Δραστηριότητες κατά την 1η Τηλεδιάσκεψη (Διάρκεια 60’) Δραστηριότητες κατά την 1η Τηλεδιάσκεψη (Διάρκεια 60’) ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ-ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΤΑΞΕΩΝ Α. Γνωριμία τάξεων – χαιρετισμοί δασκάλων, μαθητών Β. Προβολή παρουσίασης ppt (η τάξη, το σχολείο, ο τόπος μου)
Οι μαθητές του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αγίων Αναργύρων Αττικής παρουσιάζουν σε PowerPoint τον τόπο , το σχολείο και την τάξη τους.
Οι μαθητές του 87ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης παρουσιάζουν σε PowerPoint τον τόπο , το σχολείο και την τάξη τους.
Γ. Διαλογική συζήτηση (καθοδηγούμενη από τους δασκάλους) Στόχος προς επίτευξη : Συσχέτιση των δυο σχολείων. Μεθοδολογική προσέγγιση: Ανακαλυπτική Διερευνητική Μάθηση (Η συσχέτιση προκύπτει από τα ppt . Οι εργασίες οι οποίες έχουν εκπονηθεί από το ένα σχολείο συσχετίζονται με τη δομή του άλλου σχολείου και ταυτίζονται με το θέμα πάνω στο οποίο πρόκειται να εργαστούν.)
Δ. Εύρεση και ταυτόχρονη καταγραφή ομοιοτήτων και διαφορών ανάμεσα στα δυο σχολεία . (ανάδειξη θέματος) Ε. Προβολή βίντεο Powtoon με θέμα τη φιλία για αφόρμηση-εισαγωγή στο θέμα https://www.powtoon.com/online-presentation/gckS7W6IWIn/?mode=movie
Ζ. Εντυπώσεις, συζήτηση, διευκρινήσεις από δασκάλους Ζ. Εντυπώσεις, συζήτηση, διευκρινήσεις από δασκάλους Η. Δημιουργία γέφυρας επικοινωνίας (τρόποι επικοινωνίας: email και edmodo) https://www.edmodo.com/?language=el https://www.google.com/intl/el/gmail/about/ Θ. Αποφώνηση
Δραστηριότητες μεταξύ 1ης και 2ης Τηλεδιάσκεψης Δραστηριότητες μεταξύ 1ης και 2ης Τηλεδιάσκεψης Α. Επαναληπτική προβολή powtoon βίντεο που έχει σχεδιαστεί από τους εκπαιδευτικούς με τη βοήθεια του powtoon για αφόρμηση https://www.powtoon.com/online-presentation/gckS7W6IWIn/?mode=movie
Β. Δημιουργία tagul από τους μαθητές του 3ου δημοτικού σχολείου Αγίων Αναργύρων Αττικής https://tagul.com/pcv7s1ek13dh/%CE%B4%CF%85%CE%BD%CE%B1%CF%84%CE%AE-%CF%86%CE%B9%CE%BB%CE%AF%CE%B1
Δημιουργία tagul από τους μαθητές του 87ου δημοτικού σχολείου Αθηνών Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης https://tagul.com/jl7a5dm6i25p/%CE%B4%CF%85%CE%BD%CE%B1%CF%84%CE%AE-%CF%86%CE%B9%CE%BB%CE%AF%CE%B1_2
Στόχος προς επίτευξη: Έλεγχος και αναδόμηση προϋπάρχουσας γνώσης -Σου άρεσε η ιστορία; Μεθοδολογική προσέγγιση: Καταιγισμός ιδεών βάση ερωτήσεων
Γ. Δημιουργία κόμικς μέσω Toondoo. http://xaivania.weebly.com/eta-delta973nualphamueta-tauetasigmaf-phiiotalambda943alphasigmaf.html
Στόχος προς επίτευξη: η απόκτηση της ικανότητας διαχείρισης των συναισθημάτων, όπως ο θυμός αλλά και της επίλυσης των συγκρούσεων. Μεθοδολογική προσέγγιση: Συνεργατική Οικοδόμηση της γνώσης
Δ. Δημιουργία πάζλ μέσω Jigsaw http://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1dbf16fbc1d8 Στόχος προς επίτευξη: η εμπέδωση του εύρους συναισθημάτων τα οποία υπάρχουν Μεθοδολογική προσέγγιση: Συνεργατική Οικοδόμηση της γνώσης