Η φύση των επιδράσεων περίστασης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Slide 9.1 Solomon, Bamossy, Askegaard, Hogg, Consumer Behaviour : A European Perspective, 3 rd edition © Pearson Education Limited 2006 Αγορά Προϊόντος,
Advertisements

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ Για ποιους λόγους φεύγουν οι πελάτες και δεν ξανάρχονται Τρόποι να τους ξανακερδίσετε.
1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ & ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ Η TSAKALOU INTERACTIVE PR είναι μία σύγχρονη εταιρεία, με νέα αντίληψη για την ποιότητα των υπηρεσιών, που εξειδικεύεται.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Συμπεριφορά Καταναλωτή & Στρατηγική ΜΚΤ (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Σιωμκος, 2011)
1 «H συμβολή του Κλάδου των Κινητών Επικοινωνιών στην Ελληνική Οικονομία»
Αντίληψη καταναλωτή και στρατηγική ΜΚΤ (Perception) (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Σιωμκος, 2011, upatras)
Ανάμειξη και Μάθηση καταναλωτή (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Σιωμκος, 2011, upatras)
Αντικείμενο του παρόντος είναι να διερευνήσει τις προοπτικές του έντυπου τύπου, όπως αυτός διαμορφώνεται υπό το νέο πρίσμα της ταχύτατης ανάπτυξης του.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο. Ο όρος marketing είναι πολύ ευρύς και περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που γίνονται κατά τη διακίνηση των.
Επιδράσεις Ομάδων & Ομάδες Αναφοράς (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Σιωμκος, 2011)
ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ Δ. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ.
Φυσική για Μηχανικούς Ηλεκτρομαγνητισμός Ηλεκτρικά Πεδία Εικόνα: Μητέρα και κόρη απολαμβάνουν την επίδραση της ηλεκτρικής φόρτισης των σωμάτων τους. Κάθε.
ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Οι μέθοδοι συλλογής δεδομένων διαφέρουν μεταξύ τους και δεν είναι όλες εξίσου κατάλληλες για κάθε ερευνητικό πρόβλημα.
Ιδέες για διαχείριση του εστιατορίου. Συχνή ερώτηση τι είδους εστιατόριο να ανοίξω.
Διοίκηση Λειτουργιών και Παραγωγής Ενότητα 1: Εισαγωγή στα Συστήματα Παραγωγής Διδάσκων: Βασιλική Καζαντζή Επίκουρος Καθηγήτρια Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Συμπεριφορά Καταναλωτή Μέρος Β’ Οι Διαφάνειες βασίζονται στο Βιβλίο του Γ. Σιώμκου, «Συμπεριφορά Καταναλωτή και Στρατηγική Μάρκετινγκ», 2002, Εκδόσεις.
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Και η «σωστή» συμπλήρωση του μηχανογραφικού.
ΗΛΙΑΚΟΙ ΘΕΡΜΟΣΙΦΩΝΕΣ Ο ηλιακός θερμοσίφωνας είναι ένα ενεργητικό ηλιοθερμικό σύστημα παραγωγής ζεστού νερού χρήσης χρησιμοποιώντας την ηλιακή ενέργεια.
Ψυχαγωγία Πολυτέλεια ή ανάγκη ; Πολυτέλεια ή ανάγκη ;
Φυσική για Μηχανικούς Ηλεκτρομαγνητισμός Ηλεκτρικά Πεδία Εικόνα: Μητέρα και κόρη απολαμβάνουν την επίδραση της ηλεκτρικής φόρτισης των σωμάτων τους. Κάθε.
Ολομέλεια Πλατφόρμας «Τεχνολογίες Πληροφορικής & Επικοινωνιών»
Επιλογή τοποθεσίας και προγραμματισμός των εγκαταστάσεων
Ειδικά θέματα σε κινητά και ασύρματα δίκτυα
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Οι τεχνικές των Πωλήσεων
το αλσοσ μασ ειναι η μεγαλυτερη πηγη
ΤΟ ΒULLYING ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ!
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕΣ.
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΟΥ Ο ΣΙΤΑΡΟΥΛΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Συναδάκης Άγγελος.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
Τίνα Μπιρμπίλη Δημόσια Διαβούλευση και Συμμετοχή
ΕΣΥ καθορίζεις τη ζωή σου στους εικονικούς κόσμους
ΘΕΜΑ : ΑΘΛΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
Παράδειγμα 4.12 Πότε λαμβάνουμε υπόψη τα φαινόμενα γραμμής μετάδοσης Όνομα:Τσιμπούκας Κων/νος ΑΜ:6118 Από το βιβλίο: Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκλώματα Μία.
ΘΕΡΜΟΫΔΡΑΥΛΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΤΩΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
Αν δεν υπήρχε το Tουριστικό Marketing πως θα γνωρίζαμε για…
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Project: Εθισμός στο Internet
Το Διαδίκτυο.
Τα συστήματα επιλογής Προϊσταμένων στο δημόσιο την τελευταία εικοσαετία Η πρόκληση της εφαρμογής του Ν. 4369/16 Ιωάννης Σπηλιωτόπουλος Προϊστάμενος Γενικής.
«ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ»
Θετικό δημιουργικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Ένα εξ’ ολοκλήρου εργαστηριακό μάθημα
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Διατροφή & Δημόσια Υγεία Εισαγωγή
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ - ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕ. Θ. Ε
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
به نام خدا فصل پانزدهم خازن در جریان مستقیم.
PIERCE – ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
Επιστροφή από την εφορία!!!
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Κεφάλαιο 9: Θεμελιώδεις Αρχές της Οργάνωσης και Οργανωτικός Σχεδιασμός
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιδράσεις Περίστασης στους καταναλωτές (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Σιωμκος, 2011)

Η φύση των επιδράσεων περίστασης Επίδραση περίστασης – αναφέρεται σε όλους εκείνους τους παράγοντες που είναι ιδιαίτερα συνδεδεμένοι με έναν συγκεκριμένο χρόνο και χώρο παρατήρησης, οι οποίοι δεν προκύπτουν από γνώση των προσωπικών χαρακτηριστικών και του ερεθίσματος (εναλλακτική επιλογή) αλλά εμφανώς και συστηματικά επηρεάζουν την τρέχουσα συμπεριφορά. Οι καταναλωτές συχνά συμπεριφέρονται διαφορετικά σε συγκεκριμένες περιστάσεις. 13-2

Η φύση των επιδράσεων περίστασης 13-3

Χαρακτηριστικά της περίστασης Οι περιστάσεις μπορούν να περιγραφούν από ένα αριθμό χαρακτηριστικών/διαστάσεων: Φυσικά περιβάλλοντα (Physical surroundings) Κοινωνικά περιβάλλοντα (Social surroundings) Προοπτική του χρόνου (Temporal perspective) Ορισμός του καθήκοντος (Task definition) Προηγούμενες-στιγμιαίες καταστάσεις (Antecedent states) 13-4

Χαρακτηριστικά της περίστασης Physical Surroundings Typology of Service Environments 13-5

Χαρακτηριστικά της περίστασης Συστατικά του φυσικού περιβάλλοντος: Χρώματα Αρώματα Μουσική Crowding Παράδειγμα – store atmosphere 13-6

Χαρακτηριστικά της περίστασης 13-7

Χαρακτηριστικά της περίστασης Η προοπτική του χρόνου Η προοπτική του χρόνου – αναφέρεται στην επίδραση του χρόνου στη συμπεριφορά καταναλωτή. Περιορισμένος χρόνος αγοράς συχνά περιορίζει το ψάξιμο. Internet shopping - αναπτύσσεται ραγδαία σαν αποτέλεσμα της πίεσης του χρόνου που αισθάνονται οι καταναλωτές. 13-8

Χαρακτηριστικά της περίστασης Ο ορισμός του καθήκοντος Είναι η αιτία που συμβαίνει η συγκεκριμένη δραστηριότητα κατανάλωσης. Η κύρια διαφορά μεταξύ αγορών για προσωπική χρήση και αυτών για δώρα. Οι καταναλωτές δίνουν δώρα για πολλούς λόγους: κοινωνικές προσδοκίες εορτασμοί / συνήθειες / τελετουργικα (π.χ., εορτή της μητέρας) με σκοπό να λάβουν κάτι 13-9

Εφαρμογή στη συμπεριφορά καταναλωτή Η διαφήμιση του τσαγιού Bigelow είναι ένα παράδειγμα που παρουσιάζεται ένα προϊόν σαν συνηθεια / τελετουργικό. Courtesy R.C. Bigelow: Agency: Mason, Inc. 13-10

Χαρακτηριστικά της περίστασης Mother’s Day Προηγούμενες-στιγμιαίες καταστάσεις: Διάθεση του καταναλωτή (Moods) Προσωρινή συγκινησιακή κατάσταση του ατόμου που γενικά δεν σχετίζεται με ένα γεγονός η αντικείμενο. Στιγμιαίες καταστάσεις Προσωρινές καταστάσεις όπως - κουρασμένος, άρρωστος, διαθέσιμα μετρητά για αγορές, κτλ.) 13-11

Χαρακτηριστικά περίστασης & στρατηγική ΜΚΤ Αναγνώρισε τις διαφορετικές περιστάσεις που μπορεί να καταναλωθεί ένα προϊόν. Προσδιόρισε ποια προϊόντα η μάρκες είναι πιθανόν να αγοραστούν η καταναλωθούν σε αυτές τις περιπτώσεις. Μια μέθοδος είναι να παρουσιαστούν μαζί προϊόντα και αντίστοιχες περιπτώσεις. 13-12

Χαρακτηριστικά περίστασης & στρατηγική ΜΚΤ 13-13

Χαρακτηριστικά περίστασης & στρατηγική ΜΚΤ 5 βήματα για την ανάπτυξη στρατηγικής ΜΚΤ βασισμένη σε περιπτώσεις Χρήση μελέτης παρατήρησης, ομάδων εστίασης, εις βάθος συνεντεύξεις, και δευτερογενή δεδομένα για την ανακάλυψη ποικίλλων περιστάσεων χρήσης που επηρεάζουν την κατανάλωση του προϊόντος. Χρήση survey μεγαλύτερου δείγματος καταναλωτών για τη καλύτερη γνώση του πως χρησιμοποιείται το προϊόν και τις επιθυμητές ωφέλειες της περίστασης χρήσης του τμήματος αγοράς. Δημιουργία πίνακα τμηματοποίησης αγοράς βασισμένο στη σχέση χρήστη - περίσταση. Εκτίμηση της δυνατότητας κάθε τμήματος. Ανάπτυξη και υλοποίηση στρατηγικής ΜΚΤ για εκείνα τα τμήματα που προσφέρουν αρκετό κέρδος θεωρώντας τις δυνατότητες της επιχείρησης. 13-14

Situational Influences and Marketing Strategy 13-15