Δραστηριότητες κατά την 1η Τηλεδιάσκεψη (Διάρκεια 60’)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Advertisements

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση Γ 1 Παρουσίαση δράσεων της Γ 1 τάξης του Δημοτικού Σχολείου Σαραβαλίου Πατρών Με την υποστήριξη υλικού της.
Κατεύθυνση: Γενική Αγωγή
Γνωστικές θεωρίες μάθησης
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
Παρουσίαση Eκπαιδευτικού Yλικού: Αγωγή Υγείας - Κυκλοφοριακή Αγωγή - Ατυχήματα του Γεωργ. Θεοφ. Καλκάνη καθηγητή του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ RELEASE ‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning as a Core in Teachers” In-Service Training in Cyprus Δημοτικό Σχολείο Άγιος Σπυρίδωνας.
Jigsaw σημαίνει Puzzle Διερευνητική μάθηση-διδασκαλία
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
COMENIUS ΠΟΛΥΜΕΡΕΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ.
Προγραμματισμός Ενότητας στο μάθημα των Ελληνικών
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ 1 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ.
Εφαρμογή της καθοδηγούμενης διερευνητικής μεθόδου: πλεονεκτήματα, δυσκολίες και τρόποι αντιμετώπισης Σαλούστρου Πόπη ΓΕΛ Γαζίου.
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Jigsaw: Τί είναι;.
8oς Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Υλικό για Διδακτική Πρόταση 1, Διδακτική Πρόταση 2 Διδακτική Πρόταση 3.
Η Ψυχολογική αξία της βιωματικής μάθησης στην Αγωγή της Στοματικής Υγείας Ζωή Κασαπίδου Ψυχολόγος.
ΣΤΑΔΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ KIDSPIRATION Πάμπος Χρυσοστομου Σύμβουλος Πληροφορικής Λεμεσού.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ - ΕΠΙΘΕΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
 Τα παιδιά της Α΄ Τάξης εξαιρούνται από το πρόγραμμα.  Παρατηρήσαμε ότι τα παιδιά που εισέρχονται για πρώτη χρονιά στο σχολείο χρειάζονται χρόνο για.
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
1ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Σύγχρονες μέθοδοι εκπαίδευσης Καρακούσης.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
Η παράγραφος Είναι το βασικό δομικό στοιχείο ενός κειμένου.
Βιωματική Δράση 1ης Γυμνασίου 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
Η ΧΡΗΣΗ VIDEOCONFERENCE ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ 2o Δημοτικό Σχολείου Βόλου Παρουσίαση.
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΑΤΙΣΤΑΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΑΝΑΜΠΕΤΗ, δασκάλα Γ΄τάξης ΜΑΡΙΑ ΤΣΙΦΤΣΟΓΛΟΥ, δασκάλα Ε΄τάξης.
Το «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» για μαθητές Δημοτικού Σχολείου Σκοπός των ενοτήτων του προγράμματος «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» που απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικού Σχολείου είναι: -Η.
Ψηφιακή τάξη Σπύρος Στρατηγός Άρης Σερμέτης Πέτρος Στεμπάρι.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΘΕΜΑ: « Μαζί με τους Ρομά… Δράσεις προώθησης της ενσωμάτωσης των τσιγγάνων μαθητών στο σχολείο, την κοινωνία και το ευρωπαϊκό πλαίσιο»
Προς μια αποτελεσματικότερη συνεργασία Αναστασία Χ’ Γιαννακού Σύμβουλος Ειδικής Εκπαίδευσης Επαρχίας Λευκωσίας.
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Διδακτική της Πληροφορικής
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
Δραστηριότητες κατά την 3η Τηλεδιάσκεψη (Διάρκεια 60’)
Ομάδα Εργασίας: Μαυροφρύφη Αφροδίτη Γκουντελίτσα Κατερίνα Ραφτογιάννη Παρασκευή-Δήμητρα Τορονίδου Μαρία Φλώρινα, Ιούνιος 2017.
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
5ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
ΜΙΝΩΙΚΗ ΤΕΧΝΗ.
Α΄ τάξη Θετικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ Διερεύνηση με συζήτηση
Περιδιαβαίνοντας στα σοκάκια του χωριού μου…
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Χριστίνα Παπαζήση Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04.
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
Παρασταση θεατρου σκιων
Καλώς ορίσατε! Σχολική χρονιά [Εισαγωγή έτους] Όνομα σχολείου
Χρόνος χρήσης ψηφιακών συσκευών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δραστηριότητες κατά την 1η Τηλεδιάσκεψη (Διάρκεια 60’) Δραστηριότητες κατά την 1η Τηλεδιάσκεψη (Διάρκεια 60’) ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ-ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΤΑΞΕΩΝ Α. Γνωριμία τάξεων – χαιρετισμοί δασκάλων, μαθητών Β. Προβολή παρουσίασης ppt (η τάξη, το σχολείο, ο τόπος μου)

Οι μαθητές του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αγίων Αναργύρων Αττικής παρουσιάζουν σε PowerPoint τον τόπο , το σχολείο και την τάξη τους.

Οι μαθητές του 87ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης παρουσιάζουν σε PowerPoint τον τόπο , το σχολείο και την τάξη τους.

Γ. Διαλογική συζήτηση (καθοδηγούμενη από τους δασκάλους) Στόχος προς επίτευξη : Συσχέτιση των δυο σχολείων. Μεθοδολογική προσέγγιση: Ανακαλυπτική Διερευνητική Μάθηση (Η συσχέτιση προκύπτει από τα ppt . Οι εργασίες οι οποίες έχουν εκπονηθεί από το ένα σχολείο συσχετίζονται με τη δομή του άλλου σχολείου και ταυτίζονται με το θέμα πάνω στο οποίο πρόκειται να εργαστούν.)

Δ. Εύρεση και ταυτόχρονη καταγραφή ομοιοτήτων και διαφορών ανάμεσα στα δυο σχολεία . (ανάδειξη θέματος) Ε. Προβολή βίντεο Powtoon με θέμα τη φιλία για αφόρμηση-εισαγωγή στο θέμα https://www.powtoon.com/online-presentation/gckS7W6IWIn/?mode=movie

Ζ. Εντυπώσεις, συζήτηση, διευκρινήσεις από δασκάλους Ζ. Εντυπώσεις, συζήτηση, διευκρινήσεις από δασκάλους Η. Δημιουργία γέφυρας επικοινωνίας (τρόποι επικοινωνίας: email και edmodo) https://www.edmodo.com/?language=el https://www.google.com/intl/el/gmail/about/ Θ. Αποφώνηση

Δραστηριότητες μεταξύ 1ης και 2ης Τηλεδιάσκεψης Δραστηριότητες μεταξύ 1ης και 2ης Τηλεδιάσκεψης Α. Επαναληπτική προβολή powtoon βίντεο που έχει σχεδιαστεί από τους εκπαιδευτικούς με τη βοήθεια του powtoon για αφόρμηση https://www.powtoon.com/online-presentation/gckS7W6IWIn/?mode=movie

Β. Δημιουργία tagul από τους μαθητές του 3ου δημοτικού σχολείου Αγίων Αναργύρων Αττικής https://tagul.com/pcv7s1ek13dh/%CE%B4%CF%85%CE%BD%CE%B1%CF%84%CE%AE-%CF%86%CE%B9%CE%BB%CE%AF%CE%B1

Δημιουργία tagul από τους μαθητές του 87ου δημοτικού σχολείου Αθηνών Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης https://tagul.com/jl7a5dm6i25p/%CE%B4%CF%85%CE%BD%CE%B1%CF%84%CE%AE-%CF%86%CE%B9%CE%BB%CE%AF%CE%B1_2

Στόχος προς επίτευξη: Έλεγχος και αναδόμηση προϋπάρχουσας γνώσης -Σου άρεσε η ιστορία; Μεθοδολογική προσέγγιση: Καταιγισμός ιδεών βάση ερωτήσεων

Γ. Δημιουργία κόμικς μέσω Toondoo.  http://xaivania.weebly.com/eta-delta973nualphamueta-tauetasigmaf-phiiotalambda943alphasigmaf.html  

Στόχος προς επίτευξη: η απόκτηση της ικανότητας διαχείρισης των συναισθημάτων, όπως ο θυμός αλλά και της επίλυσης των συγκρούσεων. Μεθοδολογική προσέγγιση: Συνεργατική Οικοδόμηση της γνώσης  

Δ. Δημιουργία πάζλ μέσω Jigsaw http://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1dbf16fbc1d8 Στόχος προς επίτευξη: η εμπέδωση του εύρους συναισθημάτων τα οποία υπάρχουν Μεθοδολογική προσέγγιση: Συνεργατική Οικοδόμηση της γνώσης