Κίνητρο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το παιδαγωγικό πλαίσιο ενός έργου eTwinning. Το eTwinning προσφέρει προστιθέμενη αξία στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσα από: •Τη Bιωματική Μάθηση •Τα.
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Προσωπικές δεξιότητες
(PRO-SKILLS project 2- Διαδικασία εκπαίδευσης του εκπαιδευτή ) Αγγελική Πασσά – Συντονίστρια PRO-SKILLS στην Ελλάδα A. ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ  Όλες οι τεχνικές.
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Βελτιώνοντας την μάθηση των Μαθηματικών μέσα σε ένα ψηφιακό περιβάλλον Ελισσάβετ Καμπάνη Phd Διδακτική των Μαθηματικών Σχ. Σύμβουλος Μαθηματικών.
ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Όταν οι άλλοι πέφτουν, εμείς μπορούμε να συνεχίσουμε να τρέχουμε ! Σημασία δεν έχει αν πέφτεις, Αλλά αν μπορείς να σηκωθείς και Να συνεχίσεις !
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Τα συναισθήματα των περιθαλπόντων των ασθενών με νόσο Alzheimer και η αντιμετώπισή τους.
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Βασικές τεχνικές γνωριμίας
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
Ψυχολογία Φυσικής Αγωγής ΜΚ 208, Διάλεξη 12
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 1.Επιλεκτική ανταπόκριση του στις ανάγκες του κόσμου μέσα στην επιχείρηση και έξω από αυτήν με τρόπο που να βελτιστοποιεί.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Στόχοι και επιδιώξεις της εκπαίδευσης ενηλίκων(L6)
Αποδόσεις αιτίων.
ΠΟΡΕΙΑ ΖΩΗΣ Ένα φυλλάδιο με ερωτήσεις οι οποίες τονίζουν τα πιο σημαντικά γεγονότα της ζωής μας ως τώρα. Οι απαντήσεις ήταν διαφορετικές από τον καθένα.
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Νίκος Ε. Σκουλάς & Συνεργάτες
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
 Προσαρμόζοντας τις προσδοκίες Οι γονείς πρέπει να καταλάβουν ότι το δυσλεκτικό παιδί τους χρειάζεται να προσπαθήσει περισσότερο και με διαφορετικό τρόπο.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΝΝΑ ΓΑΛΟΥΠΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΑΠΑΝΑ ΣΤΑΜΑΤΙΑ.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 10 : ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR – CHAPTER 18 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ (ORGANIZATIONAL CULTURE)
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
Θετική Σκέψη “Σκέψου θετικά, και θετικά πράγματα θα συμβούν”
Συνέντευξη με νήπια.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Δυο πράγματα χρειάζεσαι να ξέρεις, για να πετύχεις οποιοδήποτε Επίτευγμα…
Βιολογία Γυμνασίου.
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
ΕΓΩ - ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Φοιτητής: Τάρταρης Παναγιώτης (Α.Μ 6510)
ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ & ΠΕΙΘΩ.
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Eργαστήριο ομαδικής παρέμβασης στην προσωπική ανάπτυξη ΙΙ
Επαγγέλματα Ο όρος επαγγέλματα στη γενικότερη αντίληψη χαρακτηρίζει την κατά κλάδο ή αντικείμενο συνήθη ασκούμενη βιοποριστική ενασχόληση, (εργασία), του.
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Διδάσκων καθηγητής Γιαννούδης Γιώργος
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Εισαγωγή στο coaching Eπιχειρησιακό coaching για επαγγελματίες και στελέχη Αναπτυξιακή εκπαίδευση Συμβουλευτική και mentoring για τεχνικές επιχειρήσεις.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κίνητρο

Αποφθέγματα για το Κίνητρο… “Κανένα όνειρο δεν γίνεται πραγματικότητα με μαγικό τρόπο. Χρειάζεται ιδρώτας, θέληση και σκληρή δουλειά.” Colin Powell “Δεν χρειάζεται να βλέπεις ολόκληρη τη σκάλα, απλά ανέβα το πρώτο σκαλοπάτι.” Martin Luther King, Jr. “Μερικοί άνθρωποι θέλουν να συμβεί, μερικοί άνθρωποι επιθυμούν να συμβεί, άλλοι το κάνουν να συμβεί.” Michael Jordan

Ορίζοντας το Κίνητρο ΓΙΑΤΙ κάποιος κάνει κάτι; ΓΙΑΤΙ κάνει αυτή την συγκεκριμένη ενέργεια; ΓΙΑΤΙ συνεχίζει να την κάνει; Άτομο Ορισμός στόχων Διαδικασία εσωτερικές εξωτερικές επιθυμίες ανάγκες Συμπεριφορά Αποτέλεσμα Ενέργειες Σημειώσεις για τον Επαγγελματία Σύμβουλο: Το κίνητρο είναι μια ψυχολογική διαδικασία η οποία ενεργοποιεί, κατευθύνει και κρατά τη συμπεριφορά του ατόμου προς ένα συγκεκριμένο στόχο. Επειδή δεν μπορούμε να παρατηρήσουμε τα κίνητρα ενός ατόμου, τα συμπεραίνουμε στηριζόμενοι στη συμπεριφορά του.

Ερωτήσεις για περαιτέρω κατανόηση Γιατί κάποια άτομα εργάζονται σε ένα συγκεκριμένο τομέα; Γιατί επιλέγουν επικίνδυνο εργασιακό περιβάλλον, χαμηλό μισθό; Υψηλό ρίσκο; Γιατί οι άνθρωποι παραιτούνται από τη δουλειά τους; Πώς οι άνθρωποι διαχειρίζονται την πλήξη στη δουλειά ή τις συνεχείς προκλήσεις του τεχνολογικά προηγμένου εργασιακού περιβάλλοντος; Σημειώσεις για τον Επαγγελματία Σύμβουλο: Τα εξωγενή κίνητρα ενεργοποιούν τη συμπεριφορά του ατόμου που στηρίζεται σε εξωτερικά ερεθίσματα: π.χ., μισθός, προνόμια, ασφάλιση, συμβόλαια, εργασιακό περιβάλλον και ανάπτυξη των εργασιακών σχέσεων. Τα ενδογενή κίνητρα αναφέρονται σε κάτι βαθύτερο, στη χαρά και στη βαθιά ικανοποίηση που νιώθει κανείς. Κατανοώντας τα κίνητρα μπορούμε να καταλάβουμε τη συμπεριφορά. Η κατανόηση της συμπεριφοράς με τη σειρά του οδηγεί στην ικανότητα να αναμένουμε (προβλέπουμε) τη συμπεριφορά. Αν έχουμε την ικανότητα να προβλέπουμε τη συμπεριφορά, τότε θα είμαστε σε θέση να επηρεάζουμε την ενεργοποίηση/εκδήλωσή της. Στηριζόμενοι σε αυτά, θα είμαστε σε θέση να πάρουμε αποφάσεις σχετικές με την αναζήτηση εργασίας, και για το ποιό είναι το κατάλληλο εργασιακό περιβάλλον.

Ιστορία Σημειώσεις για τον Επαγγελματία Σύμβουλο: (extract derived from https://motivationmania.wordpress.com/motivational-paragraphs/short-inspirational-story-of-a-failure-walt-disney/) Το να έχετε έναν ανεπτυγμένο τρόπο σκέψης σημαίνει να υπολογίζετε και να αντιμετωπίζετε τις προκλήσεις, τα ρίσκα και τις αποτυχίες. Μπορείτε να θεωρήσετε τα παραπάνω ως ευκαιρίες για αυτό-βελτίωση και όχι ως επιζήμιους παράγοντες για να εγκαταλείψετε τις προσπάθειες. Growth Mindset theory εξηγεί την ενδογενή φύση των ατόμων να επεκτείνουν τις γνώσεις τους, τις πεποιθήσεις τους, να καταβάλουν προσπάθεια να μάθουν νέες δεξιότητες με σκοπό να επιτύχουν Dweck (2006).

Στόχοι και Μαθησιακά Αποτελέσματα Προσδιορισμός των αιτιών που αυξάνουν τα κίνητρα στο χώρο εργασίας Επεξήγηση και κατανόηση των κινήτρων βάσει θεωριών Κατανόηση των αναγκών των εργαζομένων (π.χ., προσδιορισμός των ισχυρότερων αναγκών) Εκμάθηση και ενίσχυση των υπο-ικανοτήτων του κινήτρου

Υπο-ικανότητες Θετική εμπλοκή Εσωτερικό κίνητρο Θέσπιση Στόχων Growth mindset Να συνεργάζεσαι και να ασκείς επιρροή στους άλλους Θετικός Σκοπός Σημειώσεις για τον Επαγγελματία Σύμβουλο: Θετική εμπλοκή. Για τη θετική εμπλοκή σε μια οπτική, στόχο, κατάσταση, κτλ., τα άτομα χρειάζεται να προσδιορίσουν τα εσωτερικά τους δυνατά σημεία και να τα χρησιμοποιήσουν σύμφωνα με τις απαιτήσεις της συγκεκριμένης κατάστασης. Το Εσωτερικό κίνητρο προκύπτει όταν ένας στόχος επιδιώκεται επειδή εκτιμάται ή επειδή η εργασία δίνει ευχαρίστηση. Αυτό είναι το ενδότερο κίνητρο των ατόμων, ενώ εκτελούν μια δραστηριότητα, κατά την οποία συγκεκριμένα χαρακτηριστικά του κινήτρου ενεργοποιούνται. Goal Setting Theory (Locke and Latham (2004). Οι Locke and Latham υποστηρίζουν ότι οι στόχοι επηρεάζουν την εργασιακή επίδοση μέσω της άμεσης προσήλωσης και δράσης. Growth mindset. Η θεωρία που εξηγεί την ενδογενή φύση των ατόμων να επεκτείνουν τις γνώσεις τους, τις πεποιθήσεις τους, να καταβάλλουν προσπάθεια για την εκμάθηση νέων δεξιοτήτων (Multiple Mindsets, Μαθαίνοντας μέσα από την Αποτυχία; Οι Προκλήσεις είναι Ευκαιρίες, Να επιβραβεύεις τις πράξεις και όχι τον χαρακτήρα, Απλοποίηση της κατανόησης του Growth Mindset: Ξεκινήστε μια συζήτηση με τους συμμετέχοντες με την προβολή του βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=aNHas97iE78) Να συνεργάζεσαι και να ασκείς επιρροή στους άλλους: Οι SCARF θεωρητικοί υποστηρίζουν ότι από τη φύση τους τα άτομα, αντιδρούν στις απειλές βρίσκοντας άμεσους τρόπους να τις εξαλείψουν ή να τις αποφύγουν. Θετικός σκοπός και Κοινωνικό Κίνητρο: Θετικό κίνητρο υπάρχει όταν τα άτομα βρίσκουν τον σκοπό της ζωής τους και ενθαρρύνονται να συμβάλλουν σε κάτι μεγαλύτερο από τους εαυτούς τους.

Δρ/τα 1: Ερωτήσεις Κινήτρων για αυτούς που αναζητούν εργασία Σημειώσεις για τον Επαγγελματία Σύμβουλο: Γράψε 5 πράγματα που σε κινητοποιούν (Γράψε 5 πράγματα που σε βοηθούν να ενεργοποιηθείς το πρωί). Τι σε ευχαριστεί να κάνεις; Σκέψου την τωρινή σου ζωή και τα ευρύτερα ενδιαφέροντά σου. Τι κοινό έχουν; Τι σε ευχαριστούσε κατά την εργασία σου σε δουλειές μερικής απασχόλησης ή σε προγράμματα πρακτικής άσκησης; Σε τι είδους εργασίες είσαι καλύτερος; Σε τι είδους περιβάλλοντα (πολυάσχολα, με προθεσμίες, θορυβώδη, ήσυχα, κτλ.) εργάζεσαι καλύτερα? Τοποθέτησε το αυτοκόλλητο σημείωμα στην πυραμίδα και περίγραψε την απάντησή σου.   Σκοπός: Να μπορείς να προσδιορίζεις τους παράγοντες που αυξάνουν την εσωτερική ανάγκη μέσα από την οποία οδηγείσαι σε μια εργασία, δουλειά, συμπεριφορά.

Δρ/τα 2: Βρες τα δυνατά σου σημεία Σημειώσεις για τον Επαγγελματία Σύμβουλο: Παρακολουθείστε το βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=s_30jf4Zmlc   Βρες τα δικά σου δυνατά σημεία (#5 και μοιράσου τα με τον διπλανό σου).

Δρ/τα 3: Ροή Σημειώσεις για τον Επαγγελματία Σύμβουλο: Ζήτησε από τους συμμετέχοντες να γράψουν σε ένα φύλλο χαρτί: Σκεφτείτε μια πρόκληση. Τι ικανότητες χρειάζονται για να αντιμετωπίσετε την πρόκληση;. Θέστε στόχους. Θέλετε να είστε πολύ ξεκάθαροι σχετικά με το πώς θα πραγματοποιήσετε και θα πετύχετε τις εργασίες. Εργασία για το σπίτι: Διαλέξτε μια πρόκληση σχετική με την τρέχουσα εργασία σας και αφιερώστε την πλήρη προσοχή σας σε αυτήν. Διαθέστε επαρκή χρόνο. Θα σας πάρει δεκαπέντε λεπτά για να μπείτε σε κατάσταση ροής, και λίγο περισσότερο μετά από αυτό έως ότου να απορροφηθείτε πλήρως. Παρακολουθήστε τα συναισθήματά σας. Αν ακολουθήσετε όλες τις παραπάνω οδηγίες, αλλά έχετε πρόβλημα μετάβασης σε κατάσταση ροής, παρακολουθήστε τη συναισθηματική σας κατάσταση.

Δρ/τα 4: Ο τροχός των δυνατών σημείων Σημειώσεις για τον Επαγγελματία Σύμβουλο: Συγγραφέας αυτής της άσκησης είναι ο Matt Driver (https://mattdriverconsulting.com).    Προσδιορίζοντας τα δυνατά σημεία των συμμετεχόντων σας. Ο κύκλος των δυνατών σημείων μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να δημιουργηθεί μια γραφική αναπαράσταση του βαθμού στον οποίο τα δυνατά σημεία χρησιμοποιούνται (τρέχουσα χρήση) και του χώρου που υπάρχει για να χρησιμοποιηθούν τα δυνατά σημεία περισσότερο (περιθώριο). Το κέντρο του κύκλου παρουσιάζει αποτέλεσμα ‘0’ και το εξωτερικό στεφάνι αποτέλεσμα ‘10’. Ζητήστε από τους συμμετέχοντες να τοποθετήσουν δύο σημάδια σε κάθε τομέα του κύκλου, δείχνοντας σε ποιό βαθμό χρησιμοποιούν τώρα το δυνατό τους σημείο στο συγκεκριμένο πλαίσιο (π.χ. εργασία), και τι περιθώριο υπάρχει για να το χρησιμοποιήσουν περισσότερο σ’ αυτό το πλαίσιο. Κατόπιν, σχεδιάστε ένα τρίγωνο που συνδέει τα δύο σημεία. Όσο μεγαλύτερο είναι το χάσμα ανάμεσα στην τρέχουσα χρήση και το περιθώριο, τόσο μεγαλύτερο θα πρέπει να είναι το τρίγωνο, και τόσο μεγαλύτερο δυναμικό υπάρχει για να χρησιμοποιηθεί το δυνατό σημείο περισσότερο. HOMEWORK: https://positivepsychologyprogram.com/positive-psychology-exercises/#strengths-wheel

Δρ/τα 5: Growth Mindset Σημειώσεις για τον Επαγγελματία Σύμβουλο: Ο σύμβουλος θα προμηθεύσει τους συμμετέχοντες με τον κατωτέρω πίνακα με ΜΟΝΟ το τμήμα «Fixed Mindset». Μετά ζητήστε από τους συμμετέχοντες να επαναδιατυπώσουν τις προτάσεις από «fixed mindset» σε «Growth mindset» Η πρώτη μπορεί να δοθεί ως παράδειγμα.   FIXED MINDSET GROWTH MINDSET Με απέρριψαν! Είμαι άχρηστη!= Το ότι έχασα αυτήν την ευκαιρία μπορεί να αποβεί φανταστικό για μένα, Δεν μπορώ να το πάρω προσωπικά, πιθανόν βρισκόταν σε κακή διάθεση, Είναι καλύτερο που προσπάθησα και απέτυχα από το να μην είχα προσπαθήσει καθόλου.

ΧΡΟΝΙΚΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ Δρ/τα 6: Θέσπιση Στόχων Goal Setting Theory (Locke and Latham (2004). ΕΞΥΠΝΟΙ ΜΕΤΡΗΣΙΜΟΙ ΕΦΙΚΤΟΙ ΣΧΕΤΙΚΟΙ ΧΡΟΝΙΚΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ Σημειώσεις για τον Επαγγελματία Σύμβουλο: Locke and Latham (2004) υποστηρίζουν ότι οι στόχοι επηρεάζουν την εργασιακή επίδοση μέσω της άμεσης προσήλωσης και δράσης. Όταν θέτεις εξ ‘αρχής Μετρήσιμους, Εφικτούς, Σχετικούς και Χρονικά Προσδιορισμένους στόχους, μπορείς να αυξήσεις την ενεργητικότητα, τον ενθουσιασμό και το κίνητρο. Ως αποτέλεσμα, η αύξηση του κινήτρου μέσα από τη θέσπιση στόχων οδηγεί σε μεγαλύτερη και επίμονη προσπάθεια. Οι στόχοι σε μια συγκεκριμένη εργασία κινητοποιούν τους ανθρώπους να αναπτύσσουν στρατηγικές που τους επιτρέπουν να αποδίδουν στα απαιτούμενα επίπεδα στόχων, πράγμα το οποίο θα αυξήσει την ικανοποίηση και θα προάγει το κίνητρο. Έξυπνοι στόχοι: Μετρήσιμοι: Η πρόοδος του στόχου είναι μετρήσιμη σε όρους αντικειμενικών ποσοτήτων, ποιοτήτων και μονάδων χρόνου που να μπορούν εύκολα να μοιραστούν. Εφικτοί: Είναι ο στόχος που μπορείς πράγματι να κατορθώσεις και είναι ρεαλιστικός. Οι οργανισμοί υψηλών επιδόσεων δεν ανταμείβουν την επίτευξη στόχων όταν αυτοί βρίσκονται έξω από τον έλεγχο των υπαλλήλων ή των μελών της ομάδας. Πρωτίστως προσδιορίζουν, αναγνωρίζουν και ανταμείβουν τους στόχους που βρίσκονται υπό τον πλήρη έλεγχο των υπαλλήλων αναφορικά με το πλαίσιο ελέγχου που τους έχει δοθεί. Σχετικοί: Εδώ υπεισέρχεται η διάσταση της επίδοσης του οργανισμού. Οι στόχοι χρειάζεται να είναι ξεκάθαρα συνδεδεμένοι με ουσιαστικές εκροές της επιχείρησης ή θετικά αποτελέσματα του οργανισμού. Βασικές Ερωτήσεις περιλαμβάνουν: Χρονικά Προσδιορισμένοι: Η ερώτηση είναι η εξής: Πότε θα ολοκληρωθεί η συγκεκριμένη εργασία, πρότζεκτ ή στόχος; Ορίζοντας χρονικά ένα στόχο όχι μόνο διευκολύνει την επίδοση, περιορίζοντας τη σπατάλη χρόνου, αλλά μας δίνει την δυνατότητα να προσδιορίσουμε χρονικά τη διαδικασία αλλά και να κάνουμε βελτιώσεις στην ποιότητα. Ανατρέξτε στο εγχειρίδιο για να βρείτε οδηγίες για αυτήν την άσκηση.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας.