Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση Απριλίου ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών.
Advertisements

Παρουσίαση προτεινόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος
Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική Εκπαίδευση ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ/ΠΑΙΔΙ/0308(ΒΙΕ)/07.
ΤΣΟΝΙΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΑΡΕΔΡΟΣ Π.Ι.
Υπουργείο Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ) Καινοτόμες δράσεις για την ενίσχυση της φιλαναγνωσίας.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ» - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -
Ενιαίο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Ερήμης
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Συνεργατική τέχνη, αφήγηση και συμπεριληπτική εκπαίδευση
Στέλλα Καραολιά Βαλεντίνα Θεοδοσίου 20 Απριλίου 2013
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Π.Ε.
Ορισμός της διδασκαλίας Οι ενέργειες και οι χειρισμοί, στους οποίους προβαίνει ο εκπαιδευτικός για να βοηθήσει το μαθητή στην οικειοποίηση γνώσεων και.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΤΣΟΝΙΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΑΡΕΔΡΟΣ Π.Ι.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ Τελετή Έναρξης Προγράμματος.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
<< EY AΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ>>
Η Ψυχολογική αξία της βιωματικής μάθησης στην Αγωγή της Στοματικής Υγείας Ζωή Κασαπίδου Ψυχολόγος.
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
ICTs and Project based method in Secondary Education - Οι ΤΠΕ και η μέθοδος project στη Δ/θμια Εκπαίδευση» Τσιροπούλου Σοφία, Βιολόγος Υπεύθυνη Σχολικών.
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
Ευάγγελος Αλμπανίδης Αναπληρωτής Καθηγητής
Eφαρμοσμένα προγράμματα Ολυμπιακής Παιδείας στο εξωτερικό Μοντέλα ηθικής ανάπτυξης Ευάγγελος Αλμπανίδης Αναπληρωτής Καθηγητής.
1 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για αμβλύωπες Μαθητές» Βουγιουκλίδης.
Ρατσισμός και Ξενοφοβία Ευάγγελος Αλμπανίδης. ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ  Η ξενοφοβία είναι η αρνητική αντιμετώπιση οποιαδήποτε ξένου. Η τάση για αποφυγή του ξένου τρόπου.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΩΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΣΟΦΙΑ ΜΑΤΖΑΡΙΩΤΗ - ΚΩΣΤΑΡΑ.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ Ευάγγελος Αλμπανίδης Αναπληρωτής Καθηγητής.
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
Γυμνάσιο Αγίου Νεοφύτου Φυσιογνωστικά Α΄ Γυμνασίου.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΘΕΜΑ: ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ Φοιτητής : Πάτακας Δημήτριος ΑΕΜ : 3279 Εξάμηνο : Στ΄ Μάθημα :
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ: Παράγων Ποιότητας στον Τουρισμό Εσπερίδα στα πλαίσια του 5ου MONEY SHOW 8 Δεκεμβρίου 2002Νίκος Σκουλάς.
Σχολική επίδοση και μειονότητες
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ
KAINOTOMA ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
ΗΘΙΚΗ & ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ Ευάγγελος Αλμπανίδης.
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
Διαπολιτισμικότητα και Φυσική Αγωγή
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας «Αξίες Ζωής στην Εκπαίδευση»
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής

Είναι η μορφωτική διαδικασία που αποσκοπεί στη διαμόρφωση ή καλλιέργεια προτύπων συμπεριφοράς των νέων, σύμφωνα με τις διαχρονικές αξίες του ολυμπισμού και του αθλητισμού.

Είναι να εμπνεύσει και να προωθήσει την υιοθέτηση συμπεριφορών και αξιών φιλίας, συνεργασίας, σεβασμού στον συνάνθρωπο, τιμιότητας και προσπάθειας για διαρκή βελτίωση

ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ 1998-1999 Φορέας: Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ 1998-1999 Φορέας: Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Υλοποίηση: 30 σχολεία Συμμετέχοντες: 30 γυμναστές Υλικό: Οδηγός Ολυμπιακής Παιδείας (για μαθητές και εκπαιδευτικούς), Φύλλα εργασίας, Φύλλα αξιολόγησης

Να καταστήσει τα σχολεία κυψέλες αθλητικής και πολιτιστικής παιδείας Να διαδώσει τις αξίες του αθλητισμού Να ενισχύσει την εθελοντική προσφορά Να προωθήσει την ισότητα των φύλων και ευκαιριών στο σχολείο Να ευαισθητοποιήσει τα παιδιά σε θέματα της διαφορετικότητας και του πολυπολιτισμού

1998-1999: Επιμόρφωση 25 Καθηγητών και Δασκάλων από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο 1999-2000: Επιμόρφωση 134 ΚΦΑ. Πιλοτική Εφαρμογή προγράμματος στις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού. Υλοποίηση σε 400 σχολεία 2000-20001: Πρόσληψη 1000 ΚΦΑ.Πραγματοποίηση 3 Σεμιναρίων 20001-2: Πρόσληψη 2000. Διανομή σχετικών βιβλίων. Εφαρμογή προγράμματος σε 950.000 μαθητές σε 7.400 σχολεία 2002-3: Επέκταση της εφαρμογής στα Ιδιωτικά, ειδικά σχολεία και στην ομογένεια

Αριθμητικά στοιχεία Ολυμπιακής Παιδείας Έτος Σχολεία Εκπ/κοί Μαθητές 2000-01 3.000 990 450.000 2001-02 7.400 2.131 950.000 2002-03 1.974 2003-04 1.997

Εφαρμογή του προγράμματος Ε΄και Στ΄ εντός του ωρολογίου προγράμματος μία ώρα την εβδομάδα Όπου υπάρχει η δυνατότητα επέκταση του προγράμματος και στις μικρότερες τάξεις

Στο Γυμνάσιο εντός του Ωρολογίου Προγράμματος μία ώρα την εβδομάδα ανά δεκαπενθήμερο Λύκεια και στα ΤΕΕ το πρόγραμμα εφαρμόζεται μόνο στην Α΄Λυκείου ανά εβδομάδα

Η Ολυμπιακή Παιδεία δεν ήταν μάθημα αλλά βιωματική δραστηριότητα Στηρίζονταν στη διαθεματική προσέγγιση Προκαλούσε συζητήσεις για να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές Χρησιμοποιήθηκε η αξιολόγηση

Μέθοδοι και μέσα διδασκαλίας Μη αποκλεισμός Εξατομίκευση (κάθε μαθητής έπρεπε να αντιμετωπίζεται σαν ξεχωριστή προσωπικότητα) Ισονομία (Παρέχονταν ίσες ευκαιρίες σε όλους) Ομαδικότητα -Ευ αγωνίζεσθαι Βελτίωση (Προώθηση ου στόχου της ατομικής βελτίωσης) Παιδαγωγικά εργαλεία: Αμοιβαία διδασκαλεία, ο μη αποκλεισμός, η καθοδηγούμενη και η συγκλίνουσα εφευρετικότητα και η αποκλίνουσα παραγωγικότητα

Από τον εκπαιδευτικό Από το μαθητή Από το Νομαρχιακό υπεύθυνο Συντονιστής -Υπεύθυνος

Ολυμπιακοί Αγώνες: Αναφορές και Προσεγγίσεις Παραολυμπιακοί Αγώνες Ολυμπιακή Παιδεία: Από τη Θεωρία στην Πράξη Ολυμπιακές ματιές Ολυμπιακά Αθλήματα Η Δέσποινα και το περιστέρι Ολυμπιακό 2004άδιο για 6-9, 10-12, 12-15. Προτάσεις- Προοπτικές (Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο) Ανοικτοί Ορίζοντες Μικρός Εθελοντής

Ειδικές εκδόσεις Μαθαίνω, ευαισθητοποιούμαι, Συμμετέχω (Γραφή Braille) Ολυμπιακοί και Παραολυμπιακοί Αγώνες-ΑΘΗΝΑ 2004 YOUTH 2004 (Ιστότοπος)

Συγκρίσεις αρχαίων και σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων Προαγωγή κριτικής ικανότητας Αλληλοσεβασμός Σεβασμός και μετριοφροσύνη Συνεχής βελτίωση «Μαζί» αντί «εγώ» Αγάπη για τη φύση Ανοχή στη διαφορετικότητα Ανοχή σε παιδιά μέτριων ικανοτήτων Αναφαίρετο δικαίωμα στη Φ.Α. και τον Αθλητισμό σε κάθε παιδί. Η ολυμπιακή παιδεία κατά της υπερβολικής άσκησης. Επίδειξη φίλαθλου πνεύματος τα΄σο στη νίκη όσο και στην ήττα. Οι οπαδοί να γίνουν φίλαθλοι Καλλιέργεια εθελοντικού πνεύματος…

Πρόγραμμα “ΚΑΛΛΙΠΑΤΕΙΡΑ” 2005-2008 Βιβλίο του εκπαιδευτικού Τετράδιο δραστηριοτήτων Επιτραπέζιο παιχνίδι Αφίσες προβολής προγράμματος ΣΚΟΠΟΣ: Προώθηση Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, Καταπολέμηση ρατσισμού ξενοφοβίας, Προώθηση ισότητα των δύο φίλων, ανοχή σε παιδιά μέτριων και χαμηλών ικανοτήτων, καταπολέμηση της βίας στον αθλητισμό, προώθηση του Fair Play