Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιονίων Νήσων Τμήμα Τεχνολογίας Ήχου και Μουσικών Οργάνων Εργαστήριο Φυσικής-Μηχανικής Δρ. Νίκος Αραβαντινός-Ζαφείρης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εργαστήριο Υδρογεωλογίας - ΑΣΚΗΣΗ 7
Advertisements

"Γεωδαιτικές Εφαρμογές" θεωρία Μ. Δουφεξοπούλου ( 4ο ) Στοιχεία μεθόδων χάραξης 4ο Εξάμηνο Σχολής Πολ. Μηχ. ΕΜΠ Αφορά σε απλές επίγειες μεθόδους της Τοπογραφίας.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΗ ΚΙΝΗΣΗ
Τι είναι συνάρτηση Ορισμός
ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΠΑΛΙΝΔΡΟΜHΣΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΤΕΤΡΑΓΩΝΩΝ
ΧΗΜΙΚΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ, ΟΞΕΑ, ΒΑΣΕΙΣ, pH. ΟΓΚΟΜΕΤΡΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΟΞΙΚΟΥ ΟΞΕΟΣ
Γραφικές παραστάσεις. t(min)h(cm) 05,2 17,1 28,7 310,6 413,0 514,7 Κατ’ αρχάς γράφουμε τα πειραματικά δεδομένα σε πίνακα. Η πρώτη γραμμή περιέχει τα μεγέθη.
Presentation of information/Παρουσίαση πληροφοριών
Πώς εκφράζουν τις ιδέες τους σήμερα
Εργαστήριο Φυσικής Υποδείξεις για τη συγγραφή των γραπτών εργασιών
ΓΡΑΜΜΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
Κεφάλαιο 2 Κίνηση σε μία διάσταση
ΕΝΟΤΗΤΑ 7: ΚΛΙΜΑΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
Ευθύγραμμη ομαλή κίνηση
ΕΙΔΗ ΓΡΑΜΜΩΝ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ
2.3 ΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΣΤΑΘΕΡΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ
Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλο Εργασίας 1 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.
Xρήση ηλεκτρικού χρονομετρητή
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑ: Πολυπλοκότητα αλγορίθμων πολυωνυμικής.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Σπουδαστές Δάλατζης Νικόλαος Καταπόδης Πέτρος Επιβλέπων.
Επανάληψη Προηγούμενου Μαθήματος
Ηλεκτρικές Μηχανές ΙΙ Εργαστήριο
Ενότητα 8η: Η ΕΛΑΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ Τμήμα Τεχνολόγων Περιβάλλοντος Κατεύθυνση Τεχνολογιών Φυσικού Περιβάλλοντος ΜΑΘΗΜΑ: Οικολογία Πληθυσμών - Βιοποικιλότητα 1 η Άσκηση Εύρεση.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ Δρ. Αθανάσιος Κόκορης Σχ. Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Ροδόπης.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ Η / Υ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Β. Χριστοφιλάκης.
Ενότητα 7: Ημιλογαριθμικά - Λογαριθμικά διαγράμματα Καθηγήτρια Γεωργά Σταυρούλα Τμήμα Φυσικής ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ Ι ΘΕΩΡΙΑ ΣΦΑΛΜΑΤΩΝ.
Σας καλωσορίζουμε στο Εργαστήριο Φυσικής Ι. Καλή αρχή! Καλό πτυχίο! ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΟΣ ΔΙΑΛΕΞΕΩΝ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ. ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΟΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2 ο ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΟΓΚΟΥ ΤΩΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΩΝ ΚΑΤΑΚΡΗΜΝΙΣΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΧΑΡΑΞΗΣ ΤΩΝ ΙΣΟΫΕΤΙΩΝ ΚΑΜΠΥΛΩΝ.
Ενότητα 6: Η Μέθοδος των Ελαχίστων Τετραγώνων. Καθηγήτρια Γεωργά Σταυρούλα Τμήμα Φυσικής ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ Ι ΘΕΩΡΙΑ ΣΦΑΛΜΑΤΩΝ.
Κλασσική Μηχανική Ενότητα 2: Μονοδιάστατες Κινήσεις Βασίλειος Λουκόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Φυσικής.
ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ Ενότητα 6: Ζήτηση Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός.
«Συστήματα συγχρονικής λήψης και απεικόνισης (MBL‐Microcomputer Based Laboratories) στο Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών» Επιμέλεια: Βασίλης Τζιώτης, Φυσικός.
Χρήση της χαρτογράφησης εννοιών για την μείωση των λαθών στο μάθημα της Τεχνολογίας ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ» ΑΘΗΝΑ, 1-2 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ,
Διαγράμματα Πακέτων (Package Diagrams)
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ Κατασκευή πακέτου προσομοίωσης σε Matlab της κυκλικής.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ «ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ»
ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
ΔΙΑΝΥΣΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΩΝ ΜΕΓΕΘΩΝ
ΑΣΚΗΣΗ 4: Θεμελιώδης Νόμος της Μηχανικής
Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου ΙΙ
1η εργαστηριακή άσκηση Φυσικής για την Α’ τάξη Λυκείου Σχολ. έτος
Ενότητα 7: Ισορροπία της αγοράς
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ Ι ΘΕΩΡΙΑ ΣΦΑΛΜΑΤΩΝ
Πληροφορική Κεφάλαιο 8ο: Εισαγωγή στο EXCEL 2010 Μέρος Α
Σας καλωσορίζουμε στο Εργαστήριο Φυσικής Ι. Καλή αρχή. Καλό πτυχίο
ΧΡΩΜΑΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΜΕΓΕΘΩΝ
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιονίων Νήσων Τμήμα Τεχνολογίας Ήχου και Μουσικών Οργάνων Εργαστήριο Φυσικής-Μηχανικής Δρ. Νίκος Αραβαντινός-Ζαφείρης.
Οι εκπαιδευτικές τεχνολογίες
Πως φτιάχνουμε γραφική παράσταση
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ανάπτυξη εκπαιδευτικής εφαρμογής.
Eπιμέλεια: Μανδηλιώτης Σωτήρης
Δυναμική (του υλικού σημείου) σε μία διάσταση.
Ο Νόμος του Hooke.
ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : Οι Αλχημιστές
ΕργαςτΗρι ΦυςικΗς.
DataStudio ένα πρόγραμμα
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
τον αριθμό των πηγών (ένα ή πολλαπλά κείμενα)
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΗΣ
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιονίων Νήσων Τμήμα Τεχνολογίας Ήχου και Μουσικών Οργάνων Εργαστήριο Φυσικής-Μηχανικής Δρ. Νίκος Αραβαντινός-Ζαφείρης.
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιονίων Νήσων Τμήμα Τεχνολογίας Ήχου και Μουσικών Οργάνων Εργαστήριο Φυσικής-Μηχανικής Δρ. Νίκος Αραβαντινός-Ζαφείρης.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιονίων Νήσων Τμήμα Τεχνολογίας Ήχου και Μουσικών Οργάνων Εργαστήριο Φυσικής-Μηχανικής Δρ. Νίκος Αραβαντινός-Ζαφείρης.
Εισαγωγή στο εργαστήριο Φυσικής
Η έννοια του γραμμικού συστήματος και η γραφική επίλυσή του. Γ΄Γυμνασίου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιονίων Νήσων Τμήμα Τεχνολογίας Ήχου και Μουσικών Οργάνων Εργαστήριο Φυσικής-Μηχανικής Δρ. Νίκος Αραβαντινός-Ζαφείρης

Γραφικές παραστάσεις 8η Διάλεξη: Χάραξη και μελέτη γραφικών παραστάσεων

Διαγράμματα Πολλές φορές είναι πολύ χρήσιμη η αναπαράσταση ενός μεγέθους ως συνάρτηση κάποιου άλλου με την βοήθεια διαγράμματος Έχουμε με τον τρόπο αυτό μια «οπτικοποίηση» της εξάρτησης του ενός μεγέθους σε σχέση με το άλλο Η γραφική απεικόνιση των αποτελεσμάτων ενός πειράματος μας δίνει μια συνοπτική και σαφή εικόνα της εξάρτησης μεταξύ δύο μεγεθών

Κατασκευή διαγράμματος Τα διαγράμματα πρέπει να κατασκευάζονται πάντα σε χιλιοστομετρικό χαρτί (μιλιμετρέ) Κάποιες φορές είναι πιο εύχρηστη η χρήση λογαριθμικού ή ημιλογαριθμικού διαγράμματος Χρειάζεται προσοχή στην επιλογή της κλίμακας κάθε άξονα ώστε το διάγραμμα που προκύπτει να είναι ευανάγνωστο Πάντοτε πρέπει σε κάθε άξονα να τοποθετούνται και οι μονάδες μέτρησης του μεγέθους που παριστάνεται

Χάραξη καμπύλης Από την εικόνα που σχηματίζουν τα πειραματικά σημεία μπορούμε να εκτιμήσουμε την «σχέση» που συνδέει τα δύο μεγέθη Ακόμη και αν αυτή δεν είναι πάντα σαφής (λόγω ενδεχόμενων πειραματικών σφαλμάτων στις μετρήσεις) σίγουρα θα προσεγγίζεται κάποιου είδους σχέση (γραμμική, πολυωνυμική κ.τ.λ.) Η καμπύλη που χαράσσουμε δεν θα πρέπει να ξεπερνά τα όρια των πειραματικών σημείων και πάντοτε πρέπει να βρίσκεται εντός της περιοχής τους