Η Ρομποτική στην Εκπαίδευση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟΙ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΙ
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
Διδακτική της Πληροφορικής
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
 Σελίδα 1 ΠΡΟΤΥΠΟ, ένα διαφορετικό σχολείο για το παιδί ΠΡΟΤΥΠΟ εκπαιδευτήριο Αθήνα, Φεβρουάριος 2011.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας – Σχέδιο Μαθήματος
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
Η αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε) για ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης Παντελής Μακρής Επιθεωρητής Δημοτικής.
Δρ. Νίκλεια Ετεοκλέους-Γρηγορίου Τμήμα Εκπαίδευσης Σχολή Εκπαίδευσης
Engino Robotics Controller (ERC) Η τεχνολογία που στηρίζει τη νέα ρομποτική πλατφόρμα Engino Δρ. Γιώργος Α. Δημητρίου Τμήμα Πληροφορικής και Μηχανικών.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΗΛΙΑΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Παρουσίαση τελικών αποτελεσμάτων ερευνητικού προγράμματος συγχρηματοδοτούμενο από το Ίδρυμα.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Ηλεκτρονικά και Τεχνολογία Ελέγχου
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Τεχνολογία B΄ Γυμνασίου
Σενάριο.
ΔΙΚΤΥΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Χ. Μπούρας Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών.
Center for Collaboration and Exchange (cce): Ένα εργαλείο για την υποστήριξη κοινοτήτων δράσης Χ. Κυνηγός, Ε. Τρούκη, Ν. Γιαννούτσου, Μ. Φουντάνα, Τ. Αθανασίου.
Επιμορφωτική ημερίδα Εκπαιδευτική Ρομποτική 5/12/2014.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Δημιουργική Απασχόληση
Συνεργασία στο νηπιαγωγείο μέσα από ένα δημιουργικό πολύγωνο
Εκπαιδευτική Ρομποτική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Προσομοίωση και Συστήματα Στήριξης Αποφάσεων Περιγραφή του μαθήματος.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Σωματείο « Επιχειρηματικότητα» Νέων. ΣΕΝ/ JA Greece ΚΕΣΥΠ Ηλιούπολης.
Xρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (692) Χρήση Ψηφιακών Εργαλείων στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Εαρινό εξάμηνο 2008 Μαθηματικό Τμήμα ΕΚΠΑ.
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ»
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Θερινό σχολείο Εκπαιδευτική Ρομποτική και διδακτική στις Φυσικές Επιστήμες, στην Πληροφορική και την Υπολογιστική Επιστήμη, τα Μαθηματικά και την Επιστήμη.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Οι απαιτούμενες γνώσεις και δεξιότητες του μηχανικού Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
Η γραφική ε π ικοινωνία στο Αναλυτικό π ρόγραμμα Μάντολε Ειρήνη Σύμβουλος Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Δημοτικής Εκπαίδευσης.
ΠΑΚΕ Αττικής Π6 – μαθήματα Χ. Κυνηγού. Διδακτική με Μικρόκοσμους Χ. Κυνηγός.
Τεχνολογια ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΡΓΟ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΟΥΡΛΟΣ.
Α Τα Χαρακτηριστικά των ΤΠΕ που Ευνοούν τη Μάθηση.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Η συλλογιστική για το σχεδιασμό. Για το μάθημαΙ  « Παραδοτέα :  Ασκήσεις  Σχεδιασμός και κατασκευή ενός λογισμικού με το Αβάκιο  Ένα κείμενο
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Δημοτικής στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής – Π4β Ομάδα Επιμόρφωσης ΤΠΕ Παιδαγωγικό.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Διδακτική της Πληροφορικής
Η αξιοποίηση των tablets στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων
Εφαρμογές Εκπαιδευτικής Ρομποτικής LEGO MINDSTORMS
Παρουσίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού
H εκπαίδευση και το πρόγραμμα STEM
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Η γλώσσα προγραμματισμού LOGO
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
1ο Δημοτικό Σχολείο Βέροιας
3D Printing και παιδί Βιβλιογραφικές αναφορές που ξεκινούν από την δεκαετία του ’70 (Growing Up Suburban, Edward A. Wynne) επισημαίνουν ότι “Το γενικότερο.
Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Εκπαιδευτική ρομποτική
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Οργάνωση Διδασκαλίας 8/10/2018.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Ρομποτική στην Εκπαίδευση Στηρίζεται στη χρήση φυσικών μηχανικών μοντέλων με τα οποία οι μαθητές προσανατολίζονται στην κατασκευή ενός ρομποτικού μηχανισμού όπου με τον: Κατάλληλο σχεδιασμό και αρκετούς πειραματισμούς Οδηγούνται στην επίλυση πραγματικών προβλημάτων Ελκύει και εμπνέει την φαντασία μαθητών, ιδιαίτερα αυτών που συχνά δηλώνουν ότι δεν έχουν κίνητρα από την συμβατική μαθησιακή διαδικασία

Η Ρομποτική στην Εκπαίδευση Ένα εξαιρετικά ευρηματικό εργαλείο μέσω του οποίου τα παιδιά μπορούν να: Κατανοήσουν καλύτερα αφηρημένες έννοιες Δουν άμεσα το αποτέλεσμα των οδηγιών που προγραμμάτισαν μέσα από τις ενέργειες των ρομπότ Αναπτύξουν και να αφομοιώσουν μαθηματικές έννοιες όπως οι αριθμοί, το μέγεθος, τα σχήματα κ.ο.κ. Ενισχύσουν την σχέση τους με την τεχνολογία, καλλιεργώντας παράλληλα τεχνολογικό αλφαβητισμό. Συμμετέχουν στην Διαδικασία Σχεδιασμού & Μηχανικής (Engineering Design Process) καθώς αλληλεπιδρούν με παιγνιώδη υλικά τα οποία γνωρίζουν καλά Lego Engino

Φιλοσοφία Τεχνολογικού Αλφαβητισμού Ο προγραμματισμός αποτελεί το εργαλείο μέσω του οποίου τα παιδιά μπορούν να προγραμματίζουν τα ρομπότ τους. Μαθαίνουμε προγραμματισμό ως εργαλείο ανάπτυξης καθημερινών τεχνολογικών και μη δεξιοτήτων Κατά τη διάρκεια της εκμάθησης προγραμματισμού τα παιδιά δεν μαθαίνουν απλά να κωδικοποιούν. Μαθηματικές έννοιες Στρατηγικές Επίλυσης προβλημάτων Ο σχεδιασμός ως προκαταρκτικός έλεγχος Πρόβλεψη αποτελεσμάτων Επικοινωνία ιδεών σε ομάδες Ανάθεση ρόλων για την επίτευξη συγκεκριμένων στόχων Δεξιότητες σημαντικές όχι απλά για τα επαγγέλματα σχετικά με την πληροφορική αλλά για όλους ανεξαιρέτως ηλικίας, ενδιαφερόντων και επαγγελματικού προσανατολισμού Resnick (2013), Resnick (2007)

Πρόγραμμα Ρομποτικής στο Σχολείο μας Ρομποτικά Μοντέλα Engino® σε συνεργασία με το τμήμα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου. Το πρόγραμμα εφαρμόζετε στις Ε’ και ΣΤ’ τάξεις 4 Συναντήσεις στα πλαίσια του μαθήματος Σχεδιασμός & Τεχνολογία. Κατασκευάζουμε το δικό μας ρομπότ με Engino ® (Μοντέλο Mini Bumper Engino) – Αρχικός προγραμματισμός με tablets Εφαρμογές : Engino ERP Tilter & EnginoRobot) Προγραμματισμός με tablets – Κινήσεις ρομπότ – Χειροκίνητος Προγραμματισμός – Από το tablet στον Υπολογιστή. Λογισμικό: Engino Robotics Platform Pro 1.2 Φτιάχνουμε δικό μας λαβύρινθο – Προγραμματισμός σε υπολογιστή – Στόχος να φτάσει το ρομπότ από την είσοδο στην έξοδο Διαφοροποιημένος λαβύρινθος – Επαναληπτικές Δομές

https://goo.gl/photos/R3qu6bq78YSBkZwH7