Μαθήτρια : Πατατούκου Μαρία Υπεύθυνη Καθηγήτρια : Θέμελη Γεωργία
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Εύρεση πληροφοριών Επίπεδο.
ΛΟΥΣΙΜΟ-ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 4
Υπηρεσίες Μετάφρασης και Διερμηνείας στις Επιχειρηματικές Συναλλαγές
Π. Μαυρογένης Εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας που καλύπτουν ένα ευρύ τομέα επιχειρησιακών αναγκών του ξενοδοχείου ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: Ονομάζει τις.
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.3 Τρόπος σχεδιασμού της επί τόπου υποστήριξης για πρακτικά θέματα και θέματα επιμελητείας.
Μάθημα: Μπαρ - Φλαμπέ Ενότητα: 2 Προσωπικό του Μπαρ.
Κοστολόγηση Μάθημα 12.
Η Εθνική Χαρτοθήκη συναντά τους μαθητές. Η Εθνική Χαρτοθήκη ιδρύθηκε το 1997 ως Εθνικό Κέντρο Χαρτών και Χαρτογραφικής Κληρονομιάς (ΕΚΕΧΧΑΚ) - Εθνική.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΙΑ.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
EDUPORTAL ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ONLINE ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ EDUPORTAL Υπεύθυνη για το τμήμα: Αναπλ.
Συνάντηση γονέων για το ταξίδι στο ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ- ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΔΑΜΠΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Β ΚΑΛΩΤΑ ΑΝΝΑ Β
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ
Ο προσωπικός υπολογιστής εσωτερικά
Μονογραφία Επαγγέλματος Ελεγκτής Εναέριας Κυκλοφορίας
Κοιτώντας τις παρακάτω εικόνες προσπαθήστε να διαγνώσετε σε ποια / ποιες κεντρικές έννοιες αναφέρονται:
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
Διακρίσεις της Επικοινωνίας Γραπτή Επικοινωνία
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης.
ΕΝΟΤΗΤΑ:8 ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΣΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΠΕΛΑΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Α’ ΣΤΟΧΟΙ:
«Χρονοδιάγραμμα Ενεργειών» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΑΛΥΣΟΥ Ανιχνεύω, Γνωρίζω, Αγαπώ.
Υποτιτλισμός παράθυρο σε μα ξένη κουλτούρα Υποερώτημα Η ελληνική πραγματικότητα στο χώρο του υποτιτλισμού. Όνομα ομάδας: Άντε γειά Μέλη ομάδας : Αθανασοπούλου.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Κατασκευή Ιστοσελίδας Χρηματοοικονομικού.
NATiVuS.
Τρόποι ζωής και επαγγέλματα Δημοτικό Σχολείο ………. Στ΄ τάξη Μάιος 2008.
Υπηρεσίες Υποδοχής του Ξενοδοχείου Γεώργιος Απλαδάς Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων Χειμερινό
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥ Ν.ΚΑΒΑΛΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Φοιτήτρια: Αντωνιάδου Νικολέτα.
Με όραμα για το μέλλον. Μπορώ να διατηρήσω το Ε.Γ.Λ.Σ. ? Οι διατάξεις του ν. 4308/2014 για τα «Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα» περιλαμβάνουν στο παράρτημα.
ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ Δ.ΖΩΙΤΣΗΣ – ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ Δ.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Η διοίκηση επισιτιστικών επιχειρήσεων ή η διεύθυνση επισιτιστικών τμη­μάτων μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης ασχολείται.
Τομέας Οικονομικών & Διοικητικών Υπηρεσιών. Ο επαγγελματικός τομέας Οικονομικών & Διοικητικών Υπηρεσιών ανήκει στον κύκλο Υπηρεσιών του 10ου ΕΠΑ.Λ. και.
ΜΑΝΑΤΖΕΜΕΝΤ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ. ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ Διεύθυνση Δωματίων και Υποδοχής πελατών Άμεση υπηρεσία που ξεκινά από την άφιξη ως την αναχώρηση των πελατών.
Στρογγυλή τράπεζα: Η πιστοποίηση του μεταφραστή στην Ελλάδα Αρτεμισία Ένε Πρόεδρος ΔΣ Πανελλήνιας Ένωσης Μεταφραστών (ΠΕΜ) Θεσσαλονίκη
Υπεύθυνοι Προγράμματος: Προδρόμου Χρυσούλα (ΠΕ. 05) Γαβριηλίδου Ευθυμία (ΠΕ. 02) Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Θεσσαλονίκης Τμήμα: Γ2 Επιμέλεια:
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
ΥΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗ ΝΕΟΠΡΟΣΛΗΦΘΕΝΤΩΝ Άλκηστις Παπαϊωάννου Ph.D., M.Sc. Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ
τομεακό πρόγραμμα Erasmus ΕΝΤΑΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ERASMUS
OASIS PALACE.
ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΙ ΧΩΡΟΙ – ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ – ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΣ
1.
Ομφάκινον Ομφάκινον.
ΜΝΗΜΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΞΕΝΑΓΟΥ
ΟΙ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ
Υποτιτλισμός- Παράθυρο σε μια ξένη κουλτούρα
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΙΑ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
4ο Επαγγελματικό Λύκειο Καβάλας
Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα
Τμηματα του Εστιατοριου Κυριοι και Βοηθητικοι χωροι του εστιατορίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Βασικές Έννοιες της Πληροφορικής σελ. 12 Λέξεις Κλειδιά: Δεδομένα (Data), Πληροφορία (Information), Επεξεργασία (Processing), Υπολογιστής.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Καθηγήτρια κα Β. Δεριζιώτη Εργασία στο project Καθηγήτρια κα Β. Δεριζιώτη

ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ  Ο υπάλληλος ξενοδοχείου μπορεί να απασχολείται στην είσοδο για την υποδοχή των πελατών, ή για τη μεταφορά των αποσκευών τους στα δωμάτια και την κατατόπισή τους. Μπορεί ακόμα να εργάζεται στο τεχνικό τμήμα, στο τμήμα καθαριότητας ως καμαριέρης, ως υπάλληλος διοίκησης ή λογιστηρίου και ταμείου, ή σε άλλους χώρους του ξενοδοχείου. Ως υπάλληλος υποδοχής, υποδέχεται τους πελάτες, τους ενημερώνει σχετικά με τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου, φροντίζει για τις διάφορες ανάγκες τους και ενημερώνει σχετικά τα υπόλοιπα τμήματα του ξενοδοχείου. Συμπληρώνει την κάρτα διαμονής με τα στοιχεία της ταυτότητας ή του διαβατηρίου του πελάτη και του παραδίδει το κλειδί του δωματίου ή χειριστήρια συσκευών. Φροντίζει να μεταφερθούν οι αποσκευές στο δωμάτιό του. Εκδίδει τους λογαριασμούς των πελατών και εισπράττει τα χρήματα, συμπληρώνει το δελτίο άφιξης και αναχώρησης των πελατών και κρατά το αρχείο και τα απλά λογιστικά βιβλία του ξενοδοχείου. Ακόμη, ενημερώνει τους πελάτες για τις αναχωρήσεις των διάφορων μεταφορικών μέσων, για τις επισκέψεις στα αξιοθέατα της πόλης, συνεργαζόμενος με τουριστικά γραφεία. Ως υπάλληλος καθαριότητας, ασχολείται με την καθαριότητα και τακτοποίηση των δωματίων του ξενοδοχείου. Καθαρίζει, ξεσκονίζει και αερίζει τα δωμάτια κάθε μέρα. Αλλάζει και στρώνει τα κλινοσκεπάσματα και φροντίζει για την καθαριότητα και τακτοποίηση του λουτρού. Γενικά, φροντίζει για την καλαίσθητη εμφάνιση των δωματίων. Μπορεί επίσης να εργάζεται στο πλυντήριο και σιδερωτήριο του ξενοδοχείου. Στις αρμοδιότητές του ακόμη είναι να αναφέρει στον υπεύθυνο του ξενοδοχείου διάφορα προβλήματα στη λειτουργία της ξενοδοχειακής μονάδας. Οι υπόλοιποι υπάλληλοι, προσφέρουν διάφορες υπηρεσίες για την άνετη και ευχάριστη διαβίωση των πελατών. Στα μεγάλα ξενοδοχεία υπάρχουν πολλές εξειδικεύσεις των ξενοδοχοϋπαλλήλων.

ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗ Περιγραφή: Ο μεταφραστής μεταφέρει και αποδίδει κείμενα από τη μία γλώσσα (συνήθως τη μητρική) σε μια ξένη γλώσσα, ή το αντίστροφο. Ανάλογα με τον τομέα ειδίκευσής του (πχ, οικονομία, ιατρική, λογοτεχνία) χρησιμοποιεί λεξικά με την αντίστοιχη ορολογία για την καλύτερη δυνατή απόδοση των όρων. Ειδικότερα, ο μεταφραστής μελετά το κείμενο που καλείται να αποδώσει σε μια άλλη γλώσσα, για να συλλάβει το ύφος και τις ιδιαιτερότητές του. Μεταφράζει το κείμενο, επιλέγοντας την απόδοση εκείνη που αντανακλά καλύτερα το πνεύμα και νόημα του πρωτότυπου κειμένου. Τέλος, αφού ολοκληρώσει τη μετάφραση, αντιπαραβάλει το πρωτότυπο με το κείμενο της μετάφρασης, ελέγχει δηλαδή αν έχουν αποδοθεί σωστά τα κείμενα. Απαραίτητα για έναν μεταφραστή είναι τα γενικά και εξειδικευμένα σε διάφορους θεματικούς τομείς λεξικά, σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή, καθώς και ειδικά προγράμματα λογισμικού που έχουν αναπτυχθεί για το σκοπό αυτό. Ο μεταφραστής με τη δουλειά του φέρνει σε επαφή ανθρώπους και πολιτισμούς που μιλούν διαφορετικές γλώσσες. Για το λόγο αυτό είναι μεγάλη και η ευθύνη του για την ακριβή μεταφορά των λεγομένων / κειμένων, ώστε να αποδίδεται και στις δύο γλώσσες το ίδιο νόημα.

ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΞΕΝΑΓΟΥ Περιγραφή: Ο ξεναγός φέρνει σε καθημερινή επαφή όσους το ασκούν, με συνανθρώπους τους από διαφορετικές χώρες και διαφορετικούς πολιτισμούς. Συγκεκριμένα ο ξεναγός, συνοδεύει συνήθως ομάδες τουριστών από τα ξενοδοχεία στους τόπους που θέλουν να επισκεφθούν. Τους κατευθύνει σε συγκεκριμένους χώρους και τους εξηγεί αναλυτικά τι ακριβώς είναι αυτό που βλέπουν, ποια είναι η ιστορία του, ποια είναι η αξία του και η σημασία του για τον άνθρωπο και τον πολιτισμό. Συχνά αναφέρεται σε παραδόσεις, εξηγεί ήθη και έθιμα των ντόπιων κατοίκων και απαντά σε ερωτήσεις και απορίες των επισκεπτών.

ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ Περιγραφή Επαγγέλματος: Ο οδηγός του λεωφορείου ή του πούλμαν ασχολείται με τη μεταφορά των επιβατών αφενός μεν, μέσα στην πόλη, αφετέρου δε σε πιο μεγάλα ταξίδια προς την επαρχία, ή και γειτονικές χώρες χρησιμοποιώντας το λεωφορείο ή το πούλμαν. Φροντίζει για την καλή εμφάνιση του οχήματος, ώστε να είναι καθαρό και περιποιημένο τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά, ενώ παράλληλα ελέγχει τη λειτουργία της μηχανής και την κατάσταση των ελαστικών προκειμένου να βεβαιωθεί πως το δρομολόγιο του θα είναι ασφαλές και χωρίς προβλήματα. Επίσης είναι υπεύθυνος και φροντίζει για την ομαλή επιβίβαση και ασφαλή αποβίβαση των επιβατών όπως και για τη σωστή τοποθέτηση των αποσκευών τους, όταν οδηγεί υπεραστικό λεωφορείο ή πούλμαν.

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ Τα τρία αυτά επαγγέλματα μπορούν να συνεργαστούν προκειμένου να γίνει μια επιτυχημένη εκδρομή για ένα σύνολο ατόμων, κυρίως τουρίστες, οι οποίοι έρχονται από άλλη χώρα μη γνωρίζοντας την γλώσσα, τον πολιτισμό ή τα μέρη της χώρας που επισκέπτονται. Έτσι ο μεταφραστής αναλαμβάνει να μεταφράσει στη γλώσσα τους οτιδήποτε είναι χρήσιμο για την διαμονή τους και να τους παρέχει οποιαδήποτε πληροφορία. Ο οδηγός είναι υπεύθυνος για την μεταφορά των επισκεπτών από και προς τον τόπο διαμονής τους (ξενοδοχείο), στα διάφορα μέρη που βρίσκονται στο πρόγραμμα της εκδρομής και ο ξεναγός είναι ο άνθρωπος που θα τους εξηγήσει αναλυτικά τι βλέπουν, καθώς και να τους ενημερώσει για την ιστορία ενός τόπου ή τον πολιτισμό του. Ο  υπάλληλος ξενοδοχείου υποδέχεται στην είσοδο τους επισκέπτες, τους βοηθάει στη μεταφορά των αποσκευών τους στα δωμάτια και την κατατόπισή τους και οτιδήποτε χρειαστεί για την διαμονή τους.

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΡROJECT Ηλίας Τοκμάκης Θεόφιλος Ζερβός Άρτενις Άνιαι Θανάσης Συργιάννης