ΚΙΒΩΤΙΟ FULL-POWERSHIFT ZTX

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή ‘’Άγιος Παύλος’’
Advertisements

Ηλεκτρικός Αναμεικτήρας Χεριού
ΕΠΑΓΩΓΗ (induction).
Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra Διαχείριση Ταμείου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΣΥΡΜΑΤΟΥ ΜΟΤΕP
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
ΑσφαλΕΙς ΕργασΙες Συντηρησης
Παρουσίαση Εργοστάσιο κατασκευής αυτοκίνητων και μηχανήματα Ρομποτικής
AIS (Automotive Information System)
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΡΟΜΠΟΤ.
ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΦΟΡΔΑΚΟΣ
Μηχανικός αυτοκινήτων-μηχανών.
Η ιστορία του αυτοκινήτου.
Δίνει τον ορισμό του βιομηχανικού ρομπότ.
Μηχανολογικός Τομέας / Τομέας Οχημάτων
ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ.
2.2 ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ.
Ηλεκτρονικά και Τεχνολογία Ελέγχου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥΣ.
Στο μάθημα αυτό θα περιγραφεί η βασική εσωτερική δομή ενός συστήματος υπολογιστή και ιδιαίτερα τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία της Κεντρικής Μονάδας.
Η λειτουργία της ανεμογεννήτριας
Αναφερόμαστε στους σημερινούς υπολογιστές με τον όρο «», δηλαδή ένα σύνολο συσκευών και προγραμμάτων. Αναφερόμαστε στους σημερινούς υπολογιστές με τον.
ΈΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΛΕΤΗΣ. Πιθανά σημεία προβληματισμού: Πώς μετέφερε αρχικά την τροφή του ο προϊστορικός άνθρωπος και ποιες δυσκολίες.
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ ΑΝΤΙΣΤΑΤΕΣ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Ι
ΕΝΕΡΓΕΙΑ Όλες οι συσκευές που χρησιμοποιούμαι καθημερινά, από τις πιο μικρές ως τις πιο μεγάλες χρειάζονται ενέργεια, για να λειτουργήσουν .Χωρίς ενέργεια.
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
1ο ΓΕΛ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ   2η Ερευνητική Εργασία σχολικού έτους     ΘΕΜΑ: ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ    
ΠΕΡΙΕΛΙΞΗ ΜΟΝΟΦΑΣΙΚΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
Ανεβοκατεβάσματα Ζευγαρά Βάλια Καρανάσιου Κων/να Καστανούλια Γεωργία Σφίγγας Νάσος Φούκα Μελίνα Χαρκοπλιά Αναστασία Εκπ/κός Πληροφορικής: Μαυραντζάς Νικόλαος.
Ένας γεωργικός ελκυστήρας με 2 κινητήριους τροχούς εργάζεται σε καλλιεργημένο χωράφι με βαρύ έδαφος με ένα καλλιεργητή βαρέως τύπου πλάτους 2,6m που φέρει.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σχολείο: 7ο Λύκειο Πάτρας Τμήμα: Α’1
三、电感和电容对交变电流 的影响. 回顾: 实验 实验 : 实验 2 、现象: 3 、实验分析 直流和交流的 电压大小相同 一、电感对交变电流的阻碍作用 1 、装置介绍 接通直流时,灯泡发亮 接通交流时,灯泡变暗.
Εναλλακτικά αυτοκίνητα. Αυτοκίνητα με αέρια καύσιμα Τα καύσιμα που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα αυτού του τύπου –υγραέριο, που είναι μίγμα προπανίου (30%)
Εφαρμοσμένη Γεωφυσική Γεωφυσικές Μέθοδοι στο πλαίσιο της Γεωτεχνικής Έρευνας για έργα Πολιτικού Μηχανικού Οι γεωφυσικές τεχνικές διακρίνονται σε: Α. Παθητικές.
Προσομοίωση στο MaTLaB και κατασκευή εκπαιδευτικών ασκήσεων σε φαινόμενα της βασικής θεωρίας του Ηλεκτρισμού. ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ: ΣΕΒΑΣΤΗ Λ Υ ΣΓΑΡΗ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ: ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ.
ΦΩΤΟΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΓΡΑΦΕΙΑΚΗΣ ΥΛΗΣ. Λίστα για το τι πρέπει να γνωρίζουμε για τη χρήση της φωτοτυπικής μηχανής  Προθέρμανση της μηχανής στην.
ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασικές πληροφορίες Πλεονεκτήματα Μειονεκτήματα Ιστορική αναδρομή Χάρτης εννοιών Σχετικό βίντεο EXCEL Ερωτήσεις.
Λεωφορείο χωρίς οδηγο- Τεχνολογία Λεωφορείου Είμαστε οι : Κατσικάρη Αθανασία Παπαποστόλου Ξένια Καντζούρα Κατερίνα Γκαραγκούνη Έλενα.
ΙΑΣΩΝ ΓΕΡΜΑΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΥ
Αποτελέσματα Έργου Έρευνας, Ανάπτυξης και Επίδειξης στα πλαίσια του ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ11 ΕΣΠΑ Dynamic Cargo Routing on-the-Go Δυναμική Δρομολόγηση.
Νέος κινητήρας πετρελαίου
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΙΒΩΤΙΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ
ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΤΣΙΑΚΑΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ.
Δυνατότητας επέκτασης της παραγωγικής κατεύθυνσης
Υδραυλικά Υδραυλικό σύστημα P F C (Εμβολοφόρα αντλία)
Ο τρόπος λειτουργίας και τα σημαντικότερα μέρη του διαστημοπλοίου
Ηλεκτρονικά Ισχύος Κωνσταντίνος Γεωργάκας.
Ανάλυση και σχεδιασμόσ πληροφοριακών συστημάτων
Πληροφοριακά συστήματα συντήρησης εξοπλισμού
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
ΔΟΜΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ Οδυσσέας Μανωλιάδης.
ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ
ΕΚΡΕΜΜΕΣ.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΙΒΑΘΜΙΟΥ ΘΡΥΜΜΑΤΙΣΤΗ ΚΛΑΔΙΩΝ
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
Εφαρμογές Νέφους ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13.
ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Εφαρμογές Νέφους ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13.
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
Τεχνολογικές Ενότητες
Δίνει τον ορισμό του βιομηχανικού ρομπότ.
Ηλεκτρονικός Έλεγχος και Αυτοματισμοί σε Σύγχρονα Κιβώτια Ταχυτήτων
ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΡΓΟ-ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ
Κατηγορίες Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
Από Κατερίνα Ονουφρίου Στ΄2
Στο μάθημα αυτό θα περιγραφεί η βασική εσωτερική δομή ενός συστήματος υπολογιστή και ιδιαίτερα τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία της Κεντρικής Μονάδας.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΙΒΩΤΙΟ FULL-POWERSHIFT ZTX Συμπλέκτης PTO Τομέας Powershift Συμπλέκτης 4WD

ΚΙΒΩΤΙΟ FULL-POWERSHIFT ZTX Full Powershift 18 x 8 Έρπουσες επιλογή 36 x 16 Έρπουσες μέχρι 600 μετ/ωρα

ΚΙΒΩΤΙΟ FULL-POWERSHIFT ZTX

ΚΙΒΩΤΙΟ FULL-POWERSHIFT ZTX 9 πακέτα συμπλεκτών ‘Βασικοί’ συμπλέκτες 1,2,R Ενδιάμεσοι A,B,C Συμπλέκτες γκρουπ L,M,H

ΚΙΒΩΤΙΟ FULL-POWERSHIFT ZTX Εμπρός Ταχύτητα 1 (1,A,L)

ΚΙΒΩΤΙΟ FULL-POWERSHIFT ZTX Εμπρός Ταχύτητα 1 (1,A,L) Ταχύτητα 2 (2,A,L)

ΚΙΒΩΤΙΟ FULL-POWERSHIFT ZTX Εμπρός Ταχύτητα 1 (1,A,L) Ταχύτητα 2 (2,A,L) Ταχύτητα 3 (1,B,L)

ΚΙΒΩΤΙΟ FULL-POWERSHIFT ZTX

ΚΙΒΩΤΙΟ FULL-POWERSHIFT ZTX Ομαδοποίηση ταχυτήτων με την αποσύμπλεξη Μόλις πατηθεί ο συμπλέκτης η ταχύτητα θα πέσει στο 13 Εάν το τρακτέρ σταματήσει η ταχύτητα θα παραμείνει 13 εκτός αν η ρεβέρσα κινηθεί στο ουδέτερο (νεκρό).

ΚΙΒΩΤΙΟ FULL-POWERSHIFT ZTX

ΚΙΒΩΤΙΟ FULL-POWERSHIFT Με λιγότερους άξονες και λιγότερα κινούμενα μέρη γιατί δεν έχει φουρκέτες, συγχρονιστές, λεβιέδες κ.λ.π. και γιαυτό έχει μικρότερες φθορές και ζημιές Δεν έχει μηχανικό συμπλέκτη αλλά πολύδισκους υδραυλικούς συμπλέκτες, που μπορούν να μεταφέρουν τεράστιες ιπποδυνάμεις χωρίς πατιναρίσματα, υπερθερμάνσεις και φθορές Η σύμπλεξη των ταχυτήτων γίνεται υδραυλικά με πολύ μεγάλη ταχύτητα και η αλλαγή ταχύτητας γίνεται χωρίς πάτημα συμπλέκτη και χωρίς να διακοπεί η κίνηση και χωρίς να χάνεται ενέργεια Η αλλαγή πορείας (όπισθεν) γίνεται επίσης με πολύδισκους συμπλέκτες και γίνεται γρήγορα χωρίς κόπο και χωρίς χρήση πεντάλ συμπλέκτη Ο χειρισμός γίνεται με κουμπιά και διακόπτες, είναι άνετος και άκοπος για πολλές ώρες δουλειάς Δεν έχει μηχανικό γκρουπ βαθμίδων και η αλλαγή γκρουπ γίνεται με powershift χωρίς διακοπή της κίνησης ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΚΙΒΩΤΙΟΥ FULL-POWERSHIFT Έχουν αυξημένο κόστος κατασκευής και απαιτούν υψηλότερης ποιότητας υλικά Η διάγνωση και η επισκευή τους απαιτεί εξειδικευμένα διαγνωστικά εργαλεία και εξειδικευμένους τεχνικούς Χρησιμοποιούνται κυρίως σε τρακτέρ μεγάλης ιπποδύναμης Το σύστημα χειρισμού και ελέγχου είναι ηλεκτρικό-υδραυλικό και ηλεκτρονικό και έχει μεγαλύτερες απαιτήσεις συντήρησης και διαχείρισης