Δραστηριοτητεσ απο τον κοσμο τησ φυσικησ για το νηπιαγωγειο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η φυσικός Marie Curie ανακάλυψε τους φάσορες το 1880
Advertisements

Εθνικό Σημείο Επαφής για το πρόγραμμα "Ορίζοντας 2020“
Το Δίκτυο Εθνικών Σημείων Επαφής του Ειδικού Προγράμματος «Άνθρωποι»
Πυρηνικά φαινόμενα.
5ο Πρόγραμμα Πλαίσιο της ΕΕ Πρόγραμμα: Ποιότητα Ζωής και Διαχείριση των ΄Εμβιων Πόρων (QoL: Quality of life and management of living resources)  Διάρκεια:
Ποιο σωματίδιο είναι ο φορέας της Ισχυρής Αλληλεπίδρασης;
Το Αλφαβητάρι της Αυτογνωσίας
ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ
Το ταξίδι του 11oυ γυμνασίου στο Το ταξίδι του 11oυ γυμνασίου στο e-twinning.
Η δράση της Μαρίας Κιουρί στον Α’ παγκόσμιο πόλεμο.
Λονδινο (Εργασια απο την πελαγια σκουφαριδη)
DNA- ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΜΑΡΙΑ ΚΟΚΚΑΛΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΠΡΑΞΙΑ ΞΙΑΡΧΟΥ
ΚΏΣΤΑΣ ΔΡΑΚΟΣ RAINBOW ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ.
ΙΤΕ - Ινστιτούτο Πληροφορικής Ηράκλειο: Ηλεκτρονικής Δομής και Λέιζερ Μοριακής Βιολογίας και Βιοτεχνολογίας Πληροφορικής Υπολογιστικών Μαθηματικών Ρέθυμνο:
Knowledge Based Society and Researchers Mobility in the Age of Globalization Thessaloniki, October 2005 Mobility Between Academia and Industry Ιάκωβος.
Σας μεταφέρω μια αληθινή ιστορία που ίσως βάλει λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή σας… Ένας φτωχός αγρότης ονόματι Φλέμιγκ, ζούσε στο Ayrshire (Σκωτία). Μια.
ΥΠΟΑΤΟΜΙΚΑ ΣΩΜΑΤΙΔΙΑ ΙΟΝΤΑ.
Το ψωμί της ζαχαροπλαστικής
Ο νόμος του Ampère και ο κλωβός Faraday.
Μαγνητικό πεδίο γύρω από ευθύγραμμο αγωγό («αγωγός απείρου μήκους").
Η Marie Curie και ο Φεμινισμός 1 η ΟΜΑΔΑ: Μιχαηλίδου Γεωργία Μπαλτζή Πολυξένη Τατάκη Σοφία Στουγιαντζίκης Στέφανος.
Ερωτηματολόγιο για την ζωή της Μαρίας Κιουρί Παρακάτω θα δούμε τα αποτελέσματα των 9 ερωτήσεων του ερωτηματολογίου που δόθηκε σε άτομα ποικίλων ηλικιών,
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ MARIE-CURIE ΠΑΔΗ ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΜΕΧΑΝΕΤΖΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ ΜΠΑΚΓΛΑΡΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ Λ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ.
MARIE CURIE Μ π αλτζή Πολυξένη Μιχαηλίδου Γεωργία Τατάκη Σοφία Στουγιαντζίκης Στέφανος.
MARIE CURIE Εργασία για το Project Πειραματικό Λύκειο Πανεπιστημίου Μακεδονίας Ομάδα 3 Ξενίδης Γιώργος Βαρελτζίδου Μαρίνα Γαβριηλίδου Ελένη.
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή Σας μεταφέρω μια αληθινή ιστορία Ένας φτωχός αγρότης ονόματι Φλέμιγκ, ζούσε στο Ayrshire (Σκωτία). Μια μέρα κι.
Οι Εργασιακές Σχέσεις Οι εργασιακές σχέσεις αναφέρονται κυρίως στις σχέσεις εργασίας ανάμεσα στους μισθωτούς και τους εργοδότες. Οι μισθωτοί είναι οι εργαζόμενοι.
► Μέγεθος ατόμου ~ 0.1nm ( m) ► Πυρήνας ~ 1fm ( m) ► m p = m n ~ 1800m e ► Aτομα: μικροί πυκνοί πυρήνες σε σχεδόν άδειο χώρο.
Κατερίνα Νικολαϊδου, Αρχαιολόγος, ΜΑ in Museum Studies, Diploma in European Studies Εφορεία Αρχαιοτήτων Ημαθίας, ΥΠΠΟΑ Project DigiArt (Horizon 2020),
1 Κ ΕΦΑΛΑΙΟ 13 ο: Δομή της αγοράς και ανταγωνισμός.
Α Θ Η Ν Α Ϊ Κ Ο Κ Ε Ν Τ Ρ Ο Ε Ρ Ε Υ Ν Ω Ν Μαθήματα Έρευνας Αγοράς στο ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 3 ο και 4 ο.
Σχέσεις ΕΕ-Ρωσίας Μάθημα: Εξωτερικές Σχέσεις της Ε.Ε Φοιτήτριες: Μάρκου Ελευθερία Ρούσσου Μαρία Σπυροπούλου Τρανταλίδου Αθηνά.
Γ ΕΩΠΟ ΝΙΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΗΡΟΤΡΟΦΙΑΣ & ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ Η ΚΡΥΣΤΑΛΛΩΣΗ ΤΟΥ ΜΕΛΙΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ – ΙΩΑΝΝΑ ΤΑΜΠΑΞΗ.
Σύμπραξη AGNovel Εκπαίδευση Δασκάλων - Ενότητα 3 : AGnovel - Το μυθιστόρημα - Ιστορία και Χαρακτήρες AGnovel Προηγμένα Διαδραστικά Εικονογραφημένα Μυθιστορήματα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ « ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ» ΜΑΘΗΜΑ: Οργάνωση εξωσχολικών επισκέψεων / δράσεων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΞΗ: Α’ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΚΑΡΡΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ-ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ.
ΦΥΣΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ Διαλέξη:29η 8/12/2015 Ε. Δ. Βαλάκος Η έλευση του Προμηθέα Η διαφοροποίση του Homo Η γεωγραφική διαφοροποίση του Homo Τα σενάρια εξάπλωσης.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΕΩΦΥΣΙΚΗ Ενότητα 6: Μαγνητισμός Κοντοπούλου Δέσποινα Καθηγήτρια Φυσική.
Οι Εξισώσεις τού Maxwell Παρουσίαση: Διονύσης Παρασκευόπουλος.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 3.1: Μορφή Γραπτού Κειμένου Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική.
Το βιβλίο αυτό έλεγε για τρία παιδιά τα οποία ήταν ο Διονύσης, η Ηλέκτρα και η Άννα που μια μέρα κανόνισαν να πάνε για μπάνιο. Όμως όταν χαλάρωναν άκουσαν.
Η αγαπημένη μου τραγουδίστρια Η Selena Gomez. Η Ζωή Της Σελίνα Γκόμεζ Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτησηπλοήγησηαναζήτηση.
Joint Master Degrees Γενικές Πληροφορίες
Καθ Α. Μαυρίδου ΤΕΙ Αθήνας
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ
Ο τρόπος λειτουργίας και τα σημαντικότερα μέρη του διαστημοπλοίου
Εθνικό Σημείο Επαφής για το πρόγραμμα "Ορίζοντας 2020“
16/11/ η συνάντηση Η ελληνική Επανάσταση ( )
Οι Εξισώσεις τού Maxwell Παρουσίαση: Διονύσης Παρασκευόπουλος
ΔΙΑΣΗΜΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ: Μια ιστορία Τέχνης
‘ΡΑΨΩΔΙΑ Ζ’ Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΚΤΟΡΑ ΚΑΙ ΑΝΤΡΟΜΑΧΗΣ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ
ΕΝΤΑΣΗ ηλεκτρικού ρεύματος
Φοιτητές: Κωνσταντίνος Ζηνόβιος Χριστίνα Λάσπα Βασιλική Θεοδοσίου
Ηλεκτρομαγνητισμός Οι πρωταγωνιστές
ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ 2015 Στ’2 ΓιΑννης ΝΑτσης.
Ενότητα # 3: (1) Αιλιάνα Μαρτίνη Τμήμα Ιστορίας
Η Ιστορία των υπολογιστών
Βασιλική Ν. Καραβάνα Ph.D
IMPLIED WARRANTIES ΠΜΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ 2017 – 2018
Διδάσκων Εμμανουήλ Κ. Οικονόμου Διπλ
Εισαγωγή στη Συγκριτική Πολιτική
An Ardteistiméireacht Ardleibhéal Páipéar 1 Uimhreacha Coimpléascacha
Συναλλαγματικός κίνδυνος
Το μαγνητικό πεδίο.
Οι Εξισώσεις τού Maxwell Παρουσίαση: Διονύσης Παρασκευόπουλος
Athraonadh Athrú threo gha sholais nuair a théann sé ó ábhar amháin go hábhar eile
Ευκαιρίες και προκλήσεις για τις τοπικές κοινωνίες
COMPLEXE AQUATIQUE DE MINGANIE 30 juin au 3 août et du 25 au 31 août 2019 Fermeture du complexe aquatique du 4 au 24 août 2019 Tous les enfants de 7 ans.
Το Δίκτυο Εθνικών Σημείων Επαφής του Ειδικού Προγράμματος «Άνθρωποι»
"Raffiniert ist der Hergott, aber boshaft ist er nicht !"
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δραστηριοτητεσ απο τον κοσμο τησ φυσικησ για το νηπιαγωγειο Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης Φωτεινή Δημήτρουλα ΑΜ 5364 Δήμητρα Σταμάτη ΑΜ 5464

Διδακτικοί Στόχοι Να καταλάβουν τα παιδιά το φαινόμενο της τήξης, το πώς δηλαδή ένα υλικό μεταβάλλεται από την στερεή στην υγρή του μορφή. Να μπορέσουν να συνδέσουν το φαινόμενο αυτό με την παροχή θερμότητας είτε μέσα από το περιβάλλον είτε από κάποια εξωτερική πηγή.   Να κατανοήσουν τα παιδιά το φαινόμενο της πήξης, το πώς δηλαδή ένα υλικό μεταβάλλεται από την υγρή του μορφή στη στερεή. Να συνδέσουν το φαινόμενο αυτό με την αποβολή θερμότητας είτε με την ψύξη στην κατάψυξη ενός ψυγείου είτε με την ψύξη στο περιβάλλον.

Δραστηριότητα 1η Αφήγηση παραμυθιού «Δαίδαλος και Ίκαρος» Παρουσίαση υλικών Διατύπωση προβλέψεων Πειραματική διαδικασία Διεξαγωγή συμπερασμάτων των παιδιών Αναδρομή στην ιστορία για αναζήτηση ομοιοτήτων

Δραστηριότητα 1η Πειραματική διαδικασία Ανάβουμε το κερί και το παρατηρούμε καθώς θερμαίνεται και λιώνει και μεταβάλλεται η μορφή της κατάστασης του από στερεή σε υγρή.

Δραστηριότητα 2η Επικοινωνιακό πλαίσιο: Επιθυμία για σοκολατάκια Παρουσίαση υλικών Διατύπωση προβλέψεων Πειραματική διαδικασία Διεξαγωγή συμπερασμάτων των παιδιών

Δραστηριότητα 2η Πειραματική διαδικασία Λιώνουμε τη σοκολάτα σε ένα μπoλ (bain marie) Τοποθετούμε τη λιωμένη σοκολάτα στις παγοκυψέλες σιλικόνης Βάζουμε τις παγοκυψέλες στην κατάψυξη Βγάζουμε τις παγοκυψέλες από την κατάψυξη μετά από αρκετές ώρες Διαπίστωση μεταβολής κατάστασης της σοκολάτας από υγρή σε στερεή.

Δραστηριότητα Αξιολόγησης Διδακτικός στόχος Να διαπιστώσουμε αν τελικά τα παιδιά κατάφεραν να διακρίνουν τις διαφορές των δύο αυτών φαινομένων και την σχέση τους με την θερμότητα. Να αντιληφθούν τα παιδιά ότι τα φαινόμενα αυτά συμβαίνουν σε πολλά διαφορετικά υλικά και συγκεκριμένα ότι όλα τα υγρά όταν ψύχονται γίνονται στερεά ενώ κάποια μόνο από αυτά όταν λαμβάνουν θερμότητα γίνονται υγρά.

Δραστηριότητα Αξιολόγησης Παρουσίαση υλικών Νερό Λάδι Βούτυρο Κόκα κόλα Χυμός πορτοκαλιού Διατύπωση προβλέψεων Πειραματική διαδικασία Διεξαγωγή συμπερασμάτων

Δραστηριότητα Αξιολόγησης Πειραματική διαδικασία Βάζουμε τα υλικά που βρίσκονται στην υγρή τους μορφή τοποθετώντας τα στην κατάψυξη Βγάζουμε τα υλικά από την κατάψυξη και παρατηρούμε την μεταβολή της κατάστασης τους σε στερεή. Θερμαίνουμε τα υλικά που βρίσκονται πλέον σε στερεή μορφή τοποθετώντας τα στην πηγή θερμότητας Παρατηρούμε την αλλαγή της στερεής τους κατάστασης σε υγρή. Επαλήθευσή η διάψευση των προβλέψεων των παιδιών Διεξαγωγή συμπερασμάτων