Ιστορική αναδρομή στην μουσική και μουσικά όργανα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ … ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ
Advertisements

Ο Goya, ο Beethoven και ο Ρομαντισμοσ. .
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Ομαδική εργασία για: ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:Μαύρο ΜΕΛΗ:Χρηστομάνος Γεώργιος,Τσακμάκας Ζανής, Στεριοπούλου Ιωάννα,Σταθόπουλος.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ ΧΟΡΟΣ ΤΣΑΜΙΚΟΣ
Το Θιβέτ Αυγουλλά Καλλιόπη Α’1
Μουσικά όργανα απο ξένες χώρες
Όργανα Ορχήστρας.
Χάλκινα Πνευστά Μαρία Στυλιανού Δ/λα.
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ & ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΚΟΖΑΝΗΣ.
Συνάντηση 3 κόσμων: Ελληνορωμαϊκού Ανατολικού & Χριστιανικού
Πώς περνούν τον ελεύθερό τους χρόνο οι μαθητές του σχολείου μας.
Κιθάρα Μαριέττα.
Ερευνητική Εργασία Θέμα: Μουσική Σχολικό Έτος
Εκπαιδευτικο προγραμμα Συμφωνικησ Ορχηστρασ Κυπρου 20 Νοεμβριου, 2014
ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΟΝΟΜΑ: ΡΟΔΟΥΛΑ ΖΑΜΠΑ.
Εντεχνο (συγχρονο) λαικο τραγουδι
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ
« Για δες που τα όργανα ζωντανεύουν…»
Για δες που τα όργανα μιλούν
Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ
ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
ΚΙΘΑΡΑ Η κιθάρα ανήκει στην κατηγορία των έγχορδων μουσικών οργάνων. Αποτελείται συνήθως από έξι χορδές. Κατασκευάζεται από ξύλο σε διάφορους χρωματισμούς,
HY-566 Semantic Web Κατασκευή σχήματος RDFS για την περιγραφή του domain “Songs” Πάτκος Θεόδωρος (ΜΕΤ) Μπικάκης Αντώνης (ΜΕΤ)
Τα μουσικά όργανα Θεοδώρα κυρικλίδου.
Η μουσική είναι …κύμα.
Ιστορία Με τον όρο Ιστορία εννοείται η συστηματική μελέτη του παρελθόντος εστιασμένη κυρίως στην ανθρώπινη, δραστηριότητα έως την ανθρώπινη παρούσα εποχή.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT) ΘΕΜΑ: ΜΟΥΣΙΚΗ ΘΕΜΑ ΟΜΑΔΑΣ: ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ (ΑΙΓΥΠΤΟΣ)
ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΙΑΚΟΥ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΑΣΙΟΥΛΗ Ως μουσική ορίζεται η τέχνη που βασίζεται στην οργάνωση ήχων με σκοπό τη σύνθεση, εκτέλεση και ακρόαση/λήψη ενός μουσικού έργου. Με.
Μουσική Ε'2 Ελευθερία-Φαίδρα Ποπ Ποπ ονομάζεται ένα είδος μουσικής. Ο όρος Ποπ προέρχεται από τον αγγλικό όρο popular, που σημαίνει δημοφιλής. Τα κύρια.
Μαραγκός Γαρύφαλλος Σχολικό Έτος Η εξέλιξη των μέσων αναπαραγωγής της Μουσικής.
Πληροφορίες για τμήματα με ιδιαιτερότητες α. Τμήμα Ανθυποπυραγών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας β. Οι ενδιαφερόμενοι για τα Τμήματα: ●Λογοθεραπείας ●Μουσικής.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΓΕΛ Αξιού Μάθημα: Project Ετος : 2015
Βότανα Ιστορική αναδρομή.
Μουσικά Όργανα.
Γνωριμία με το βιβλίο της… Γ’ ΤΑΞΗΣ. Αυτή τη σχολική χρονιά θα γνωρίσετε σύγχρονα ρεύματα μουσικής δημιουργίας από τον ελληνικό και τον παγκόσμιο μουσικό.
Οργανολογία Ι Μάθημα Χ Βυζαντινά μουσικά όργανα. Βυζαντινά μουσικά όργανα - Πηγές Είναι ελάχιστες οι άμεσες πηγές. Έμμεσες πηγές: ιστορικά κείμενα με.
Οργανολογία Ι Μάθημα ΙΙ Πηγές σχετικά με την αρχαία ελληνική μουσική.
Οργανολογία ΙΙ Μάθημα VIΙΙ. Τα αερόφωνα Ι.. Τα αερόφωνα Ήχος: παλμική κίνηση στήλης αέρος. Οξύτητα: ανάλογα με το μήκος της στήλης αέρος. Κατατάσσονται.
Οργανολογία Ι Μάθημα ΧΙ Ελληνικά λαϊκά μουσικά όργανα.
Οργανολογία ΙΙ Μάθημα V. Νυσσόμενα έγχορδα ΙΙ. Λαούτο Ανήκει στο γένος των λαούτων και είναι αχλαδόσχημο. Ο βραχίονάς του φέρει τάστα και η κεφαλή που.
ΧΟΡΟΣ-ΜΟΥΣΙΚΗ ΟΙ ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΙ. ΧΟΡΟΣ Ο χορός είναι μορφή καλλιτεχνικής και αθλητικής έκφρασης η οποία γενικά αναφέρεται στην κίνηση του σώματος, συνήθως.
… Αρχαία Μουσικά Όργανα … Έλενα Καράμπελα 8 ο Γυμνάσιο – Γ΄ 1 …Ιανουάριος 2012.
Παραδοσιακοί Χοροί. Περιεχόμενα Εισαγωγικά Ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί (καλαματιανός,τσάμικος,μπάλος)Ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί (καλαματιανός,τσάμικος,μπάλος)
Βιωματικές Δράσεις Θέμα Ιστορία της Μουσικής.
Μουσικά Σύνολα Η Συμφωνική Ορχήστρα.
Η σημαία της Ινδίας υιοθετήθηκε το 1947.
Μάθημα VI. Πληκτροφόρα χορδόφωνα (νυσσόμενα).
Πρόσφυγες και ρεμπέτικο τραγούδι
Ο Aριθμός φ στην αρχιτεκτονική
Οργανολογία ΙΙ Μάθημα ΙΧ. Αερόφωνα ΙΙ..
Οργανολογία ΙΙ Μάθημα ΙΧ. Αερόφωνα ΙΙ..
ΤΑ ΠΝΕΥΣΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΝΕΚΤΑΡΙΑ ΚΑΤΣΙΑΡΑ ΑΝΝΙΑ ΙΜΕΡΑΙ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΑΡΥΩΤΗ
Οργανολογία ΙΙ Μάθημα Χ. Αερόφωνα ΙΙΙ..
Μουσικά σύνολα Μουσική δωματίου.
Μάθημα Χ. Αερόφωνα ΙΙΙ. Πολύαυλα
Η τέχνη του δρόμου. Η τέχνη του δρόμου Τι ονομάζουμε τεχνη; Τέχνη είναι η ικανότητα του ανθρώπου να εκφράζεται χρησιμοποιώντας δεξιότητα, εμπειρία.
Εργασία του Α2 1ο Γυμνάσιο ΒΥΡΩΝΑ
ΚΙΘΑΡΙΣ Η επτάχορδη ομηρική κιθαρίς Μεγαλοπρεπές έγχορδο όργανο με ξύλινο αντηχείο, που συνόδευε το τραγούδι («κιθαρωδεία») σε μουσικούς αγώνες και άλλες.
Η δυτική ζωγραφική από τον 14ο αιώνα έως τον 18ο αιώνα
Μάθημα VI. Πληκτροφόρα χορδόφωνα (νυσσόμενα).
Βυζαντινή εικόνα ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ
ΜΟΥΣΙΚΑ ΕΙΔΗ.
Εισαγωγή στην έννοια των μουσικών συνόλων
ΟΡΧΗΣΤΡΑ κ.
Οργανολογία ΙΙ Μάθημα ΙΧ. Αερόφωνα ΙΙ..
Το οργανολόγιο της Συμφωνικής ορχήστρας ανά περίοδο.
Η δυτική ζωγραφική τον 14ο -18ο αιώνα
Κεφάλαιο 36 Οι κάτοικοι της Ασίας.
ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ Έγχορδα ή Χορδόφωνα. ΚΙΘΑΡΑ ΣΑΝΤΟΥΡΙ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ιστορική αναδρομή στην μουσική και μουσικά όργανα Πασπάτη Άννα 5ο Γ.Ε.Λ. Ν.Σμύρνης Σολωμός Ηρακλής Τμήμα Α3 2016- 2017 Τζάλλα Ιωάννα Μάθημα: Ερευνητική Εργασία Υπεύθυνη: κα Αθανασούλη

Πρόλογος Ως μουσική ορίζεται η τέχνη που βασίζεται στην οργάνωση ήχων με σκοπό τη σύνθεση, εκτέλεση και ακρόαση/λήψη ενός μουσικού έργου. Με τον όρο εννοείται επίσης και το σύνολο ήχων από το οποίο απαρτίζεται ένα μουσικό κομμάτι. Στην εργασία μας θα ασχοληθούμε με την ιστορία της μουσικής σε διάφορα μέρη του κόσμου, στην κλασική μουσική και σε κάποια μουσικά όργανα.

Αρχαία ελληνική μουσική Με τον όρο Αρχαία Ελληνική Μουσική ονομάζουμε ολόκληρο τον μουσικό πολιτισμό που συνοδεύει την αρχαία ελληνική ιστορία και μελετάται κυρίως από τον 8ο αιώνα π.Χ. και εξής καθώς πριν από την εποχή αυτή, τα στοιχεία που υπάρχουν είναι ελάχιστα. Πληροφορίες για τα όργανα που χρησιμοποιούσαν οι Αρχαίοι Έλληνες για την ψυχαγωγία τους αντλούμε από ποικίλες πηγές όπως για παράδειγμα αγγειογραφίες, αγάλματα, ανάγλυφα, ψηφιδωτά κ.λ.π αλλά και από συγγραφείς της εποχής όπως ο Αριστόξενος και ο Κλεωνίδης. Τα όργανα τα οποία γνωρίζουμε είναι: Τύμπανα Κρόταλα Κύμβαλα Σείστρο Λύρα Κιθάρα Βάρβιτος Φόρμιγξ Αυλός Σύριγξ Ύδραυλις

Αφρικανική μουσική Στην παραδοσιακή Αφρική η μουσική αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της ζωής και συνδέεται με το υπόβαθρο της κοινωνίας στην οποία παράγεται. Η καθαυτό μουσική της Αφρικής είναι η νέγρικη μουσική, δηλαδή η μουσική των αυτοχθόνων -μαύρων- Αφρικανών. Έχει κοινωνική, τελετουργική και εθιμοτυπική λειτουργία, καθώς επίσης και καθαρά ψυχαγωγικούς σκοπούς. Οι παραδοσιακές μορφές τέχνης -συμπεριλαμβανομένης της μουσικής- έχουν τις ρίζες τους στη μυθολογία, τους μύθους και τη λαογραφία, ενώ συνδέονται με τους Θεούς, τους προγόνους και τους ήρωες.

Ασιατική μουσική Ασιατική μουσική πραγματικά είναι ένας ασαφής, χαλαρός όρος που καλύπτει τις πολυάριθμες διαφορετικές μουσικές μορφές που προέρχονται από πολυάριθμους ασιατικούς πολιτισμούς.

Κινέζικη παραδοσιακή μουσική Από την 5η χιλιετηρίδα, η μουσική κατείχε πολύ σημαντικό ρόλο στην αρχαία Κίνα. Αποτελούσε μέρος του φιλοσοφικού τους συστήματος και χρησίμευε στην καλή διοίκηση του κράτους, γι' αυτό και η σύνθεσή της αποτελούσε αποκλειστικό προνόμιο του αυτοκράτορα. Σημαντική επίσης θέση είχε η μουσική και στο κινέζικο θέατρο, όπου μαζί με το λόγο και την παντομίμα αποτελούσε όπως και στην αρχαία ελληνική τραγωδία, ένα αδιαίρετο σύνολο. Οι μουσικές τους θεωρίες ήταν περισσότερο μυστικιστικές παρά μουσικές. . Το κόνγκ χόου είναι ένα αρχαίο κινέζικο μουσικό όργανο. Αυτό το αρχαίο όργανο χάθηκε το τελευταίο ήμισυ του 14ου αιώνα. Σήμερα μπορεί κανείς να δει μόνο απεικονίσεις του κονγκ χόου σε τοιχογραφίες και ανάγλυφα.

Μουσική του Θιβέτ Η μουσική του Θιβέτ αντανακλά την πολιτιστική κληρονομιά της περιοχής των Ιμαλαΐων, επικεντρώνεται στο Θιβέτ αλλά επίσης γνωστή για τις εθνοτικές ομάδες που βρίσκονται στο Νεπάλ, το Μπουτάν, την Ινδία και την περαιτέρω εξωτερικό. Πρώτον και κύριον, η μουσική του Θιβέτ είναι θρησκευτική μουσική, αντανακλώντας την έντονη επιρροή του θιβετιανού βουδισμού για τον πολιτισμό. Οι βουδιστές μοναχοί χρησιμοποιούν εδώ και χιλιάδες χρόνια στην αρχή και το τέλος κάθε συνεδρίας διαλογισμού, τα «θιβετιανά μουσικά κύπελλα». Λέγεται ότι τα κύπελλα παράγουν μια μετρήσιμη δόνηση που είναι ισοδύναμη με τα άλφα και θήτα κύματα που παράγονται από τον εγκέφαλο. Αυτά τα κύματα επιβραδύνουν τη δραστηριότητα εγκεφάλου έτσι ώστε να μπορούμε να έχουμε την καλύτερη συγκέντρωση και εστίαση.

Μεσαιωνική μουσική Με τον όρο Μεσαιωνική μουσική αναφερόμαστε στη μουσική δημιουργία την εποχή του μεσαίωνα. Αν και ο ακριβής προσδιορισμός των χρονικών της ορίων είναι δύσκολος, μπορεί να θεωρηθεί πως καλύπτει την περίοδο από το τέλος της εποχής του Γρηγοριανού μέλους μέχρι περίπου το 1400 και την αρχή της Αναγεννησιακής μουσικής. Η κυριαρχία της εκκλησίας προφανώς κατηύθυνε τη μουσική δημιουργία, κυρίως όμως στα αστικά κέντρα, αφού δεν μπορούσε να ελέγξει με την ίδια αποτελεσματικότητα την ύπαιθρο. Η λαϊκή και η παραδοσιακή μουσική του Μεσαίωνα, η κοσμική δηλαδή μουσική, ήταν σχεδόν παντελώς άγνωστη μέχρι την τρίτη δεκαετία του 20ου αιώνα όταν ο Γερμανός συνθέτης Καρλ Ορφ ανακάλυψε στο μοναστήρι των Βενεδικτίνων, στο Μπόιερν της Βαυαρίας, χειρόγραφο ανθολόγιο κοσμικών τραγουδιών από τον 13ο αιώνα.

Μουσική της Αναγέννησης Η περίοδος της Αναγέννησης, η οποία ακολουθεί, χαρακτηρίζεται από την ανάπτυξη της φωνητικής μουσικής και την καθιέρωση της πολυφωνίας. Στην συνέχεια ακολουθεί και η εμφάνιση καινούργιων ρευμάτων μουσικής όπως μπαρόκ, ροκοκό(προκλασικισμός), κλασικισμός, ρομαντισμός, ιμπρεσιονισμός, εξπρεσιονισμός, νεοκλασικισμός-νεορομαντισμός. Κατά τον 20ο αιώνα δημιουργούνται καινούργια είδη μουσικής όπως blues, folk, jazz, pop, country, musical και η κινηματογραφική μουσική. Ο εξηλεκτρισμός των μουσικών οργάνων, ο οποίος εμφανίζεται προς το τέλος του 1930 δημιουργεί νέες μουσικές τάσεις όπως rhythm’ n’blues, rock’ n’roll, rock, soul, disco, new wave, techno, rap κ.ά. Από το 1990 και μετά καθιερώθηκε μια νέα τάση παγκοσμιοποίησης των λαϊκών-εθνικών μουσικών, η οποία εξελίχθηκε σε πραγματικό μουσικό και εξαιρετικά δημοφιλές κίνημα που είναι γνωστό με τις ονομασίες World Music και Ethnic Music.

Κλασικισμός Ένα από τα πιο σημαντικά μουσικά ρεύματα της μουσικής είναι αυτό του κλασικισμού ή αλλιώς κλασική μουσική. Η τεχνοτροπία εμφανίζεται την εποχή της καλλιέργειας του ορθού λόγου(Διαφωτισμός). Κύρια χαρακτηριστικά είναι η έμπνευση από το παρελθόν, η αυστηρή εφαρμογή των κανόνων, ο εξωραϊσμός των θεμάτων και η τεχνική αρτιότητα -από την άποψη της φόρμας κυρίως- η οποία κατά βάθος μπορεί να θεωρηθεί γνήσια εγκεφαλική. Κύριοι εκπρόσωποι του είναι: ο Βόλφανγκ Αμαντέους Μότσαρτ, ο Κρίστοφ Βίλιμπαλντ Γκλουκ, ο Γιόχεφ Χάιντν, ο Λουίτζι Μποκερίνι, ο Λουίτζι Κερουμπίνι και ο Λούντβιχ Βαν Μπετόβεν.

Η μουσική από τον 20ο αιώνα και μετά Κατά τον 20ο αιώνα δημιουργούνται καινούργια είδη μουσικής όπως blues, folk, jazz, pop, country, musical και η κινηματογραφική μουσική. Ο εξηλεκτρισμός των μουσικών οργάνων, ο οποίος εμφανίζεται προς το τέλος του 1930 δημιουργεί νέες μουσικές τάσεις όπως rhythm’ n’blues, rock’ n’roll, rock, soul, disco, new wave, techno, rap κ.ά. Από το 1990 και μετά καθιερώθηκε μια νέα τάση παγκοσμιοποίησης των λαϊκών-εθνικών μουσικών, η οποία εξελίχθηκε σε πραγματικό μουσικό και εξαιρετικά δημοφιλές κίνημα που είναι γνωστό με τις ονομασίες World Music και Ethnic Music.

Μουσικά όργανα Μουσικό όργανο ονομάζεται οποιαδήποτε κατασκευή μπορεί να παράγει μουσικούς ήχους. Σύμφωνα με την φύση των σωμάτων, προορισμός των οποίων είναι η παραγωγή ήχου, τα μουσικά όργανα διακρίνονται σε 4 μεγάλες κατηγορίες: στα ιδιόφωνα, στα μεμβρανόφωνα, στα χορδόφωνα και στα αερόφωνα.

Ιδιόφωνα όργανα Στα ιδιόφωνα ο ήχος παράγεται από την κρούση ή την δόνηση του ίδιου του οργάνου, αποτέλεσμα που επιτυγχάνεται με ποικίλους τρόπους. Στην κατηγορία αυτή ανήκουν, μεταξύ άλλων, το γκονγκ, το ταμ-ταμ, τα πιάτα, οι καμπάνες, καστανιέτες κτλ. Η γυάλινη φυσαρμόνικα, αλλιώς γνωστή ως γυάλινη αρμόνικα, όργανο μπολ, υδροκρυσταλλόφωνο ή απλά αρμόνικα, είναι μια μορφή μουσικού οργάνου που ανήκει στα ιδιόφωνα και χρησιμοποιεί μια σειρά από γυάλινα δοχεία με κλιμακούμενο μέγεθος ώστε να παράγει μουσικούς τόνους μέσω της τριβής.

Μεμβρανόφωνα όργανα Στα μεμβρανόφωνα ο ήχος παράγεται με κρούση στην επιφάνεια μεμβρανών ή δερμάτων, τεντωμένων σε κατάλληλα ηχεία, όπως συμβαίνει, για παράδειγμα στην γκραν-κάσα, στα τύμπανα και στο τάμπουρο. Το τουμπελέκι είναι ένα ελληνικό κρουστό όργανο χωρίς λαβή, μεμβρανόφωνο, γνωστό από την αρχαιότητα, που το συναντούμε συχνά στην ελληνική παραδοσιακή, λαϊκή και ρεμπέτικη μουσική. Ονομάζεται επίσης ταραμπούκα, στάμνα, ντουμπελέκι, τσιμπουρλέκι ή τουμπερλέκι.

Χορδόφωνα όργανα Στα χορδόφωνα, ο ήχος παράγεται μέσω της δόνησης των χορδών, η οποία πραγματοποιείται με πολλούς τρόπους. Στην συγκεκριμένη κατηγορία οργάνων, την πιο ευρεία σε σχέση με τις υπόλοιπες, υπάγονται η λύρα, το κλαβίχορδο, το λαούτο, το πιάνο, η άρπα, το βιολί, η βιόλα, το βιολοντσέλο, το κοντραμπάσο και η κιθάρα. Το πιάνο είναι μουσικό όργανο, που εντάσσεται στην κατηγορία των πληκτροφόρων (κατ' άλλους θεωρείται χορδόφωνο). Είναι το μεγαλύτερο σε μέγεθος μουσικό όργανο μετά το εκκλησιαστικό όργανο.

Αερόφωνα όργανα Στα αερόφωνα -εξίσου πλούσια τάξη οργάνων- ο ήχος παράγεται με την δόνηση μιας στήλης αέρα. Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν τα πνευστάβ τα οποία διακρίνονται σε όργανα με γλωττίδα (όμποε, φαγκότο, κλαρινέτο, σαξόφωνο), με επιστόμιο (δηλαδή τα χάλκινα: κόρνα, τρομπέτες, τρομπόνια) και με στόμιο (φλάουτα, φλογέρες). Στα αερόφωνα υπάγονται επίσης ο άσκαυλος ή γκάιντα, το εκκλησιαστικό όργανο, το αρμόνιο, η φυσαρμόνικα και το ακορντεόν. Tο Εκκλησιαστικό όργανο είναι πληκτροφόρο, πολυφωνικό μουσικό όργανο που λειτουργεί με αέρα που διοχευτεύεται σε μολύβδινους σωλήνες από δύο φυσητήρες που κινούνται με υδραυλική πίεση (παλαιότερα) ή με ηλεκτρική ενέργεια. Κάθε σωλήνας παράγει μια μόνο νότα ενώ οι σωλήνες ομαδοποιούνται σύμφωνα με την κατασκευή τους και παράγουν ήχους με διαφορετικό ύψος ή χροιά.

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας!!!