Τα κόκκινα λουστρίνια Ειρήνη Μάρρα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο ΟΛΟΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΦΑΡΟΣ Του Φρανσίσκο Κούνα Εάν έρθεις στο σπίτι μου, από το παράθυρο της κρεβατοκάμαράς μου θα δεις τη θάλασσα, την παραλία και πολλές.
Advertisements

«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
Αριάδνη Σαχίνογλου, Α’ Γυμνασίου
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Μια φορά και έναν καιρό κατά την διάρκεια των Χριστουγέννων ένας ζαχαροπλάστης έφτιαχνε τα γιορτινά γλυκά.
Ταξιδεύοντας … με τον καλύτερο μου φίλο …
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Τίτλος υλοποιημένης Θεματικής Ενότητας: Όλα τα παιδιά του Κόσμου Χρειάζονται Δασκάλους.
Ένατη Εκπαιδευτική Εβδομάδα. • Τέλος η θεωρία, τα tutorials, τα παραδείγματα και οι ασκήσεις.
ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ
ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ
Τα παράδοξα των καιρών μας
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Βλέπω την ιστορία Δραστηριότητες Διαδίκτυο Χριστίνα Οικονόμου.
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΙΚΤΥΟΥ (web tools) + ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΜΑΘΗΣΗΣ (PLN) Άννα Βαρνά
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τίτλος : ΄Ολοι διαφορετικοί όλοι ίσοι…»
Σύλβια Καραιωσηφιδου Μάγδα Κουκότσικα Νικολέτα Μελισσαρίδου Ιωάννα Μηλιώτη.
Δημιουργία εκπαιδευτικού κόμικ
Η σημασία της αυτογνωσίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
Όταν οι άλλοι πέφτουν, εμείς μπορούμε να συνεχίσουμε να τρέχουμε ! Σημασία δεν έχει αν πέφτεις, Αλλά αν μπορείς να σηκωθείς και Να συνεχίσεις !
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Ο ΕΦΗΒΟΣ ΚΑΙ Ο «ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΑΛΛΟΣ»
Σπίτι για πέντε Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου
Οι υπολογιστές στη ζωή μας Συμβόλαιο χρήσης διαδικτύου.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Καλοσωρίσατε στην ιστοσελίδα της τάξης μας! Εδώ μπορείτε να βλέπετε τα νέα της τάξης μας ή ακόμη και τα μαθήματα της ημέρας! Επίσης μπορείται να ανεβάζεται.
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
Βιωματική δράση Α΄Γυμνασίου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
1.ΠΟΙΟΙ ΛΟΓΟΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ;
Η ΜΟΜΟ!!.
Σεπτέμβριος 2015 Στ΄1. Λουίζα Μέι Άλκοτ  Τέσσερεις αδερφές η Μέγκ, η Τζό, η Μπέθ και η μικρή Άμμυ. Η κάθε μια με τις φιλοδοξίες της ζει την εφηβεία.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Γερμανία Μαρία Γεωργίου. Δευτέρα Πρωινό ξύπνημα στην Γερμανία. Η Miriam(το κορίτσι που φιλοξενούσε εμένα,την Γεωργία και την.
ΤΑΞΗ: Ε΄1 ΔΑΣΚΑΛΑ: Μάρθα Σωτηριάδου. Τέσσερις μαθητές/τριες γίνονται αφηγητές, παρουσιαστές της θεατρικής παράστασης. ΤΑΞΗ:Ε1 ΤΑΞΗ:Ε’1 Αποφασίσαμε να.
Ειδικό Επαγγελματικό Εργαστήριο Επαγγελματικής Κατάρτισης Ελευσίνας Οι εκπαιδευτικοί Παναγιώτα Καρτσάκη (ΠΕ30), Χριστίνα Μωραϊτη (ΠΕ 19.50) και Ρουντίν.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
Τα παράδοξα των καιρών μας
Τα 2 επίπεδα του μηνύματος
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο»
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΓΑΠΗ. . .;
ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΕΡΑΚΑ, 6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2013
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΒΡΑΝΤΑΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ 2015 Ε1’.
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΓΙΩΤΑ 24/9/2015 Ε’1.
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο 2.0»
3ο Γυμνάσιο Νέας Φιλαδέλφειας
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
3Ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου (Αγίου Μάρκου)
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τα κόκκινα λουστρίνια Ειρήνη Μάρρα Θα μου πεις και θα shoe πω στον ιστό θα περιηγηθώ και στο τέλος θα αισθανθώ! Β1, Β2, Β3 & Β4 Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο Αιγάλεω 2015-2016

Ο μικρός τσαγκάρης ήθελε να φτιάξει ένα ζευγάρι κόκκινα λουστρίνια για να τα δωρίσει στην αγαπημένη του, την κόρη του δασκάλου. Στην πορεία συνειδητοποίησε όμως ότι εκείνη δεν θα τα έχει τόσο ανάγκη όσο η πολυαγαπημένη του αδερφή. Αυτή δεν είχε χαρεί ποτέ ένα τόσο όμορφο ζευγάρι παπούτσια. Έτσι της τα έκανε δώρο και ήταν και οι δυο τους τόσο ευτυχισμένοι!

Προσπαθήσαμε να δούμε τις διαφορετικές όψεις του θέματος: Η ανάγκη να ξέρουμε αγγλικά τη σημερινή εποχή Κοινωνικός αποκλεισμός (η κόρη του δασκάλου μπορεί να μην του έδινε σημασία) Σχέσεις αφεντικού-εργάτη Συμπεριφορές – αντιλήψεις της εφηβείας Ποιότητα ζωής – συνθήκες φτώχειας

Μερικοί από τους στόχους που είχαμε: Να συνεργαστούμε μεταξύ μας Να χρησιμοποιήσουμε τη φαντασία μας Να χρησιμοποιήσουμε δημιουργικά το ιντερνετ Να δημιουργήσουμε με WEB 2 εργαλεία του ιντερνετ Να αναπτύξουμε συναισθηματική νοημοσύνη

http://gifmaker.me/ για κινούμενες εικόνες gif

https://www.photovisi.com/ φτιάξαμε κολάζ https://www.photovisi.com/ φτιάξαμε κολάζ

https://crosswordlabs https://crosswordlabs.com/ δημιουργήσαμε σταυρόλεξα στο ιντερνετ που μπορεί να τα λύσει όποιος θέλει ή να τα τυπώσουμε https://crosswordlabs.com/view/-622

http://cooltext.com/ φτιάξαμε όμορφα ταμπελάκια http://cooltext.com/ φτιάξαμε όμορφα ταμπελάκια

​ http://www.voki.com/ δημιουργήσαμε χαρακτήρες που μιλάνε ​ http://www.voki.com/ δημιουργήσαμε χαρακτήρες που μιλάνε http://takokkinaloustrinia.weebly.com/omicronmuiotalambdaomicronupsilonnutauepsilonsigma-chialpharhoalphakappatauetarhoepsilonsigma.html

http://www.toondoo.com/ κάναμε ολοκληρωμένες σελίδες από κόμικ http://www.toondoo.com/ κάναμε ολοκληρωμένες σελίδες από κόμικ

http://avachara. com/. κάναμε χαρακτήρες και με το http://cartoon. pho http://avachara.com/ κάναμε χαρακτήρες και με το http://cartoon.pho.to/ τους κάναμε να εκφράζουν συναισθήματα Η κόρη του δασκάλου Ο τσαγκάρης μελαγχολική ανήσυχος ολοκληρωμένος Η αδερφή του τσαγκάρη χαρούμενη ευχαριστημένη λυπημένη

http://www.tagxedo.com​ γεμίσαμε σχήματα με συναισθήματα

http://www. storyjumper http://www.storyjumper.com/ Φτιάξαμε ebook γράφοντας την ιστορία του έργου με εικόνες που βρήκαμε στο ιντερνετ ή ζωγραφίσαμε μόνοι μας http://takokkinaloustrinia.weebly.com/video--e-book.html

Στο μάθημα των αγγλικών μάθαμε και τα συναισθήματα Happy Unhappy Sad Angry Nervous και άλλα…

Οι δυσκολίες που συναντήσαμε ήταν πολύ αργό το ιντερνετ στο σχολείο άλλες φορές δεν είχε καθόλου ιντερνετ και έτσι η δουλειά μας έμενε πίσω…

Όμως όλα αυτά μας άρεσαν πολύ και συνεχίσαμε να τα χρησιμοποιούμε και στο σπίτι και σε άλλες ομάδες που συμμετείχαμε (κατηχητικό, θεατρική ομάδα κλπ)

Όταν φτιάχναμε κάθε έργο το στέλναμε με email στην καθηγήτριά μας της πληροφορικής την κ. Κατερίνα Τρανού και εκείνη τα ανέβαζε στην ιστοσελίδα που είχε φτιάξει για αυτό το σκοπό.

http://takokkinaloustrinia.weebly.com/ Μπορείτε να βρείτε τα έργα μας στην ιστοσελίδα που φτιάχτηκε για αυτό και να μας στείλετε τα σχόλιά σας http://takokkinaloustrinia.weebly.com/