ΒΟΛΤαιΡΟΣ - διαφωτισμοσ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

Δημοτικό σχολείο Χρυσελεούσας (Κ.Β)
Δρ. Λένα Μπενίση Καθηγήτρια Ιστορίας της Τέχνης στο Ε. Α. Π
Κεφάλαιο 8 Πειρατεία Λογισμικού Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 8.
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΜΕ ΑΛΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΑ ΕΙΔΗ
Νεοελληνικός Διαφωτισμός
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Κατάγομαι από ένα ορεινό χωριό του Ζαγορίου. Έζησα στον τόπο καταγωγής μου μέχρι την ηλικία των 9 ετών και, στη συνέχεια, εγκαταστάθηκα με την οικογένειά.
Η ανάπτυξη των γραμμάτων και η μελέτη των αρχαίων Ελλήνων κεφ. 26
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ρητορικοί Αγώνες» Σχ. έτος
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΔΑΜΠΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Β ΚΑΛΩΤΑ ΑΝΝΑ Β
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας "Διοίκηση & Οργάνωση.
ΠΟΣΟ ΚΑΙ ΤΙ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ " Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
3ο Γυμνάσιο Τρικάλων, Εργαστήρι Δημιουργικής Ανάγνωσης & Γραφής
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Μια βόλτα στο θέατρο Σπύρος Ρουμελιώτης Α’3.
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Τίτλος Δραστηριότητας
Υποτιτλισμός Υποερώτημα : Γιατί κάποιες χώρες υποτιτλίζουν και κάποιες μεταγλωττίζουν; Ονόματα Μελών: Άκης Σάμαρης Ελπίδα Παπαδοπούλου Μαρία Καλογερή.
Υποτιτλισμός παράθυρο σε μα ξένη κουλτούρα Υποερώτημα Η ελληνική πραγματικότητα στο χώρο του υποτιτλισμού. Όνομα ομάδας: Άντε γειά Μέλη ομάδας : Αθανασοπούλου.
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ Βυζαντινή Λογοτεχνία Το Βυζάντιο υπήρξε ο μοναδικός χώρος ελληνικής παιδείας κατά τους μέσους αιώνες και η βυζαντινή.
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΚΗΣ
ΛΙΘΟΞΟΪΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Α.Ε.Μ  Ένα βασικό κι αναγνωρισμένο πεδίο εισαγωγής της στα προγράμματα σπουδών και της γενικής εκπαίδευσης.  Ένα συχνό θέμα.
Το πρόγραμμα «Ο Ιλυρρικός λαός από το χθες στο σήμερα» Μας έδωσε την ευκαιρία να…
Βασικες Εννοιες Φυσικης Βασιλης Κολλιας Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Ζωρζ Σαρή Δημήτρης.Σ Σχολ. 1 ο Δημοτικό σχολείο Σκύδρας Τάξη Ε
Αναστασία Πατιώ Άννα Σιδηροπούλου Ειρήνη Σοϊλεμεζίδου Ελένη Τράκα.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
4 Μαίου 2012 Ομάδα 7 Βολιανίτη Γεωργία-Βαλεντίνα Καμπόλη Μαρίνα Κοντογιώργη Ιωάννα Τρίκολα Μαρίνα.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
1 ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΚΕ «ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΜΕΛΕΤΗΤΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ RICHARD CLOGG Φοιτητριες: ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ.
ΑρχιεπισκοποΣ Κυπρου Κυπριανοσ.
Αγγελος Βαλλιανατος Σχολικος Συμβουλος ΠΕ01
Διαφωτισμος-Μοντεσκιε
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΣ ( )  α. Πλαίσιο διαμόρφωσης Τι είναι ο διαφωτισμός 
Αρχαια ελληνικα απο πρωτοτυπο στο γυμνασιο
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Τζων Λοκ Λήδα Ευαγγελινού Β1.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Ο όρος ρατσισμός στην κυριολεκτικά σημαίνει το μίσος ή τον φόβο για άτομα που ανήκουν σε φυλές διαφορετικές από τη δική μας, καθώς και την εχθρική.
ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ Γεννήθηκε στην Αίνο το Τελείωσε τα Ζαρίφεια Διδασκαλεία της Φιλιππουπόλεως  και γράφτηκε στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου.
ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ... Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ (Κ.Α΄)
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
Λ. Πέτροβιτς Ανδρουτσοπούλου
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Επίσκεψη στο Κέντρο της Πάφου
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΒΟΛΤαιΡΟΣ - διαφωτισμοσ Κωνσταντινα χρυσανθου β’1 Εργασια β΄τετραμηνου 2016-2017

Βολταιροσ

Α. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Ο Διαφωτισμός ήταν ένα πνευματικό κίνημα το οποίο, αδιαμφισβήτητα, άλλαξε ριζικά την ανθρωπότητα . Ένας από τους κύριους εκφραστές του υπήρξε και ο Βολταίρος, ο οποίος δραστηριοποιήθηκε κυρίως υπέρ της πνευματικής ανεκτικότητας και της ανεξιθρησκίας. O Βολταίρος βαθιά ποτισμένος με τις ιδέες του Διαφωτισμού ,μέσα και από τις Φιλοσοφικές Επιστολές του, πολέμησε μέχρι την εσχάτη στιγμή για τις ιδέες του και ήρθε σε αντιπαράθεση μέχρι και με την κρατική εξουσία.

Α. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Επομένως μια τέτοια προσωπικότητα , θα ήταν αδιανόητο να μην μου προσέλκυε το ενδιαφέρον. Άνθρωποι που υπερασπίστηκαν τις αξίες τους και συγκρούστηκαν με άτομα που κρατούσαν τα ινία της κρατικής εξουσίας, δεν υπήρξαν πάρα πολλοί. Συνεπώς το ελάχιστο που θα μπορούσα να κάνω, ήταν να εμβαθύνω στο έργο αυτού του διαφωτιστή και να εισπράξω τα μηνύματα που με τόσο ζήλο επιδίωκε να μεταδώσει. Επιπρόσθετα, πέραν πάσης αμφιβολίας, ο Διαφωτισμός είναι ένα θέμα άκρως ενδιαφέρον, που μπορεί να χαράξει κατευθυντήριες γραμμές για τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να δρούμε σήμερα. Έτσι ο σκοπός μου να εμπλουτίσω τις γνώσεις μου όσον αφορά αυτό το κεφάλαιο, σε συνάρτηση με τα πιο πάνω , με οδήγησε στην επιλογή αυτού του θέματος.

Β. προβληματικη Τα προβλήματα που αντιμετώπισα κατά τη διάρκεια διεκπεραίωσης της εργασίας ήταν τα εξής: Καταρχάς το ότι κάποιες από τις πήγες με τις οποίες εργάστηκα ήταν διατυπωμένες στην αγγλική γλώσσα , με αποτέλεσμα η μετάφραση κάποιων όρων να ήταν δύσκολη και χρονοβόρα. Επίσης δυσκολεύτηκα στην εύρεση πρωτογενών πηγών και έτσι εργάστηκα κυρίως με δευτερογενείς πηγές.

Γ. μεθοδοσ- μεσα εργασιασ Αρχικά, μετά από επίσκεψη στην βιβλιοθήκη του σχολειού και μετά από δανεισμό βιβλίων από το Πανεπιστήμιο Κύπρου, συγκέντρωσα το αρχικό υλικό για την εργασία (Τhe Enlightenment, Dena Goodman- Kathleen Wellman). Στη συνέχεια αναζήτησα στο διαδίκτυο σχετικά άρθρα, από ιστοσελίδες ιστορικού περιεχομένου όπως: history.com, ΒΒC- In Our Time, Μηχανή του Χρόνου.

Γ. μεθοδοσ-μεσα εργασιασ Συνδυάζοντας το υλικό από τις προαναφερθείσες δευτερογενείς πηγές, συνέθεσα την τελική μορφή της εργασίας. Σαφώς μερικές από αυτές τις πηγές έπρεπε πρώτα να μεταφραστούν από την αγγλική στην ελληνική γλώσσα. Αφότου λοιπόν τις μετέφρασα, άρχισα τη σύνταξη της εργασίας αναφέροντας κάποιες γενικές πληροφορίες για τη ζωή του Βολταίρου. Μετέπειτα ασχολήθηκα με το έργο του Βολταίρου , τα διδάγματα του κατά τη διάρκεια του Διαφωτισμού, καθώς και με την αλληλεπίδραση του με άλλους διαφωτιστές και επιστήμονες της εποχής. Τέλος έδωσα έμφαση στην σημασία και στην διαχρονικότητα των ιδεών του.

Δ. συμπερασματα-επιλογοσ Μέσα από αυτή την εργασία, μου δόθηκε η ευκαιρία, να γνωρίσω καλύτερα το έργο του Βολταίρου και να εκτιμήσω περισσότερο την προσφορά του την εποχή του Διαφωτισμού. Επιπρόσθετα στάθηκε αφορμή για να αντιληφθώ, πώς οι αξίες αυτές που γεννήθηκαν στον Διαφωτισμό και ιδιαίτερα από τον Βολταίρο (τον οποίο μελέτησα), έχουν διαχρονική ισχύ και μπορούν ακόμα και στη σύγχρονη κοινωνία να διαδραματίσουν καταλυτικό ρόλο.

Δ. συμπερασματα- επιλογοσ Τέλος ολοκληρώνοντας αυτή την εργασία, διαπίστωσα ότι μέσα από την έρευνα και το κράμα πληροφοριών που δημιουργείται από πολλές και διαφορετικές πηγές, συντελείται ένα αμεσότερο και πιο καρποφόρο αποτέλεσμα. Με άλλα λόγια, ξεφεύγοντας από την αυθεντία του βιβλίου και ψάχνοντας σε διαφορετικού είδους πηγές, αντιλαμβάνεσαι πιο γρήγορα το υλικό των πληροφοριών. Όμως το σημαντικότερο είναι ότι το αντιλαμβάνεσαι εις βάθος με πιο δημιουργικό και πιο εποικοδομητικό τρόπο.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΣΧΗ ΣΑΣ!!!