Ασπασία Θεοδωρακάκη ΠΕΣΥΠ Β εξάμηνο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Πολιτιστικός Σχεδιασμός σε Περιφερειακό Επίπεδο
Υπεύθυνη Τμήματος Πολιτιστικών Θεμάτων Α/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
Project για την κολύμβηση για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ατόμων
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ - PROJECT
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Αρχαιεσ ελληνικεσ εφευρεσεισ
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι-τριβίζουν τα στρουμπειάκια σαν ευγενικά χελιδονάκια» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αλεξία Βγενοπούλου Τάξη: τμήμα.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Το αγαπημένο μου παιχνίδι.
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΗΜΑ ΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2016 ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ.
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Έρευνα με θέμα την τηλεόραση
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Παχυσαρκία.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Υγρό γενικού καθαρισμού οικονομικό στην χρήση – ευχάριστο άρωμα
Μαθηση για ολα τα παιδια
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Εργασία στο Project.
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (Project)
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ασπασία Θεοδωρακάκη ΠΕΣΥΠ Β εξάμηνο Μάθημα:Συμβουλευτική στη Δια Βίου Ανάπτυξη Καθηγήτρια: Ρ.Καλούρη Εργασία: Παρουσίαση Επιστημονικού Άρθρου από την ΕπιθεώρησηΣυμβουλευτικής και Προσανατολισμού Ασπασία Θεοδωρακάκη ΠΕΣΥΠ Β εξάμηνο

Επιθεώρηση Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού τ.102/2013 ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ: Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ‘’PARENTS AND TEACHERS:PARTNERS IN INTERCULTURAL DIALOGUE – PARTEA’’ Ιωάννης Κονιόρδος Νίκος Δρόσος

το «πρόβλημα» Πολυπολιτισμικές κοινωνίες Μετανάστες Διαφορετικές αξίες Διαφορετικό τρόπο αντίληψης Επηρεασμένοι ψυχολογικά Με δυσκολίες :γλώσσα ανασφάλιστη εργασία ξενοφοβικές συμπεριφορές το «πρόβλημα» Πολυπολιτισμικές κοινωνίες Αναγκαστική προσέγγιση διαφορετικών πολιτισμικών εμπειριών Προσαρμογή στις χώρες υποδοχής

Η πρόκληση! Διαπολιτισμικότητα ως παιδαγωγική μεθοδολογία Η πρόκληση! Διαπολιτισμικότητα ως παιδαγωγική μεθοδολογία Έμφαση στον διαπολιτισμικό διάλογο μεταξύ των μεταναστών γονέων και όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας Βελτίωση της ένταξης των μειονοτικών γονέων Βελτίωση της γονικής στήριξης των μειονοτικών μαθητών Γλωσσική και πολιτισμική πολυμορφία στον Ελληνικό μαθητικό πληθυσμό Ένταξη των μεταναστών μαθητών στο Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και κατ επέκταση η επαγγελματική ανάπτυξη και ο προσανατόλισμός των μεταναστών μαθητών.

Το έργο! Δράσεις: Σκοπός: επικοινωνία και συνεργασία μειονοτικών γονέων και εκπαιδευτικής κοινότητας Έρευνες με ερωτηματολόγια Συναντήσεις εκπαιδευτικών – γονέων Πλατφόρμα επικοινωνίας μέσω ίντερνετ Δράσεις στα σχολεία Δημιουργία «Οδηγός Διαπολιτισμικού Διαλόγου» με 20 Καλές Πρακτικές Στόχοι: ενδυνάμωση του διαλόγου μεταξύ γονέων και εκπαιδευτικών παραγόντων ανάπτυξη δημιουργικών μεθόδων για την επίλυση προβλημάτων ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας ανάπτυξη συνεργασίας γονέων Δημιουργία καλών διαπολιτιτσμικών πρακτικών Αξιοποίηση νέων τεχνολογιών

Δράσεις στο Γυμνάσιο Οινοφύτων. Α Δράσεις στο Γυμνάσιο Οινοφύτων !! Α. Διερεύνηση αναγκών-στάσεων στη σχέση αλλοδαπών γονέων και εκπαιδευτικών Απόψεις στάσεις των εκπαιδευτικών Προβλήματα των αλλοδαπών γονέων Δυσκολία στην επικοινωνία λόγω κατανόησης της γλώσσας Πρωινό ωράριο επισκέψεων του σχολείου Δεν λαμβάνεται υπόψη η πολιτισμική τους ιδιαιτερότητα από το σχολείο Η απουσία των γονέων μεταφράζεται ως αδιαφορία Μη συνειδητοποίηση του εμπόδιου της γλώσσας Ωστόσο υπάρχει πρόθεση για συνεργασία ακόμα και με αλλαγή των κεκτημένων τους

Β.Συνάντηση Ινδών γονέων με τη Διεύθυνση του σχολείου Αρχή οικοδόμησης αμοιβαίας εμπιστοσύνης Αποτελέσματα εντυπωσιακά! Προσέγγιση των γονέων με όλα τα ¨μέσα¨ Γραπτή πρόσκληση Πολιτισμικός μεσολαβητής Νέες τεχνολογίες Ζητήματα που έθεσαν οι γονείς πιστοποιητικά γέννησης των παιδιών Ώρες επικοινωνίας με το σχολείο Αξιοποίηση των μαθητών ως διερμηνέων στην επικοινωνία Δυνατότητα παρουσίασης του πολιτισμού τους στις σχολικές γιορτές

Γ.Εργαστήρια διαπολιτισμικού διαλόγου για γονείς και εκπαιδευτικούς Εργαστήρια διαπολιτισμικού διαλόγου για γονείς και εκπαιδευτικούς χωριστά, όπου με καθοδήγηση διευκολυντών καταγράφησαν , οι σχέσεις σχολείου-οικογένειας, τα προβλήματα, οι προσδοκίες, οι αντιλήψεις... Κοινή συνεδρία γονέων εκπαιδευτικών όπου παρουσιάσθηκαν όλες οι απόψεις, αντιπαραθέσεις, προτάσεις και λύσεις μέσα από ανάπτυξη διαλόγου και αλληλοκατανόηση.

Και οι ......καρποί του προγράμματος PARTEA Ευαισθητοποίηση των εκπαιδευτικών για τα προβλήματα των μειονοτικών ομάδων και πρωτοβουλίες.Φιλόλογοι ...εν δράσει!! Θεμελίωση της συνεργασίας γονέων-σχολείου με συναντήσεις και τα απογεύματα. Καλλιέργεια της εμπιστοσύνης μεταξύ Ινδών γονέων και σχολείου με εμφανή αποτελέσματα στην συμμετοχή αυτών στις σχολικές εκδηλώσεις.

Και ακόμη..... Ενίσχυση της αυτοεκτίμησης των Ινδών μαθητών και καλύτερη ενσωμάτωση τους στο σχολείο μέσω της αξιοποίησης τους σε σχολικές εκδηλώσεις παρουσιάζοντας στοιχεία από τον πολιτισμό τους Αναβάθμιση του ρόλου του ΓΡΑΣΕΠ σε δομή περισσότερο υποστηρίκτική για τους γονείς και το σχολείο. Δημιουργία πλατφόρμας www.partea.eu) και του Οδηγού Διαπολιτισμικού Διαλόγου με 20 καλές πρακτικές και πληροφορίες για την ανάπτυξη του Διαπολιτισμικού διαλόγου.

Η βιβλιογραφία και.... η δράση στα Οινόφυτα! Τα επαγγελματικά προβλήματα των μειονοτικών ομάδων και μαθητών οφείλονται : Οι δράσεις του PARTEA έδειξαν: Κοινωνική απομόνωση Διάκριση Προκατάληψη Περιορισμένη γλωσσική επάρκεια Περιορισμένα πρότυπα εργασίας Μειωμένη αυτεπάρκεια Χαμηλή αυτοαποτελεσματικότητα Δυσλειτουργικές σκέψεις σταδιοδρομίας Βελτίωση στη συμμετοχή των μαθητών στο σχολείο Βελτίωση στη σχολική επίδοση Αύξηση της αυτοεκτίμησης τους Αύξηση πεποίθησης αυτεπάρκειας Μείωση των συμπεριφορών διάκρισης εντός του σχολείου Μείωση των δυσλειτουργικών πεποιθήσεων

Εκπαιδευτικοί-σχολείο-κοινότητα Βελτίωση της συνέργασίας με τους αλλοδαπούς γονείς Διαπολιτισμική οπτική και αλλαγή στάσης απέναντι τους Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην διαπολιτισμική προσέγγιση Ευέλικτη επικοινωνία του σχολείου με τους γονείς Ενθάρρυνση των α.γονέων για συμμετοχή τους σε δραστηριότητες Ενεργή συμμετοχή των α. γονέων στη σχολική κοινότητα. το πρόγραμμα PARTEA χαρακτηρίστηκε από την ευρωπαική επιτροπή «STAR PROJECT»

Σας ευχαριστώ.