ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΡΙΑΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό Έτος
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Ημέρα κατά της Ενδοσχολικής Βίας
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ η βία δεν είναι μαγκιά.
6 Μαρτίου 2013, ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΕΠΑΛ ΣΥΚΕΩΝ : ΣΧΟΛΙΑ ΧΩΡΙΣ ΒΙΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Μίλα για το πρόβλημα και γίνε εσύ η λύση
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Κ.Σ.Β. ΚΑΤΑ της ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ!!! Καλώς ήρθατε στην πρώτη μας εκπομπή!
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΞΗ: Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ;  Αντικείμενο προσοχής  Εσκεμμένη η απρόκλητη  Κοινωνικό πρόβλημα  Ομαδικό φαινόμενο  Συχνό φαινόμενο.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
Η ΒΙΑ ΑΠΛΩΝΕΙ ΤΑ ΔΙΧΤΥΑ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
Η ομάδα:Βία στα σχολεία…
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
Σωτηρία Ηλιοπούλου Βίκυ Μάρκου
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Κοινωνικές και Οικονομικές Διαστάσεις της Διατροφής των παιδιών στο Σχολείο Στ’ Τάξη του 7 ου Δημοτικού Σχολείου Καρδίτσας.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ: RAINBOW TEAM ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ: ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ (BULLYING)
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
Θέμα : « Ενδοσχολική Βία ».  A βραάμκια Ελεονώρα  Καραλή Σοφία  Σπυριδώνου Ειρήνη  Σωτηρίου Μαρία.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ : ο Γ/ΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ: «Σχολική και Κοινωνική Ζωή» ΘΕΜΑ : «Εγώ και εσύ μαζί» ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠ/ΚΟΣ : Ανδριώτη Θεοδοσία.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Σχολικός Εκφοβισμός.
ΟμΑδα 1 - Ενδοοικογενειακη Βια
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Μαρία Μπατσίλη Εκπαιδευτικός, Μ.Α Ιστορίας
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Έρευνα για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Σύνολο μαθητών: 63 Άκυρα: 02 Έγκυρα: 61.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Ερευνα για την σχολικη βια
Ερωτηματολόγια. Απαντήσεις σχετικά με την παιδική εργασία.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΡΙΑΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Α΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ PROJECT ΜΕ ΘΕΜΑ: <<ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ>> ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2011-2012 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΖΩΗΣ-ΦΑΦΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

1η ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕΛΗ: Λουλούδη Ρία Μανθογίαννη Χρύσα 1η ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕΛΗ: Λουλούδη Ρία Μανθογίαννη Χρύσα Ξενάκη Αλεξάνδρα Γκαραγκούνη Θεοδώρα

Εργασία της ομάδας ήταν η σύνταξη των ερωτηματολόγιων των μαθητών, τα οποία αργότερα μοιραστήκαν σε όλους τους μαθητές του σχολείου.

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Σχεδιασμός ερωτηματολόγιων. Σύνταξη και εκτύπωση.(26-10-2011 έως 23-11-2011) Συμπλήρωση ερωτηματολόγιων από τις Α’, Β’ και Γ’ τάξεις. Αποδελτίωση ερωτηματολόγιων. (30-11- 2011 και 21-12-2011) Πέρασμα αποτελεσμάτων στον υπολογιστή. (21-12-2011 και 11-1-2012) Επιλογή ερωτήσεων για την παρουσίαση. (18-1-2012)

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Μοιραστήκαν 192 ερωτηματολόγια. Επιστραφήκαν όλα. Έγινε αποδελτίωση και πέρασμα των αποτελεσμάτων στον υπολογιστή.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ΘΥΜΑΤΑ ΘΥΤΕΣ

ΘΥΜΑΤΑ ΘΥΤΕΣ

ΘΥΜΑΤΑ ΘΥΤΕΣ

ΘΥΜΑΤΑ

ΘΥΜΑΤΑ ΘΥΤΕΣ

ΘΥΜΑΤΑ

ΘΥΜΑΤΑ

ΘΥΜΑΤΑ

ΘΥΤΕΣ

Λόγω περιορισμένου χρόνου δεν μπορέσαμε να επεξεργαστούμε τα στατιστικά δεδομένα σε βάθος. Στον αρχικό σχεδιασμό υπήρχε ο έλεγχος των στατιστικών δεδομένων ανά τάξη εκτός από τον συνολικό έλεγχο που τελικά έγινε.

Παρατηρήσαμε ότι δεν υπήρχε η σωστή αντιμετώπιση και η ειλικρινής απάντηση σε όλα τα ερωτηματολόγια (κυρίως από μαθητές της Β΄ και της Γ΄ Λυκείου) καθώς ορισμένες απαντήσεις ήταν ψευδείς και αταίριαστες με τις προηγούμενες.

2η ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕΛΗ: Αβραάμ Ραφαέλα Κολέτσου Έλλη 2η ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕΛΗ: Αβραάμ Ραφαέλα Κολέτσου Έλλη Παπαδοπούλου Χρύσα Κοντός Αλέξανδρος

Εργασία της ομάδας ήταν η σχεδίαση και πραγματοποίηση συνεντεύξεων με μέλη της σχολικής κοινότητας που πήραν μέρος σε περιστατικά βίας αλλά και διαχειρίστηκαν περιστατικά βίας . Video με τις εργασίες της ομάδας θα δούμε στο τέλος της παρουσίασης.

3η ΟΜΑΔΑ ΜΕΛΗ : ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΑΓΔΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΕΡΕΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΙΩΜΟΣ ΣΠΥΡΟΣ ΣΙΓΚΕΡΗΣ ΔΑΝΑΗ ΤΥΦΕΚΙΟΓΛΟΥ

ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΜΑΔΑΣ Να διερευνήσει τα καταγεγραμμένα περιστατικά βίας από το ποινολόγιο του σχολείου και του πρακτικού των καθηγητών.

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Καταγραφή περιστατικών από το ποινολόγιο. Καταγραφή περιστατικών από το ποινολόγιο. Αντιγραφή περιστατικών από το ποινολόγιο στο Microsoft Excel.

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Παρουσίαση των γεγονότων στις άλλες ομάδες. Σύγκριση αυτών με τα αποτελέσματα των άλλων ομάδων. Αντιμετωπίσαμε κάποια προβλήματα λόγω της μη-διαθεσιμότητας του ποινολογίου και της έλλειψης καταγραφής περιστατικών.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ Εκφράστηκε με νεύρα και απειλές κατά του καθηγητή στη διάρκεια μαθήματος <<να βγούμε εξω να τα πούμε>>. Αποβολή μιας μέρας. Σπάσιμο της πόρτας με χρήση θρανίου και ανάρτηση του περιστατικού στο διαδίκτυο. Διήμερη αποβολή στους μαθητές αυτούς.

Στο μάθημα εκφράστηκε με προσβλητικό τρόπο. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ Στο μάθημα εκφράστηκε με προσβλητικό τρόπο. Αποβολή μιας μέρας. Στην ωρα του μαθήματος είπε τη φράση <<χέσε μας>> σε παρατήρηση του καθηγητή. 3 ημέρες αποβολή.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ Σε παρατήρηση της καθηγήτριας εξύβρισε τα θεία. Αποβολή μιας μέρας. Εξύβρισε συμμαθητή του. 1 ώρα αποβολή.

4η ΟΜΑΔΑ ΜΕΛΗ: ΑΡΚΟΥΔΟΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΛΤΑ ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΚΛΕΙΤΣΟΓΙΑΝΝΗ ΕΦΗ-ΜΑΡΙΑ ΣΕΜΕ ΙΩΑΝΝΑ ΤΡΟΚΑ ΑΝΤΖΕΛΑ

Εργασία της ομάδας ήταν να ασχοληθεί με την διερεύνηση των απόψεων των καθηγητών του σχολείου σε σχέση με το θέμα της ενδοσχολικής βίας.

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΠΟΣΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ.

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΑΣΧΗΜΑ; ΕΧΕΤΕ ΔΕΚΤΕΙ ΠΟΤΕ ΣΩΜΑΤΙΚΗ Η ΛΕΚΤΙΚΗ ΒΙΑ; ΑΝ ΝΑΙ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΑΝΑΦΕΡΕΙ; ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΕΙΛΗΣΕΙ Ή ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΕΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ; ΕΧΕΤΕ ΑΣΚΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΒΙΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΜΑΘΗΤΗ ΤΙ ΣΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΣΑΣ ΤΗΝ ΑΠΟΠΕΙΡΑ; ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΑΣ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΠΕΦΤΟΥΝ ΘΥΜΑΤΑ ΒΙΑΣ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ; ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ; ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΕΙ Ή ΜΑΓΝΗΤΟΣΚΟΠΗΣΕΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΣΑΣ; ΕΧΟΥΝ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΦΟΡΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΟΥΝ (ΠΧ.ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ); ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ(ΔΗΜΟΤΙΚΟ,ΓΥΜΝΑΣΙΟ,ΛΥΚΕΙΟ); ΜΠΟΡΕΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΠΟΙΑΣ ΜΟΡΦΗΣ ΒΙΑΣ; ΠΟΙΟΙ ΛΟΓΟΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΒΙΑΙΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ; ΠΟΙΑ ΜΟΡΦΗ ΒΙΑΣ ΣΥΝΑΝΤΑΤΑΙ ΣΥΧΝΟΤΕΡΑ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ; ΠΩΣ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΒΙΑΣ;

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Α.ΜΟΙΡΑΣΤΗΚΑΝ 23 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ Β.ΕΠΙΣΤΡΑΦΗΚΑΝ 17 ΑΠΟ ΑΥΤΆ Γ.ΕΓΙΝΕ ΑΠΟΔΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ

ΑΠΟΔΕΛΤΙΩΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΦΥΛΟ ΑΝΔΡΑΣ 7 ΓΥΝΑΙΚΑ 10 ΣΥΝΟΛΟ 17       Α/Α ΕΡΩΤΗΣΗ ΝΑΙ ΌΧΙ 1 .ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΑΣΧΗΜΑ; 9 6 2. ΕΧΕΤΕ ΔΕΚΤΕΙ ΠΟΤΕ ΣΩΜΑΤΙΚΗ Ή ΛΕΚΤΙΚΗ ΒΙΑ; 10 7 3. ΑΝ ΝΑΙ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΑΝΑΦΕΡΕΙ; 9 5 4. ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΕΙΛΗΣΕΙ Ή ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΕΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ; 8 9 5. ΕΧΕΤΕ ΑΣΚΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΒΙΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΜΑΘΗΤΗ; 2 13 6. ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΑΣ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΠΕΦΤΟΥΝ ΘΥΜΑΤΑ ΒΙΑΣ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ; 10 5

7. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ; 6 10 8. ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΕΙ Ή ΜΑΓΝΗΤΟΣΚΟΠΗΣΕΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΣΑΣ; 4 12 9. ΕΧΟΥΝ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΦΟΡΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΟΥΝ (ΠΧ.ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ); 1 14 10. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ (ΔΗΜΟΤΙΚΟ,ΓΥΜΝΑΣΙΟ,ΛΥΚΕΙΟ) 13 4 11.ΜΠΟΡΕΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΠΟΙΑΣ ΜΟΡΦΗΣ ΒΙΑΣ; 16 0

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΡΑΘΕΤΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΟ.

ΕΡΩΤΗΣΗ 13:ΠΟΙΟΙ ΛΟΓΟΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΒΙΑΙΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ; ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΤΑ ΕΞΗΣ: Τα αίτια της βίαιης συμπεριφοράς των μαθητών μπορούν να εντοπιστούν: Στην οικογένεια (ενδοοικογενειακή βία , θάνατος , χωρισμός , αρνητικά πρότυπα , στέρηση σωστής αγωγής , έλλειψη αγάπης , έλλειψη σωστής καλλιέργειας κλπ.) Στα μέσα μαζικής ενημέρωσης Μ.Μ.Ε. Στο σχολείο (προβλήματα εκπαιδευτικής διαδικασίας) Στα ηλεκτρονικά παιχνίδια με βίαιο περιεχόμενο Στην ψυχολογία των μαθητών (επιδίωξη δύναμης , οργή που έχει τη ρίζα της στον φόβο , ανάγκη για αποδοχή από τους άλλους)

ΕΡΩΤΗΣΗ 14:ΠΟΙΑ ΜΟΡΦΗ ΒΙΑΣ ΣΥΝΑΝΤΑΤΑΙ ΣΥΧΝΟΤΕΡΑ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ; ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΡΩΤΗΣΗ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΤΑ ΕΞΗΣ Οι μορφές βίας που παρατηρούνται στα ελληνικά σχολεία είναι κυρίως οι παρακάτω Λεκτική Σωματική Ψυχολογική Ηλεκτρονική

ΕΡΩΤΗΣΗ 15:ΠΩΣ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΒΙΑΣ; Οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να αντιμετωπιστεί καλύτερα το φαινόμενο της ενδοσχολικής βίας είναι σύμφωνα με τις απόψεις των καθηγητών οι παρακάτω Αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος Καταγγελία των περιστατικών βίας Προστασία των παιδιών που πέφτουν θύματα βίας Καθορισμός ενός πλαισίου κανόνων συμπεριφοράς Δημιουργία ομάδων εμπιστοσύνης και διαμεσολάβησης με τους μαθητές που εμπλέκονται σε περιστατικά βίας Ανάπτυξη συναίσθησης , κατανόησης και δημοκρατικής συμπεριφοράς Διάλογος / Συνέπεια Λήψη μέτρων τιμωρίας για τους εμπλεκόμενους σε περιστατικά βίας

Δυστυχώς η ομάδα συνάντησε δυσκολίες στην υλοποίηση της εργασίας καθώς από τα 23 ερωτηματολόγια που μοιράστηκαν επιστράφηκαν μόνο τα 17 ενώ μερικοί από τους καθηγητές δεν συνεργάστηκαν με τους μαθητές σε αυτήν τους την προσπάθεια αρνούμενοι να συμπληρώσουν το παραπάνω ερωτηματολόγιο.

Παρά όλες τις δυσκολίες η σχεδίαση και υλοποίηση της εργασίας ολοκληρώθηκε με επιτυχία…