Κατερίνα Μακρή (kmakrh@ppp.uoa.gr) Προσεγγίσεις εκπαιδευτικής τεχνολογίας: 3. η προσέγγιση Logo as Latin / CSCL (α) Επιστημολογικό παράδειγμα Θεωρία μάθησης Προσέγγιση ε/τ ΕΠΠΑΙΚ 2016-17, μάθημα 5 Κατερίνα Μακρή (kmakrh@ppp.uoa.gr)
παρατηρήσιμη συμπεριφορά ερεθίσματα και αντιδράσεις γνωσιακή θεωρία (cognitivism) εποικοδομισμός (constructivism) συμπεριφορισμός (behaviorism) παρατηρήσιμη συμπεριφορά ερεθίσματα και αντιδράσεις αλλαγή μίας συμπεριφοράς νοητικό «σχήμα» συμβολική νοητική αναπαράσταση πρόγραμμα υπολογιστή νοητικό σχήμα κατασκευή της γνώσης (προσαρμογή) Χαοτική και ασυμμάζευτη γνώση
(Computer Assisted Instruction) (Artificial Intelligence) συμπεριφορισμός (behaviorism) γνωσιακή θεωρία (cognitivism) εποικοδομισμός (constructivism) ΕΠ ΘΜ Π CAI (Computer Assisted Instruction) AI (Artificial Intelligence) Logo as Latin CSCL Koschmann, 1996
Εποικοδομισμός (constructivism) Logo as Latin CSCL νοητικό σχήμα κατασκευή της γνώσης (προσαρμογή) Χαοτική και ασυμμάζευτη γνώση
ΠΕΤ3: logo as latin / CSCL
ΠΕΤ3: Logo as Latin / CSCL Προσομοιώσεις / μοντελοποιήσεις / μικρόκοσμοι Ιστοεξερευνήσεις Εργαλεία CSCL Έκφραση, επικοινωνία κ δημιουργικότητα (επεξεργασία video)
ΠΕΤ3: Logo as Latin / CSCL Προσομοιώσεις / μοντελοποιήσεις / μικρόκοσμοι Ιστοεξερευνήσεις Εργαλεία CSCL Έκφραση, επικοινωνία κ δημιουργικότητα (επεξεργασία video)
Προσομοιώσεις, μοντελοποιήσεις https://phet. colorado Προσομοιώσεις, μοντελοποιήσεις https://phet.colorado.edu/b0c53158-e30a-4c6e-9306-f564d6aedb1f
Προσομοιώσεις, μοντελοποιήσεις https://phet. colorado Προσομοιώσεις, μοντελοποιήσεις https://phet.colorado.edu/b0c53158-e30a-4c6e-9306-f564d6aedb1f
Προσομοιώσεις, μοντελοποιήσεις https://phet. colorado Προσομοιώσεις, μοντελοποιήσεις https://phet.colorado.edu/b0c53158-e30a-4c6e-9306-f564d6aedb1f
Προσομοιώσεις, μοντελοποιήσεις https://phet. colorado Προσομοιώσεις, μοντελοποιήσεις https://phet.colorado.edu/en/simulation/neuron
Προσομοιώσεις, μοντελοποιήσεις https://phet. colorado Προσομοιώσεις, μοντελοποιήσεις https://phet.colorado.edu/en/simulation/neuron
Προσομοιώσεις, μοντελοποιήσεις https://phet. colorado Προσομοιώσεις, μοντελοποιήσεις https://phet.colorado.edu/en/simulation/neuron
Προσομοιώσεις, μοντελοποιήσεις https://phet. colorado Προσομοιώσεις, μοντελοποιήσεις https://phet.colorado.edu/en/simulation/neuron
Προσομοιώσεις, μοντελοποιήσεις https://phet. colorado Προσομοιώσεις, μοντελοποιήσεις https://phet.colorado.edu/sims/html/build-an-atom/latest/build-an-atom_en.html
Προσομοιώσεις, μοντελοποιήσεις https://www. explorelearning. com/index Προσομοιώσεις, μοντελοποιήσεις https://www.explorelearning.com/index.cfm?method=cResource.dspView&ResourceID=1060
Μικρόκοσμοι http://etl. ppp. uoa Μικρόκοσμοι http://etl.ppp.uoa.gr/_content/Anaptyxiako_ergo/mwd-senaria_Evreias_Xrisis.htm
Μικρόκοσμοι http://etl. ppp. uoa Μικρόκοσμοι http://etl.ppp.uoa.gr/_content/Anaptyxiako_ergo/mwd-senaria_Evreias_Xrisis.htm
ΠΕΤ3: Logo as Latin / CSCL Προσομοιώσεις / μοντελοποιήσεις / μικρόκοσμοι Ιστοεξερευνήσεις Εργαλεία CSCL Έκφραση, επικοινωνία κ δημιουργικότητα (επεξεργασία video)
Ιστοεξερευνήσεις http://zunal.com/webquest.php?w=15308 Ιστοεξερευνήσεις http://zunal.com/webquest.php?w=15308
Ιστοεξερευνήσεις http://zunal.com/webquest.php?w=15308 Ιστοεξερευνήσεις http://zunal.com/webquest.php?w=15308
Ιστοεξερευνήσεις http://zunal.com/webquest.php?w=15308 Ιστοεξερευνήσεις http://zunal.com/webquest.php?w=15308
Ιστοεξερευνήσεις http://zunal.com/webquest.php?w=15308 Ιστοεξερευνήσεις http://zunal.com/webquest.php?w=15308
Ιστοεξερευνήσεις http://zunal.com/webquest.php?w=15308 Ιστοεξερευνήσεις http://zunal.com/webquest.php?w=15308
Ιστοεξερευνήσεις http://zunal.com/webquest.php?w=15308 Ιστοεξερευνήσεις http://zunal.com/webquest.php?w=15308
Ιστοεξερευνήσεις http://zunal.com/webquest.php?w=15308 Ιστοεξερευνήσεις http://zunal.com/webquest.php?w=15308
Ανοικτά και κλειστά μαθησιακά περιβάλλοντα Προδιαγεγραμμένη πλοήγηση Κλειστά λειτουργικά χαρακτηριστικά (συνήθως) υψηλή αισθητική Ελεύθερη πλοήγηση Δυνατότητες προσαρμογής του περιβάλλοντος ή του περιεχομένου Όχι απαραίτητα υψηλή αισθητική A black and white box approach to component computing
Bιβλιογραφία και πηγές Driscoll, M. (2000). Psychology of Learning for Instruction. Needham Heights, MA, Allyn & Bacon Woolfolk, A. (2007). Εκπαιδευτική Ψυχολογία, εκδ. ΙΩΝ / ΕΛΛΗΝ (κεφάλαιο 2) Koschmann, T. (1996). Paradigm shifts and instructional technology: An introduction. In T. Koschmann (Ed.), CSCL : theory and practice of an emerging paradigm (pp. 268-305). Mahwah N.J.: L. Erlbaum http://davidtjones.wordpress.com/2009/10/04/learning-theories-and-e-learning/