Στόχοι Asking for and giving the time The weather

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΟΑΣΑ
Advertisements

Άσκηση 1. Θεωρούμε το ακόλουθο κομμάτι κώδικα int i,j; double result, a[110][4]; for(i=0; i
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Τι είναι το ΑΞΙΟΜΑ Καινοτόμο σύστημα ανίχνευσης και αξιολόγησης των βασικών γνωστικών δεξιοτήτων και ενίσχυσης των κοινωνικών δεξιοτήτων.
ΚΟΥΤΣΙΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ Α.Μ ΜΟΥΤΡΙΚΑ ΑΝΝΑ Α.Μ ΣΤΕΛΛΑ ΕΙΡΗΝΗ Α.Μ « ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑΞΗ ΜΕ ΠΑΙΔΙ ΜΕ ΔΕΠ.
Ελεγκτικό Συνέδριο Επίκαιρα νομολογιακά ζητήματα από τον έλεγχο συμβάσεων παροχής υπηρεσιών των Δήμων. Ευτ. Κωνσταντάκου, Εισηγήτρια Ελ.Συν. Διημερίδα.
 ΦΑΣΗ 1 η : ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ με Αξιολόγηση εναλλακτικών προμηθευτών για το ίδιο προϊόν ΒΑΣΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ : πρέπει να είναι γνωστό πόσο δημοφιλές είναι.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ» ΦΟΙΤΗΤΗΣ:ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΑΜ:1919 ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΧΕΙΛΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ.
Δρ. Σπυρούλα Σπύρου C.D.A. Κολλέγιο  Μάθημα
Lesson 9 GRE101- GREEK ΜΑΘΗΜΑ 9. Auxiliary verb like/ dislike Questions: Σ’ αρέσει αυτή η ομπρέλα; Σας αρέσει αυτό το αυτοκίνητο; Answers: Ναι, μ’ αρέσει.
Μία εφαρμογή κατά του Σχολικού Εκφοβισμού για συσκευές Android και iOS.
1 ο ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΕΡΓΑ – ΜΕΛΕΤΕΣ Το θέμα “ποιότητα”, από τη σκοπιά των μελετητών Γιώργος Ν. Κάζος Πολιτικός Μηχανικός Πρόεδρος ΣΕΓΜ.
Ο Ρ ΟΛΟΣ Τ ΗΣ Σ ΤΟΧΟΘΕΣΙΑΣ Γ ΙΑ Τ Η Δ ΙΔΑΣΚΑΛΙΑ Ο Ρ ΟΛΟΣ Τ ΗΣ Σ ΤΟΧΟΘΕΣΙΑΣ Γ ΙΑ Τ Η Δ ΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
ΠΡΟΛΗΨΗ ΝΟΣΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
-Johann Wolfgang von Goethe
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
και η σημασία του στη ζωή μας
ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ
Εργασία, ψυχαγωγία, κατάρτιση
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ
ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΧΟΡΗΓΙΑ.
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΑΝΔΡΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΕΞ΄ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΑ ΠΗΓΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Δρ
Συνεδρία 5 Μέρος 2ο Ιστολόγια (Blogs)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΌΤΗΤΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Μαθήτρια: ΑΘΗΝΑ ΚΟΥΡΤΗ Β2 Υπεύθυνη καθ. : ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΑΛΑΜΟΥ
η βιβλιοθηκη μας Φιλίπ Μπαρμπώ
Κολοκάσι Σωτήρας Κολοκάσι-Πούλλες Σωτήρας
Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ ΑΣΠΑΙΤΕ – ΕΠΠΑΙΚ
Απ’ το ΚΕΔΔΥ στο ΚΕΔΔΥ Ξάνθη 21/3/2017.
Στόχοι 1. Asking for and giving the time 2. Verbs –ώ (conjugation B2)
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΤΟΞΙΚΟΛΟΓΙΑ
ΕΠΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΧΩΡΗΤΙΚΗ ΑΣΥΝΕΧΕΙΑ
Εφαρμογές Υπολογιστών Ά Τεχνολογικού Λυκείου Κεφ
Διαχείριση Ποιότητας Λευτέρης Αντωνόπουλος
Τα λάθη στην εκμάθηση μιας Γ2
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΑΥΤΟΝΟΜΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΑΙΣΘΗΤΗΡΩΝ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΛΗΨΗΣ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ.
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΔΑΦΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΣΕΣ
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 6ο. Διδάσκων καθηγητής
ONOMA: ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΒΙΟΥΛΙΚΩΝ
Teaching STEM with Fairy Tale Creative Fairy Tale Activities for Play & Learning.
“Direct ΑΙΓΙΣ” Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Μέχρι που φτάνουν οι δυνατότητες των μικροϋπολογιστών;
Be Innovative Kinetic European (BIKE)
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΙΣΤΟΡΙΩΝ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
” قالوا سبحانك لا علم لنا إلا ما علمتنا أنك أنت العليم الحكيم “
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
به نام خدا.
«Προώθηση οίνων σε αγορές τρίτων χωρών»
أساسيات العرض والطلب ونظام الأسعار
Εισήγηση 5ης εβδομάδας – κατά παραγγελία κοστολόγηση
DIETARY GUIDELINES FOR AMERICANS
Με Αφορμή Ένα Πρόβλημα …
στην Περιφερειακη Ενοτητα Ρεθυμνησ τησ Περιφερειασ Κρητησ
We can manipulate simple equations:
ΨΥΓΕΙΟ Παρασκευή, 5 Απριλίου 2019 ΜΙΑ ΧΡΗΣΙΜΗ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ.
Ασφαλής χρήση του κινητού τηλεφώνου
«Τα ανθρώπινα Δικαιώματα»
TRAFFICKING-ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΔΟΥΛΕΙΑ
Βασικές αρχές της ενταξιακής εκπαίδευσης
Διαταραχή ελλειματικής προσοχής-Υπερκινητικότητας
Δάση & Ξυλεία.
Ηλεκτρονικές εφαρμογές Φορολογίας Κεφαλαίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στόχοι Asking for and giving the time The weather Βδομάδα 9_7/3/16 Στόχοι Asking for and giving the time The weather

Άσκηση 28 σελίδα 92

Μέρα

Την Κυριακή δε δουλεύω Κυριακή

Τη Δευτέρα δουλεύω Δευτέρα

Την Τρίτη πάω για ποτό Τρίτη

Την Τετάρτη βλέπω τηλεόραση

Την Πέμπτη πάω στο μάθημα των ελληνικών

Την Παρασκευή τρώω έξω Παρασκευή

Το Σάββατο βγαίνω έξω Σάββατο

Βδομάδα/ εβδομάδα

σήμερα

Χθες/ χτες/ εχτές

αύριο

Μήνας

Ιανουάριος / Γενάρης

Φεβρουάριος / Φεβράρης

Μάρτιος / Μάρτης

Απρίλιος / Απρίλης

Μάιος / Μάης

Ιούνιος / Ιούνης

Ιούλιος / Ιούλης

Αύγουστος

Σεπτέμβριος / Σεπτέμβρης

Οκτώβριος / Οκτώβρης

Νοέμβριος / Νοέμβρης

Δεκέμβριος / Δεκέμβρης

Και πόσον καιρό είσαι εδώ;

Διαβάζεις το κείμενο σελίδα 81

Άσκηση 1 σελίδα 81

Γράφω τις ερωτήσεις ……………………………… . ………………………. . ………………………….. . Είμαι στην Ελλάδα εδώ και 5 χρόνια. ………………………. . Μένω στο Λονδίνο από το 2001. ………………………….. . Δουλεύω στο γραφείο μου μόνο 6 μέρες. ……………………….. . Πηγαίνω στο γυμναστήριο μόνο ένα μήνα ………………………… . Κάνω μάθημα ελληνικών τρεις μήνες.

Ρωτώ - Απαντώ Πόσον καιρό είσαι στο Λονδίνο; Πόσον καιρό μαθαίνεις ελληνικά; Πόσον καιρό δουλεύεις στον Ευρωπαϊκό οργανισμό φαρμάκων; Πόσον καιρό ξυπνάς νωρίς;

Ακούω και απαντώ Πόσον καιρό είναι ο Γιάννης στην Αθήνα; Πόσον καιρό δουλεύει στο Τόκιο η Μαρία; Πόσον καιρό μαθαίνει ελληνικά η Τερέζα; Πόσον καιρό είναι στη Μελβούρνη ο Διονύσης; Πόσον καιρό περιμένει απάντηση από το Πανεπιστήμιο η Άννα; Πόσον καιρό φτιάχνουν το αυτοκίνητό τους ο Κώστας και η Άννα; Πόσον καιρό είναι παντρεμένος ο Λάμπρος με την Μαριλένα; Πότε έχει τα γενέθλιά της η Μαρία;

Εργασίες για σπίτι Άσκηση 7 σελίδα 62 Άσκηση 9 σελίδα 62 Άσκηση 14 σελίδα 64