Άσκηση 2.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής
Advertisements

Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
ΟΜΙΛΟΣ ΣΥ.ΦΑ.Κ. ΤΖΙΡΟΣ ΟΜΙΛΟΥ ΙΔΡΥΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ FOUNDATION FOR ECONOMIC & INDUSTRIAL RESEARCH INTERNATIONAL FOUNDATION.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Λειτουργίες (Logistics & Operations Management
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
ΜΟΝΤΕΛΟ PEST Πολιτικό/ρυθμιστικό περιβάλλον (πχ νομοθεσία για φόρους/ίδρυση επιχείρησης/περιβάλλον) Οικονομικό περιβάλλον (η αγορά στην οποία δρα η επιχείρηση:
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Ανάλυση Δυνάμεων-Αδυναμιών Ευκαιριών-Απειλών (SWOT)
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Διάγραμμα 1.1: Δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Βλάσσης Νικόλαος Α.Μ Γεωργακόπουλος Παναγιώτης Α.Μ Δεπάστα Χαρίκλεια Α.Μ Κουτσιώρα Τριανταφυλλιά Α.Μ
Διαδικασία Καθορισμού Τιμής Πώλησης Αγαθού ή Υπηρεσίας
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων Ενότητα 5: Προσέλκυση Εργαζομένων Αθανάσιος Κουστέλιος Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Channel Managment - ΗΥ Customer Relationship Management Concepts and Systems Θέμα: „ Channel Management“ Ομάδα εργασίας: Αμπατζίδης Κωνσταντίνος.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
Προώθηση / Επικοινωνία
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ 2 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 4 η (2015 – 16) Εξυπηρέτηση Πελατών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
Ευχρηστία και επιχειρηματικά οφέλη Δρ. Π. Ζαχαριάς.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Βασικές αρχές στρατηγικής των επιχειρήσεων GERRY JOHNSON, KEVAN SCHOLES, RICHARD WHITTINGTON 1-1.
Άσκηση 01 Μια νεοσύστατη εταιρεία τηλεπικοινωνιών πρόκειται να εισαγάγει μια νέα υπηρεσία προστιθέμενης αξίας για τους χρήστες της. Το προϊόν είναι υψηλής.
Η έννοια του Πελάτη-Προμηθευτή
Διάλεξη 3η Προσανατολισμός Μάρκετινγκ και Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα «Γιατί Αποτυγχάνουν οι Εταιρίες/επιχειρήσεις;» Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Αξιολόγηση Εναλλακτικών Επιλογών.
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
#7 - #8 irini rigopoulou Product - Brand #7 - #8 irini rigopoulou
Περίοδος αναφοράς: Ακαδημαϊκό έτος
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Ενότητα 10: Καμπύλες κόστους
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Άσκηση 3 Στόχος της άσκησης είναι να μελετηθεί η διαδικασία μετακίνησης του πελατειακού κοινού από φυσικής παρουσίας σε μαγαζί, στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων
Βασικοί παράγοντες που καθορίζουν το επίπεδο παρακίνησης του ατόμου
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Άσκηση 4.
Έννοιες Παρακίνησης.
ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Οι αποφάσεις διανομής των κερδών
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Άσκηση 2

Στόχος της Άσκησης Η κάθε εταιρεία ιδιαίτερα στον κλάδο της πληροφορικής, προσδοκά την δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Ανάπτυξη ικανοποίησης πελατών και κατά συνέπεια αύξηση τους. Συσχετισμός μεταξύ ικανοποίησης υπαλλήλων και ικανοποίησης πελατών.

Η πλειονότητα των αξόνων του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος επέρχεται από δράσεις του προσωπικού. Εσωτερικοί πελάτες

Το διατηρήσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα 1/2 Το διατηρήσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μπορεί να προέρθει από: Παραγωγή χαμηλού κόστους Χρηματοοικονομικοί πόροι Προσανατολισμός στον πελάτη

Το διατηρήσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα 2/2 Το διατηρήσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μπορεί να προέρθει από: Έρευνα αγοράς Φήμη για ποιότητα Εξυπηρέτηση πελάτη υποστήριξη προϊόντος Αναγνώριση ονόματος / υψηλό προφίλ Καλό management και μηχανικούς

Το σύνολο του μοντέλου

Κύκλωμα Πελατών Πρώτος στόχος είναι να αποκτήσουμε πελάτες για αυτό και προς την δεξαμενή εισάγουμε ένα inflow (gaining new customers) Είναι αναπόφευκτο κάποιους από αυτούς να τους χάνουμε για αυτό και προσθέτουμε ένα outflow (losing).

Κύκλωμα Πελατών Οι πελάτες κερδίζονται με την εφαρμογή διαφόρων στρατηγικών Marketing. Μια από αυτές είναι το Word of Mouth. Το ποσοστό νεο εισερχόμενων πελατών καθορίζεται με τον converter = wom multiplier Αντίστοιχα χάνουμε πελάτες που το ποσοστό του καθορίζεται από το actual customer loss fraction

Κύκλωμα Ικανοποίησης Πελατών Για την μέση ικανοποίηση πελατών καθορίζουμε έναν converter με όνομα avg satisfaction per customer. Για να συσσωρεύσουμε όλες τις απόψεις δημιουργούμε ένα stock με το όνομα stock Customer satisfaction scores Για παράδειγμα εάν δύο πελάτες βαθμολογούσαν την ικανοποίηση τους με 80 και 60, το συνολικό περιεχόμενο της δεξαμενής θα ήταν 140

Επίδραση της Ικανοποίησης στην αύξηση Πελατών Για να βρούμε τον μέσο όρο της ικανοποίησης συνδέουμε το και το Customers με το avg satisfaction per customer με συνάρτηση Total_Customer_Satsifaction_Scores/Customers

Επίδραση της Ικανοποίησης στην αύξηση Πελατών Όσο μεγαλύτερος είναι ο ΜΟ του avg satisfaction per customer τόσο περισσότεροι πελάτες θα εκφράζονται θετικά και λιγότεροι θα χάνονται. Συνδέουμε το avg satisfaction per customer με το wom multiplier και το actual customer loss fraction

Κύκλωμα Ικανοποίησης Πελατών Από την stock Total Customer Satisfaction Scores χάνονται μερικοί πόροι με το flow = dissipating customer satisfaction. Το ποσοστό των πόρων που χάνονται καθορίζεται από τον converter = customer sat dissipation fraction Σε αυτόν τον converter δίνουμε μια σταθερή τιμή (πχ 0.5 = 5%) ή με έναν slider μια κυμαινόμενη.

Κύκλωμα Ικανοποίησης Πελατών Για την δημιουργία ικανοποίησης πελατών συνδράμουν δύο παράγοντες. (customer_interactions*satisfaction_built_per_customer_interaction) Το πόσες φορές για διαφόρους λόγους έρχεται σε επαφή ο πελάτης με την εταιρεία customer interactions Πόσο πολύ έμεινε ικανοποιημένος από την συναλλαγή του με την εταιρεία satisfaction built per customer interaction

Κύκλωμα Ικανοποίησης Πελατών Όσο μεγαλύτερος είναι ο αριθμός των πελατών τόσο περισσότερα διαδράσεις με πελάτες θα έχουμε Για αυτό συνδέουμε το Customers με το customers interactions

Ερωτήσεις Δώστε την συνάρτηση που πρέπει να έχει μέσα του ο converter -> wom multiplier στην διαφάνεια 34 Δώστε την συνάρτηση που πρέπει να έχει μέσα του ο converter -> actual customer loss fraction στην διαφάνεια 34

Ικανοποίηση υπαλλήλων Η θεωρία των ανθρώπινων αναγκών Η θεωρία των δύο παραγόντων (Motivator- Hygiene Theory) Η θεωρία της προσδοκίας Υπόδειγμα (Porter – Lawler) θεωρία του Alderfer – ERG Η θεωρία των χαρακτηριστικών της εργασίας Η θεωρία της ισότητας Η θεωρία της κοινωνικής επιρροής (Affect Theory) Η θεωρία της διάθεσης (Dispositional Theory) Η θεωρία της κάλυψης επίκτητων αναγκών του McClelland Η θεωρία Χ και Ψ (McGregor) Η θεωρία στόχων (LOCKE)

Maslow Pyramid

Υπομοντέλο Ικανοποίησης Υπαλλήλων

Ικανοποίησης πελατών Ικανοποίηση υπαλλήλων Ικανοποίησης πελατών Ικανοποίηση υπαλλήλων Όπως διατυπώνεται σε σωρεία ερευνών η ικανοποίηση των πελατών περνάει από την ικανοποίηση υπαλλήλων. Για τον λόγο αυτό συνδέεται ο satisfaction built per customer interaction με τον Employee Satisfaction

Ικανοποίηση υπαλλήλων Είναι σημαντικό να υπολογισθεί πόσο και με ποιους παράγοντες ικανοποιείται ή δυσαρεστείτε ο Υπάλληλος Αυτοί οι δύο παράγωντες στο μοντέλο απεικονίζονται με το inflow -> building employee sat και το outflow -> dissipating employee sat

Ικανοποίηση υπαλλήλων Η δυσαρέσκεια του υπαλλήλου τροποποιείται με τον converter -> employee sat dissipation fraction, ο οποίος μπορεί να είναι σταθερός ή και μεταβλητός με ένα slider που θα παίρνει τιμές από 0.1 έως 1

Ικανοποίηση υπαλλήλων Η ικανοποίηση του υπαλλήλου τροποποιείται με τρεις διαφορετικούς converter : Approach 1 no attempts Approach 2 small attempts Approach 3 large attempts

Runs of Model, 01 Approach Όσο η ικανοποίηση των υπαλλήλων είναι ιδιαίτερα καθοδική τόσο και οι πελάτες δεν έχουν αυξητική τάση.

Runs of Model, 02 Approach Στο δεύτερο σενάριο είναι ελάχιστα πτωτική η ικανοποίηση των υπαλλήλων και διακρίνουμε μια αυξητική τάση της ικανοποίησης των πελατών.

Runs of Model, 03 Approach Στο τρίτο σενάριο είναι η ικανοποίηση των υπαλλήλων είναι αυξητική και διακρίνουμε μια εξίσου μεγάλη αυξητική τάση της ικανοποίησης των πελατών.