10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ - ΟΛΟΗΜΕΡΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
Advertisements

Λέμε ΟΧΙ στον σχολικό εκφοβισμό
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
Βρείτε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το μήνυμα.
«Τι είναι αυτό που σας εκπλήσσει περισσότερο στους ανθρώπους;»
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
…από μικρούς συγγραφείς
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
Η κοκέτα ποντικίνα.
ΟΙ ΑΤΑΚΕΣ ΤΟΥ ΧΑΡΡΥ ΚΛΥΝΝ
«Για σκέψου...» Πατήστε το κουμπί του ποντικιού ή Page Down...
Χριστούγεννα όπως πραγματικά έγιναν
ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ Κ ΕΊΜΕΝΑ Ν ΕΟΕΛΛΗΝΙΚΉΣ Λ ΟΓΟΤΕΧΝΊΑΣ Μ ΑΡΊΑ Μ ΟΥΡΚΟΚΏΣΤΑ Τ ΜΉΜΑ Α'2 Το σοφό σπουργίτι.
Δρόμος αρετής και δύναμης
ΤΑΞΗ Γ-2 17ου ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Βρείτε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το μήνυμα.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
ωρα σκεφτομαι στιχο για να φιαξω…
All things in time Αφήνω το γόνο να γίνει γονιός 1 ο Δημοτικό Σχολείο Πύργου Δ τάξη Εκπαιδευτικός: Σοφία Κουζούλη
Σας μεταφέρω μια αληθινή ιστορία που ίσως βάλει λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή σας… Ένας φτωχός αγρότης ονόματι Φλέμιγκ, ζούσε στο Ayrshire (Σκωτία). Μια.
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
ΜΙΑ Η ΜΑΛΛΟΝ ΔΥΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
ΟΠΩΣ ΝΙΩΘΩ ΜΗ ΝΙΩΣΕΙΣ Ομάδα εργασίας: Ζησιμόπουλος Άγγελος
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
Είμαστε μια τάξη πολύ πολύ εντάξει…
Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο ΔΔΜΝ Ναυστάθμου Κρήτης
Μια φορά κι έναν καιρό, σε ένα συννεφιασμένο ανοιξιάτικο δειλινό, το φεγγάρι μας ξεκίνησε για τη γνωστή του διαδρομή.
Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ 07:34.
Το μικρό ελεφαντάκι Ένα παραμύθι για μικρά παιδιά
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ : Η ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΕΙΟΥ ΜΥΘΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: κ. ΚΑΤΣΑΔΩΡΟΣ.
ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΛΦΑ!!~!! ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΕΛΙΑΝΝΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Κωνσταντίνος Μακρής Γιώργος Βαρζής E1 Τάξη Δημοτικό Σχολείο Νεάπολης Κοζάνης Σχολικό έτος
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή Σας μεταφέρω μια αληθινή ιστορία Ένας φτωχός αγρότης ονόματι Φλέμιγκ, ζούσε στο Ayrshire (Σκωτία). Μια μέρα κι.
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ.
Πατριωτισμός - Εθνικισμός Στην ποίηση και τη λογοτεχνία
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση ΣΥΝ-αισθηματα 6 Μαρτίου 2014 Μαρία-Πηγή Ευταξιοπούλου Μάθε πώς τον φόβο να μειώσεις... κι εσύ κεφάλι.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
1 BΑΡΚΑ ΓΙΑΛΟ. 2) Ω ΧΑΡΑ 5 TΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΤΩ ΚΑΜΠΟ.
17/09/2015 ΣΤ΄2. ΑΙΣΩΠΟΣ Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένα λιοντάρι που δεν ζούσε σε μια σπήλια όπως τα άλλα λιοντάρια αλλά σε ένα παλάτι, γιατί ήταν ο.
Το «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» για μαθητές Δημοτικού Σχολείου Σκοπός των ενοτήτων του προγράμματος «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» που απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικού Σχολείου είναι: -Η.
ΘΑΛΕΙΑ ΣΤΑΘΑΤΟΥ Σεπτέμβρης 2015 E2. Κ ΡΙΜΑ ΚΙ ΑΔΙΚΟ Ζωρζ Σαρή.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.
ΒΙΒΛΙΑ ΜΕ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Παραγωγή Γραπτού Λόγου
Α ΤΑΞΗ 8ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΙΠΟΛΗΣ Δασκάλα: Μαρία Παράφορου
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
Σκέψεις της στιγμής Μουσική: Autumn Rose.
Future events (revision) Health and body
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
Α α Το αρκουδάκι ακουμπά ένα αστέρι και γελά και στην άμμο περπατά
Οι άθλοι του Ηρακλή Μια εργασία των μαθητών του 27ου Δημοτικού σχολείου Τρικάλων «Αριστείδης Παππάς»
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Ιστορία και εξέλιξη της ελληνικής σημαίας”
ΠΕΡΙΚΛΗΣ Χαλβατζή Μαρία Α’3.
Ο Ιησούς Χριστός ως διδάσκαλος - Εισαγωγή στις παραβολές του
ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ;
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
Τι σημαίνει φιλία για μένα;
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018 «ΦΙΛΙΑΣ» ΣΤ΄ ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΣΗΜΑΝΤΡΩΝ
Το λιοντάρι και το ποντίκι Από τα παιδιά της Β’ τάξης
Ονόματα Μαθητών 16o Δημοτικό Σχολείο Χαλανδρίου Σχολικό έτος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ - ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΜΥΘΟΙ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΟΥ ΤΑΞΗ Β’1 - Β’2 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ - ΟΛΟΗΜΕΡΟ Χάιδω Δράκου ΠΕ19 σχ. έτος 2015-16

Οι μαθητές του Β’1 και του Β’2 του 10ου Δ.Σ. ΕΥΟΣΜΟΥ πληκτρολόγησαν και επεξεργάστηκαν τα κείμενα των μύθων του Αισώπου με τη βοήθεια του Microsoft Word, και στη συνέχεια, με τη βοήθεια της δασκάλας της Πληροφορικής ζωγράφισαν στο MsPaint κάνοντας copy-paste εικόνες από το Διαδίκτυο. Μπράβο παιδιά για την προσπάθειά σας! Χάιδω Δράκου ΠΕ19 σχ. έτος 2015-16

Ο Αίσωπος ήταν αρχαίος Έλληνας μυθοποιός και μυθογράφος Ο Αίσωπος ήταν αρχαίος Έλληνας μυθοποιός και μυθογράφος. Θεωρείται ιδρυτής του λογοτεχνικού είδους που σήμερα ονομάζεται παραβολή ή αλληγορία. Για τη ζωή του δεν υπάρχουν ακριβείς και συγκεκριμένες πληροφορίες, από πολλούς μάλιστα αμφισβητείται ακόμη και η ύπαρξή του. Είναι ο διασημότερος από τους αρχαίους μυθοποιούς, αναμφισβήτητος πατέρας του αρχαίου μύθου. Θεωρείται επίσης ο κορυφαίος της λεγόμενης διδακτικής μυθολογίας. Δεν έγραψε κανέναν από τους μύθους αλλά τους διηγούταν προφορικά. … O Αίσωπος ήταν ταπεινής καταγωγής (ο θρύλος τον παρουσιάζει ως κακόμορφο) και πραγματικό τέρας ασχήμιας: μαυριδερός, καμπούρης, τραυλός, κοντόλαιμος, στραβοπόδης με μύτη πλακουτσωτή και κεφάλι τριγωνικό, αλλά παράλληλα ήταν ευφυέστατος. Παρ' ότι όσο ζούσε ήταν δούλος, οι Αθηναίοι του έστησαν αργότερα ανδριάντα, για να δείξουν έτσι ότι κάθε άνθρωπος αξίας πρέπει, ανεξάρτητα από τη καταγωγή του, να τιμάται. Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΑΙΣΩΠΟΣ; Χάιδω Δράκου ΠΕ19 σχ. έτος 2015-16

Η ΑΛΕΠΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΟΝΤΑΡΙ Μπρος στη φτωχή αλεπού Λιοντάρι η τύχη φέρνει, Κι αυτή που το πρωτόβλεπε Με τρόμο, δρόμο παίρνει. Τη δεύτερη που τα’ απαντά, Λιγότερο τρομάζει, Την Τρίτη κι την τέταρτη Του ψιλοκουβεντιάζει!... Μαρία, Μυρτώ και Δανάη, τμήμα Β’1 Η συνήθεια κάνει να φαίνονται απλά και φυσικά Και τα πιο τρομερά πράγματα. Η ΑΛΕΠΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΟΝΤΑΡΙ Χάιδω Δράκου ΠΕ19 σχ. έτος 2015-16

Η ΑΛΕΠΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΟΝΤΑΡΙ Χάιδω Δράκου ΠΕ19 σχ. έτος 2015-16

ΤΟ ΛΥΧΝΑΡΙ ΤΟ ΛΥΧΝΑΡΙ Αγάπη, Ματίνα, Β’1 Λάμπει το φως μου πιο πολύ κι από τον Ήλιο, λέει το λυχναράκι, μα ευθύς το σβήνει τ’ άμυαλο, ένα απαλό που φύσηξε αεράκι … Κι ένας που το ξανάναβε Μια συμβουλή του δίνει: -Λυχνάρι, φέγγε, μη μιλάς , γιατί των άστρων η φωτιά ποτέ δε σβήνει !... Δεν πρέπει κάνεις να προσπαθεί να κάνει το σπουδαίο στη ζωή του. Γιατί όσα Αποκτήσει θα είναι ξένα. Αγάπη, Ματίνα, Β’1 ΤΟ ΛΥΧΝΑΡΙ Χάιδω Δράκου ΠΕ19 σχ. έτος 2015-16

ΤΟ ΛΥΧΝΑΡΙ Χάιδω Δράκου ΠΕ19 σχ. έτος 2015-16

Μα σαν κουράστηκε, έλεγε: ΤΟ ΜΟΥΛΑΡΙ Πάχυνε και ζωήρεψε, απ΄ το πολύ κριθάρι, Ένα μουλάρι, κι έλεγε Τρέχοντας με καμάρι: Δείτε με είμαι όμορφο, είχ’ άλογο μητέρα! Μα σαν κουράστηκε, έλεγε: -…και γάιδαρο πατέρα!... Ηθικό δίδαγμα: Κάθε αλήθεια έχει πάντα δύο όψεις και δεν πρέπει, πριν σκεφτούμε καλά, να υποστηρίζουμε τη μια η την άλλη. Αναστάσης, Δημήτρης, Β1 ΤΟ ΜΟΥΛΑΡΙ Χάιδω Δράκου ΠΕ19 σχ. έτος 2015-16

ΤΟ ΜΟΥΛΑΡΙ Χάιδω Δράκου ΠΕ19 σχ. έτος 2015-16

Η ΑΛΕΠΟΥ ΚΑΙ Ο ΣΚΑΝΤΖΟΧΟΙΡΟΣ Την αλεπού που αρρώστησε τσιμπούρια έχουν ζώσει, κι ένας σκαντζόχοιρος γιατρός της λέει πως θα τη σώσει. -Αν θα μου βγάλεις τούτα δω που είναι χορτασμένα, θα μ’ αφανίσουν σαν θα ‘ρθουν άλλα πιο πεινασμένα.. Αλεξάνδρα Γιάννης Ευτυχία.Β’1 Ο μυαλωμένος άνθρωπος, ακόμα Και μες στη δυστυχία του, σκέφτεται λογικά. Η ΑΛΕΠΟΥ ΚΑΙ Ο ΣΚΑΝΤΖΟΧΟΙΡΟΣ Χάιδω Δράκου ΠΕ19 σχ. έτος 2015-16

ΤΟ ΦΙΔΙ, Η ΓΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΝΤΙΚΙΑ Σε κάποιο σπίτι μάλωναν Το φίδι με τη γάτα, και οι ποντικοί ξεθάρρεψαν και βγήκανε στη στράτα. Μα σαν τους είδαν οι εχθροί τη μάχη παρατήσανε και πέφτοντας επάνω τους κανένα δεν αφήσανε!... Δεν πρέπει κάνεις να ανακατεύεται σε καβγάδες άλλων, Γιατί θα βλάψει τον εαυτό του. ΜΑΡΙΑΛΕΝΑ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟΥ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΝΤΕΡΚΑΡΑΜΠΕΤΙΑΝ ΤΟ ΦΙΔΙ, Η ΓΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΝΤΙΚΙΑ Χάιδω Δράκου ΠΕ19 σχ. έτος 2015-16

ΤΟ ΦΙΔΙ, Η ΓΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΝΤΙΚΙΑ Χάιδω Δράκου ΠΕ19 σχ. έτος 2015-16

Η ΠΕΡΔΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΚΥΝΗΓΟΣ Η ΠΕΡΔΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΚΥΝΗΓΟΣ Μη με σφάξεις, κυνηγέ, Άσε με τώρα να φύγω Κι άλλες πέρδικες πολλές Θα σου φέρω εγώ σε λίγο. Μόνο για τούτο που μου λες, Τους φίλους να προδώσεις, Σου αξίζει, κυρά- πέρδικα Το χάρο ν’ ανταμώσεις. Αλέξης-Μελέτιος-Χρήστος-Τόνι, Β’2 Όποιος προδώσει τους φίλους του, θα τιμωρηθεί για την προδοσία του. Η ΠΕΡΔΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΚΥΝΗΓΟΣ Χάιδω Δράκου ΠΕ19 σχ. έτος 2015-16

Η ΠΕΡΔΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΚΥΝΗΓΟΣ Χάιδω Δράκου ΠΕ19 σχ. έτος 2015-16

ΤΟ ΛΙΟΝΤΑΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΡΙΟΓΟΥΡΟΥΝΟ Καυτό κατακαλόκαιρο σε μια πηγή σιμώνουμε, λιοντάρι κι αγριογούρουνο για το νερό μαλώνουνε. Μα σαν πάνω τους σύννεφο Κοράκια επεράσανε, λεν: «Κρίμα ετούτα να μας φαν, κι ευθύς φιλίες πιάσανε...» Γιάννης, Αλέξης, Β’2 Είναι καλό να σταματά κανείς τους καβγάδες, γιατί αυτοί οδηγούν πάντα σε κακό τέλος. ΤΟ ΛΙΟΝΤΑΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΡΙΟΓΟΥΡΟΥΝΟ Χάιδω Δράκου ΠΕ19 σχ. έτος 2015-16

Το λιοντάρι και το αγριογούρουνο Χάιδω Δράκου ΠΕ19 σχ. έτος 2015-16

Η ΑΛΕΠΟΥ ΚΑΙ Ο ΣΚΑΝΤΖΟΧΟΙΡΟΣ Την αλεπού που αρρώστησε Τσιμπούρια έχουην ζώσει, Κι ένας σκατζόχοιρος γιατρός Της λέει πως θα τη σώσει. Αν θα μου βγάλεις τούτα δω Που είναι χορτασμένα, Θα μ’ αφανίσουν σαν θα τη σώσει. Αν θα μου βγάλει τούτα Που είναι χορτασμένα, Θα μ’ αφανίσουν σαν θα ΄ρθουν Άλλα πιο πεινασμένα… Γιώργος, ΑΡΓΥΡΗΣ, Β’2 Ο μυαλωμένος άνθρωπος , ακόμα και μες στη δυστυχία του, σκέφτεται λογικά. Η ΑΛΕΠΟΥ ΚΑΙ Ο ΣΚΑΝΤΖΟΧΟΙΡΟΣ Χάιδω Δράκου ΠΕ19 σχ. έτος 2015-16

Η ΑΛΕΠΟΥ ΚΑΙ Ο ΣΚΑΝΤΖΟΧΟΙΡΟΣ Χάιδω Δράκου ΠΕ19 σχ. έτος 2015-16

ΟΙ ΚΟΚΟΡΕΣ Γιάννης, Χρήστος, Β’2 Δυο κόκορες παλέψανε Σε τίμιο αγώνα. Στο φράχτη ανεβαίνει ο νικητής Κι ο νικημένος κρύφτηκε Μέσα στον αχυρώνα… Κι άρχισ’ ευθύς ο νικητής Τη νίκη να φωνάζει, Ώσπου κατέβηκε αετός, Και τον περήφανο Στα νύχια του αρπάζει… Γιάννης, Χρήστος, Β’2 ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΕΡΗΦΑΝΕΥΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΧΑΜΕΝΟΣ, ΚΙ Ο ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΟΙ ΚΟΚΟΡΕΣ Χάιδω Δράκου ΠΕ19 σχ. έτος 2015-16

ΟΙ ΚΟΚΟΡΕΣ Χάιδω Δράκου ΠΕ19 σχ. έτος 2015-16

ΤΟ ΛΥΧΝΑΡΙ Παναγιώτα ΚΑΙ Αναστασία Ταξη β2. -Λάμπει το φως μου πιο πολύ κι από τον Ήλιο, λέει το λυχνάρι, μα ευθύς το σβήνει τ’ άμυαλο, ένα απαλό που φύσηξε αεράκι… Kι ένας που το ξανάναβε Μια συμβουλή του δίνει Λυχνάρι φέγγε, μη μιλάς, Γιατί των άστρων Η φωτιά ποτέ δε σβηνει!.... Παναγιώτα ΚΑΙ Αναστασία Ταξη β2. Δεν πρέπει κανείς να προσπαθεί να κάνει το σπουδαίο στη ζωή του. Γιατί όσα αποχτήσει θα είναι ξένα. ΤΟ ΛΥΧΝΑΡΙ Χάιδω Δράκου ΠΕ19 σχ. έτος 2015-16

ΤΟ ΛΥΧΝΑΡΙ Χάιδω Δράκου ΠΕ19 σχ. έτος 2015-16

Ο ΓΑΜΟΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ Ο Ήλιος παντρευότανε, Και με τα ζώα τα’ άλλα Χαιρόντουσαν κι οι βάτραχοι Μυαλό δεν είχαν στάλα! Γιατί ο ήλιος μοναχός Τους βάλτους τους ξεραίνει, Σκέψου να κάνει κι ένα γιο, Τι συμφορά θα γένει! Μαριαλένα, Χριστίνα, β’2 Πολλοί ελαφρόμυαλοι χαίρονται για πράγματα που δεν Είναι καθόλου για χαρά, αλλά για το κακό τους! Ο ΓΑΜΟΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ Χάιδω Δράκου ΠΕ19 σχ. έτος 2015-16

Ο ΓΑΜΟΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ Χάιδω Δράκου ΠΕ19 σχ. έτος 2015-16