Ενότητα 1.1,1.2,1.3 Ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης, Ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010 και επιμόρφωση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ.
Advertisements

Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το Παπαστάμος Βασίλης ΚΣΕ Γυμνασίου.
• Η χρησιμοποίηση τεχνολογιών και τεχνικών συσκευών στη διδασκαλία και τη μάθηση (Σολομωνίδου,1999) • Η ορθολογική χρήση μιας ή περισσοτέρων τεχνολογιών.
Τηλεκπαίδευση Χαρίκλεια Τσαλαπάτα Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής
Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010.
Ενότητα 1.1,1.2,1.3 Ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης, Ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010 και επιμόρφωση.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ EUROMEDICA ΑΡΩΓΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
1 Έλεγχος και τα μέσα ελέγχου. 2 Θέματα που αναλύονται Η αναγκαιότητα του ελέγχου Τα χαρακτηριστικά του αποτελεσματικού ελέγχου. Η διαδικασία του ελέγχου.
1 Φάκελος υλικού & επαγγελματική ανάπτυξη Μαυρομμάτη Ευφημία Σχολική Σύμβουλος.
Μάθημα: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΤΙΡΙΩΝ, ΟΙΚΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΕΩΝ Γ’ ΕΞΑΜΗΝΟ Διδάσκουσα: Ρόϊδω Μητούλα, Αν.Καθηγήτρια Χαροκοπείου Πανεπιστημίου.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ & ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ, Δ/ντής Σπουδών Α/θμιας ΜΕΡΚΟΥΡΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ, Δ/ντής Σπουδών Β/θμιας.
ΚΑ1-Μαθησιακή Κινητικότητα Προσωπικού Σχολικής Εκπαίδευσης Τεχνική Ημερίδα Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης «Χρηματοοικονομικοί κανόνες διαχείρισης – Διενέργεια.
«ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ (ΤΕΙ ΚΑΒΑΛΑΣ)» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΥΛΑΓΑΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Η ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ...ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!! ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ: Καλλιόπη Κρασίδου Μπερναντέτ Χριστοφή.
Τεχνικές Εξοικονόμησης Χρόνου Αναφέρετε κάποιες τεχνικές που μπορούν να βοηθήσουν στην εξοικονόμηση χρόνου.
Ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS + Κύπρος, 13-20/2/2016 ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία δυναμική Οικονομική και Κοινωνική διέξοδος για.
Ημερίδα Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γυμνάσιο19 Νοεμβρίου ο Πειραματικό ‘Σύγχρονες προσεγγίσεις μαθημάτων Νομικών και Πολιτικών Επιστημών’
E RASMUS E RASMUS + Το Erasmus+ είναι το Πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που καλύπτει τους τομείς της Εκπαίδευσης, της Κατάρτισης, της.
2 ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ/ΩΝ.
ΠΡΑΚΤΙΚH AΣΚΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + Ενημερωτική συνάντηση στο ΤΕΙ Κρήτης, 15 Δεκεμβρίου 2015 ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + Εκπαίδευση Ενηλίκων.
Παρουσίαση των τίτλων εκπαιδευτικού λογισμικού για το μάθημα της Ιστορίας Ενότητα 2.1,
Χρηματοοικονομική των Επιχειρήσεων
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ & ΘΕΣΜΟΙ
Κανελλοπούλου Γεωργία Γεωεπιστήμονας, Msc Περιβάλλον,
Νερό: Πηγή Ζωής, Πολιτισμού, Υγείας και Ομορφιάς
Επαγγελματική Μάθηση σχολικής μονάδας
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Α ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ
Νέο Τεχνολογικό Λύκειο
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ 2017
Η Συμμετοχή της Κύπρου στα Ευρωπαϊκά Προγράμματα Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Νεολαίας.
Η ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
Ευρωπαϊκά Προγράμματα 3ο ΓΕΛ Τρικάλων «Οδυσσέας Ελύτης»
Ευρωπαϊκό πρόγραμμα  ERASMUS +  Κύπρος, 13-20/2/2016            ΠΡΑΣΙΝΗ   ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ   ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ   ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία  δυναμική  Οικονομική.
Η ΓΑΛΛΙΑ ERASMUS + ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΚΦΑ 14 Εισαγωγή στην Αρχαία Ελληνική Μυθολογία και Θρησκεία
Η παιδαγωγική φυσιογνωμία του εκπ/κού στα ΣΔΕ
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Πρόγραμμα «Στέγαση και Επανένταξη»
ΚΥΠΡΟΣ ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑ.Λ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Λίνος Υφαντής, Επιμορφωτής Β Επιπέδου ΠΕ 02
Β. Ευρωπαϊκά Προγράμματα
Το περιβάλλον της MS Visual C Express Edition
Κασιμάτη Αικατερίνη Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
Τίτλος εργασίας: «Εργαλείο Εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017 Συγχρηματοδοτούμενο από το Πρόγραμμα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Κανοντας μαθημα με… Σχεδια εργαςιας (projects) ςε τμημα ενταξης ΠΑΡΟΥΣΙΝΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ Τ.Ε. ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ.
Η γλώσσα, οι διάλεκτοι και η σύζευξή τους
Erasmus+ KA Ενσωμάτωση των Ζώων στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (Animal integration in the Educational programme) «ZORO» 1ο Ειδικό Νηπιαγωγείο.
Εκπαιδευτική ρομποτική
Dissemination & Exploitation Activities
Το Διαδίκτυο.
Εύη Κάϊλα Προϊσταμένη Επιτελικής Δομής ΕΣΠΑ Υπ. Εργασίας, Κοιν
στην Επετειακή Εκδήλωση συμπλήρωσης 30 χρόνων Erasmus,
BIG ISSUES IN SMALL HANDS
To Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης ( )
Ευρωπαϊκή κοινωνική πολιτική Πολιτική απασχόλησης
Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Εξωτερικής Δράσης
ΔΙΠΛΗ ΔΙΑΘΛΑΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ
ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΩΝ
Erasmus Το Πρόγραμμα για την Εκπαίδευση, Κατάρτιση, Νεολαία και Αθλητισμό Ανδρούλα Παπαναστασίου Διευθύντρια ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης.
Κινητικοτητα Προσωπικού
Οργανόγραμμα Σχολής ΟΠΕ ΚΟΣΜΗΤΕΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΟΠΕ
Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ
Erasmus+Czech Republic
ERASMUS+2018 ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΡΑΜΟΥΤΤΗΣ
Από τα παράλληλα κείμενα στα αναγνωστικά δίκτυα
Ο ερμηνευτικός διάλογος
ΤΟΜΕΑΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Πρόοδος ανά Άξονα Προτεραιότητας
Παρουσίαση Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Ψυχολογίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενότητα 1.1,1.2,1.3 Ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης, Ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010 και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών

Διδακτικοί στόχοι Η βασική ενημέρωση γύρω από τις βασικές αρχές που διέπουν τις Ευρωπαϊκές πολιτικές και κατ’ επέκταση τις εθνικές, στο θέμα της αξιοποίησης των ΤΠΕ και της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών

Γενική Ευρωπαϊκή πολιτική ενσωμάτωσης ΤΠΕ στην Εκπαίδευση Ανάπτυξη δεξιοτήτων σε σχέση με τη χρήση Η/Υ και Νέων Τεχνολογιών από όλο τον πληθυσμό Ανασχηματισμός εκπαιδευτικών συστημάτων 2010 1990 2000 Αναγνώριση αναγκαιότητας Σύνοδος Λισσαβόνας

Ευρωπαϊκή πολιτική (1/2) 1990 2000 2001 2005 2010 Ευρωπαϊκή πολιτική (1/2) 1990. Αναγνώριση αναγκαιότητας για ενσωμάτωση ΤΠΕ στην εκπαίδευση Πρώτα projects (Socrates, Minerva, GRUNDVIG, Erasmus…) 2000. Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Λισσαβόνας Το 2010 η Ευρώπη πλέον ανταγωνιστική δύναμη διεθνώς Λουξεμβούργο Απόφαση για σύγκλιση Εθνικών πολιτικών

Ευρωπαϊκή πολιτική (2/2) 1990 2000 2001 2005 2010 Ευρωπαϊκή πολιτική (2/2) 2001. Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Στοκχόλμης Αλλαγή δομών εκπαίδευσης σε ποιοτικό επίπεδο Διευκόλυνση πρόσβασης σε Εκπαίδευση-Κατάρτιση Άνοιγμα στον κόσμο 2005. Ενδιάμεση επανεξέταση στρατηγικής Λισσαβόνας Μη ικανοποιητικός απολογισμός πενταετίας Επαναϊεράρχηση προτεραιοτήτων: Έμφαση στην καινοτομία, τη γνώση , την αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού, εκμάθηση και χρήση ΤΠΕ, κοινωνική συνοχή i2010 επέκταση Στρατηγικής Λισσαβόνας Συμπληρωματικές δράσεις

Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς 1990 2000 2001 2005 2007 2010 2013 Εθνική πολιτική ΕΣΠΑ Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς Εκσυγχρονισμός εκπαιδευτικού συστήματος Αναβάθμιση ποιότητας εκπαίδευσης Αξιοποίηση ΤΠΕ όχι μόνο ως αντικειμένου αλλά και ως μέσου διδασκαλίας Βελτίωση επιμόρφωσης εκπαιδευτικών

Εξειδίκευση Ευρωπαϊκών πολιτικών ενσωμάτωσης ΤΠΕ στην Εκπαίδευση Ποιοτική αλλαγή των δομών της εκπαίδευσης Υποδομές, Εκπαιδευόμενοι/Εκπαιδευτικοί Διευκόλυνση της πρόσβασης στην εκπαίδευση και κατάρτιση Ίσες ευκαιρίες, μετακίνηση από ένα σύστημα σε άλλο Διεύρυνση οριζόντων εκπαιδευτικών συστημάτων Ομογενοποίηση και ενοποίηση εκπαίδευσης-κατάρτισης-επιμόρφωσης

Δράσεις για τη συγκεκριμενοποίηση των στόχων Projects - Δίκτυα σχολείων, - Θεματικές δράσεις (περιβάλλον, επιχειρηματικότητα, ισότητα κ.α.) Δημιουργία υποστηρικτικών μηχανισμών Ψηφιακών, διοικητικών, χρηματοδοτικών

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών Στόχοι: Οι εκπαιδευτικοί να είναι σε θέση… να αντιλαμβάνονται τρόπους αξιοποίησης των ΤΠΕ και κάτω από ποιες προϋποθέσεις μπορεί να γίνει να εμπλέκουν ενεργά τους μαθητές στη διαδικασία της μάθησης με χρήση ΤΠΕ να παρακολουθούν τις εξελίξεις στα λογισμικά να εφαρμόζουν συγκεκριμένες αρχές σχεδιασμού εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με ΤΠΕ