ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ Γνωρίσαμε τους ήρωες του ελληνικού θεάτρου σκιών καθώς και την ιστορία του Καραγκιόζη. πληροφορίες αντλήσαμε από το Σπαθάρειο μουσείο. Καραγκιοζοπαίχτης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δημιουργία ιστοσελίδων στο διαδίκτυο με Dreamweaver, PHP, MySQL και Apache ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι (Β ή Γ Λυκείου) ΜΑΘΗΜΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ(2ωρο) [Στην περίπτωση που.
Advertisements

Οι ιστοσελίδες ως πηγές πληροφόρησης και η αξιοπιστία τους
Virtual Dentist Game URL: tual-dentist-game.html tual-dentist-game.html.
Γνωριμία με το διαδίκτυο
Uniform Resource Locators (URLs) Ορισμός : URL (Uniform Resource Locator): Δείκτης σε μία πηγή πληροφοριών του Παγκοσμίου Ιστού (World Wide Web) Στη Java,
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΩΣ ΕΓΑΛΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΘΕΜΑ: ΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΙΣΤΟΥ
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ WEBSITE. Tι προσφέρει ένα Web Site; Δηλώνει την ύπαρξη της επιχείρησης στον κόσμο του www Επιτρέπει την ολοκληρωμένη.
Κεφάλαιο 11.1 Uniform Resource Locators (URLs). Ορισμός : URL (Uniform Resource Locator): Δείκτης σε μία πηγή πληροφοριών του Παγκοσμίου Ιστού (World.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 7: Υπηρεσίες Αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό Λέξεις Κλειδιά: Διεύθυνση Ιστοσελίδας (URL), Θεματικοί Κατάλογοι, Λέξεις Κλειδιά (Key.
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου Λέξεις Κλειδιά: Λέξεις Κλειδιά: Διαδίκτυο, Παγκόσμιος Ιστός (World.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ:ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ.
Θέματα Βάσεων Δεδομένων Καθορισμός της εργασίας κάθε ομάδας.
ΣΥΜΦΩΝΗ ΓΝΩΜΗ ΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΣΤΑΔΙΩΝ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Ε.Π. «Ψηφιακή Σύγκλιση» Μηνάς Διακολιός.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Δημιουργία Πρώτης έκδοσης του Δικτυακού τόπου του έργου Ιωάννης Γ. Τσούλος ΤΕΙ Ηπείρου Ιωάννινα, Οκτώβριος.
ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ Τ.Ε. ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ.
Τα υφαντά ως προστατευόμενα πολιτιστικά αγαθά και η αξιοποίησή τους Αρχοντούλα Παπαπαναγιώτου Δικηγόρος, LL.M. Εξειδικευμένη σε θέματα Διανοητικής Ιδιοκτησίας.
Δημιουργώντας έναν «ελκυστικό» υβριδικό χώρο Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας για την εκπαίδευση και την «εμπλοκή» των συμμετεχόντων σε.
Πληροφορική στο Γυμνάσιο Ειδικός σκοπός του μαθήματος της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο είναι να δώσει στους μαθητές όλα τα απαιτούμενα εφόδια.
Διαδίκτυο / Internet (International Network). Οδικό Δίκτυο.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΜΕΡΟΥΣ Οι νέες διαστάσεις του διαδικτύου web 2.0 Μαρία Β. Χατζή Δασκάλα, Δρ. Διδακτικής των Φ.Ε. Επιμορφούμενη ΠΑΚΕ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ (BLOG) ΣΤΟ BLOGGER Τα διαδοχικά βήματα.
ΣΩΣΤΗ ΑΜΥΝΑ Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΥΓΕΙΩΝ ΣΩΣΤΗ ΑΜΥΝΑ Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΥΓΕΙΩΝ.
Στόχος διαδικασίας παρακολούθησης, είναι η διασφάλιση της  υλοποίησης της πράξης σύμφωνα με τους όρους έγκρισής της  συμμόρφωσης των πράξεων με τους.
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΙΔΗ ΚΑΡΔΙΩΝ Ζητήσαμε από τα παιδιά να μας πουν τι σημαίνει να έχεις καλή καρδιά και κακή καρδιά. Τα παιδιά είπαν τις απόψεις τους και ζητήσαμε.
Δραστηριότητα 5 η συζητήσαμε με τα παιδιά την ακόλουθη πρόταση: -σεβασμός είναι το να νιώθω καλά με τον εαυτό μου ρωτήσαμε τα παιδιά: πότε νιώθετε καλά.
ΨΕΥΔΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ.
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Διοίκηση Τουριστικών Μονάδων
Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall
Διεργασίες Παραγωγής Υλικών
Blogs, E-PORTFOLIO, WIKIS
ΤΙΤΛΟΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ πρακτικης
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Σεμινάρια Κατασκευής Φυτικών Προϊόντων
9η δραστηριότητα –το σχολείο της καρδιάς
AudioTool – podcasting, sound
Salsa-Αργεντίνικο Τάνγκο
ΤΙΤΛΟΣ ΚΑΛΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Ο Παγκόσμιος Ιστός Φακίνος Αποστόλης 1.
Γιορτάσαμε την ΕΙΡΗΝΗ.
Ransomeware.
Καλώς ορίσατε στο Hour of Code™
ΜΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΤΗΣ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου Λέξεις Κλειδιά: Διαδίκτυο, Παγκόσμιος Ιστός (World Wide Web), ιστοσελίδα.
Μηχανές Αναζήτησης.
Πλοήγηση στο Διαδίκτυο
ΤΙΤΛΟΣ ανοιχτησ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
Ηλεκτροτεχνία Εργαστήριο Ι
Ηλεκτροτεχνία Εργαστήριο Ι
Ασφαλής Χρήση του Διαδικτύου: Πως και Γιατί!
Ηλεκτροτεχνία Εργαστήριο
Διαβάστε τα πάντα για αυτό Ειδήσεις του Microsoft SharePoint
Ποιος άλλος μένει εδώ; ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ.
Οι Συναρτήσεις y=αx2 και y=αx2+βx+γ με α≠0 στο Γυμνάσιο
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG Στις διαφάνειες περιγράφονται τα διαδοχικά βήματα για τη δημιουργία blog στον blogger, τη μια από τις δωρεάν υπηρεσίες σχετικού λογισμικού,
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου Λέξεις Κλειδιά: Διαδίκτυο, Παγκόσμιος Ιστός (World Wide Web), ιστοσελίδα.
Οι ιστοσελίδες ως πηγές πληροφόρησης και η αξιοπιστία τους
Αξιοπιστία Πληροφορίας στο Διαδίκτυο
Ανατομια καρδιασ προβατου
Φορολογική & Τελωνειακή Ακαδημία
Ενότητα A5.1.2β (Εντοπισμός Πληροφοριών στον Ιστό )
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου (σελίδες 78-83) Λέξεις Κλειδιά: Διαδίκτυο, Παγκόσμιος Ιστός (World.
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Πολυτεχνική Σχολή ΑΠΘ
Preserving Access to Digital Information
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ Γνωρίσαμε τους ήρωες του ελληνικού θεάτρου σκιών καθώς και την ιστορία του Καραγκιόζη. πληροφορίες αντλήσαμε από το Σπαθάρειο μουσείο. Καραγκιοζοπαίχτης ήρθε σχολείο μας κι έδωσε μια ξεκαρδιστική παράσταση , και επίσης έδωσε την ίδια παράσταση στο 3ο Νηπιαγωγείο Σκύρου. O Kαραγκιοζοπαίχτης χάρισε στο νηπιαγωγείο μας δύο μεγάλες φιγούρες του Καραγκιόζη και τα παιδιά του χάρισαν ζωγραφιές τους

Κι ένα βιντεάκι μας για την ιστορία του καραγκιόζη , παραθέτοντας την διεύθυνση URL https://youtu.be/qgNtLxfQE1M

Αγαπώ τον εαυτό μου ακόμα κι όταν κάνω λάθος Συζητήσαμε για λάθη που έχουμε κάνει και πως νιώθουμε για αυτά. Μίλησα με προσωπικά παραδείγματα για να ενθαρρύνω τα παιδιά να μιλήσουν για δικά τους λάθη και πως ένιωσαν , τα παιδιά μοιράστηκαν εμπειρίες για προσωπικά λάθη τους και μίλησαν για το πώς ένιωσαν. Από όλη αυτή τη συζήτηση προέκυψε ένας «κανόνας». «όλοι κάνουμε λάθη, δε χρειάζεται να λυπούμαστε αλλά να προσπαθούμε να το διορθώσουμε. Δε χρειάζεται να θυμώνουμε, να στενοχωριόμαστε, ή να νιώθουμε άσχημα. Μερικές φορές πραγματικά θυμώνουμε με τους εαυτούς μας, ή νιώθουμε θλίψη. Αυτό συμβαίνει επειδή δε ξέρουμε το κανόνα. Και είναι κανόνας πως όλοι κάνουμε λάθη, απλά να προσπαθούμε να τα διορθώσουμε.

Τα δικά μου λάθη-βλέπω τα λάθη μου κι επανορθώνω και δεν επιστρέφω σε αυτά Τα παιδιά μίλησαν για λάθη που έχουν κάνει μοιράστηκαν συναισθήματα και σκέφτηκαν τρόπους επανόρθωσης. Ζωγράφισαν ότι είπαν. όταν χτυπάω τον μικρό αδερφό μου , επανορθώνω λέγοντας ΣΥΓΝΩΜΗ ΛΑΘΟΣ

όταν κάνω λάθος και τσακώνομαι με τη μικρή μου αδερφή μετά ζητάμε και οι δυο συγνώμη

όταν έκανα ποδήλατο με το ξαδερφάκι μου , τον έπιασα από τη μπλούζα κι έπεσε από το ποδήλατο. επανόρθωσα ζητώντας ΣΥΓΝΩΜΗ

Έκανα λάθος στην εργασία μου , το έσβησα με τη γόμα και δε στενοχωρήθηκα

όταν μαλώνουμε με τον αδερφό μου ζητάω συγνώμη

χτύπησα την αδερφή μου κι ήταν λάθος και μετά της ζήτησα συγνώμη

όταν χαλάω τα παιχνίδια του αδερφού μου μετά ζητώ συγνώμη

μαλώνω την αδερφή μου, της τραβάω τα μαλλιά και μετά της λέω συγνώμη

όταν παίζω με τον Γιάννη με τα τσεκούρια και μετά λέμε συγνώμη και γελάμε και είμαστε καλοί φίλοι

όταν τσακώνομαι με την αδερφή μου, ζητήσαμε συγνώμη

καμιά φορά μαλώνω τη μαμά και μετά λέω συγνώμη

όταν τσακώνομαι επανορθώνω μετά με ένα χαμόγελο και μία συγνώμη

άμα μαλώνω με τις φίλες μου μετά ζητώ συγνώμη και παίζουμε μαζί χαμογελώντας

έκανα ένα λάθος. χτύπησα το φίλο μου το μεγάλο και του ζήτησα συγνώμη μετά

τρόμαξα το φίλο μου του έκανα μπουμ και μετά ζήτησα συγνώμη

έσπασα κατά λάθος στο σπίτι ένα ποτήρι κι είπα συγνώμη στη μαμά

ένα λάθος μου είναι που βάρησα τον αδελφό μου και τον ρώτησα γιατί ένα λάθος μου είναι που βάρησα τον αδελφό μου και τον ρώτησα γιατί? και είπα συγνώμη

Τελειώνοντας τη φράση: οι άνθρωποι είναι μια οικογένεια επειδή….. Ζητήσαμε από τα παιδιά να σταθούν σε ένα κύκλο και να αποτελειώσουν τη φράση! οι άνθρωποι είναι μια οικογένεια επειδή….. -τα παιδιά είπαν: -επειδή έχουν όλοι δυο μάτια, δυο χέρια, δυο πόδια, -Επειδή όλοι έχουν καρδιά -επειδή όλοι έχουμε φωνή να μιλάμε και να τραγουδάμε -επειδή μας αρέσει η ειρήνη κι όχι ο πόλεμος -επειδή όλους μας έφτιαξε ο θεός -επειδή σε όλα τα παιδιά αρέσουν τα παιχνίδια -επειδή όλοι θέλουν να έχουν φίλους -επειδή όλοι θέλουν αγάπη -επειδή όλοι πονάνε άμα χτυπήσουν -επειδή όλοι κλαίνε όταν πονάνε -Επειδή όλοι είναι πολύτιμοι -επειδή όλοι θέλουμε να χαμογελάμε Μπράβο! Υπέροχες απαντήσεις παιδιά!

Ομαδική εργασία με πινέλο, με θέμα: ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ