Πρακτική Άσκηση ΘΕΜΑ: Οι περιπέτειες του Οδυσσέα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΔΥΣΣΕΑΣ.
Advertisements

Δημιουργικές δραστηριότητες
Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης. Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό.
1ο Νηπ/γείο Βραχναιίκων, τμ.Α2. Υπεύθυνη εκπ/κός Ανδριάνα Καρρά
Ονοματεπώνυμο Φοιτητριών:
Σκοπός Σκοπός της εισαγωγής της Πληροφορικής στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό Σχολείο είναι να εξοικειωθούν οι μαθητές και οι μαθήτριες με τις βασικές.
Οι περιπέτειες του Οδυσσέα στο δρόμο του νόστου του
ΟΔΥΣΣΕΙΑ Ο ΝΟΣΤΟΣ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εργασία στο μάθημα : «Εικονική πραγματικότητα και Εκπαιδευτικές εφαρμογές τεχνητής.
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΩΝ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΟΡΟΛΟΓΙΩΝ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών.
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
Πρόγραμμα Kidspiration
Οδυσσέας.
ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ
Ομήρου Οδύσσεια.
«Οδύσσεια» Το έργο του Ομήρου εμπνέει τους εικαστικούς καλλιτέχνες Μουσικό Σχολείο Λάρισας Για τα μαθήματα: Ιστορία της Τέχνης - Εικαστικά.
4ο μαθημα στο τραπεζι την ωρα του φαγητου
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
1o Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης Κοσμά Γεωργία
Ευαγγελία Στυλιανού Α’4
E-Portfolio Ελένη Πατσά Α.Μ:
PROJECT με θέμα ¨χριστούγεννα¨
Φιλοτελισμός, ένα πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων που δουλέψαμε στο 14ο Νηπιαγωγείο Δράμας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ Γεωργιαδου.
ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ
Εργασία του μαθητή Γιώργου Στάθη.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Σειρά «Μαργαρίτα» Το αλφαβητάρι.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Οι λωτοφάγοι
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση Λογοτεχνία και Τέχνη 23 Ιανουαρίου 2013 Κωνσταντοπούλου Άννα.
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
«Ο σχηματισμός των σκιών».  Τα παιδιά στη νηπιακή ηλικία έχουν εμπειρίες, αλλά είναι αδιαφοροποίητες  Ο σχηματισμός των σκιών αποτελεί ένα περίπλοκο.
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Σχολή Επιστημών Αγωγής Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Μάθημα: Διδασκαλία – Εφαρμογές ΙΙ Διδάσκουσα: κα. Σακελλαρίου Μαρία Ομάδα Φοιτητών:
ΛΆΤΣΙΟΥ ΘΕΟΔΏΡΑ ΑΜ:5399 ΚΟΡΟΜΗΛΆ ΜΑΡΊΑ ΓΕΩΡΓΊΑ ΑΜ:5385 Η γη ως ουράνιο σώμα- Η εναλλαγή μέρας νύχτας.
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ : ΣΚΙΆ Αγραφιώτη Δήμητρα Διαμαντάκη Μυρτώ Κλαίρ Σταύρου Κατερίνα.
ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (Ι) Να διηγούνται εμπειρίες σχετικές με τη θάλασσα (καλοκαιρινό κολύμπι, παιχνίδι στην παραλία, ταξίδι με πλοίο/βάρκα, ψάρεμα κ.ά.).
« Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο » Ο σχηματισμός των σκιών Πασσά Διονυσία Ψαρρού Αλεξία.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 4.1: Ζωγραφική και Εικονογραφημένο Βιβλίο Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Διδασκαλία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο: Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων Ι Ενότητα 3: Τα Συναισθήματα Διδάσκουσα: Βασιλική Φωτοπούλου Τμήμα Επιστημών.
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
Ενότητα 11: Άνοιξη-Μάρτης
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
Διδασκαλία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο: Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων Ι Ενότητα 10: Χριστούγεννα! Διδάσκουσα: Βασιλική Φωτοπούλου Τμήμα Επιστημών.
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Σχολή Επιστημών Αγωγής Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Μάθημα: Διδασκαλία – Εφαρμογές ΙΙ Διδάσκουσα: κα. Σακελλαρίου Μαρία Ομάδα Φοιτητών:
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Διδασκαλία Εφαρμογές ΙI Πρακτική Άσκηση των φοιτητών Διδάσκουσα: Αναπλ. Καθηγήτρια Μαρία Σακελλαρίου.
Φακελος αξιολογηςης portfolio
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
Δραστηριότητες από τον κόσμο της Φυσικής
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Οι περιπέτειες του Οδυσσέα
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Πρακτική Άσκηση ΘΕΜΑ: Μουσική - Θέατρο
Κρυστα ρακαλλιδου.
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Οι περιπέτειες του Οδυσσέα
ΘΕΜΑ: «Οδηγοί και πεζοί προχωρούμε όλοι μαζί»
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρακτική Άσκηση ΘΕΜΑ: Οι περιπέτειες του Οδυσσέα Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Σχολή Επιστημών Αγωγής Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Πρακτική Άσκηση ΘΕΜΑ: Οι περιπέτειες του Οδυσσέα Μάθημα: Διδασκαλία – Εφαρμογές ΙΙ Διδάσκουσα: κα. Σακελλαρίου Μαρία Ομάδα Φοιτητών: Καλτσάς Κωνσταντίνος: Α.Μ: 5125 Τόλιος Ευθύμιος: Α.Μ: 5119 Εξάμηνο: Ή Νηπιαγωγείο: 25ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων Νηπιαγωγός: Μαίρη Τσακιρίδου

Γενικοί σκοποί των μαθησιακών ενοτήτων: Μαθησιακές Ενότητες Γενικοί σκοποί των μαθησιακών ενοτήτων: 1. Σκοπός της αποστολής του Οδυσσέα στην Τροία και η επιστροφή στην Ιθάκη. 2. Αναχώρηση του Οδυσσέα και των συντρόφων του από την Τροία και η άφιξή τους στη χώρα των Κικόνων. 3. Οι περιπέτειες του Οδυσσέα και των συντρόφων του στη Χώρα των Λωτοφάγων. 4. Ο Οδυσσέας και οι σύντροφοί του στη Χώρα των Κυκλώπων. 5. Ο Οδυσσέας με τους συντρόφους του στο Νησί του Αιόλου. 6. Οι Λαιστρυγόνες βυθίζουν τα καράβια του Οδυσσέα και των συντρόφων. 7. Ο Οδυσσέας με τους συντρόφους του συναντούν την Κίρκη. 8. Οι Σειρήνες προσπαθούν να παρασύρουν με τη μελωδία τους τον Οδυσσέα και τους συντρόφους. 9. Το καράβι του Οδυσσέα ανάμεσα από τη Σκύλλα και τη Χάρυβδη. 10. Ο Οδυσσέας και οι σύντροφοί του στο Νησί του Ήλιου. 11. Η οργή του Δία καταστρέφει το καράβι, τιμωρεί τους συντρόφους και ο Οδυσσέας ναυαγεί στο Νησί της Καλυψώς. 12. Ο Ποσειδώνας στέλνει τον Οδυσσέα στο Νησί των Φαιάκων. 13. Η επιστροφή του Οδυσσέα στην Ιθάκη.

Οι περιπέτειες του Οδυσσέα και των συντρόφων του Μαθησιακή Ενότητα 3 Οι περιπέτειες του Οδυσσέα και των συντρόφων του στη Χώρα των Λωτοφάγων.

Οι περιπέτειες του Οδυσσέα Βιώνοντας Εφαρμόζοντας Γνωστό - Τα παιδιά βρίσκουν στο χάρτη τους προηγούμενους σταθμούς και αφηγούνται τις έως τώρα περιπέτειες. Νέο - Προβολή ταινίας DVD. Κατάλληλα - Το δικό μας δέντρο με τους λωτούς. Δημιουργικά - Οι μικροί στιχουργοί συνθέτουν το τραγούδι των Λωτοφάγων. Εννοιολογώντας Αναλύοντας Ορολογία - Ο λωτός ως φρούτο. Θεωρία Λειτουργικά - Το παιχνίδι της γεύσης. Κριτικά Placemat Οι περιπέτειες του Οδυσσέα και των συντρόφων του στη Χώρα των Λωτοφάγων

Placemat Βιώνοντας Εφαρμόζοντας Γνωστό Νέο Κατάλληλα Δημιουργικά - Τα παιδιά εντοπίζουν στο χάρτη που έχουμε ετοιμάσει τα μέρη που πέρασε ο Οδυσσέας έως τώρα. Έπειτα, βάζουν την αντίστοιχη κάρτα με το όνομα του σταθμού και μας εξιστορούν σύντομα την ιστορία που τους έχουμε αφηγηθεί τις προηγούμενες μέρες. Νέο - Προβάλουμε ταινία DVD με τη σχετική περιπέτεια. Κατάλληλα Δημιουργικά Εννοιολογώντας Αναλύοντας Θεωρία Ορολογία Λειτουργικά Κριτικά Placemat Οι περιπέτειες του Οδυσσέα και των συντρόφων του στη Χώρα των Λωτοφάγων

Οι περιπέτειες του Οδυσσέα και των συντρόφων του Βιώνοντας Γνωστό Στόχοι: - Να χρησιμοποιούν χάρτες και να αναγνωρίζουν ότι οι χάρτες μας βοηθούν στο προσανατολισμό μας και απεικονίζουν τον κόσμο σε μικρογραφία. - Να αντιλαμβάνονται τη χρονική ακολουθία των γεγονότων. - Να κατανοούν απλές χωροχρονικές σχέσεις. - Να διηγούνται/αφηγούνται. - Να εξασκούνται στην ανάγνωση των λέξεων. Εκπαιδευτικό Υλικό: Χαρτόνι - Σκρατς Μαρκαδόροι - Ξυλομπογιές - Πλαστικοποιημένες κάρτες Αξιολόγηση: Τα παιδιά κατανοούσαν καλύτερα τη γεωγραφική και χωροχρονική τοποθέτηση των γεγονότων. Οι περιπέτειες του Οδυσσέα και των συντρόφων του στη Χώρα των Λωτοφάγων

Βιώνοντας Εφαρμόζοντας Γνωστό Νέο Κατάλληλα Δημιουργικά Εννοιολογώντας - Τα παιδιά εντοπίζουν στο χάρτη που έχουμε ετοιμάσει τα μέρη που πέρασε ο Οδυσσέας έως τώρα. Έπειτα, βάζουν την αντίστοιχη κάρτα με το όνομα του σταθμού και μας εξιστορούν σύντομα την ιστορία που τους έχουμε αφηγηθεί τις προηγούμενες μέρες. Νέο - Προβάλουμε ταινία DVD με τη σχετική περιπέτεια. Κατάλληλα Δημιουργικά Εννοιολογώντας Αναλύοντας Ορολογία Τα παιδιά έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με το λωτό ως φρούτο. Μαθαίνουν την ονομασία του, το βλέπουν, το αγγίζουν, το μυρίζουν. Θεωρία Λειτουργικά Κριτικά Οι περιπέτειες του Οδυσσέα και των συντρόφων του στη Χώρα των Λωτοφάγων

και των συντρόφων του στη Χώρα των Λωτοφάγων Οι περιπέτειες του Οδυσσέα και των συντρόφων του στη Χώρα των Λωτοφάγων Εννοιολογώντας Ορολογία Στόχοι: - Αναπτύσσουν το λεξιλόγιό τους μαθαίνοντας νέες λέξεις. - Να έρθουν σε επαφή με τη φυσική υπόσταση του λωτού. - Να χρησιμοποιήσουν τις αισθήσεις τους για να αντιληφθούν καλύτερα το φρούτο «λωτός». Εκπαιδευτικό Υλικό: - Λωτός Αξιολόγηση: Τα παιδιά μαθαίνουν για πρώτη φορά τη λέξη και το φρούτο «λωτός» και να το αναγνωρίζουν.

Βιώνοντας Εφαρμόζοντας Γνωστό Νέο Κατάλληλα Δημιουργικά Εννοιολογώντας - Τα παιδιά εντοπίζουν στο χάρτη που έχουμε ετοιμάσει τα μέρη που πέρασε ο Οδυσσέας έως τώρα. Έπειτα, βάζουν την αντίστοιχη κάρτα με το όνομα του σταθμού και μας εξιστορούν σύντομα την ιστορία που τους έχουμε αφηγηθεί τις προηγούμενες μέρες. Νέο - Προβάλουμε ταινία DVD με τη σχετική περιπέτεια. Κατάλληλα Δημιουργικά Εννοιολογώντας Αναλύοντας Θεωρία Τα παιδιά έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με το λωτό ως φρούτο. Μαθαίνουν την ονομασία του, το βλέπουν, το αγγίζουν, το μυρίζουν. Ορολογία Λειτουργικά - Τα παιδιά βλέπουν τους λωτούς που τους έχουμε φέρει και έπειτα τους δοκιμάζουν. Ταυτόχρονα, τους παρακινούμε να σκεφτούν για τη γεύση τους και να μας πουν αν τους άρεσε. Κριτικά Οι περιπέτειες του Οδυσσέα και των συντρόφων του στη Χώρα των Λωτοφάγων

Στόχοι: - Να αναπτύσσουν τη γλώσσα και την Οι περιπέτειες του Οδυσσέα και των συντρόφων του στη Χώρα των Λωτοφάγων Αναλύοντας Λειτουργικά Στόχοι: - Να αναπτύσσουν τη γλώσσα και την επικοινωνία. - Να περιγράφουν. - Να αναπτύσσουν την κριτική τους σκέψη και γνώμη. - Να εκφράζουν τη γνώμη τους. - Να δοκιμάζουν νέες γεύσεις και να τις αξιολογούν. Εκπαιδευτικό Υλικό: - Λωτοί Αξιολόγηση: Τα παιδιά μέσα από τις περιπέτειες του Οδυσσέα ήρθαν για πρώτη φορά σε επαφή με ένα νέο φρούτο, τον λωτό. Τα περισσότερα από αυτά τον δοκίμασαν και μας είπαν τι γεύση έχει και πως τους φάνηκε. Ωστόσο, υπήρξαν και κάποια από τα παιδιά που δίστασαν να δοκιμάσουν, πιθανόν γιατί φοβήθηκαν ότι θα ξεχάσουν!

Placemat Βιώνοντας Εφαρμόζοντας Γνωστό Νέο Κατάλληλα Δημιουργικά - Τα παιδιά εντοπίζουν στο χάρτη που έχουμε ετοιμάσει τα μέρη που πέρασε ο Οδυσσέας έως τώρα. Έπειτα, βάζουν την αντίστοιχη κάρτα με το όνομα του σταθμού και μας εξιστορούν σύντομα την ιστορία που τους έχουμε αφηγηθεί τις προηγούμενες μέρες. Νέο - Προβάλουμε ταινία DVD με τη σχετική περιπέτεια. Κατάλληλα - Δίνουμε στα παιδιά ένα μεγάλο κομμάτι φελιζόλ στο οποίο με τη βοήθειά μας ζωγραφίζουν το περίγραμμα ενός δέντρου και στη συνέχεια το χρωματίζουν. Έπειτα, φτιάχνουμε λωτούς από χαρτόνι και τους κολλάμε πάνω στο δέντρο. Δημιουργικά - Αφού τα παιδιά έχουν εξοικειωθεί με το λωτό ως φρούτο και καθώς έχουν μάθει για τις περιπέτειες του Οδυσσέα και των συντρόφων του στη Χώρα των Λωτοφάγων, συνθέτουμε όλοι μαζί το τραγούδι των Λωτοφάγων και έπειτα το τραγουδάμε. Εννοιολογώντας Αναλύοντας Θεωρία Τα παιδιά έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με το λωτό ως φρούτο. Μαθαίνουν την ονομασία του, το βλέπουν, το αγγίζουν, το μυρίζουν. Ορολογία Λειτουργικά - Τα παιδιά βλέπουν τους λωτούς που τους έχουμε φέρει και έπειτα τους δοκιμάζουν. Ταυτόχρονα, τους παρακινούμε να σκεφτούν για τη γεύση τους και να μας πουν αν τους άρεσε. Κριτικά Placemat Οι περιπέτειες του Οδυσσέα και των συντρόφων του στη Χώρα των Λωτοφάγων

και των συντρόφων του στη Χώρα των Λωτοφάγων Εφαρμόζοντας Κατάλληλα Στόχοι: - Να σχεδιάζουν διάφορα είδη γραμμών και περιγραμμάτων. - Να πειραματίζονται με διάφορα υλικά και χρώματα (μίξεις χρωμάτων). - Να χρησιμοποιούν με πολλούς τρόπους διάφορα υλικά για να κάνουν μικροκατασκευές. Εκπαιδευτικό Υλικό: - Φελιζόλ - Τέμπερες - Πινέλα - Μαρκαδόρος - Χαρτόνι - Κόλλα - Ψαλίδι Αξιολόγηση: Τα παιδιά μέσα από τις μίξεις των χρωμάτων έμαθαν πως να παράγουν το καφέ και το πράσινο. Οι περιπέτειες του Οδυσσέα και των συντρόφων του στη Χώρα των Λωτοφάγων

Ο Οδυσσέας και οι σύντροφοί του στη Χώρα των Κυκλώπων. Μαθησιακή Ενότητα 4 Ο Οδυσσέας και οι σύντροφοί του στη Χώρα των Κυκλώπων.

Placemat Βιώνοντας Εφαρμόζοντας Γνωστό Νέο Κατάλληλα Δημιουργικά - Τα παιδιά βρίσκουν στο χάρτη τους προηγούμενους σταθμούς και αφηγούνται τις έως τώρα περιπέτειες. Νέο Το τραγούδι του Κύκλωπα. - Εξιστόρηση των περιπετειών του Οδυσσέα και των συντρόφων του στη χώρα των Κυκλώπων. Κατάλληλα - Τα «5» πρόβατα του Κύκλωπα. Δημιουργικά Ο Οδυσσέας και ο Κύκλωπας μας «δείχνουν» τη … σελίδα. Ο Κύκλωπας στη φαντασία των παιδιών. Εννοιολογώντας Αναλύοντας Ορολογία Θεωρία Λειτουργικά Κριτικά - Γίναμε κι εμείς Κύκλωπες. Placemat Ο Οδυσσέας και οι σύντροφοί του στη Χώρα των Κυκλώπων.

Ο Οδυσσέας και οι σύντροφοί του στη Χώρα των Κυκλώπων. Βιώνοντας Εφαρμόζοντας Γνωστό - Τα παιδιά εντοπίζουν στο χάρτη που έχουμε ετοιμάσει τα μέρη που πέρασε ο Οδυσσέας έως τώρα. Έπειτα, βάζουν την αντίστοιχη κάρτα με το όνομα του σταθμού και μας εξιστορούν σύντομα την ιστορία που τους έχουμε αφηγηθεί τις προηγούμενες μέρες. Νέο Βάζουμε στα παιδιά να ακούσουν το τραγούδι του Κύκλωπα και τα αφήνουμε να μαντέψουν ποιος είναι ο επόμενος σταθμός. - Τους διαβάζουμε τη περιπέτεια του Οδυσσέα και των συντρόφων στη χώρα των Κυκλώπων. Κατάλληλα Δημιουργικά Εννοιολογώντας Αναλύοντας Θεωρία Ορολογία Λειτουργικά Κριτικά Placemat Ο Οδυσσέας και οι σύντροφοί του στη Χώρα των Κυκλώπων.

Ο Οδυσσέας και οι σύντροφοί του Βιώνοντας Νέο Στόχοι: - Να ακούν και να κατανοούν μια διήγηση. - Να συμμετέχουν σε συζητήσεις & να χρησιμοποιούν μια στοιχειώδη επιχειρηματολογία. - Να αναπτύξουν ενδιαφέρον για ιστορικά γεγονότα, προβλήματα και διλλήματα ανθρώπων διαφορετικών εποχών. - Να βελτιώσουν και να εμπλουτίσουν το λόγο. Εκπαιδευτικό Υλικό: - Βιβλίο Αξιολόγηση: Τα παιδιά εμπλουτίζουν το λεξιλόγιό τους και κατανοούν την ιστορία, μαθαίνοντας ταυτόχρονα για ιστορικά γεγονότα και είναι σε θέση να τα διηγηθούν. Ο Οδυσσέας και οι σύντροφοί του στη Χώρα των Κυκλώπων.

Ο Οδυσσέας και οι σύντροφοί του στη Χώρα των Κυκλώπων. Βιώνοντας Εφαρμόζοντας Γνωστό - Τα παιδιά εντοπίζουν στο χάρτη που έχουμε ετοιμάσει τα μέρη που πέρασε ο Οδυσσέας έως τώρα. Έπειτα, βάζουν την αντίστοιχη κάρτα με το όνομα του σταθμού και μας εξιστορούν σύντομα την ιστορία που τους έχουμε αφηγηθεί τις προηγούμενες μέρες. Νέο Βάζουμε στα παιδιά να ακούσουν το τραγούδι του Κύκλωπα και τα αφήνουμε να μαντέψουν ποιος είναι ο επόμενος σταθμός. - Τους διαβάζουμε τη περιπέτεια του Οδυσσέα και των συντρόφων στη χώρα των Κυκλώπων. Κατάλληλα Δημιουργικά Εννοιολογώντας Αναλύοντας Θεωρία Ορολογία Λειτουργικά Κριτικά - Κλείνουμε τα μάτια ενός παιδιού (καθισμένο σε καρέκλα). Βάζουμε το τραγούδι του Κύκλωπα. Τα υπόλοιπα παιδιά χορεύουν στο χώρο. Όταν σταματήσει το τραγούδι τα παιδιά μένουν ακίνητα και το παιδί-Κύκλωπας σηκώνεται και ψάχνει τους συντρόφους του Οδυσσέα και προσπαθεί να αναγνωρίσει ποιος είναι. Όποιον αναγνωρίσει , γίνεται Κύκλωπας. Ο Οδυσσέας και οι σύντροφοί του στη Χώρα των Κυκλώπων.

Ο Οδυσσέας και οι σύντροφοί του στη Χώρα των Κυκλώπων Αναλύοντας Κριτικά Στόχοι: - Να γνωρίζουν τον εαυτό τους και τον κόσμο. - Να αναπτύσσουν φανταστικούς ρόλους. - Να εκφράζονται με τον αυτοσχεδιασμό και τη μίμηση. - Να αναπτύσσουν τη κινητικότητά τους. Εκπαιδευτικό Υλικό: - Κασετόφωνο - Μαντήλι - Καρέκλα - Cd Αξιολόγηση: Τα παιδιά μπήκαν αμέσως στο πνεύμα του παιχνιδιού και ανταποκρίθηκαν στους ρόλους τους, αναγνωρίζοντας εύκολα το ένα το άλλο.

Ο Οδυσσέας και οι σύντροφοί του στη Χώρα των Κυκλώπων. Βιώνοντας Εφαρμόζοντας Γνωστό - Τα παιδιά εντοπίζουν στο χάρτη που έχουμε ετοιμάσει τα μέρη που πέρασε ο Οδυσσέας έως τώρα. Έπειτα, βάζουν την αντίστοιχη κάρτα με το όνομα του σταθμού και μας εξιστορούν σύντομα την ιστορία που τους έχουμε αφηγηθεί τις προηγούμενες μέρες. Νέο Βάζουμε στα παιδιά να ακούσουν το τραγούδι του Κύκλωπα και τα αφήνουμε να μαντέψουν ποιος είναι ο επόμενος σταθμός. - Τους διαβάζουμε τη περιπέτεια του Οδυσσέα και των συντρόφων στη χώρα των Κυκλώπων. Κατάλληλα - Ως αξιολόγηση του βάθους της κατανόησης των παιδιών για τον αριθμό 5, ζητάμε από τα παιδιά να ζωγραφίσουν 5 από τα πρόβατα του Κύκλωπα και να γράψουν τον αριθμό 5. Δημιουργικά - Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα βιβλίου, ζητάμε από τα παιδιά να χρωματίσουν φιγούρες του Οδυσσέα και του Κύκλωπα και με τη βοήθειά μας να κατασκευάσουν από έναν σελιδοδείκτη. - Αφού έχουμε διηγηθεί στα παιδιά την περιπέτεια του Οδυσσέα και των συντρόφων του στη χώρα των Κυκλώπων, ζητάμε από τα παιδιά να ζωγραφίσουν τον Κύκλωπα όπως αυτά τον φαντάζονται, γράφοντας λέξεις σχετικά με την ιστορία. Εννοιολογώντας Αναλύοντας Ορολογία Θεωρία Λειτουργικά Κριτικά - Κλείνουμε τα μάτια ενός παιδιού (καθισμένο σε καρέκλα). Βάζουμε το τραγούδι του Κύκλωπα. Τα υπόλοιπα παιδιά χορεύουν … Placemat Ο Οδυσσέας και οι σύντροφοί του στη Χώρα των Κυκλώπων.

Εφαρμόζοντας Δημιουργικά Στόχοι: - Να συνειδητοποιήσουν ότι ο γραπτός λόγος είναι αναπαράσταση της γλώσσας. - Να διακρίνουν τα φωνήματα που δομούν τις λέξεις και να τις αναγνωρίζουν. - Να καταλάβουν πως στα φωνήματα της ομιλούμενης γλώσσας αντιστοιχούν γράμματα. - Να συνθέτουν διάφορα σχήματα και μορφές. Εκπαιδευτικό Υλικό: - Μαρκαδόροι - Λευκό χαρτί Α4 - Κηρομπογιές - Ξυλομπογιές Αξιολόγηση: Τα παιδιά αναπτύσσουν τη φαντασία τους και μαθαίνουν να αντιστοιχούν γράμματα στα φωνήματα που δομούν τις λέξεις. Ο Οδυσσέας σύντροφοί του και οι στη Χώρα των Κυκλώπων.

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας!