Τάξη Myxiniformes hagfishes slime-eels Φύλο Vertebrata

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ερειστικό & Μυϊκό Σύστημα
Advertisements

"Θαλασσοπόροι εξερευνητές"
ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΚΑΙ Η ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ.
Βιολογία Επιλογής Β’ Λυκείου
1. ΑΠΟ ΤΟ ΚΥΤΤΑΡΟ ΣΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ
Το φαρμακείο του Θεού.
1. Είδος τροφής 2. Ο τρόπος που γεννούν
6.3 Η αναπαραγωγή στους ζωικούς οργανισμούς
ΖΩΑ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΜΥΪΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΖΩΙΚΩΝ ΙΣΤΩΝ
ΓΛΥΚΑ ΖΩΑΚΙΑ ΣΤ2 ΖΩΗ ΓΕΩΡΓΙΑ.
Από το κύτταρο στον οργανισμό
Από το κύτταρο στον οργανισμό
Μηχανισμοί άμυνας του ανθρώπινου οργανισμού
Κεντρικό Νευρικό Σύστημα και Περιφερειακό Νευρικό Σύστημα
Μ.ΓΕΩΡΓΑΤΟΥ 2Ο ΠΠΓΕΛ ΑΘΗΝΑΣ
ΚΥΤΤΑΡΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΙ Επιθηλιακός ιστός
ΠΕΠΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΧΕΛΩΝΑ ΚΑΡΕΤΑ-ΚΑΡΕΤΑ   ΚΑΡΕΤΤΑ - ΚΑΡΕΤΤΑ Η Καρέττα - Καρέττα είναι ένα παλιό και μεγάλο ερπετό που κατάγεται από τους δεινοσαύρους. Ζει στη θάλασσα για.
Παραγωγοί Καταναλωτές Αποικοδομητές Καταναλωτές 1ης τάξης
ΥΠΟΝΑΤΡΙΑΙΜΙΑ Μαυροματίδης Κώστας
Η ENAΡΞΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ Ξεκινά με τη δημιουργία του ζυγωτού κατά τη γονιμοποίηση του ωαρίου από το σπερματοζωάριο Το ζυγωτό είναι το πρώτο κύτταρο.
Μηχανιςμοι αμυνας του ανθρωπινου οργανιςμου – βαςικες αρχες ανοςιας
ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ Η αναπαραγωγή είναι απαραίτητη για τη συνέχιση της ζωής
ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ…ΟΙΚΟΣ + ΛΟΓΟΣ…Αναφέρεται σε έναν οίκο… …το σπίτι μας δηλαδή και σπίτι όλων των έμβιων όντων…..τον πλανήτη γη. Ας κοιτάξουμε λίγο αυτό το σπίτι.
Κεφάλαιο 1ο Από το κύτταρο στον οργανισμό Να δούμε τι θυμόμαστε…
Καραματσούκη Αγγελική
Διατροφή και υγεία Ελένη Καλιάτση Α΄ Γυμνασίου 1ο Γυμνάσιο Άργους.
TO ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΟΡΓΑΝΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΧΡΩΜΟΣΩΜΑΤΑ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ Α ΤΑΞΗ
Διαταραχές στη λειτουργία των ενδοκρινών αδένων
Σύλληψη , τοκετός και έμμηνος κύκλος
ΛΕΜΦΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Βιολογία Α Γυμνασίου Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ. 1.1 Τα χαρακτηριστικά των οργανισμών Ποια είναι τα χαρακτηριστικά των ζωντανών οργανισμών Οι οργανισμοί τρέφονται.
ΜΑΘΗΜΑ 4. ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ ΤΟΥ ΛΙΠΟΥΣ ΟΡΜΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΕΝΖΥΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΜΕΛΕΤΕΣ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΥΠΟΔΟΧΕΙΣ ΓΛΥΚΟΚΟΡΤΙΚΟΕΙΔΩΝ ΣΤΟΝ.
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΦΥΤΩΝ Μεσογειακό κλίμα επικρατεί σε πέντε παραθαλάσσιες περιοχές της γης που βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία, Μεσόγειος,
Αγγέλα Καλκούνη1 Ξύλινα Δάπεδα Διαδικασία Κατασκευής Ξύλινων Καρφωτών Δαπέδων.
ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΘΗΜΑ: «ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ»
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: ΓΡΑΒΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΥΡΣΙΑΔΗ ΕΙΡΗΝΗ.
 Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΤΗΣ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ ΕΊΝΑΙ ΑΠΌ ΤΙΣ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΙΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ  ΣΥΝΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΣΟ ΣΤΟ ΣΩΜΑ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΣΥΝΘΕΣΗ.
ΖΩΑ ΣΠΟΝΔΥΛΩΤΑ Τα ζώα που έχουν σπονδυλική στήλη και σκελετό ονομάζονται σπονδυλωτά. Τα σπονδυλωτά ταξινομούνται σε πέντε υποκατηγορίες: τα ψάρια, τα αμφίβια,
Ομάδα: Ιωάννα Τανάγρα Αναστασία Περσιανλή Μαρία Γεωργιάδου
ΑΝΑΤΟΜΙΑ-ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ 2
ΑΠΟ ΤΟ ΚΥΤΤΑΡΟ ΣΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ επεξεργασία θέματος 2015
ΑΔΕΝΕΣ Αδένας ονομάζεται κάθε ζωικό όργανο που παράγει ουσίες χρήσιμες για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού. Οι αδένες μπορούν να παρομοιαστούν με μικρά.
Ανοσολογικό σύστημα Λεμφικά όργανα
ΔΥΝΑΜΕΙΣ αν.
Πεπτικό σύστημα Εργασία από τους μαθητές της Στ΄2 τάξης:
ΕΠΙΠΕΔΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΥΚΥΤΤΑΡΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ
Θαλάσσια ζώα Τα θαλάσσια κήτη, επίσημα καλούμενα κητώδη είναι μεγάλα θαλάσσια θηλαστικά άριστα προσαρμοσμένα στο περιβάλλον τους, στα οποία περιλαμβάνονται.
1. Από το κύτταρο στον οργανισμό
ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΕΣ ΦΑΚΟΙ Εργαστηριακή Άσκηση 13 Γ′ Γυμνασίου
ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ.
Δέρμα και διάφορα σχετικά με το δέρμα
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΒΟΛΟΓΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ
Εθνικό Κέντρο Βιβλίου Λέσχες Ανάγνωσης.
Μήκος κύκλου & μήκος τόξου
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΛΙΚΩΝ
Αποικοδομητές Καταναλωτές κ.τ.λ τάξης Καταναλωτές 3 ης τάξης Καταναλωτές Παραγωγοί Καταναλωτές 2 ης τάξης Καταναλωτές 1 ης τάξης.
Ανατομια και λειτουργιεσ δερματοσ & τριχων
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
ΑΜΠΕΛΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Κεφάλαιο 1ο Από το κύτταρο στον οργανισμό Να δούμε τι θυμόμαστε…
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΠΕ
Ενέργεια Η ενέργεια είναι ένα φυσικό μέγεθος που το αντιλαμβανόμαστε κυρίως από τα αποτελέσματά της, που είναι γνωστά σαν έργο. Έχει πολλά «πρόσωπα».
Μέτρηση εμβαδού Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΣΑΝ ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΟ ΟΡΓΑΝΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τάξη Myxiniformes hagfishes slime-eels Φύλο Vertebrata Υπέρκλαση AGNATHA (jawless) Τάξη Myxiniformes hagfishes slime-eels Τάξη Petromyzontiformes lampreys

(Are Hagfish and Lampreys a Monophyletic Group?) Two ‘Main Options’ for Overall Basal Craniate Phylogeny (Are Hagfish and Lampreys a Monophyletic Group?) 2 1

Τάξη Myxiniformes – hagfishes περίπου 43 θαλάσσια είδη 6 γένη (diff. evol. ‘levels’) 1-16 ζεύγη βραγχιακών πόρων κατανέμονται κυρίως στην εύκρατη ζώνη Συνήθως συναντώνται σε αμμώδεις πυθμένες (20 – 1000 m βάθος) και θερμοκρασία (~13C) Ώριμα έχουν μέγεθος ~ 40 - 90 cm (τα ♀ είναι μεγαλύτερα )

Τάξη Myxiniformes Μπορούν να παράγουν μεγάλες ποσότητες βλέννας φέρουν βλεννογόνους αδένες και πόρους (70-200) παράγουν πηχτή βλέννα μέσα στη βλέννα υπάρχουν ίνες κερατίνης που παράγονται από ειδικά κύτταρα ιδιαίτερα ανθεκτικοί οργανισμοί ορισμένα είδη συμπεριφέρονται ως θηρευτές

Τάξη Myxiniformes – hagfishes Όχι απόλυτα σπονδυλωτά συχνά ταξινομούνται χωριστά ‘ένα’ απολίθωμα (Myxinikela siroka) ουσιαστικά δεν έχουν αλλάξει 400my ιδιαίτερα επιτυχημένα ζώα χόνδρινος σκελετός δεν υπάρχουν οστά (ή οστεοποίηση) δεν υπάρχουν σπόνδυλοι (νωτοχορδή)

Τάξη Myxiniformes Στρατηγική διατροφής έχουν τη δυνατότητα να αναδιπλώνουν το σώμα τους, ακόμη να δένονται να τρέφονται από τη κοιλιακή χώρα Να απομακρύνουν τη βλέννα από το σώμα τους να ξεφεύγουν από τους θηρευτές τους να έχουν πολύ λίγους θηρευτές