Www.sete.gr www.sete.gr www.sete.gr www.sete.gr - Φώτης Κοκοτός: επιχειρηματίας, μηχανικός περιβάλλοντος, υποψήφιος βουλευτής με τη ΔΡΑΣΗ και τη ΔηΞα -

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Περιεχόμενο παρουσίασης
Advertisements

Objectives & Strategy Στόχος Στρατηγική
Πρόταση για το νέο αναπτυξιακό μοντέλο. Περιεχόμενα παρουσίασης Σκοπός Το νέο αναπτυξιακό μοντέλο για την τουριστική οικονομία Όραμα Οργανωτικές και θεσμικές.
One stop Service Η πρόταση της TUV Hellas για ολική ποιότητα στην παραγωγή – εμπορία - πιστοποίηση βιολογικών προϊόντων Θέμα: One Stop Service: Εφαρμογή.
Food and Beverage Operations and Management.  Food: Περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα στυλ και είδη κουζίνα  Beverages: Περιλαμβάνει όλα τα αλκοολούχα και.
ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ, ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Δράσεις προς χρηματοδότηση Αναβάθμιση – Επέκταση εξοπλισμού και διαδικασιών.
Κοινωνική Ένταξη THE ANTI BULLYING CAMPAIGN ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΑΛΑΜΑΡΑ,ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΟΥΔΑ,ΣΤΕΛΛΑ ΠΑΠΑΔΑΤΟΥ.
Καλλινικάκη Θ, ΔΠΘ Γενική - διαμεθοδική Κ Ε ολιστικές προσεγγίσεις Κύριες πηγές: Δημοπούλου-Λαγωνίκα, Μ Μεθοδολογία Κοινωνικής Εργασίας,
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 2 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
Foodservice Business Γεώργιος Απλαδάς 2 ο Μάθημα.
ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ Δ. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ.
Περιβαλλοντικός Σχεδιασμός και Διαχείριση Φυσικών Περιοχών Οργάνωση & λειτουργία των Φορέων Διαχείρισης των Προστατευόμενων Περιοχών στην Ελλάδα (ΦΔΠΠ)
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
1 Εισαγωγή στην επιστήμη των υπολογιστών Υπολογιστές και Δεδομένα Κεφάλαιο 4ο Πράξεις με μπιτ.
1 ο ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΕΡΓΑ – ΜΕΛΕΤΕΣ Το θέμα “ποιότητα”, από τη σκοπιά των μελετητών Γιώργος Ν. Κάζος Πολιτικός Μηχανικός Πρόεδρος ΣΕΓΜ.
Τμηματοποίηση – Στόχευση - Τοποθέτηση
Ανεφοδιασμός σημείων με σύγχρονη τεχνολογία Logistics. Υποστήριξη δικτύων Συγκοινωνιών, Επικοινωνίας,Ύδρευσης, Ενέργειας, κτλ. Τομέας Κρατικών Προμηθειών.
Η ενίσχυση της κτηνοτροφίας στη Νέα ΚΑΠ Εισήγηση: Πεβερέτος Παναγιώτης Πρόεδρος ΣΕΚ Μέλος ΔΣ ΠΑΣΕΓΕΣ Απρίλιος, 2015 Συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή.
Τεχνογνωσία εξωστρεφούς επιχειρηματικότητας Ώρα 19:00 46η Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας 2012 Περίπτερο Α΄ Ημερίδα Σάββατο,19 Μαϊου 2012 Ημερίδα Σάββατο,19 Μαϊου.
Η Κερκίνη είναι μια τεχνητή λίμνη που σχηματίστηκε το 1932 με την δημιουργία φράγματος στον ποταμό Στρυμόνα. Βρίσκεται στον νομό Σερρών. Αποτελεί ιδιαίτερα.
Βιοποικιλότητα Υγροτόπων. Βιοποικιλότητα Είναι τα πάντα! Από τα πιο μικροσκοπικά μικρόβια μέχρι τα πιο ψηλά δέντρα, από οργανισμούς που περνούν.
ΗΛΙΑΚΟΙ ΘΕΡΜΟΣΙΦΩΝΕΣ Ο ηλιακός θερμοσίφωνας είναι ένα ενεργητικό ηλιοθερμικό σύστημα παραγωγής ζεστού νερού χρήσης χρησιμοποιώντας την ηλιακή ενέργεια.
Movie Maker Windows Live Διήμερο εκπαιδευτικού 22/1/2016 Περιφερειακό Λύκειο Απ. Λουκά Κολοσσίου.
Προοπτικές ανάπτυξης του οικοτουρισμού Λία Παπαδράγκα 22 Μαϊου 2013.
Επιλογή τοποθεσίας και προγραμματισμός των εγκαταστάσεων
Εισαγωγή στην έννοια της αειφορίας
Στρατηγική Έξυπνης Εξειδίκευσης (RISCrete)
Πολυτεχνική Σχολή: Κοσμητεια –Πεπραγμένα Ι Γ Μπάρτζης
Αειφορια και εθελοντισμοσ
Οι τεχνικές των Πωλήσεων
ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ & AΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ: ADAPTATION ΚΑΙ STANDARDIZATION ΣΤΙΣ ΕΝΤΥΠΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΟΤ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Αντωνοπούλου,Π., Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου,
Παλινδρόμηση – Συσχέτιση
Τεχνική Εφαρμογή- Εμπορευματοποίηση
ΠΡΟΤΑΣΗ ισορροπησ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ εργων υποδομησ
«Δημότης Αμαρουσίου» η τεχνολογία στην υπηρεσία του Πολίτη
Δυνατότητας επέκτασης της παραγωγικής κατεύθυνσης
Νομικά Θέματα Πληροφορικής
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Πλατφόρμα Δήλος (Delos)
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού
Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΜΑΓΕΜΕΝΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
Να ζωογονούν το ανθρώπινο πνεύμα με την παροχή βιβλίων
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΥΡΩ ΜΑΣ (αντιμετωπίζοντας τις κρίσεις που
1992 ΜΑΚΣΑΡΥ ΠΡΩΤΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΜΕΣΩΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΩΜΩΝ
ΘΕΡΜΟΫΔΡΑΥΛΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΤΩΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
Οι προοπτικές του αγροτικού τομέα στη Μεσσηνία
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 6ο. Διδάσκων καθηγητής
Κεφάλαιο 4 Βενζινομηχανές Κυλινδροκεφαλή
Ειδικά ζητήματα της Αθωνικής Χερσονήσου
ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ, ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Προϋπολογισμός (Δ.Δ) : ,75 € Δικαιούχος: Υπουργείο Περιβάλλοντος και.
Προαγωγή της ισότητας της κοινότητας LGBTI στην Ευρωπαϊκή Ένωση
Food and Beverage Operations and Management
به نام خدا نام دانشجو: پدرام پناهی فر
Προαγωγή της ισότητας της κοινότητας LGBTI στην Ευρωπαϊκή Ένωση
Survey123® System Η “φωνή” του πελάτη σας.
ΜΕΤΑ το νέο νόμο (και την κυα 50743/ )
Η δική μας Ελλάδα…ένα Σύννεφο…
7.3. ΒtB εκδήλωση για trade Στοχευόμενο κοινό της εκδήλωσης ήταν οι εμπλεκόμενοι στο κύκλωμα διακίνησης και εμπορίας της ελιάς στην Σουηδία με σκοπό.
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
ΜΕΤΑ το νέο νόμο (και την κυα 50743/ )
Διεθνής Λογιστική και Χρηματοοικονομικό Μάνατζμεντ
Έλληνες Τραγουδιστές.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Σ.Ε.Γ.Α.Σ. ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΜΕΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Συρόπουλος Χαράλαμπος Αγρονόμος Τοπογράφος Μηχανικός Ε.Μ.Π., MSc
Μεταγράφημα παρουσίασης:

www.sete.gr www.sete.gr www.sete.gr www.sete.gr - Φώτης Κοκοτός: επιχειρηματίας, μηχανικός περιβάλλοντος, υποψήφιος βουλευτής με τη ΔΡΑΣΗ και τη ΔηΞα - Εκπροσωπώ το ΣΕΤΕ, τόσο σα μέλος με τις εταιρείες μας (ΕΛΟΥΝΤΑ ΑΕ, SPATECH) όσο και ως μέλος του ΣΙΔ. - O Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, από την ίδρυσή του το 1991, έχει εκπονήσει δεκάδες μελέτες για τον Ελληνικό Τουρισμό, καλύπτοντας θέματα ανάπτυξης, απασχόλησης, οργάνωσης, ανταγωνιστικότητας, φορολόγησης, πολεοδομικά, εργατικά, μάρκετινγκ, κ.ο.κ. - Η μελέτη μας για το 2020 είναι η δεύτερη με 10ετή ορίζοντα, αφού και το 2002 είχαμε παρουσιάσει αντίστοιχη μελέτη για το 2010. - Η μελέτη του 2020 είναι 116 σελίδες (στη συνοπτική μορφή!) και δεν υπάρχει χρόνος να την παρουσιάσω ολόκληρη. www.sete.gr www.sete.gr

Είναι φανερό, λοιπόν, ότι η βασική θεσμική παρέμβαση που προτείναμε και πετύχαμε ήταν η συνολική έκφραση του Ελληνικού Τουρισμού μέσω ενός ενιαίου φορέα, του ΣΕΤΕ, στον οποίο συμμετέχουν όλες οι κλαδικές ενώσεις.

Η μελέτη που θα παρουσιάσω είναι απότοκος της αντίστοιχης που παρουσιάσαμε πριν από 10 χρόνια. Όπως καταλαβαίνετε, λίγα από αυτά που προτείναμε υιοθετήθηκαν, αλλά υπήρξε μια κάποια πρόοδος σε σχέση με την κατάσταση που αντιμετωπίζαμε τα 10 χρόνια πριν από αυτή Σύγκριση: Βάσω Παπανδρέου – Φάνη Πετραλιά (αλλά και Τζοχατζόπουλος, Αβραμόπουλος, Αρούλης, Μαρκόπουλος…)

Φέτος, το 2012, ο ΣΕΤΕ έστειλε στα μέλη του πάνω από 45 ( Φέτος, το 2012, ο ΣΕΤΕ έστειλε στα μέλη του πάνω από 45 (!) μελέτες και αναλύσεις αγορών. Αντίστοιχα και τα προηγούμενα χρόνια. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η μελέτη για το ρόλο της γαστρονομίας, η οποία εκπονήθηκε από το ΣΕΤΕ και βρίσκεται στο στάδιο της ανεύρεσης πόρων για την υλοποίηση, πράγμα που – μάλιστα – προχωρά με πολύ ικανοποιητικούς ρυθμούς. Βασική θετική εξέλιξη σε αυτή την προσπάθεια είναι το γεγονός ότι, μετά από 15 χρόνια προσπάθειας, ο ΣΕΤΕ κατάφερε να αποσπάσει από τη μέγγενη του κράτους το μάρκετινγκ και την προβολή του Ελληνικού Τουρισμού.

www.sete.gr www.sete.gr ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗ Πλέον, ο ΣΕΤΕ αναλαμβάνει την προβολή της Ελλάδος στο εξωτερικό. Με μεγάλη μας χαρά μάθαμε ότι το κράτος ΔΕΝ έχει τα 300 χιλ. Ευρώ να συνεισφέρει στο μετοχικό κεφάλαιο. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗ www.sete.gr www.sete.gr

1991-2008 2009 2010 2011 www.sete.gr www.sete.gr www.sete.gr Explore your senses ’06 Live your myth in Greece ’05 ’07 - ‘08 The true experience 2009 2010 Οργανωτικές και θεσμικές μεταρρυθμίσεις: brand 2011 www.sete.gr www.sete.gr

ΣΤΟΧΟΙ www.sete.gr www.sete.gr www.sete.gr www.sete.gr Σε μία σελίδα, οι βασικοί στόχοι για το 2020 (εξηγώ το καθένα συνοπτικά) Σας το λέω ως προοίμιο όσων έπονται πως Ο ΣΕΤΕ, επειδή εκπροσωπεί την οικονομική πραγματικότητα του Τουρισμού και λειτουργεί με κριτήρια αγοράς, θέτει ευθύς εξαρχής την εξής προτεραιότητα: Λιγότερο Κράτος, αλλά πιο αποτελεσματικό, με ρόλο ρυθμιστικό και όχι παρεμβατικό. Με περισσότερα λόγια: Το Δημόσιο έχει μια ρομαντική προσέγγιση του τύπου «ο Τουρισμός απλώς συμβαίνει» και θεωρεί εαυτόν ρυθμιστή της χρηματοδότησης του μάρκετινγκ και των επιχορηγήσεων, ασκώντας το ρυθμιστικό του ρόλο με τρόπο αδιαφανή και γραφειοκρατικό. Πρέπει να μετατραπεί σε προσέγγιση αμιγώς τεχνοκρατική. Ταυτόχρονα, ο Ιδιωτικός τομέας έχει μετεξελιχθεί από εσωστρεφή ομφαλοσκόπο σε εξωστρεφή πρωταγωνιστή σε όλες τις εκφάνσεις της έρευνας, προβολής, διάθεσης, επικοινωνίας, στοχοθέτησης και – εν γένει – στρατηγικής του Τουρισμού. Αυτός είναι ο ΣΕΤΕ. www.sete.gr www.sete.gr

www.sete.gr www.sete.gr www.sete.gr www.sete.gr Τα μέσα με τα οποία θα προσεγγίσουμε τους στόχους μας. Γύρω απ’ όλα, κυριολεκτικά και μεταφορικά, είναι το περιβάλλον. Βασική αρμοδιότητα της Πολιτείας είναι να ορίσει και περιχαρακώσει το φυσικό περιβάλλον, ορίζοντας ταυτόχρονα τις περιοχές εκείνες που θα επιτρέπονται οι οικονομικές χρήσεις γης, μία εκ των οποίων είναι ο Τουρισμός. Όσο δεν υπάρχει δασολόγιο και κτηματολόγιο σε όλη την Ελλάδα, θα παραμένει σαν αγκάθι τόσο στην Οι περιοχές Natura αποτελούν μεγάλο ποσοστό του ελλαδικού χώρου (27,1%), από τα υψηλότερα στην Ευρώπη. Καλές οι ζώνες απόλυτης προστασίας, αλλά στις περιφερειακές ζώνες δημιουργούν χωρίς λόγο προβλήματα στη χωροθέτηση δραστηριοτήτων που συμβάλλουν στην προστασία του περιβάλλοντος. www.sete.gr www.sete.gr

www.sete.gr www.sete.gr www.sete.gr www.sete.gr Το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα μετριέται με το TRIPLE BOTTOM LINE www.sete.gr www.sete.gr

www.sete.gr www.sete.gr www.sete.gr www.sete.gr Πάμε να δούμε τους 6 βασικούς άξονες δράσεων για τη στρατηγική μας, και τις προτεινόμενες δράσεις (περιληπτικά) για τον κάθε άξονα. Προσέξτε τις λέξεις-κλειδιά που θα δούμε παρακάτω: Προορισμός (Πρώτα προορισμός, μετά μονάδα), ενίσχυση περιοχών με μειονεκτικά εισοδήματα Αγορές: Δεν είναι μόνο «χώρες». Π.χ. LGBT Επιχειρήσεις: Ενίσχυση αν είναι «νηπιακή» η ανάπτυξη προορισμού www.sete.gr www.sete.gr

www.sete.gr www.sete.gr www.sete.gr www.sete.gr Αυτή τη στιγμή υπάρχει υπερ-προσφορά σε 4 περιοχές. Αντίστοιχο πρόβλημα υπερ-ζήτησης δεν παρουσιάζεται, δηλαδή δεν εξαντλείται η χωρητικότητα των προορισμών. Αυτό που συμβαίνει είναι ότι εξαντλείται η προσφορά σε ορισμένες κατηγορίες προϊόντων. Χρειαζόμαστε ένα πιο οργανωμένο και αναλυτικό τρόπο χειρισμού της προσφοράς και της ζήτησης. www.sete.gr www.sete.gr

www.sete.gr www.sete.gr www.sete.gr www.sete.gr Διαχείριση και προσανατολισμός της τουριστικής προσφοράς: υπερπροσφορά Πρωτογενές Προϊόν + Προστιθέμενη Αξία = Τελικό Προϊόν Χάσμα προσδοκιών και Value for Money Σύνδρομο anti - service www.sete.gr www.sete.gr

www.sete.gr www.sete.gr www.sete.gr www.sete.gr Είχαμε προτείνει μια περιφερειακή οργάνωση τον προορισμών η οποία ήρθε και έδεσε πολύ καλά με τον «Καλλικράτη». Υπήρχαν μικρές διαφορές, αλλά σε γενικές γραμμές μας άφησε ευχαριστημένους. www.sete.gr www.sete.gr

Οργανωτικές και θεσμικές μεταρρυθμίσεις ιδιωτικός τομέας - οργάνωση www.sete.gr www.sete.gr Οργανωτικές και θεσμικές μεταρρυθμίσεις ιδιωτικός τομέας - οργάνωση Στις περιφερειακές ενότητες χρειαζόμαστε DMOs για να οργανωθεί η τουριστική προσφορά. Εξηγώ τι είναι και πώς δουλεύουν… www.sete.gr www.sete.gr

www.sete.gr www.sete.gr www.sete.gr www.sete.gr Μια καθαρά ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ κατάταξη προτεραιοτήτων ανά περιφερειακή ενότητα. Σκοπός είναι αυτό να γίνεται από τις περιφέρειες και ΌΧΙ κεντρικά. www.sete.gr www.sete.gr

www.sete.gr www.sete.gr www.sete.gr www.sete.gr Κατάταξη και διαχείριση της ζήτησης. Δεν εγκαταλείπουμε αυτό που ήδη έχουμε αναπτύξει με τεράστιο κόστος επένδυσης, το μοντέλο «Ήλιος και Θάλασσα», δεν έχουμε την πολυτέλεια να το κάνουμε. Απλώς, επεκτεινόμαστε και σε πολλά άλλα «προϊόντα». www.sete.gr www.sete.gr

www.sete.gr www.sete.gr www.sete.gr www.sete.gr Τελείως διαφορετική προσέγγιση της ζήτησης. Οργανωτικές και θεσμικές μεταρρυθμίσεις: δίκτυα διανομής - συμμαχίες www.sete.gr www.sete.gr

www.sete.gr www.sete.gr www.sete.gr www.sete.gr Προσέγγιση και διαχείριση της τουριστικής ζήτησης: ψηφιακή στρατηγική Η ψηφιακή στρατηγική δεν ασχολείται με την τεχνολογία. Επικεντρώνεται στον άνθρωπο και στην επιθυμία του να συνδέεται με τα πράγματα που του αρέσουν. www.sete.gr www.sete.gr

www.sete.gr www.sete.gr www.sete.gr www.sete.gr Χρήση των στατιστικών στοιχείων. Προτεραιότητες τίθενται με τρόπο αναλυτικό. www.sete.gr www.sete.gr

Προσέγγιση και διαχείριση της τουριστικής ζήτησης 12 μήνες τουρισμός; www.sete.gr www.sete.gr Προσέγγιση και διαχείριση της τουριστικής ζήτησης 12 μήνες τουρισμός; Μηνιαία κατανομή αφίξεων Η απόδοση στο 80%! Πρόσθετη ζήτηση 3 εκατ.! Η πρότασή μας για την άμβλυνση της εποχικότητας. ΠΡΟΣΟΧΗ: Το διάγραμμα δεν απεικονίζει απόλυτα νούμερα, αλλά ποσοστά επί του συνόλου (δε λέμε να μειωθούν οι αφίξεις το καλοκαίρι!) Μην ξεχνάμε ότι αν φιλοξενούμε 8 εκατομμύρια επισκέπτες σε 3 μήνες, τότε – δυνητικά – μπορούμε να φιλοξενήσουμε πάνω από 30 εκατομμύρια στους 12 μήνες. Έχουμε, δηλαδή, τις υποδομές να το κάνουμε, αν αυτές λειτουργούν όλο το χρόνο. Αυτό που Πηγή: ΣΕΤΕ, επεξεργασία στοιχείων ΕΛ. ΣΤΑΤ www.sete.gr www.sete.gr

Όπως είπα, έκανα σε 20 λεπτά μια πολύ συνοπτική παρουσίαση. Υπάρχει και η 4ωρη έκδοση της παρουσίασης, όπως επίσης και η ανάγνωσή της. www.greektourism2020.gr