Ερευνητική εργασία (Project)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2013
Advertisements

Κλάσματα.
Σύντομη Παρουσίαση των Μαθηματικών του Project «Παρθενώνας»
<<Ο ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ ΚΑΙ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ>>
Αργύρη Παναγιώτα , Μαθηματικός
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Έ.
Πάντα οι άνθρωποι αναζητούν την αλήθεια.
SN 1987A Παρουσίαση Ερευνητικής Πρότασης. 1. Υπερκαινοφανείς Ορισμένοι αστέρες κατά το τέλος της ζωής τους (αφού κάψουν όλο το υδρογόνο που περιέχουν)
Μάθημα: Ερευνητική Εργασία ( Project ) Τμήμα : ΒPr ~ 3
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Να υπολογισθούν τα γινόμενα: 2  0 = 0 0  3 = 0 0  0 = 0 2  3  0 = 0 α  0 = 0 0  3  1  β  α = 0 (x - 1)  0 = 0 0  x  (x - 1)  (x + 2) 
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΟΓΚΟΥ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥ
Και Αρχικό: Γεωργακή Ιφιγένεια – Τροποποίηση: Τσούτσουρας Σπύρος Μέρος Β΄
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
2ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
1.1 Οι φυσικές επιστήμες και η μεθοδολογία τους
Πώς τα απλά μαθηματικά μπορούν να εξηγήσουν «μαγικά κόλπα»;
ΜΙΑ Η ΜΑΛΛΟΝ ΔΥΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
(απλοποιημένη εκδοχή για την Β΄ Γυμνασίου)
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ κεφάλαιο 2 κατανοώντας τα πράγματα
ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Τι είναι ο κόσμος; Από πού; Πότε και πώς υπάρχει; Πού θα καταλήξει; Πανάρχαια αλλά και διαχρονικά ερωτήματα : Βίβλος, μύθοι και θρησκείες φιλοσοφία.
project: οψεις της ψυχολογιας
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Σταθάτος Γιάννης Τσαπάρας Χρήστος Τριανταφύλλου Δημήτρης Χάλαρης Στέλιος.
Αρχαίοι Έλληνες μαθηματικοί και η συμβολή τους στη θετική σκέψη
Κοζαλάκης Ευστάθιος ΠΕ03
Η ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ.
 Το project με το οποίο ασχοληθήκαμε ονομάζεται «παιχνίδι της γνώσης». Χωριστήκαμε σε ομάδες όπου η κάθε μία ασχολήθηκε με ένα ξεχωριστό διδασκόμενο μάθημα.
1ο ΓΕΛ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ομότιμοι Μεσολαβητές»
Από τους μαθητές: Υπεύθυνος καθηγητής: Θάνος Μπαξεβάνης Στέφανος Καραμπέτσας Κωνσταντίνος Σώζος Θεοδώρα Καλιακάτσου Σχολική χρονιά: Ελευθερία Αργυρίου.
Όλγα Μακρή Γιώργος Μοσχόπουλος Αριόλα Τσαρτσάνη Βέρα Βυθούλκα
Εισαγωγή στην Κρυπτογραφία Εργαστηριακό σεμινάριο Άνοιξη 2007.
Πρακτικη Ασκηση προοδος ΘΕΜΑ : κρισιμα συμβαντα
P. Ekman: συναισθήματα μέσα από τις εκφράσεις του προσώπου
Η ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Η πορεία αύξουσας εξειδίκευσης των μαθητών
R oc k & Τέχνη Rock 4 four. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Συνθέσαμε μια εργασία η οποία έχει σχέση με διάφορες ταινίες, λογοτεχνικά βιβλία, και αφιερώματα σε συγκροτήματα.
ΣΤΑΜΑΤΗ ΜΑΡΙΑ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ. Τα Μαθηματικά στην Καθημερινή Ζωή.
Αριθμός π. Ο π είναι ένας άρρητος αριθμός, πράγμα που σημαίνει ότι δεν μπορεί να εκφραστεί ακριβώς ως μια αναλογία δύο ακεραίων (όπως 22/7 ή άλλα κλάσματα.
Τεστ στα Μαθηματικά δεκαδικά κλάσματα δεκαδικοί αριθμοί δεκαδικά κλάσματα δεκαδικοί αριθμοί.
Μάθημα: Διδακτική των μαθηματικων Θεμα εργασιασ: Η ιστορια του μηδενοσ
ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ.
Ο μαγικός αριθμός π.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Δεκαδικοί αριθμοί Τι σημαίνουν ;.
Ο αριθμοσ φ Χριστίνα Λιακοπούλου Γιώργος Μαυροματίδης
Ερευνητική εργασία Α΄ Λυκείου Α΄ τετραμήνου
Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ, ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΑ ΚΑΙ…
Ζώα και μαθηματικά.
ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΤΙ ΕΙΝΑΙ; – ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΠΩΣ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΤΑΙ ΟΡΙΣΜΟΣ
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1 ο ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΗΚΟΥΣ – ΜΕΣΗ ΤΙΜΗ. Παρατηρώντας εικόνες από την καθημερινή ζωή των ανθρώπων στην αρχαία Ελλάδα …… Βλέπουμε ότι κάποια ¨πράγματα¨
Ερευνητική Εργασία Θέμα: ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ: Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ, ΤΟ ΝΗΣΙ
Ο Σωκρατικός διάλογος και η μαιευτική μέθοδος.
Σύμπαν Από τι αποτελείται; Υπάρχουν κι άλλα;…
Πι.
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
Άλυτα προβλήματα από την αρχαιότητα
11ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος : Τμήμα : Α2
Project.
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
ΕΘΙΣΜΟΣ.
Ερευνητική εργασία τμήμα (Α1) 2ου ΕΠΑ.Λ Λαμίας
Εργασία 2η: Δραστηριότητα από την Α΄ Λυκείου (Γεωμετρία)
Δραστηριότητα από ΑΠΣ Α’ Λυκείου
Τα Μαθηματικά του Δρόμου
Η Ζωή στον Δρόμο Μαθητικο Project.
ΑΣΥΜΠΤΩΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ & ΠΡΟΣΘΕΣΗ
Μαθηματικά και Τέχνη Σε απόλυτη συμφωνία Ντούνης Κωνσταντίνος
«Μαθηματικά στην καθημερινότητα»
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ερευνητική εργασία (Project) Α' Λυκείου – Α' τετράμηνο. Υπεύθυνος καθηγητής: Καραμπέτσας Στέφανος Όνομα ομάδας: Ρίζα 23. Μέλη ομάδας: Προυμπά Νικολέτα Μακρή Έλενα Ζουγκράβ Μαρία Καρζή Αντωνία

ΠΡΟΛΟΓΟΣ Σε αυτήν την ερευνητική εργασία θα ασχοληθούμε με τα μαθηματικά και την έβδομη τέχνη, η οποία είναι ο κινηματογράφος. Όπως καταλαβαίνουμε, ιδιαίτερα θα εστιάσουμε σε ταινίες οι οποίες θα έχουν θέμα τα μαθηματικά. Ας ξεκινήσουμε!

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Πως σχετίζονται τα μαθηματικά με την 7η τέχνη; Πότε πρωτοεμφανίστηκε ο κινηματογράφος; Ποιος είναι ο σκοπός των μαθηματικών στις ταινίες; Το μυστήριο των μαθηματίκων και η ιστορία τους.

The movie ''Pi'' (Υπόθεση) Ο Μαξ Κοέν, ένας ευφυής μαθηματικός, τα τελευταία δέκα χρόνια προσπαθεί να ξεκλειδώσει τον μυστικό κώδικα που κυριεύει το υλικό και άυλο σύμπαν.. Καθώς ο Μάξ πλησιάζει στη λύση, το χάος κατακλύζει τον κόσμο γύρω του και αγγίζει τα όρια της τρέλας. Ταυτόχρονα καταδιώκεται από μια χρηματιστηριακή εταιρεία της Wall Street και μια παραθρησκευτική ομάδα με την ελπίδα να χρησιμοποιήσουν τις γνώσεις του Μάξ προς όφελός τους.

Αφού βρίσκεται στο ''χείλος του γκρεμού'', της ψυχικής του υγείας, πρέπει να διαλέξει μεταξύ τάξης και χάους, γνώσης και αγνοίας και να αποφασίσει αν μπορεί να αντιμετωπίσει την επιβλητική δύναμη της ανακάλυψης του.

Μερικές πληροφορίες για τον αριθμό ''π'': Ο αριθμός "π" που ισούται χοντρικά με 3,14 και όπως είχε ανακαλύψει ο Πυθαγόρας μας βοηθά να υπολογίσουμε την περίμετρο του κύκλου. Ο αριθμός π (συμβολίζεται διεθνώς με το ελληνικό γράμμα π), είναι μια μαθηματική σταθερά που ορίζεται ως ο λόγος της περιφέρειας προς τη διάμετρο ενός κύκλου και είναι με ακρίβεια οκτώ δεκαδικών ψηφίων ίσος με 3.14159265. Εκφράζεται με το ελληνικό γράμμα π από τα μέσα του 18ου αιώνα. Ο π είναι ένας άρρητος αριθμός, που σημαίνει ότι δεν μπορεί να εκφραστεί ακριβώς ως λόγος δύο ακεραίων (όπως 22/7 ή άλλα κλάσμ χρησιμοποιούνται συνήθως για την προσέγγιση του π)· κατά συνέπεια, η δεκαδική απεικόνιση δεν τελειώνει ποτέ και δεν εγκαθίσταται σε μια μόνιμη και επαναλαμβανόμενη παράσταση.

Τα ψηφία εμφανίζονται να έχουν διανεμηθεί τυχαία, αν και η απόδειξη δεν έχει ανακαλυφθεί ακόμη. Αυτός ο αριθμός είναι υπερβατικός δηλαδή δεν αποτελεί ρίζα ενός μη-μηδενικού πολυωνύμου με ρητούς συντελεστές. Τέλος αυτό έχει σαν συνέπεια ότι είναι αδύνατο να λυθεί η αρχαία πρόκληση του τετραγωνισμένου κύκλου, με κανόνα και διαβήτη.

Συμπέρασμα για τα μαθηματικά: Τα μαθηματικά τα συναντάμε πολύ συχνά στην καθημερινή μας ζωή. Πίσω από όλα τα πράγματα βρίσκονται μαθηματίκες πράξεις που κάνουν τον κόσμο κάθε μέρα όλο και πιο περίπλοκο. Από τα αρχαία χρόνια τα μαθηματίκα βασάνιζαν τους μαθηματικούς για την αποκρυπτογράφηση νέων ανακαλύψεων κ.ά. Τέλος θέλω να καταλήξω στο ότι τα μαθηματικά θα συνεχίσουν να υπάρχουν ακόμα και αν περάσουν εκατομμύρια χρόνια και την ιστορία τους δεν θα την ξεχάσει ποτέ κανείς.