Ο Κ.Π. ΚΑΒΑΦΗΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σ. ΔΡΟΥΓΟΥ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ. Α.Η Αρχαιολογία επεκτείνει τα όριά της Α. Η Αρχαιολογία επεκτείνει τα όριά της και πλουτίζει το αντικείμενό.
Advertisements

ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
Πρακτική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Υπηρεσία Συζητήσεων (Forums) Διαχειριστής EAITY Στόχος της υπηρεσίας είναι η δημιουργία.
Πρόταση τελικού προϊόντος της ιστοεξερεύνησης προς δημοσίευση στην ιστοσελίδα του σχολείου ( Προαιρετικά ) Χρόνος: 1 επιπλέον διδακτική ώρα.
Η Ψηφιακή Βιβλιοθήκη του ΕΚΕΒΙ εργασία στο μάθημα Ψηφιακές Βιβλιοθήκες του Στ΄ εξαμήνου Διδάσκων: κ. Καπιδάκης Η Ψηφιακή Βιβλιοθήκη του ΕΚΕΒΙ Την εργασία.
Διαφοροποίηση στα δοκίμια αξιολόγησης Πρακτικές εφαρμογές Ευαγγελία Μοναστήρα Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή.
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΙΠ - ΙΤΕ, Κέντρο Πολιτισμικής Πληροφορικής, Μάρτιος, Τα έγγραφα ως μνημεία και ως πηγές Μαρία Θεοδωρίδου Πάνος Κωνσταντόπουλος Ινστιτούτο Πληροφορικής.
Οργάνωση πληροφοριών Ευρετηρίαση Γ Εξάμηνο Τετάρτη 12-3μμ, αίθουσα Β13 Καθηγητής: Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση, δρ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:RECENT DEVELOPMENTS IN FORMAL SETTINGS.(ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ. ) ΌΝΟΜΑ ΦΟΙΤΗΤΡ.:ΔΟΜΑΛΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Τα πρώτα βήματα μιας κριτικής ανάγνωσης
Από την Ιστορία στη Φιλοσοφία Ηθική και Πολιτική
Μέθοδοι διδασκαλίας των Μαθηματικών
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
ΠΜΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ The Digital Library and Computational Philology: The BAMBI Project Γόντικα Ειρήνη.
Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Γενικά Αρχεία του Κράτους Ιστορικό Αρχείο Μακεδονίας.
Η ΕΝΤΑΞΗ ΑΛΛΟΓΛΩΣΣΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας ΣΤ’ τάξης.
ΘΥΜΗΣΟΥ ΣΩΜΑ ΑΠΌ ΤΟΝ Κ.Π.ΚΑΒΑΦΗ!!!.
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 11: Τύποι Ευρετηρίων Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Το περιεχόμενο.
Σύστημα θεματικής πρόσβασης 1
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΣΙΦΛΙΔΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ ΙΩΑΝΝΑ.
Κ.Π. Καβάφης “Όσο μπορείς”.
ΣΤΑΣΕΙΣ ΖΩΗΣ ΣΕ ΠΟΙΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
 Στόχος της παρουσίασης αυτής είναι η εξοικείωση με τον Ηλεκτρονικό Κατάλογο της Βιβλιοθήκης προκειμένου να αναζητήσουμε ένα τεκμήριο από τη συλλογή.
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ Ενότητα 1: Εισαγωγή στην έννοια της Φιλοσοφίας του Δικαίου Διδάσκων: Μιχαήλ Παρούσης, Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών.
Αριστοτέλης: Γνωσιοθεωρία Μεταφυσική Ενότητα 12: Επιστήμη και αίτια / Θεωρητικές & πρακτικές επιστήμες Στασινός Σταυριανέας Σχολή Ανθρωπιστικών & Κοινωνικών.
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ 5 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΚΤΥΠΩΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
Σύγχρονη Πρακτική Φιλοσοφία. Ενότητα 2η: Η έννοια του ορθού Λόγου. Όνομα Καθηγητή: Παρούσης Μιχαήλ. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα.
Να μάθουν την ιστορία του Γ.Σ.Ο (πότε και πως ιδρύθηκε, τα ιδρυτικά του μέλη και λίγα λόγια για τον καθένα). Να εντοπίσουν τις διάφορες εκδηλώσεις που.
Ρυθμός και μετρική: ρυθμός, μετρικά σχήματα και σχήματα λόγου μετρική: τα δύο μετρικά συστήματα τύποι στίχου: ο έμμετρος στίχος, ο ελευθερωμένος στίχος,
Πεζογραφία 2 [19ος αιώνας]
ΠερIληψη Α. Προετοιμασία
Όνομα Καθηγητή: Χρήστος Τερέζης
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών
“Τίτλος του άρθρου” Ονόματα συγγραφέων Ονόματα Φοιτητών.
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού και των μαθητών
Ευ. Φρυδάκη Καθηγήτρια Παιδαγωγικής
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 9 (PART A): Σχέση Ηθικής και Δικαιοσύνης
Σχεδιασμός και Πραγματοποίηση επιστημονικής ερευνητικής εργασίας
Ο Κ.Π. ΚΑΒΑΦΗΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΟΥ
Η Ηλεκτρονική Μας Εφημερίδα
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
Πολίτη Τριανταφυλλιά 1ο ΔΣ Ελευθερούπολης
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 7: Εργονομία και σχολικά εργαστήρια
Επιχειρηματικότητα Ενότητα # 7: Επίλογος. Σύνοψη
Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
Προσχολική Παιδαγωγική
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Θέμα: Επιλέξτε μια προτεινόμενη δραστηριότητα από τη θεματική περιοχή των Στοχαστικών Μαθηματικών (Πιθανότητες, Στατιστική) από το έγγραφο «Μαθηματικά.
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
Δρ. Λεμπέση Γεωργία Ελένη
Ο Κ.Π. ΚΑΒΑΦΗΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΟΥ
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και εναλλακτική αξιολόγηση
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο Κ.Π. ΚΑΒΑΦΗΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΟΥ Διδάσκων: Αναπλ. Καθηγητής Ιωάννης Παπαθεοδώρου 2η ενότητα: «Εκδοτικά ζητήματα» Από το «αρχείο» στο «κείμενο». Η εκδοτική ιστορία των καβαφικών ποιημάτων. Νεότερες εκδοτικές πρακτικές. Η» ακροαματική ανάγνωση» της καβαφικής ποίησης.

Ενδεικτικό υλικό ανάγνωσης Γ. Π. Σαββίδης, «Για δυο νέες εκδόσεις του Καβάφη» (1963) http://www.kavafis.gr/kavafology/articles/content.asp?id=8 Το κείμενο του Σαββίδη πραγματεύεται τις εκδοτικές πρακτικές που ακολουθήθηκαν για την έκδοση των ποιημάτων του Κ. Π. Καβάφη. Ο Σαββίδης εκθέτει τις δυσκολίες επιλογής μιας θεματικής ή χρονολογικής κατάταξης εξαιτίας της ιδιόμορφης οργάνωσης των ποιημάτων από τον ίδιο τον Καβάφη. Οι λύσεις που προτείνονται στοχεύουν στη διατήρηση της θεματικής κατάταξης, όπως την είχε πραγματοποιήσει ο ίδιος ο ποιητής αλλά και στη δημιουργία μιας χρηστικής έκδοσης για τους αναγνώστες. Έτσι, σε μια πρώτη έκδοση χρησιμοποιείται η πιστή ανατύπωση των θεματικών τευχών του ποιητή ενώ σε μια δεύτερη έκδοση τα ποιήματα χωρίζονται χρονολογικά. Παρόμοια ηθικά ζητήματα ανακύπτουν και

με την έκδοση των Απάντων όπου τίθεται το ερώτημα αν θα πρέπει να εκδοθούν Άπαντα τα Ευρισκόμενα ή Άπαντα τα Δημοσιευμένα. Το κείμενο του Σαββίδη μας βοηθά να σχηματίσουμε μια εικόνα γύρω από τα ηθικά και φιλολογικά ζητήματα που εγείρουν οι εκάστοτε εκδοτικές πρακτικές. Παράλληλα, συμβάλλει στο να κατανοήσουμε πώς το αρχειακό τεκμήριο μετασχηματίζεται σε εκδοτικό προϊόν περνώντας από διάφορα στάδια επιλογής και επεξεργασίας.

Ενδεικτικό υλικό ανάγνωσης (συνέχεια) Γ. Π. Σαββίδης, «Για μια πρώτη ανάγνωση του Καβάφη σε δίσκους» (1964) http://www.kavafis.gr/kavafology/articles/content.asp?id=9 Στο παρόν κείμενο, ο Σαββίδης εκθέτει τη μεθοδολογία που ο ίδιος ακολούθησε για την επιλογή των κατάλληλων προς ηχογράφηση καβαφικών ποιημάτων. Η ηχητική απομνημείωση του καβαφικού έργου αποδεικνύεται μια σύνθετη διαδικασία που απαιτεί την εύρεση κριτηρίων επιλογής ή αποκλεισμού διάφορων ποιημάτων. Θέλοντας να ελαχιστοποιήσει τον κίνδυνο της προσωπικής αυθαιρεσίας, ο Σαββίδης επιμένει στα κριτήρια αποκλεισμού που υιοθετήθηκαν. Έτσι, από την ηχητική εγγραφή εξαιρούνται όσα ποιήματα δεν προσφέρονται για ηχητική απόδοση, όσα ποιήματα απαιτούν επιπλέον σχολιασμό ή αποτελούν πρώιμους πειραματισμούς του ποιητή. Στο ίδιο πλαίσιο, αναφέρονται παρεμφερή ζητήματα, όπως το πρόβλημα της χωρητικότητας του δίσκου ή η διαδικασία απόδοσης του

ποιητικού διαλόγου από το ηχητικό μέσο ποιητικού διαλόγου από το ηχητικό μέσο. Το παρόν κείμενο μας βοηθά να αντιληφθούμε τα όρια αλλά και τις δυνατότητες των πολιτισμικών χρήσεων του καβαφικού αρχείου ενώ παράλληλα υπογραμμίζει το μέγεθος της ευθύνης που φέρει ο διαχειριστής του.