Μεγάλο Ορφανό Νομού Ξάνθης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοκκινη κλωστη δεμενη στην ανεμη τυλιγμενη………..
Advertisements

Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΗΜΕΡΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΗΝΑΣ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ.
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
«Γραμματική Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού»
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Ατομικές και Ομαδικές εργασίες από τα παιδιά της Α3
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ»
Τρέχει, τρέχει , τρέχει … το νερό.
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
Teaching, Managing and Enhancing Diversity
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ,
Το συγκεκριμένο διδακτικό σενάριο σχεδιάστηκε, προκειμένου να διδαχτεί σε τμήμα της β ’ Γυμνασίου που απαρτίζεται από αμιγώς αλλοδαπούς μαθητές με χώρες.
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
Φιλοτελισμός, ένα πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων που δουλέψαμε στο 14ο Νηπιαγωγείο Δράμας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ Γεωργιαδου.
ΓΟΥΛΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ 1ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΜΟΥΡΙΚΙΟΥ
Παρουσίαση του βιβλίου …………..
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Για τα Τμήματα Υποδοχής Από το υλικό Διδασκαλίας Ελληνικής σε Αλλόγλωσσους Δρ. Σεραφείμ Ευαγγελία.
Πώς σχηματίζουμε την προστακτική των σύνθετων ρημάτων
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Οι φάροι μας ενώνουν! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου.
Archimedean Academy Mr. Panagiotis Tsakalis 3rd/4th Grade Greek Language Days/Months/Seasons Pronunciation & Spelling Review Study Packet *Click anywhere.
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Αγγελική Θεοδωροπούλου (Οκτώβριος 2014-Ιανουάριος 2015) Ελένη Καμάρη
ΔΕΚΑΡΧΟ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Αβραάμ Ιντζεβίδης
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΚΟΤΥΛΗ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Αριθμός μαθητών/τριών: 20
Μ. Δέρειο Νομού Έβρου Νετσμεττήν Πίσκα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΜΕΛΙΒΟΙΑ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική ομάδα:
Τα παιδιά κι ένα σεντούκι
Μαθητές/τριες Δημοτικού: 12 Μαθητές/τριες Νηπιαγωγείου: 1
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
ΣΚΑΛΩΜΑ ΝΟΜΟΥ ΡΟΔΟΠΗΣ KINHTA ΚΕΣΠΕΜ
Μάνταινα Νομού Ξάνθης Εκπαιδευτική ομάδα: Γεωργία Πατρωνίδου
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Μειονοτικό Σχολείο: Δαρμένης Εκπαιδευτική ομάδα: Βάρναλη Σοφία & Χουσείν Χατζή Χαλήλ Αριθμός μαθητών:15 κορίτσια:10 αγόρια:
Εκπαιδευτική ομάδα: Αλεξάνδρα-Ιωάννα Βερέττα Νετζμεττήν Πίσκα
Αγιοχώρι Νομός Ροδόπης
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: ΦΕΡΜΕΛΗ ΙΩΑΝΝΑ Τάξη:Α2
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
ΕΣΟΧΗ ΝΟΜΟΥ ΡΟΔΟΠΗΣ ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ
ΟΜΑΔΑ: Περιπέτειες στο βιβλιονήσι
Αύγουστος 2009 ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΡΙΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΕΜΠΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΥΡΙΑΚΗ
2010 Μηνιαίο ημερολόγιο Μπορείτε είτε να εκτυπώσετε αυτό το πρότυπο για να το χρησιμοποιήσετε ως ημερολόγιο τοίχου είτε να αντιγράψετε τη σελίδα ενός μήνα.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΛΥΚΟΥ ΣΤΕΛΛΑ ΒΙΔΟΥΡΑ ΙΡΦΑΝ ΚΟΥΡΟΥ
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ 2013 – 2014 ΑΜΑΡΑΝΤΑ ΝΟΜΟΥ ΡΟΔΟΠΗΣ
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ σχολική χρονιά
Λ. Πέτροβιτς Ανδρουτσοπούλου
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ 2013 – 2013 ΣΜΙΓΑΔΑ ΝΟΜΟΥ ΡΟΔΟΠΗΣ
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Δαρμένη Νομού Ροδόπης
Ημερολόγιο ακαδημαϊκού έτους
Στόχος: να αναπτύξουν την δημιουργική φαντασία ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: φτιάχνοντας ένα δικό μας τραγούδι για την ειρήνη παίξαμε θεατρικό παιχνίδι όπου εμψυχώσαμε.
ΔΕΚΑΡΧΟ Ν. ΞΑΝΘΗΣ ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ Εκπαιδευτική ομάδα: Ανέτα Θεοδωρίδου
Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
Ανακύκλωση Όλα είναι χρήσιμα
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Τέμενος Νομού Ξάνθης
Επιστημονική υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ Μελίβοια Νομού Ξάνθης
Τι έκανες εσύ χτες/ προχτές/ την περασμένη Παρασκευή;
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μεγάλο Ορφανό Νομού Ξάνθης ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ: Αλεξάνδρα Λύκου (Ιανουάριος 2015 – Ιούνιος 2015) Αβραάμ Ιντζεβίδης (Μάρτιος 2015 – Ιούνιος 2015) Νουμάν Κολαούζ Γεωργία Ασλάνογλου ( Οκτώβριος 2014 – Δεκέμβριος 2014 ) Αγγελική Θεοδωροπούλου (Νοέμβριος 2014) Κωνσταντίνα Κούτρα ( Δεκέμβριος 2014 - Φεβρουάριος 2015 ) Κορίτσια: 13 Αγόρια: 11 Σύνολο: 24

Πραγματοποιήσαμε δραστηριότητες εμψύχωσης για τα βιβλία Πραγματοποιήσαμε δραστηριότητες εμψύχωσης για τα βιβλία. Ο σχεδιασμός μας στηρίχθηκε στα εξωσχολικά βιβλία της δανειστικής βιβλιοθήκης του βαν. Ακούσαμε το τραγούδι «Το βιβλίο» από τη συλλογή «Να ‘χαμε τι να ‘χαμε» και συμπληρώσαμε τα ρήματα που έλειπαν. Τα μεταφέραμε στον αόριστο και στο συνοπτικό μέλλοντα.

Καταγράψαμε τα δικαιώματα του αναγνώστη Καταγράψαμε τα δικαιώματα του αναγνώστη. Φτιάξαμε σελιδοδείκτες και εξάσκηθήκαμε στην υποτακτική.

Χρησιμοποιώντας το παραμύθι «Ο μαύρος κότσυφας και ο άσπρος γλάρος» θυμηθήκαμε τα ζώα της θάλασσας. Μιλήσαμε για την αξία της φιλίας. Εξασκηθήκαμε στην κλίση των ουσιαστικών αλλά και φτιάξαμε ζευγάρια με αντίθετες λέξεις.

Διαβάσαμε το παραμύθι «Ο ραφτάκος των λέξεων» Διαβάσαμε το παραμύθι «Ο ραφτάκος των λέξεων». Μάθαμε για την παγκόσμια ημέρα του βιβλίου. Οργανώσαμε μία έκθεση βιβλίου με τα βιβλία της βιβλιοθήκης. Διαλέξαμε ουσιαστικά από τους τίτλους των βιβλίων και τα κλίναμε.

Διαβάσαμε στο βιβλίο «Τα 88 ντολμαδάκια» Διαβάσαμε στο βιβλίο «Τα 88 ντολμαδάκια». Εστιάσαμε στα βασικά σημεία που χρειάζονται για να φτιάξουμε μια ιστορία. Φτιάξαμε ένα power point με αυτά. Εξασκηθήκαμε στα σημεία στίξης.

Η σειρά παραμυθιών με τον γίγαντα, μας έδωσε την ευκαιρία να δουλέψουμε πολλές θεματικές (ρούχα, μέρη σώματος, φαγητά, συναισθήματα), να εμπλουτίσουμε το λεξιλόγιό μας, αλλά και να ασχοληθούμε με την γραμματική μέσα από διαφορετικές δραστηριότητες.

Τη Δευτέρα ο γίγαντας είναι άρρωστος Τη Δευτέρα ο γίγαντας είναι άρρωστος. Με αφορμή το παραμύθι γνωρίσαμε τα ρούχα. Εξασκηθήκαμε στα επίθετα.

Την Τετάρτη ο γίγαντας ξύπνησε πεινασμένος Την Τετάρτη ο γίγαντας ξύπνησε πεινασμένος. Γνωρίσαμε τις ομάδες τροφών, φτιάξαμε ταυτότητες φρούτων. Εξασκηθήκαμε στην κλίση ουσιαστικών.

Η Πέμπτη είναι η μέρα που ο Γίγαντας κάνει μπάνιο και πλένει τα ρούχα του. Θυμηθήκαμε τα μέρη του σώματος. Προσθέσαμε άρθρα στα ουσιαστικά και τα μετατρέψαμε στον αντίθετο αριθμό.

Την Παρασκευή ο γίγαντας γιόρτασε με τους νέους φίλους του στο χωριό και αργότερα έφυγε. Συζητήσαμε, γράψαμε και εικονογραφήσαμε το Σάββατο του γίγαντα με τίτλο «Ο Γίγαντας στο Γιγαντοχωριό». Γράψαμε το σενάριο για όλες τις ημέρες και το δραματοποιήσαμε.

Στις ιστορίες με το γίγαντα συναντήσαμε διάφορα επαγγέλματα και ασχοληθήκαμε και με αυτή τη θεματική. «Η Μαίρη Πινέζα» μας βοήθησε να γνωρίσουμε επιπλέον επαγγέλματα. Έτσι εξασκηθήκαμε και στην παραγωγή ρημάτων από ουσιαστικά.

Γίναμε δημοσιογράφοι και γράψαμε ερωτήσεις συνέντευξης προς τις συγγραφείς της «Μαίρης Πινέζας», στις οποίες ζητούσαμε να μας δώσουν πληροφορίες για το επάγγελμά τους. Εξασκηθήκαμε στις ερωτηματικές προτάσεις.

Χρησιμοποιήσαμε το βιβλίο «Πες μου τι χρειάζεται» αλλά και το υλικό που προτείνεται από τα «Εκπαιδευτικα προγράμματα λογοτεχνίας» του προγράμματος «Εκπαίδευση των παιδιών της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη». Μιλήσαμε για τα παλιά επαγγέλματα που είναι σπάνια σήμερα. Εξασκηθήκαμε στην κλίση των ουσιαστικών.

Σε αυτό το εκπαιδευτικό ταξίδι δουλέψαμε με πολλές ασκήσεις για τη γλώσσα χρησιμοποιώντας υλικό του προγράμματος «Εκπαίδευση των παιδιών της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη».

Για το τέλος της χρονιάς φτιάξαμε μία μακέτα στο σχήμα του βαν μας και “βάλαμε μέσα” όλες τις γνώσεις που αποκτήσαμε με τα Κινητά ΚΕΣΠΕΜ.