Τα δημοσια εργα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικά Θέματα Οικονομίας: Κυβέρνηση και Επιχειρήσεις Απελευθέρωση Αγοράς Ενέργειας.
Advertisements

Η Άνοδος και η Πτώση του Ελληνικού Σχεδίου για την Οικονομική Ανασυγκρότηση των Βαλκανίων Χαράλαμπος Τσαρδανίδης - Αστέρης Χουλιάρας.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Η Μεσόγειος θάλασσα Οι άνθρωποι στη Μεσόγειο
Μηχανικός Δομικών Έργων
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
LIFE ΕNV- eSYMBIOSIS Ανάπτυξη γνωστικών διαδικτυακών υπηρεσιών για την προώθηση προηγμένων δικτύων βιομηχανικής συμβίωσης eSYMBIOSIS Ανάπτυξη γνωστικών.
ΑΓΟΡΕΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Β.ΠΑΤΣΟΥΡΑΤΗΣ. ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ● Αύξηση των Επενδύσεων ● Τόνωση της Απασχόλησης ● Συγκράτηση Τιμών ● Βελτίωση.
Μια μικρή παρουσίαση για ένα μεγάλο και διαρκές έγκλημα…
Ο πλανήτης ΓΗ Ήπειροι, Ωκεανοί και Θάλασσες
Τέταρτη εν. κεφ 2 Η βασιλεία του Γεωργίου Α΄-Χαρίλαος Τρικούπης
Ενιαία Αρχή για τις Δημόσιες Συμβάσεις Ενιαία Αρχή για τις Δημόσιες Συμβάσεις
Οριζόντιος διαμελισμός
ΓΡΑΦΗΜΑ 1 Δείκτης ΑΕΠ κατά Τομείς Οικονομικής Δραστηριότητας: Ν. Ιωαννίνων/Σύν. Χώρας.
Ημερίδα:H νεοφιλελεύθερη επίθεση στο Δημόσιο Τομέα,τη Δημόσια Περιουσία και τους Εργαζομένους:η απάντηση της αριστεράς Ενότητα 2 η :Oι επιπτώσεις της νεοφιλελεύθερης.
ΗΜΕΡΙΔΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΝΕΟΕΚΛΕΓΕΝΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΗΜΩΝ ΕΙΣΗΓΗΤΉΣ Η. Λίτσος, Μηχανικός Παραγωγής, στέλεχος Ε.Ε.Τ.Α.Α.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ AΓΡΟΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Εισαγωγή στο θέμα,για το Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/05.
ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Ευρυζωνικότητα στην τοπική αυτοδιοίκηση Τρέχουσες εξελίξεις – μελλοντικές προκλήσεις.
Σ. ΤΣΙΓΑΝΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΥΔ ΕΠ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΔΡΑΣΕΙΣ GIS ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ «ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗ.
1. Γενικά-Σκοπός 2. Γενική περιγραφή της περιοχής 3. Υφιστάμενη γεωργοοικονομική κατάσταση 4. Προβλήματα της περιοχής 5. Δυνατότητες ανάπτυξης της περιοχής.
Επιμέλεια: Μακρής Κώστας1 Η ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Ήταν έργο της ΕΑΠ και απέβλεπε στη δημιουργία μικρών γεωργικών ιδιοκτησιών. Η εγκατάσταση των προσφύγων.
Η κατάκτηση της ελληνικής χερσονήσου
1 Ιστορία Γ΄ Γυμνασίου Πέτσα Ελένη – φιλόλογος Απρίλιος 2005.
Οι ακτές της Ελλάδας.
Κοινωνικοοικονομική Αξιολόγηση Επενδύσεων Διάλεξη 2 η Δημόσιες Επενδύσεις και Αναπτυξιακά Έργα.
Η βασιλεία του Γεωργίου Α' - ο Χαρίλαος Τρικούπης
Η Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου
Τα βουνά και οι πεδιάδες στη ζωή των Ευρωπαίων
Μάθημα 5 Οι Μεγάλες Δυνάμεις στη Μεσόγειο, 17ος - 19ος αι. -Ανάπτυξη εμπορίου στη Μεσόγειο με πρωτεργάτες τη Βρετανία και την Ολλανδία -Ανταγωνισμός Βρετανίας-Γαλλίας.
1 η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Τα Βασικά Στοιχεία του ΕΠ.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Η καταγραφή και ανάλυση ατυχημάτων ως εργαλείο στήριξης αποφάσεων για την επιλογή παρεμβάσεων στο Ε.Ο. Δίκτυο της Π.Δ.Ε. με στόχο τη βελτίωση της οδικής.
ΔΙΩΡΥΓΕΣ ΓΕΝΙΚΑ ΠΕΡΙ ΔΙΩΡΥΓΩΝ ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΡΩΝ ΓΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Δημήτριος Δ. Θεοδωρακόπουλος Εργαστήριο Συγκοινωνιακών.
Παρεμβάσεις στο Νομό Χαλκιδικής Π.Ε.Π. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΑριθμόςΠροϋπολογισμός (εκ €) Δημόσια Έργα ,9 Επενδυτικά Σχέδια ,8.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
Κεφάλαιο 37 Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Αφρικής.
ΑΑα. “...Για να αποδείξουμε πως οι τοπικές αρχές ήδη δραστηριοποιούνται και είναι μπροστά στον αγώνα κατά της κλιματικής αλλαγής. Τα κράτη, μας χρειάζονται.
Πορθμός Ο Πορθμός είναι ναυτικός γεωγραφικός όρος, με τον οποίο χαρακτηρίζεται η φυσική στενή λωρίδα θάλασσας που χωρίζοντας δύο ακτές ενώνει δύο μεγαλύτερες.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ Οι οικονομικές εξελίξεις κατά τον 20 ο αι.
Αγροτική Κοινωνιολογία
Γενική Συνέλευση 17 Μαρτίου 2017
Θεωρία και Πρακτική της Διοίκησης στο Δημόσιο τομέα
1ο πρότυπο Πειραματικό Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ
Ενημερωτικό Φυλλάδιο Συντονιστής Έργου Συνεργαζόμενοι Φορείς
Η βιομηχανία Αρχιτεκτονικό σχέδιο του Μεταξουργείου.
Η εκμετάλλευση των ορυχείων
Το Τριγωνικό εμπόριο
Δικομματισμός και εκσυγχρονισμός
Κοινωνιολογία του Χώρου 3. 15/10/2015
Η ελληνική οικονομία κατά τον 19ο αιώνα
Ευρυζωνικότητα και δημόσια διοίκηση
Το δίκτυο των σιδηροδρόμων
Εκφράσεις-Τρικούπης-Σύγκριση
Το ΕΣΠΑ και οι ευκαιρίες χρηματοδότησης στην Ελλάδα
Η εμπορική ναυτιλία Ιστιοφόρα σε ελληνικό λιμάνι.
Το αγροτικό ζήτημα. Συνέπειες βιομηχανικής επανάστασης Αγροτικός τομέας: κυριαρχία μέχρι το 19 ο αιώνα Οικονομικές εξελίξεις (βιομηχανική επανάσταση)
Η διανομή των εθνικών κτημάτων
3. Η αστική αποκατάσταση.
3. Η ρωμαϊκή αυτοκρατορία, μια υπερδύναμη του αρχαίου κόσμου
ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Αυγουστίδης Παναγιώτης
Οι λίμνες της Ελλάδας (β΄ μέρος)
Η βασιλεία του Γεωργίου Α' - ο Χαρίλαος Τρικούπης
Ακτοπλοΐα και Τουρισμός
Βουλευτής Β΄ Θεσσαλονίκης
3. ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΤΟ Ε.Π. «ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Τομέας Μεταφορών & Τεχνική Βοήθεια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τα δημοσια εργα

1830 : πρωτογονεσ υποδομεσ του ελληνικου κρατουσ 1830 : πρωτογονεσ υποδομεσ του ελληνικου κρατουσ Οικονομικές και διοικητικές υποδομές : Ανύπαρκτες η σε κακή κατάσταση Για ποιο πράγμα μιλάμε; Γέφυρες, αμαξιτοί δρόμοι, λιμάνια, υδραγωγεία, δημόσια κτίρια Η διοίκηση ενδιαφέρεται για την κατασκευή δημόσιων έργων Όμως : Οι συνθήκες ήταν αντίξοες > γιατί; Αδυναμία εξεύρεσης αναγκαίων οικονομικών πόρων Ήδη το δημοσιονομικό φορτίο είναι βαρύ (δάνεια)

Αμαξιτοι δρομοι

Κολωνάκι

Ζαγόρι

Λιμάνι Πειραιά

Λιμάνι Θεσσαλονίκης

Ερμού 1920

Στισ χερσαιεσ συγκοινωνιεσ Έλλειψη ιδιωτικού ενδιαφέροντος Γιατί; Οι επενδύσεις στις βασικές υποδομές δεν ήταν ιδιαίτερα κερδοφόρες Το κράτος προσπάθησε με τις δικές του δυνάμεις Όμως : υποτονική η δραστηριότητά του Τουλάχιστον ως το 1870 Έλλειψη χρημάτων Μη δημοφιλείς μέθοδοι υλοποίησης των έργων (π.χ. αγγαρείες αγροτών)

Κατασκευη οδικου δικτυου τέλη 19ου – αρχεσ 20ου αιωνα Ποια ήταν η προτεραιότητα; Η πύκνωση του οδικού δικτύου (γιατί;) Ποιοι παράγοντες προώθησαν την κατασκευή οδικού δικτύου; α) η οικονομική ανάπτυξη β) οι πιο γρήγοροι ρυθμοί αστικοποίησης γ) η δημιουργία κεντρικών σιδηροδρομικών αξόνων δ) ανάπτυξη εσωτερικού εμπορίου Ανασταλτικοί παράγοντες : Μεγάλο κόστος κατασκευής δρόμων σε ορεινά εδάφη Ανταγωνισμός των θαλασσίων συγκοινωνιών > κυρίαρχες στα παράλια

Η αποξηρανση των μεγαλων εκτασεων Οφέλη από αποξήρανση νερών λιμνών και ελών : α) πλούσια καλλιεργήσιμη γη β) καταπολέμηση της ελονοσίας (μάστιγα για την αγροτική Ελλάδα ως τα μέσα του 20ου αι.) Το πιο σημαντικό έργο; Η αποξήρανση της λίμνης Κωπαΐδας στη Βοιωτία

Η διανοιξη τησ διωρυγασ τησ κορινθου Πότε ξεκίνησε; > το 1881 Από ποιους; > από μια υπερβολικά αισιόδοξη γαλλική τεχνική εταιρεία Αντιμετώπισε : πολλές τεχνικές και οικονομικές περιπέτειες Πότε ολοκληρώθηκε; > το 1893 Τι πέτυχε; Βελτίωσε τους όρους της ναυσιπλοΐας (περιττός ο περίπλους της Πελοποννήσου) Άλλα έργα; Πορθμός Ευρίπου Κατασκευή φάρων στις ακτές >> ασφαλέστερη η ναυσιπλοΐα

Πορθμός Ευρίπου

Διώρυγα της Κορίνθου

Εργασίες για τη διάνοιξη της διώρυγας της Κορίνθου

Τα εγκαινια τησ διωρυγασ τησ κορινθου (1893) Τα εγκαινια τησ διωρυγασ τησ κορινθου (1893) Κωνσταντίνος Βολανάκης

Επιστολικό δελτάριο αρχές 20ου αι.

Επιστολικό δελτάριο 1911

Απο που προηλθε η τεχνογνωσια για τη διωρυγα τησ κορινθου(1893); Απο που προηλθε η τεχνογνωσια για τη διωρυγα τησ κορινθου(1893);

Τα εγκαινια τησ διωρυγασ του σουεζ (1869)

Φερδινανδοσ λεσσεψ Φερδινάνδος Λεσσέψ, ο μηχανικός της διώρυγας

Σχολιαστε συνολικα την ενοτητα Frederic Boissonas