ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΑΣΕΙΣ ΑΓΟΡΩΝ «Ας Ανταποκριθούμε Αποτελεσματικά στις Προκλήσεις των Καιρών» ΜΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ / ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ Αγοραστικές Συνήθειες Θα σας διαβάσω τώρα μια σειρά από απόψεις που έχουν εκφραστεί για τις συνήθειες κατανάλωσης.
Advertisements

Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Έρευνα Αποτελεσματικότητας των Διαφημίσεων πίσω από τις Αποδείξεις
Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
ΑΠΕ ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΜΟΥ ,ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΟΥ.
ΜΕΓΑΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ – ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΕΘΝΙΚΗΣ ΔΙΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΜΕΛΙΟΥ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΥΨΕΛΗΣ
Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος COSMOTE
Alexander Moore.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Οικονομική κρίση και καταναλωτική συμπεριφορά
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Ασφαλείς online αγορές Επίπεδο.
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: η εταιρική υπευθυνότητα μακροχρόνια επένδυση
ΠΡΟΪΟΝ II Φαίδων Θεοφανίδης
Επιμέλεια Εργασίας: Χαράλαμπος Ζέππος, Βασίλης Αλλοίμονος.
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
The “we love” concept! 3 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων Διονύσης Ζήβας Ιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος Net Spirit Α.Ε. Αντιπρόεδρος Δ.Σ. Intersys Α.Ε.
Στρατηγικές Μάρκετινγκ και προοπτικές προώθησης αγροτικών προϊόντων στη διεθνή αγορά Ε. Τσακιρίδου Α.Π.Θ. Συνάντηση πολιτών της Ευρώπης, 1-6 Μαρτίου 2013.
Το Οικονομικό Κλίμα και οι Αγορές Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών το Νοεμβρίου 2009 Δρ. Έλλη Παγουρτζή Πρόεδρος Δ.Σ Παρατηρητήριο για την ΚτΠ 11.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Απρίλιος 2010.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN ΙΔΡΥΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ Ιούνιος 2009.
Ερευνα 2011 Θέμα : Μικρή Λιανική.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Κυριακή Μπαλτά Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Βιβλιοθήκη Σχεδιασμός και δημιουργία επικοινωνιακού σχεδίου δράσης της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
Διεθνής Καριέρα Στελεχών στο σύγχρονο περιβάλλον
Marketing / Βασικές Αρχές Νοέμβριος 2014 Αθήνα / SkyWalker / Μονοπάτια Επιχειρηματικότητας Στέργιος Παπαδόπουλος ΜΒΑ R&D / Creative Director.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Ιανουάριος 2011.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Μάιος 2011.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Οκτώβριος 2011.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Σεπτέμβριος 2009.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Μάιος 2012.
Greek Foodosophy- Mall για παραγωγούς Η φρέσκια, νέα ιδέα εμπορίου.
1 Προϋπολογισμός 2007 Δεκέμβριος Ποια είναι τα κριτήρια αξιολόγησης του Κρατικού προϋπολογισμού ; Ο προϋπολογισμός του 2007, όπως και κάθε προϋπολογισμός,
FINAN€NIAL FIVE Είμαστε οι Financial five και ασχολούμαστε με το κομμάτι της περιγραφής του σύγχρονου καταναλωτικού προτύπου. Το οποίο αποτελεί το δεύτερο.
Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης Πτυχιακή Εργασία Έρευνα για την ηθική κατανάλωση,
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Οκτώβριος 2010.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Νοέμβριος 2010.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Σεπτέμβριος 2011.
Ο δεκάλογος του Πολίτη- Καταναλωτή στην Ψηφιακή Οικονομία Δίκτυο Ελληνικών Καταναλωτικών Οργανώσεων δ-Ε.ΚΑΤ.Ο. Τηλ: Fax:
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
ΤΟ Α.Ε.Π. ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΟΥ.. Τι ονομάζουμε Α.Ε.Π. ; Το ποσό που αξίζουν τα αγαθά και οι υπηρεσίες που παράγει μια οικονομία σε ένα συγκεκριμένο.
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: fax.:
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
On Shelf Availability: Αποφεύγοντας τις Εκπλήξεις Με την υποστήριξη της Ερευνητικής Ομάδας: ELTRUN/SCORE, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Χριστόφορος Γκόκας.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
Εργασία στο μάθημα «Επιχειρηματικός σχεδιασμός»
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΑΓΟΡΑ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ΙΕΚ Γαλατσίου Στατιστική Ι
Δυναμική Προσαρμογή στη Νέα Εποχή
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ
Υπολογιςμος εθνικης παραγωγης – Πληθωριςμος και ανεργια
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Μακεδονίας
Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Μακεδονίας
ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Γυμνάσιο Νεάπολης Κοζάνης
Θεόδωρος Μαριόλης1 & Γιώργος Σώκλης2
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 2.2 Ο οικονομικός ρόλος της οικογένειας
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 2.3 Οικογενειακός προϋπολογισμός
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΑΣΕΙΣ ΑΓΟΡΩΝ «Ας Ανταποκριθούμε Αποτελεσματικά στις Προκλήσεις των Καιρών» ΜΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, IRI Hellas 8Ο Πανελλήνιο Συνέδριο ECR HELLAS, «Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ» 1η Απριλίου 2009

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΩΝ Υπηρεσίες Infoscan & Discounters’ Audit: ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΩΝ Υπηρεσίες Infoscan & Discounters’ Audit: Super / Hyper Markets - Εκπτωτικά - Παραδοσιακά Κατ/τα Τροφίμων Περίοδος 2007 - 2009 Έρευνα Διερεύνησης Αγοραστικών Συνηθειών: Χρήση ποιοτικής και ποσοτικής μεθοδολογίας, 5 ομαδικές συζητήσεις και 1200 exit interviews σε Super/ Hyper Markets και Εκπτωτικά Κατ/τα Περίοδος Δεκ. ’08 - Ιαν. ’09 Έρευνα Διερεύνησης Πελατών Aldi: Χρήση ποσοτικής μεθοδολογίας, 200 exit interviews Περίοδος Φεβ. ’09

Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ: Δείκτες & Τάσεις 2006 2007 2008 2009 Πρόβλεψη Πρόγραμμα Σταθερότητας ΥΠΟ Ευρωπαϊκή Επιτροπή ΑΕΠ % 4,5 4,0 2,9 1,1 0,2 ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΣ % 3,2 4,2 2,7 3,1 ΑΝΕΡΓΙΑ % 9,3 8,9 8,3 8,0 9,0 Πηγή: ΕΣΥΕ & Ευρωπαϊκή Επιτροπή

Η ΑΓΟΡΑ: Καταστήματα Τροφίμων Ανάπτυξη σε σχέση με αντίστοιχη περσινή περίοδο (σε αξία) 5,0% 5,2% 1,28% -0,6% 2006 2007 2008 Ιαν. – Φεβ. ’09 0%

Η ΑΓΟΡΑ: Καταστήματα Τροφίμων Συμμετοχή ανά τύπο καταστήματος Εκπτωτικά Κατ/τα 13% 13% 6% Παραδοσιακά Κατ/τα Τροφίμων 6% 81% 81% Super / Hyper Markets

Η ΑΓΟΡΑ: Προϊόντα Ιδιωτικής Ετικέτας Μερίδιο στα Super / Hyper Markets (σε αξία) 7,3% 5,6% 5,9% 2006 2007 2008

Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ: Κατανάλωση στο Νοικοκυριό Καταναλώνω τα ίδια με πέρυσι, χμμ... και κάπως λιγότερα Στο μέλλον σκοπεύω να καταναλώνω τα ίδια ή ακόμα λιγότερα ... δηλώνουν 9 στους 10 (ΔΕΚ.’08 – ΙΑΝ.’09)

Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ: Προγραμματισμός Αγορών Θα συνεχίσω να χρησιμοποιώ λίστα το ίδιο και ίσως πιο συχνά Χρησιμοποιώ λίστα για ψώνια ... δηλώνουν 8 στους 10 (ΔΕΚ.’08 – ΙΑΝ.’09)

Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ: Πιστότητα στο Κατάστημα Ψωνίζω σε 3 με 4 διαφορετικά καταστήματα το μήνα ... ίσως στο μέλλον να πηγαίνω και σε περισσότερα ... δηλώνουν 6 στους 10 (ΔΕΚ.’08 – ΙΑΝ.’09)

Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ: Τιμές και Προσφορές Συγκρίνω τιμές και προσφορές 4 στις 10 αγορές αφορούν προϊόντα σε προσφορά (ΔΕΚ ’08 – ΙΑΝ.’09)

Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ: Προϊόντα Ιδιωτικής Ετικέτας Αγοράζω και προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας ... από 9% έως 19% (ανάλογα με την κατηγορία) δηλώνουν ότι θα αγοράζουν περισσότερο στο μέλλον (ΔΕΚ.’08 – ΙΑΝ.’09)

Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ: Εκπτωτικά Καταστήματα Σε αυτό το Super Market ψωνίζουμε αλλά πάμε και σε εκπτωτικά καταστήματα ... δηλώνουν 6 στους 10 (ΔΕΚ.’08 – ΙΑΝ.’09)

ALDI - Ο ΝΕΟΦΕΡΜΕΝΟΣ: Τα συν και τα πλην Δε βρίσκω όλες τις μάρκες που θέλω Βρίσκω χαμηλές τιμές Κάνω πιο γρήγορα τις αγορές μου Δεν υπάρχουν όλα τα προϊόντα που χρειάζομαι Εμπιστεύομαι τα προϊόντα Περίμενα πολύ στα ταμεία Δεν παρασύρομαι σε άσκοπες αγορές Όλοι δηλώνουν ότι θα συνεχίσουν να επισκέπτονται το κατάστημα (ΦΕΒ.’09)

ALDI - Ο ΝΕΟΦΕΡΜΕΝΟΣ: Η προέλευση της πελατείας Ψωνίζω κυρίως σε ένα άλλο εκπτωτικό κατάστημα ... δηλώνουν 2 στους 10 (ΦΕΒ.’09)

ΟΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ Ο Επιφυλακτικός Καταναλωτής Ο Έμπειρος Καταναλωτής Εργασία Ο Ευαισθητοποιημένος Καταναλωτής

ΟΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ 1/3 Ο Επιφυλακτικός Καταναλωτής Οικονομική Συγκυρία Εργασία

ΟΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ 2/3 Ο Έμπειρος Καταναλωτής Λιγότερο Πιστός Προγραμματισμένος

ΟΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ 3/3 Ο Ευαισθητοποιημένος Καταναλωτής Τιμές / Προσφορές Προϊόντα Ιδ. Ετικέτας Εκπτωτικά κατ/τα

ΑΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΟΥΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ Επικοινωνήστε...

ΑΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΟΥΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ 1/2 Επικοινωνήστε ... Επικοινωνήστε ... Επικοινωνήστε ... Συνεχίστε να κτίζετε μακροχρόνιες σχέσεις με τον καταναλωτή Κάντε το κατάστημά σας μέρος των επιλογών του Βάλτε τη μάρκα σας στη λίστα με τα ψώνια του Μεγιστοποιήστε, βιομηχανία & λιανεμπόριο μαζί, την εμπορική σας πρόταση

ΑΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΟΥΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ 2/2 Ανακαλύψτε ... Ανακαλύψτε ... Ανακαλύψτε ... Βρείτε τη βέλτιστη τιμή Δώστε έμφαση σε προωθήσεις με μετρήσιμο όφελος Κατανοήστε τα κριτήρια επιλογής του καταναλωτή για τα καταστήματα και τις μάρκες Επανεκτιμήστε την αποδοτικότητα της ποικιλίας σας

ΑΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΟΥΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ