Πρόσληψη μελών οικογένειας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παγκόσμια Συμμόρφωση και Δεοντολογία και Κώδικας Επιχειρηματικής Συμπεριφοράς Ο τρόπος με τον οποίο εργαζόμαστε, κάθε μέρα, παντού Αθήνα Απρίλιος 2013.
Advertisements

Διαχείριση εργασιακού άγχους στην COMPUSMART Διαχείριση εργασιακού άγχους στην COMPUSMART Ινστιτούτο Εργασίας, Υγείας και Οργάνωσης (I-WHO) Πανεπιστήμιο.
Whistle-Blowing =Καταγγελία δυσλειτουργιών
Προσωπικές δεξιότητες
Διαχείριση κινδύνων εργασιακού άγχους στο KEK INA IDEC Α.Ε. Πειραιάς, Ελλάδα gr.
H Point Services είναι μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών διαχείρισης εγκαταστάσεων που εδρεύει στην Ελλάδα με συνεργαζόμενες εταιρείες στα Βαλκάνια όπως.
I.I.E.K DATA Τμήμα: Μαγειρικής Τέχνης Μάθημα: Στοιχεία Κοστολόγησης
Πρόληψη και Διαχείριση εργασιακού άγχους
ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ ΘΗΤΕΙΑ = ΘΕΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ Οργανωτική ετοιμότητα Επιχειρησιακή ετοιμότητα Λειτουργική ετοιμότητα ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ.
Το τμήμα αυτό έχει την ευθύνη για την επιστημονική οργάνωση και εφαρμογή ερευνών και πειραμάτων, με σκοπό τη βελτίωση όλων των φάσεων λειτουργίας της.
Τεχνολογία Εστιατορικης Τεχνης
Πάνελ συζήτησης : «Ο Δικηγόρος από τη σκοπιά της Διοίκησης. Τι περιμένει – προσδοκά η Διοίκηση από το Δικηγόρο της » Συντονισμός: Στάθης Μίχος, Διευθυντής.
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
Η υφιστάμενη κατάσταση στα καταστήματα κράτησης νέων
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
Τρόποι και βήματα διευθέτησης των εργασιακών διαφορών (Β) ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ 4.
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
Βασιλική Παλαπέρη Μαριέττα Ματζαβέλα
Πρόβλημα του μήνα Ένα πρόβλημα ακοής. Περιεχόμενο Στόχοι: Να σχεδιάζουν και να χρησιμοποιούν ένα απλό τεστ ακοής· Να συγκρίνουν κριτικά τους σχεδιασμούς.
Το μυρμήγκι Ένα παραμύθι… ή όχι….
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Όλες οι παρατηρήσεις για κάποιο άτομο περιλαμβάνουν και θετικά και αρνητικά σημεία. Σχολιάστε τη συμπεριφορά του ατόμου, όχι την εντύπωσή σας για το άτομο.
Εισαγωγή.
Η ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ (COVER LETTER)
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΘΕΜΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Νίκος Ε. Σκουλάς & Συνεργάτες
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Μηχανικός Εμπορικού Ναυτικού
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΕΝΤΡΟΥ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 6 Ο.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ. Η επικοινωνία είναι απαραίτητη για την καλή λειτουργία του οργανισμού και για την αποτελεσματική λήψη των αποφάσεων. Σε αυτό το κεφάλαιο.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Αλληλεξάρτηση Εσωτερικού - Εξωτερικού Ελέγχου Φοιτητές: Λιούπας Ευθύμης και Βιλλιώτης Χρήστος.
Advanced Secretarial Duties I. Σκοπός του μαθήματος: Να βοηθήσει τον σπουδαστή να αναπτύξει την ικανότητα να μπορεί να κατανοήσει τον ρόλο μιας ιδιωτικής.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR – CHAPTER 15 ΙΣΧΥΣ – ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
Η προσωπική ευθύνη των διοικούντων νομικά πρόσωπα για τα εταιρικά φορολογικά χρέη πριν και μετά τον Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας - Ορισμένα ειδικότερα.
Διαχείριση κόστους έργων πληροφορικής. 2 Ανάλυση κόστους/οφέλους Η ανάλυση κόστους/οφέλους βασίζεται γενικά στις ακόλουθες οικονομικές αρχές:  Κριτήριο.
9-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
ΠΜΣ Ευρωπαϊκή Κοινωνική Πολιτική Ευρωπαϊκές Πολιτικές Μετανάστευσης και Κοινωνικής Ενσωμάτωσης Θεματική ενότητα 2 ου εξαμήνου / 3 τρίωρα σεμινάρια.
ΥΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗ ΝΕΟΠΡΟΣΛΗΦΘΕΝΤΩΝ Άλκηστις Παπαϊωάννου Ph.D., M.Sc. Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Στην Αμερική από το 1940 – 1960 κυριαρχούσε το υπόδειγμα σύζυγος – μητέρα – νοικοκυρά. Στην Ελλάδα το υπόδειγμα αυτό εμφανίζεται μέχρι τα μέσα της δεκαετίας.
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
Χρήση εταιρικών πληροφοριών
Οδηγός Δεοντολογικής Συμπεριφοράς της Tyco 2010
Διαχείρηση Έργων Πληροφορικής
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
Η επιστήμη της Διοίκησης
Βιολογία Γυμνασίου.
Διαχείριση Διακινδύνευσης
Διαγωνισμός EUROSCOLA 2015
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
Εκφοβισμός/ Παρενόχληση από Διευθυντή
Βία στο Χώρο Εργασίας.
Καθηγήτρια κα Β. Δεριζιώτη
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΩΣ ΚΟΙΝΟΝΙΚΟΠΟΙΗΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ
ΕΛΠΕ - Πρόκληση και Άσκηση Αυτογνωσίας
Εδώ δεν είναι ποτέ αργά για μάθηση!
Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας στη Δημόσια Διοίκηση και την Τοπική Αυτοδιοίκηση Ν.4440/2016 Γιάννης Σπηλιωτόπουλος ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ 
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρόσληψη μελών οικογένειας

Πρόσληψη μελών οικογένειας: Περίληψη περίπτωσης Η Karen είναι καινούρια υπάλληλος στο τμήμα Επικοινωνιών και Marketing. Συνεργάζεται με τον Scott, Διευθυντή Επικοινωνιών, και την υπόλοιπη ομάδα εδώ και λίγους μήνες. Δεν είναι τόσο έμπειρη όσο τα άλλα μέλη της ομάδας αλλά εργάζεται σκληρά και είναι πολύ δημιουργική. Από τότε που εντάχθηκε στην ομάδα, ο Scott καθοδηγεί ανεπίσημα την Karen. Στη διάρκεια κάποιας από τις τελευταίες συζητήσεις τους, ο Scott μαθαίνει ότι η Karen είναι η νύφη του προϊσταμένου του τμήματος Επικοινωνιών και Marketing.

Πρόσληψη μελών οικογένειας: Σημεία έναρξης συζήτησης Σε αυτή την περίπτωση, ποιες είναι οι ευθύνες: του Scott; Του προϊσταμένου του Τμήματος Επικοινωνιών; Των άλλων υπαλλήλων του Τμήματος Επικοινωνιών; Ποια είναι τα πιθανά προβλήματα και οι συνέπειες της προσωπικής σχέσης της Karen; Μήπως οι περιστάσεις θα ήταν διαφορετικές, αν: Ο πεθερός της Karen ήταν ο προϊστάμενος άλλου τμήματος; Η Karen είχε τη σχέση ανιψιάς/ θείου; Η Ομάδα Επικοινωνιών είχε ενημερωθεί για τη σχέση πριν από τη συνέντευξή της; Η Karen δεν είχε καλή απόδοση στη δουλειά της;

Πρόσληψη μελών οικογένειας: Κατευθυντήριες οδηγίες Κανένας υπάλληλος δεν πρέπει ποτέ να προσλαμβάνει, να επιβλέπει ή να ασκεί επιρροή σε μέλος της οικογένειάς του ή σε στενή προσωπική σχέση εντός της εταιρείας εκτός αν η διοίκηση της Tyco έχει ρητά δώσει την έγκρισή της εκ των προτέρων. Αποφύγετε κάθε σχέση ή δραστηριότητα που θα μπορούσε να επηρεάσει την ανεξάρτητη κρίση σας ή που λογικά θα μπορούσε να δώσει την εντύπωση ότι έρχεται σε σύγκρουση με τα συμφέροντα της Tyco. Αν έχετε απορίες, απευθυνθείτε σε κάποιον αρμόδιο που αναφέρεται στην ενότητα Πόρων Μιλήστε Ανοιχτά του Οδηγού.

Πρόσληψη μελών οικογένειας: Αντλούμενα διδάγματα Στην Tyco, πιστεύουμε ότι η υπεύθυνη υποβολή αναφορών και η επικοινωνία αποτελούν το κλειδί για την πρόληψη των συγκρούσεων συμφερόντων. Έχει σημασία κάθε απόφαση και κάθε συναφής ενέργεια να βασίζονται στις ανάγκες της εταιρείας και όχι σε προσωπικά συμφέροντα ή σχέσεις. Είναι βασικό να αποφεύγουμε ακόμα και να δίνουμε την εντύπωση της σύγκρουσης συμφερόντων. Εάν βρεθείτε ποτέ σε θέση όπου μπορείτε να επηρεάσετε την πρόσληψη ή προαγωγή κάποιου συγγενούς ή στενού φίλου, πρέπει να γνωστοποιήσετε τη σχέση χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα κανάλια αναφοράς και να μιλήσετε με τον προϊστάμενό σας ή με άλλο υπάλληλο του τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού.

Εγείροντας Προβληματισμούς Έχει σημασία να συμβάλουμε στη διατήρηση των Ζωτικών Αξιών μας και της φήμης μας. Εάν παρατηρήσετε κάποια ενέργεια που σας κάνει να νιώθετε ανησυχία, ή πιστεύετε ότι είναι ανάρμοστη, υπάρχουν πολλές δυνατότητες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να αναφέρετε κάποιον προβληματισμό σε ανώτερα ιεραρχικά κλιμάκια. Αυτές είναι: Προϊστάμενοι Εκπρόσωποι Ανθρώπινου Δυναμικού Νομικό Τμήμα Το Γραφείο του Διαμεσολαβητή ή η γραμμή ConcernLINE Δικτυακός τόπος της Tyco για Ζωτικούς Προβληματισμούς* (www.vitaltycoconcerns.com) *ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι υπάλληλοι σε Γαλλία, Βέλγιο, Γερμανία και Ισπανία πρέπει να αναφέρουν μόνο προβληματισμούς οικονομικού περιεχομένου όταν αναφέρουν ζητήματα μέσω της γραμμής ConcernLINE ή του δικτυακού τόπου Ζωτικών Προβληματισμών της Tyco.