Καθηγητής Γιώργος Πλειός

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
 Τρέχουσα Διαχείριση των επιπτώσεων της κρίσης.  Στρατηγικός σχεδιασμός για τον περιορισμό των συνεπειών της.  Αντιστροφή του κλίματος στο μέλλον.
Advertisements

Marketing ( newsletters)
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Online Journalism Η δημοσιογραφία στον ψηφιακό κόσμο-χώρο
EPublishing 6/ Βικτωρία Τσουκαλά, PhD Ιούνιος 2013 Η Πράξη “Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας/Κοινωνικά Δίκτυα – Περιεχόμενο Παραγόμενο.
Πώς θα ζήσω με το Διαδίκτυο στην εποχή των παρακολουθήσεων και των ανοιχτών δεδομένων; Μιχάλης Βαφόπουλος,
Φωτεινή Σοφία Κατερίνα Γιώργος
Τα προβλήματα της ελληνικής τηλεόρασης
10ο δημοτικό σχολείο Κατερίνης
Είμαστε οι μαθητές του 10 ου Δημοτικού Σχολείου Κατερίνης ( ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ)
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ και η επίδρασή τους στη ζωή μας
Εποπτεύων καθηγητής: Κος Σαράντος Καπιδάκης
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
Παγκοσμιοποίηση: Η συμβολή και ο ρόλος του διαδικτύου.
Τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Η αξία και η αξιοποίηση ελληνικών ιστορικών εφημερίδων – Θέματα σχεδιασμού ψηφιακών συλλογών Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων 17 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών.
WEBLOGS «push-button publishing» Ηλεκτρονική δημοσίευση....με το πάτημα ενός κουμπιού Ζαρβαλά Χαρίκλεια Ιούνιος 2005.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Οι οικονομικές συνθήκες κατά την περίοδο
Εισαγωγή στη Επικοινωνία 3 η Εβδομάδα Φιλήμων Μπαντιμαρούδης Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ:  Να ασχολείται με την επικαιρότητα  Να ενημερώνει την κοινή γνώμη με ειδήσεις  Να ενημερώνει την κοινή γνώμη με πληροφορίες.
Εαρινό εξάμηνο 2014 ΕΝΟΤΗΤΑ 3: ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΑΚΤΙΒΙΣΜΟΣ.
Διάλεξη 12η Μεταβολές στο περιεχόμενο της εκπαιδευτικής γνώσης Αναπληρωτής Καθηγητής Γιώργος Πλειός.
Εργασία στην Κ.Π.Α. Γ’ Γυμνασίου Θέμα: «ΤΑ ΜΜΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ» Διδάσκουσα καθηγήτρια: Μαγαλιού Λαμπρινή Γυμνάσιο Κολινδρού Τμήμα Γ1 Σχολικό έτος:
ΜΜΕ, ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Συνοπτικά Συμπεράσματα έρευνας φοιτητών του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Μ.M.E. ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ η ελληνική πραγματικότητα η ελληνική πραγματικότητα Λέλα Κεσίδου Δημοσιογράφος.
Μ.M.E. και πληροφόρηση του κοινού σχετικά με την HPV λοίμωξη, τις συνέπειές της και τη δυνατότητα πρόληψης με εμβολιασμό Λέλα Κεσίδου Φοίβος Κεσίδης.
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ & ΜΜΕ Πανεπιστημιο Αθηνών, Τμήμα ΕΜΜΕ Καθηγητής Νίκος Δεμερτζής.
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ & ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ. ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΙΑΣ ΕΙΔΗΣΗΣ Εγγύτητα Σπουδαιότητα Επικαιρότητα Ενδιαφέρον Ψυχαγωγία; 2.
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
2 ο ΓΕΛ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ Παρουσίαση Γ Τάξης Νέου Γενικού Λυκείου ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ 4327, ΦΕΚ 50/ΤΕΥΧΟΣ Α ́/ Σεπτέμβριος 2015.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ 2017
ΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ.
Η πληροφορία στο σύγχρονο επικοινωνιακό περιβάλλον
Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Γεωγραφίας, Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο
Η προπαγάνδα ως θεμελιώδες συστατικό του δημόσιου λόγου:
Πως γεννήθηκε η ιδέα της πρώτης επαγγελματικής
Μελέτες «κοινής γνώμης»
ΝΕΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ ΜΕΣΑ.
Το περιβάλλον και η ΘΚ: πολιτικές και κοινωνία
Η διαδικασία της επιλογής ειδήσεων
Τα χαρακτηριστικά της κοινωνίας της ενημέρωσης ΙΙ Η Θεματολογία
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενημέρωση – Twitter
Διάλεξη 9η Αύξηση του αριθμού των ρεαλιστικών απεικονίσεων στα σχολικά εγχειρίδια Αναπ. Καθηγητής Γ. Πλειός.
Διάλεξη 10η Ο εξεικονισμός των σχολικών εγχειριδίων και ο ρόλος των πλάγιων τυπογραφικών στοιχείων Επικ. Καθ. ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Η ενημέρωση στην blogόσφαιρα
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας /6 Χειμερινό εξάμηνο
Μια από τις σοβαρότερες κριτικές που γίνονται είναι πως: Ο ΤΥΠΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΟΣ.
Καθηγητής Γιώργος Πλειός
Τηλεοπτική και Ραδιοφωνική Παραγωγή
Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
Νικόλαος Πατσαντάρας Αναπληρωτής Καθηγητής Αθλητικής Κοινωνιολογίας Τηλ
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
Συνεδρία 5 Μέρος 2ο Ιστολόγια (Blogs)
Διάλεξη 8η Ο ΕΞΕΙΚΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΥΣΤΕΡΗ ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Θέμα: «Ενημέρωση, ψυχαγωγία και σύγχρονα Μ.Μ.Ε.»
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ
Το μαρκετινγκ του alia palace
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας /2 Χειμερινό εξάμηνο
ΕΚΦΡΑΣΗ-ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
ΔΙΑΛΕΞΗ 2η Η ιστορική εξέλιξη των σχέσεων Εκπαίδευσης και ΜΜΕ
Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΟΕΠ&ΤΜ
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Τμήμα: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ
Τα ΜΜΕ και το Διαδίκτυο. Τα σπουδαιότερα ΜΜΕ της εποχής μας Τύπος Εφημερίδες Περιοδικά Ραδιόφωνο Διαδίκτυο Τηλεόραση.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Καθηγητής Γιώργος Πλειός ΤΜΗΜΑ ΕΜΜΕ, ΠΜΣ «ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΜΜΕ», ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΝΕΑ ΜΕΣΑ» ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΩΝ ΕΚΠΟΜΠΩΝ Τα χαρακτηριστικά της κοινωνίας της ενημέρωσης Ι Η κυριαρχία των περιεχομένων τεκμηρίωσης Καθηγητής Γιώργος Πλειός

Εισαγωγή Οι εποχές της δημοσιογραφίας Παραδοσιακές κοινωνίες Νεωτερικές κοινωνίες «Καθεστώς» της ρηματικής συγκρότησης των επίκαιρων γεγονότων Αγγελιοφορία Δημοσιογραφία Πρώιμη νεωτερικότητα Ώριμη νεωτερικότητα Ύστερη νεωτερικότητα «Καθεστώς» της ρηματικής συγκρότησης των επίκαιρων γεγονότων Ειδησεογραφία Δημοσιολογία Ενημέρωση Θεμελιώδης σχέση αναπαράστασης – «πραγματικότητας» Διαχωρισμός των γεγονότων από τις αξίες Ερμηνευτικός ρεαλισμός Κατασκευή της πραγματικότητα

Τα χαρακτηριστικά της κοινωνίας της ενημέρωσης Το νέο στα νέα μέσα Η κυριαρχία των περιεχομένων τεκμηρίωσης και των ειδήσεων Η κυριαρχία της σχολιαστικής δημοσιογραφίας Η διεύρυνση της θεματολογίας Πλαισίωση - πλαισιακός πλουραλισμός Η ενημερωδιασκέδαση Ο εκδημοκρατισμός ενημέρωσης Η αναστοχαστικότητα του δημοσιογραφικού Λόγου – πληροφόρηση για την πληροφόρηση

Η κυριαρχία των περιεχομένων τεκμηρίωσης και ειδήσεων Πολλαπλασιασμός τεκμηριωτικών (πληροφοριακών περιεχομένων) Ξεκινά με την εμφάνιση ΡΣ και TV Συνύπαρξη με ψυχαγωγικά (μυθοπλαστικά) Τρόποι Επιμήκυνση χρονικής διάρκειας ειδήσεων Hill 2005, επιμήκυνση τεκμηριωτικών στην ΤΒ Πλειός 2002, επιμήκυνση τεκμηριωτικών στην ΤΒ Τυχαία περιστατικά Βιετνάμ (ΗΠΑ) ------‘89 (Ελλάδα) Διαρκή γεγονότα (οικονομικές, πολεμικές κρίσεις) Παγκοσμιοποίηση – ενημέρωση

Τρόποι πολλαπλασιασμού τεκμηριωτικών περιεχομένων/2 Επιμήκυνση χρονικής διάρκειας ειδήσεων Πολλαπλασιασμός ειδήσεων και εκπομπών Τυχαία περιστατικά (Ελλάδα ‘ 89) Πολλαπλασιασμός κατηγοριών περιεχομένου τεκμηρίωσης Ντοκιμαντέρ, έρευνες, Reality shows Ψυχαγωγικός σχολιασμός πολιτικής επικαιρότητας , celebrities ή του περιεχομένου των μέσων (π.χ. Bill Maher Λαζόπουλος) Μετάδοση αθλητικών ή καλλιτεχνικών γεγονότων Η αύξηση περιεχομένων τεκμηρίωσης (ιδιαίτερα ενημέρωσης) = διεύρυνση της παρακολούθησης

Τρόποι πολλαπλασιασμού τεκμηριωτικών περιεχομένων/3 Διαδίκτυο = έκρηξη του φαινομένου Online εκδόσεις (επιπρόσθετα) Αναδημοσίευση (Τύπος, ΡΣ, ΤΒ) Πολλαπλασιασμός νέου περιεχομένου Ειδησεογραφικές πύλες Άλλα ενημερωτικά sites (π.χ. φορέων) Blogs – νέο δημοσιογραφικό μέσο? (Allan 2005) Δημοσιογραφία πολιτών ΜΚΔ

Συνέπειες Κορυφώνεται η μετατόπιση από τα μυθοπλαστικά προς τα πληροφοριακά – τεκμηριωτικά περιεχόμενα στον ενδιάμεσο χώρο μεταξύ των δυο Και αντίστροφα, μετατόπιση των περιεχομένων τεκμηρίωσης προς τη μυθοπλασία

Ερωτήσεις?