Ερευνητική Εργασία (Project) Α' Λυκείου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Advertisements

“Σταγόνες ζωής, Ιστορίες για το βιβλίο του ΕΝΟ”
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
 eTwinning Οι συμμετοχές του Ομίλου μας Οι μαθητές σ αυτήν την συνεργασία, βοηθούμενοι από τους καθηγητές τους σχεδιάζουν ένα μάθημα χρησιμοποιώντας την.
Τα μυστικά της διαφήμισης: Ψυχαγωγία
Βήματα στο σχολείο 1ο ΒΗΜΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΤΑ ΒΟΤΑΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ
ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
Ωφέλειες από τη χρήση των Η / Υ στη μαθησιακή διαδικασία.
Facebook και Μαθητές 2o ΓΕΛ ΧΟΛΑΡΓΟΥ
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
Το σχολείο μας μέσα από το διαδίκτυο Project ΠA5 Υπεύθυνος καθηγητής: Ρεΐζης Αντώνης.
Το Σύμπαν) Ερευνητική εργασία Β1 τμήματος Γενικού Λυκείου Φιλιατρών ( Β’ τετράμηνο ) Σχολικό έτος 2012 – 13 ( Υπεύθυνη καθηγήτρια : Ιωάννα Λαμπρινέα )
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ.
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
, Β’ τετράμηνο Λύκειο Δεμενίκων Τμήμα Ατε2 Ομάδα: Rebels Ελευθερία: Αναζητώντας το πραγματικό νόημα της λέξης.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Μίλα για το πρόβλημα και γίνε εσύ η λύση
ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας Σχ. έτ
Ποια είναι η εξέλιξη της κατοικίας στο χρόνο;
Πώς μπορούμε να ταξιδέψουμε στο χώρο και στο χρόνο, βλέποντας μια εικόνα, ακούγοντας έναν ήχο, μυρίζοντας ένα άρωμα, γευόμενοι μια νοστιμιά, αγγίζοντας.
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής. Πρακτικά ζητήματα, Ωρολόγιο Πρόγραμμα, Ωράριο, Δημιουργία τμημάτων ενδιαφέροντος Για τη διεξαγωγή των Ερευνητικών.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας ΣΤ’ τάξης.
«Project» Διερευνητική εργασία. Σκοπός  Για να μάθουν οι μαθητές καλύτερα  Βιώματα – ενδιαφέροντα – μάθημα  Παιδαγωγικό κέρδος.
Ως ομάδα: εξετάσαμε την ιστορική εξέλιξη του σχολείου αναζητήσαμε πληροφορίες για την ίδρυση και τη λειτουργία του.
Ποιο φόβο αγάπησες πάλι;
“ Διαφορετική συμπεριφορική στάση των γονιών απέναντι στο έφηβο κορίτσι και στο έφηβο αγόρι ”.
Ερευνητικές Εργασίες Α΄Λυκείου Μιχάλης Φωτιάδης ΠΕ17 Μηχανολόγος Ημερίδα στο Πρότυπο Πειραματικό Γενικό Λύκεια Ευαγγελικής Σχολής
“ΑΡΧΑΙΑ ΓΝΩΜΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΚΟΜΙΚΣ (COMICS)”
Κοκκίνου Ελένη – Παπαχρήστου Μαίρη
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ = ΕΠΙΤΥΧΙΑ Μια ερευνητική εργασία μαθητών και μαθητριών της Α τάξης του 1 ου ΓΕΛ. Ηλιούπολης.
1ο ΓΕΛ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ομότιμοι Μεσολαβητές»
Τίτλος Δραστηριότητας
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου Σπύρος Παπαλεξάτος Νικόλας Λαϊνιωτης Γεώργιος Αλεξόπουλος Θύμιος Δραγώτης Παναγιώτης Κοντοδήμος.
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
Γιάννης Τζωρτζάκης Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12 Αξιολόγηση με Πίνακες Διαβαθμισμένων Κριτηρίων (rubrics) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ: ΚΙΤΣΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΤΜΗΜΑ: ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Α.Μ.: Δ15311.
Αξιοποίηση της μεικτής μάθησης με το LAMS στο Λύκειο Τσέχωφ: Αυτός ο πασίγνωστος- άγνωστος Σε συνεργασία με το Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής.
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας
Πρόσκληση   Το Tμήμα Κοινωνικής Εργασίας του ΤΕΙ Κρήτης σας προσκαλεί στην ολοήμερη εκδήλωση με θέμα:  «Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας: Παρουσίαση δράσεων από.
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΠΑΤΡΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Ομάδα GLM (Girls Love Music)
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Ταλαντώσεις Πρόταση διερευνητικής μάθησης
Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Η πορεία των Projects στα ΕΠΑΛ – ΓΕΛ (Πρώτος απολογισμός)
Ερευνητική εργασία τμήμα (Α1) 2ου ΕΠΑ.Λ Λαμίας
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Project 4 Εξερευνώντας γειτονιές της πόλης Η Εβραϊκή συνοικία
Διαδικασία/Βήματα υλοποίησης
ΘΕΜΑ: «ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ»
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας
Επιχειρηματολογούμε… Από τους μαθητές της Γ’2
Project.
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ερευνητική Εργασία (Project) Α' Λυκείου Τμήμα Α3 4ο Γενικό Λύκειο Ξάνθης 2015 – 2016 Συντονιστής Εκπαιδευτικός Επαμεινώνδας Διαμαντόπουλος 1

Συμμετέχοντες Μαθητές Αβλαστιμίδου Νίνα Μουσά Εγκέ Αζαρκίνα Ντάρια Παπαδόπουλος Αντώνης Αντωνιάδου Χαριτίνη Ραμαδάν Χασάμν Χαρούν Γενιτζέ Αρχοντούλα Σοφιανού Ελένη Κανανίδου Αικατερίνη Τοπάλ Γαμζέ Καρά Χασάν Νιδά Τσιγγέλης Κωνσταντίνος Ραφαήλ Κεσίδου Μαρίνα Χιουσεϊν Ογλού Ουνζουλέ Μεμέτ Εμινέ Χότσικα Σαλή Μιτχάτ Ογλού Σουλέ Χουρσουλίδης Παύλος Μουμίν Κεφσέρ Ψωμαδόπουλος Αναστάσιος 4ο ΓΕΛ - Τμήμα Α3 18.04.16 2

Οι έφηβοι και τα ενδιαφέροντά τους Θέμα Α' Τετραμήνου Οι έφηβοι και τα ενδιαφέροντά τους Μουσική Χορός Ποδόσφαιρο Σαββατιάτικη έξοδος Θέμα Β' Τετραμήνου Αστρονομία Πλανήτες Ηλιακό Σύστημα Γαλαξίας Αστρολογία 4ο ΓΕΛ - Τμήμα Α3 18.04.16 3 3

Δράσεις που πραγματοποιήθηκαν στα πλαίσια της ερευνητικής εργασίας Οι μαθητές που συμμετείχαν στην ερευνητική εργασία : Χωρίστηκαν με τυχαίο τρόπο σε ομάδες εργασίας. Χρησιμοποιώντας κατάλληλα διαμορφωμένο ερωτηματολόγιο ανίχνευσαν τα ενδιαφέροντα των μαθητών του 4ου Γενικού Λυκείου Ξάνθης (Α' τετράμηνο) αλλά και τις γνώσεις τους και απόψεις τους ως προς την αστρονομία (Β' τετράμηνο) Προχώρησαν σε καταχώρηση των δεδομένων σε υπολογιστή. Αναζήτησαν πληροφορίες στο διαδίκτυο Δημιούργησαν μικρές αφίσες που αναρτήθηκαν στον πίνακα ανακοινώσεων και παρουσιάστηκαν στο σύνολο των μαθητών και καθηγητών του 4ου ΓΕΛ Ξάνθης. 4ο ΓΕΛ - Τμήμα Α3 18.04.16 4 4

Ερωτηματολόγιο Α' τετραμήνου 4ο ΓΕΛ - Τμήμα Α3 18.04.16 5 5

Ερωτηματολόγια Β' τετραμήνου 4ο ΓΕΛ - Τμήμα Α3 18.04.16 6 6

Ενδεικτικά αποτελέσματα

Ενδεικτικά αποτελέσματα 8

Ενδεικτικά αποτελέσματα 4ο ΓΕΛ - Τμήμα Α3 18.04.16 9 9

Ενδεικτικά αποτελέσματα 4ο ΓΕΛ - Τμήμα Α3 18.04.16 10 10

Ενδεικτικά αποτελέσματα 4ο ΓΕΛ - Τμήμα Α3 18.04.16 11 11

Ενδεικτικές αφίσες

Ενδεικτικές αφίσες 4ο ΓΕΛ - Τμήμα Α3 18.04.16 13 13

Ενδεικτικές αφίσες Φύση και Μαθηματικά 09.04.16 14 14

Ενδεικτικές αφίσες Φύση και Μαθηματικά 09.04.16 15 15

Ενδεικτικές αφίσες 4ο ΓΕΛ - Τμήμα Α3 18.04.16 16

Ενδεικτικές αφίσες 4ο ΓΕΛ - Τμήμα Α3 18.04.16 17 17

Ενδεικτικές αφίσες 4ο ΓΕΛ - Τμήμα Α3 18.04.16 18

Ενδεικτικές αφίσες 4ο ΓΕΛ - Τμήμα Α3 18.04.16 19

Ενδεικτικές αφίσες 4ο ΓΕΛ - Τμήμα Α3 18.04.16 20

Ενδεικτικές αφίσες 4ο ΓΕΛ - Τμήμα Α3 18.04.16 21 21

Μαθησιακά αποτελέσματα Οι μαθητές που συμμετείχαν στην ερευνητική εργασία : Συνεργάστηκαν με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας τους στα πλαίσια του κοινού στόχου που έπρεπε να υλοποιήσουν, καλλιεργώντας με τον τρόπο αυτό κοινωνικά στοιχεία της προσωπικότητάς τους που αφορούν την επίτευξη στόχων. Ανακάλυψαν περισσότερες πληροφορίες για τα ενδιαφέροντα των συμμαθητών τους αλλά και για τις γνώσεις τους σχετικά με την αστρονομία. Γνώρισαν τα βήματα μίας απλής έρευνας, από τη συλλογή των δεδομένων με εργασία πεδίου έως τη στατιστική ανάλυση και την κατάλληλη παρουσίαση των αποτελεσμάτων. 4ο ΓΕΛ - Τμήμα Α3 18.04.16 22 22

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας! 4ο Γενικό Λύκειο Ξάνθης Ερευνητική Εργασία Τμήμα Α3 Ευχαριστούμε για την προσοχή σας! 23