Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
UNIX.
Advertisements

BOCCIA IN ACTION! Μια σύντομη παρουσίαση του Μπότσια, για να μάθετε πως παίζεται αυτό το υπέροχο παιχνίδι!
Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Ιστορία και Εξέλιξη
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΙΣΟΔΟΥ – ΕΞΟΔΟΥ (INPUT/OUTPUT)
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά Άγιος Παύλος ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Υπεύθυνη Καθηγήτρια:Σ.Μαυρομματάκι.
Ο Ηλεκτρονικός Υπολογιστής
Προστασία Λογισμικού - Ιοί
Λίγα πράγματα που πρέπει να θυμόμαστε για τους υπολογιστές!
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Σχολικό Έτος Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογίας Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Άγιος Παύλος» Υπεύθυνη καθηγήτρια : Σταυρούλα Μαυρομματάκη.
Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Μια ιστορία έρωτα… μυστηρίου… τρόμου…. Πρωταγωνιστούν Σκληρός Δίσκος: αποθηκεύει (μόνιμα) προγράμματα και δεδομένα (Κύρια) Μνήμη: φορτώνει προγράμματα.
Μια παρουσίαση από τον Άνθη Ιωάννη
Το εσωτερικό του Υπολογιστή
To υπολογιστικό σύστημα
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Ο ΟΘΟΝΕΣ Η οθόνη  (monitor ) του υπολογιστή, περιλαμβάνει ένα καθοδικό σωλήνα, όπως η τηλεόραση, και κατάλληλα κυκλώματα σάρωσης. Μπορεί να είναι έγχρωμη.
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΕΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
Α’ Γυμνασίου Βιβλίο «Σημειώσεις» σελίδες Α2
Κεφάλαιο 2 Το Εσωτερικό του υπολογιστή
ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Πληροφορική, Β Γυμνασίου
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
KoduLand Computer Game σε Kodu Game Lab Νότου Βασίλης Νότου Παναγιώτης.
Υλικό – Λογισμικό – Μονάδες εισόδου/εξόδου
Ο προσωπικός υπολογιστής εσωτερικά
Αρχιτεκτονική Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
Εργασία στις Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Υπό του φοιτητή Κωνσταντίνου Πατηνιώτη Υπό των Φοιτητριών Βάγια Τύρελη Σοφία Νανοπούλου.
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
Το FIFA είναι ένα video game που δημιουργήθηκε από την EA Sports τα Χριστούγεννα του Ο κόσμος είχε ανάγκη από διασκέδαση και έτσι η Αμερικανική.
Λειτουργικά Συστήματα Πολλών Χρηστών
Το Υλικό του Υπολογιστή
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
 Σκοπός της εργασίας: Ενημέρωση για τον σκοπό των διαδραστικών παιχνιδιών (interactive games) και πως αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην εκπαίδευση.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑΡΆΡΤΗΜΑ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΉΤΡΙΑ Δρ. ΤΣΙΝΤΖΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Οι παρουσιάσεις του μαθήματος βασίζονται στο.
Με τον όρο ηλεκτρονικό παιχνίδι αναφερόμαστε σε οποιοδήποτε παιχνίδι παίζεται με τη χρήση κάποιας ηλεκτρονικής συσκευής. Αυτή η συσκευή μπορεί να είναι.
Κύρια Μνήμη Διάφοροι τύποι μνήμης RAM Από πάνω προς τα κάτω, DIP, SIPP, SIMM (30-pin), SIMM (72-pin), DIMM (168-pin), DDR DIMM (184-pin). Μνήμη RΟM.
Τα ps3 που υπάρχουν. ΤΑ CONTROLLER ΤΟΥ PS3 Η μπαταρία του ps3 controller.
Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΑ 40’Σ Το βινύλιο. Οι πρώτοι δίσκοι γραμμοφώνου κατασκευάστηκαν στις αρχές του 20ου αιώνα, από ανθεκτικό σκληρό λάστιχο με διάμετρο περίπου.
1 ΘΕΜΑ ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Μηχανογράφηση υπηρεσιών καταστημάτων Self-Video TMHMA ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Τ.Ε.Ι. ΣΕΡΡΩΝ.
Πληροφορική Α' Γυμνασίου 1 Κεφάλαιο 2 Το υλικό του Υπολογιστή.
Ηλεκτρονικά Παιχνίδια… Γιάννης Σταμπούλης Φωτόπουλος Κώστας.
5ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου. Δεδομένα - Πληροφορία Υλικό Λογισμικό Μονάδες Εισόδου Μονάδες Εξόδου Κεντρική Μονάδα.
IBM PC 5150 με Intel 8088 στα 4,77MHz, μνήμη RAM 16KB (επεκτάσιμη στα 256KB), μονόχρωμη οθόνη με πράσινα γράμματα, DOS 1.0. Η Αshton Tate λανσάρει την.
Video games Start gameLoad gameCreditsexit. LOAD GAME Τι είναι τα video games? Τα πρώτα video games… Είδη video games Πλατφόρμες Εθισμός Άλλες χρήσεις.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Είδη ηλ.παιχνιδιών-βιντεοπαιχνιδιών
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
ΜΝΗΜΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ Ο υπολογιστής κατασκευάστηκε από τον άνθρωπο για να τον “διευκολύνει” σε κάποιες δύσκολες και επίπονες σωματικές μα πιο πολύ νοητικές.
25ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Γεια! Καλώς ήρθες! Πώς σε λένε;
Έμυ Χ. Τμήμα: ΣΤ2 25o Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου
Παιχνιδομηχανές από παλιά μέχρι σήμερα
Βιντεοπαιχνίδια Α6 3ο ΓΕΛ ΟΜΑΔΑ 4.
ΓΕΛ ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΛΥΚΕΙΟΥ
Θεμα : Περι επιςτημης Κονςολες
Πληροφορική Α' Γυμνασίου 1 Κεφάλαιο 2 Το υλικό του Υπολογιστή.
TO BIOS βρίσκεται στην μητρική πλακέτα και τα αρχικά του σημαίνουν: Βασικό Σύστημα Εισόδου-Εξόδου.
ΣΧΕΣΗ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Κατηγορίες Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
PLAYSTATION.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ

Ιστορία του ηλεκτρονικού παιχνιδιού: Η Ιστορία των Βιντεοπαιχνιδιών, αρχίζει στα τέλη της δεκαετίας του '40. Προς τα τέλη του '50 και στα μέσα του '60, στην Αμερική, αρχίζουν να μπαίνουν στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων οι υπολογιστές, συγκεκριμένα οι κεντρικοί υπολογιστές. Από εκείνη την περίοδο, τα βιντεοπαιχνίδια έκαναν την εμφάνιση τους, στις κονσόλες, στα φλίπερ, στους υπολογιστές, αλλά και στις φορητές κονσόλες. Η πρώτη παιχνιδομηχανή στην αγορά είχε μερική εμπορική επιτυχία

Οι κύριες περίοδοι και η πορεία των ηλεκτρονικών παιχνιδιών: Πρώτη γενιά (1972–1976) Δεύτερη γενιά (1977–1982) Τρίτη γενιά (1984–1992) Τέταρτη γενιά (1993–1996) Πέμπτη γενιά (1997–2002) Έκτη γενιά (2003–2006) Έβδομη γενιά (2004–2009)

Το πρώτο γνωστό ηλεκτρονικό παιχνίδι που κατασκευάστηκε ποτέ ήταν ένας εξομοιωτής πυραύλων πάνω σε μια crt οθόνη της τότε εποχής. Ο πύραυλος κατευθυνόταν από τον "χρήστη" με αναλογικά και όχι ψηφιακά κυκλώματα. Μάλιστα ο στόχος δεν εμφανίζονταν στην οθόνη μιας και δεν γινόταν ,αλλά ήταν κουκκίδες σε επικαλύμματα πάνω από την οθόνη.

Το 1967 δημιουργήθηκε η πρώτη πρωτότυπη παιχνιδομηχανή που μπορούσε πλέον να παίζει κάποιος στην τηλεόραση του σπιτιού του. Κάτι που ήταν συναρπαστικό για μία εποχή που τα μόνο παιχνίδια που ΜΠΟΡΕΙ να είχε ακούσει ήταν σε μεγάλους υπολογιστές πανεπιστημίων. Συνολικά είχαν φτιαχτεί 3 ή 4 πρωτότυπα “κουτιά”. Στην αρχή είχε ένα παιχνίδι στο οποίο ο ένας παίκτης μέσω μιας τελείας, κυνηγούσε την άλλη τελεία ανάμεσα από εμπόδια... Σιγά-σιγά ένας προσομοιωτής όπλου προστέθηκε, ώστε να είναι δυνατή, η καταστροφή της τελείας και τέλος το παιχνίδι τροποποιήθηκε ώστε οι τελείες να μπορούν να παίξουν τέννις.

Η Χρυσή εποχή των Arcade Games…. Ο παίκτης, έχοντας διάφορα όπλα, προσπαθούσε να σκοτώσει τους εξωγήινους που έρχονταν κατά πάνω του σε σειρές. Αν και γενικά το παιχνίδι δε σημείωσε τρομακτική επιτυχία, κατόρθωσε να αναγκάσει την ιαπωνική κυβέρνηση να αύξησει την παραγωγή κερμάτων, αφού στην Ιαπωνία το ένα δεκάλεπτο παιχνιδιού, κόστιζε 100 γιέν, ένα από τα πιο δυσεύρετα κέρματα στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου.

Μετά από μια «ήσυχη», ας πούμε περίοδο, τα Arcade Games γνώρισαν τη μεγάλη τους αναλαμπή στη δεκαετία του ’70 όταν δύο τελείως διαφορετικά παιχνίδια βρήκαν το φως της δημοσιότητας. Πρώτο, το περίφημο Space Invaders, από την ιαπωνική Taito, έθεσε νέα επίπεδα στο κοινωνικό gaming αφού ήταν το πρώτο που ενσωμάτωνε high score. Ο παίκτης, έχοντας διάφορα όπλα, προσπαθούσε να σκοτώσει τους εξωγήινους που έρχονταν κατά πάνω του σε σειρές. Ουσιαστικά ο παίκτης δεν μπορούσε να νικήσει, αλλά τα επίπεδα δυσκόλευαν μέχρι ο παίκτης να πεθάνει. .

Η τρέλα αυτή, μετακίνησε τα arcades από παρακμιακούς σε πιο κοινόχρηστους χώρους, και τον Pacman που εισάγεται στην αγορά φιγουράρει σε πλήθος εξαρτημάτων, όπως κούκλες, κρεβάτια μέχρι και σε Σαββατιάτικα κινούμενα σχέδια. Το παιχνίδι γνώρισε διάφορες πετυχημένες παραλλαγές (Ms. PacMan), ενώ η Namco δημιούργησε ακόμα ένα παιχνίδι σταθμό το Pole Position, το οποίο θεωρείται ως το πιο ρεαλιστικό arcade racing game της τότε εποχής.

Στα μέσα της δεκαετίας του ’70, εφευρέθηκε η λεγόμενη μνήμη ROM, η οποία αποθηκευόταν σε πλαστικές κεφαλές, τα λεγόμενα cartridges. Όταν αυτά τα cartridges συνδέονταν στο μηχάνημα, ο επεξεργαστής «διάβαζε” τη ROM, και εκτελούσε οποιοδήποτε πρόγραμμα ήταν γραμμένο εκεί. Toν Αύγουστο του 1982, η πιο διάσημη κονσόλα ίσως όλων των εποχών η Commodore 64 κυκλοφορεί. Γνώρισε μεγάλη επιτυχία, λόγω κυρίως των ανεπτυγμένων δυνατοτήτων του, ακόμα και σε σύγκριση με την Coleco Vision.

SEGA Genesis : Ο διάδοχος του Master System, κυκλοφόρησε στην Ιαπωνία το ’88 υπό το όνομα Mega Drive, στις ΗΠΑ το ’89, και στην Ευρώπη το ’90. Εξαιτίας του γεγονότος πως ήταν το πρώτο της γενιάς του που κυκλοφόρησε, κατάφερε να πουλήσει αρκετά καλά στην Ευρώπη και στην Αμερική, με συνολικά αριθμό κονσολών 26.000.000 παγκοσμίως. Πιο επιτυχημένο παιχνίδι ήταν το πρωτότυπο Sonic The Hedgehog με 2,600,000 κομμάτια παγκοσμίως πουλημένα. Neo Geo: Η πρώτη κονσόλα της SNK, ήταν μακράν πιο εξελιγμένη τεχνολογικά από τις δύο προηγούμενες, αλλά η εξωφρενικά υψηλή τιμή της (649$), την καταδίκασε. Δυστυχώς η κονσόλα πούλησε μόλις 1,000,000 κομμάτια.

Playstation: Το πρώτο Play Station Το PlayStation δημιουργήθηκε αρχικά ως ένα add-on CD player για το SNES της Nintendo. H SONY, παράλληλα με τη δημιουργία του add-on ερευνούσε και την πιθανότητα δημιουργίας μιας δικής της κονσόλας, τη στιγμή που ο Yamauchi, λίγο πριν την παρουσίαση του add-on, κατάλαβε πως η SONY είχε όλα τα πνευματικά δικαιώματα για τα παιχνίδια που θα έβγαιναν σε CD. Tην επόμενη μέρα, χάος ξέσπασε στην επικείμενη CES- η Ninty απέρριψε τη συνεργασία της με τη SONY και απευθύνθηκε στη Phillips για τη δημιουργία του add-on, φυσικά σίγουρη ότι θα έχει αυτή τα δικαιώματα. Η Sony από την άλλη, σε μια στιγμή έμπνευσης, αποφάσισε να εισάγει το add-on ως ξεχωριστή κονσόλα υπό το όνομα “ PlayStation”. Να σημειώσουμε πως η προδοσία συνεργασίας Ιάπωνα με Ιάπωνα έναντι Ευρωπαίου/Αμερικάνου ήταν ανήκουστο στην Ιαπωνική κουλτούρα. Έτσι δημιουργήθηκε το PlayStation, μια κονσόλα που πούλησε πάνω από 100,000,000 κομμάτια παγκοσμίως Playstation: Το πρώτο Play Station

Η Microsoft, η Μεγάλη Κυρία των λειτουργικών σε PCs αποφάσισε πως ήρθε η ώρα να κυκλοφορήσει τη δική της κονσόλα. Έτσι μια μικρή ομάδα ατόμων δούλευε πάνω σε αυτήν από το 1999, και το 2001 ήρθε η ώρα της κυκλοφορίας…Ο κύριος Gates, ανέφερε στις δηλώσεις του, πως η κονσόλα είναι κάτι παραπάνω από παιχνιδομηχανή: είναι ένα media player. Το όνομα Xbox προήλθε από την ύπαρξη του λειτουργικού DirektX στο στην αρχιτεκτονική του μηχανήματος… Αυτό που έκανε το Xbox ξεχωριστό είναι η ύπαρξη σκληρού δίσκου (8gb), καθώς και η δυνατότητα διαδικτυακού παιχνιδιού μέσω της υπηρεσίας Xbox Live, η οποία γνώρισε μεγάλη απήχηση στου gamers. Xbox

Από την έκτη γενιά κονσολών δεν θα μπορούσε να λείπει η SEGA, η οποία κυκλοφόρησε το Νοέμβρη του 1998(αρκετό καιρό πριν το ps2) στην Ιαπωνία, το περίφημο Dreamcast. Η κονσόλα περιελάμβανε πολλές καινοτομίες για την εποχή της, όπως το διαδικτυακό παιχνίδι, μέσω συνδέσεων dial-up,σε τρεις κύριους servers: SegaNet, Gamespy, Dreamarena.

Τα σημαντικότερα παιχνίδια του σήμερα -Metroid Prime (2002): Ήταν το παιχνίδι που κατάφερε να φέρει στη δημοσιότητα το adventure FPS είδος. -Ηalo (2004): Το παιχνίδι που επαναπροσδιόρισε τα FPS στις κονσόλες. -GTA: San Andreas (2004): To παιχνίδι που εδραίωσε το PlayStation 2. -Resident Evil (2004): Η ανανέωση που η σειρά χρειαζόταν επειγόντως ήρθε και σάρωσε τα πάντα. -Guitar Hero (2005): Το παιχνίδι που έφερε μια επανάσταση που μέχρι τότε φάνταζε αδύνατη. - Τέλος απίστευτη επανάσταση έφεραν και τα παιχνίδια εξομοιωτές όπως: -Flight Simulator Χ: Αρχικά το Flight Simulator X το χρησιμοποιούσαν σε εξομοιωτές για αληθινούς μαθητευόμενους πιλότους. -Sail Simulator: Ένας εξομοιωτής καραβιού. -Train Simulator: Ένα παιχνίδι θρύλος για τους λάτρεις των οδηγών τρένων.

ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ: Μπραχιμάι Αλέξανδρος Υψηλάντης Παναγιώτης