Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
Σχέδιο εργασίας “Παιδικά ατυχήματα”
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΙΑΜΑΤΙΚΗ»
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ Δημοτικό Λεμεσου κ.΄β Εκπαιδευτικη ερευνα
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ RELEASE ‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning as a Core in Teachers” In-Service Training in Cyprus Δημοτικό Σχολείο Άγιος Σπυρίδωνας.
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Έρευνα της ΣΤ’2 τάξης με θέμα «Ατυχήματα στο χώρο του σχολείου»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
EFQM ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ Γ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΦΟΥ
Η Ανακύκλωση στη σχολική μας μονάδα Α’ τάξη Ομάδα 5 ης Ερευνητικής Εργασίας.
1 ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ - ΕΠΙΘΕΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΩΝ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
«Σχολείο …παγίδα» Μαθητική έρευνα των παιδιών της τάξης ΣΤ΄1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
Το Σας καλωσορίζει Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ηλείας.
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΓΙΑΛΟΥΡΗΣ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μεσογειακή διατροφή, για μια καλύτερη ζωή»
Σωτηρία Ηλιοπούλου Βίκυ Μάρκου
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
42 Δημοτικό Σχολείο Πατρών
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
ΜΑΡΙΑ ΜΠΡΑΣΤΙΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ - ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΗ
E2 Τάξη Τίτλος προγράμματος: «Ασφάλεια στο διαδίκτυο»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
«Σχολική Αυλή – Διάλειμμα» 20 Μαΐου Είμαστε οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ2 τάξης του 4 ου Δημοτικού Σχολείου Πτολεμαΐδας. Ήρθαμε εδώ για να.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Παρουσίαση Web 2.0 εργαλείων
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
«Τάξη» έξω από την «τάξη»…
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
Το μουσικό ερωτηματολόγιο
Το περιβάλλον και οι γύρω μου: Ενδιαφέρομαι-Ενεργώ-Ευαισθητοποιώ
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Η πορεία των Projects στα ΕΠΑΛ – ΓΕΛ (Πρώτος απολογισμός)
20ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΠΑΙΔΙΑ; ΟΛΟΙ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ Παπαδοπούλου Αθηνά ΠΕ71 ~ Ειδική Παιδαγωγός Κουτρουμπέλη Μαρία – Ιζαμπέλα.
Δάσκαλος τμήματος: Μαγόπουλος Θάνος 5ο Δημοτικό Ιλίου ΣΤ1 ΓΛΩΣΣΑ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
ΘΕΜΑ: «ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ»
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας
Παρακαλούμε μην κάνετε ΚΛΙΚ, εκτός αν σας ζητηθεί.
Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
Ασφάλεια διαδικτύου Gaming
Εικονογράφηση: Πριάμη Ευγενία
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

5o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ ΕΡΕΥΝΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤ2 ΜΕ ΘΕΜΑ: ΤΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε μία έρευνα για τα ατυχήματα που συμβαίνουν στον χώρο του Σχολείου.

Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Στόχος της έρευνας ήταν να εντοπίσουμε τις αιτίες που συμβαίνουν τα ατυχήματα, ώστε να ανακαλύψουμε τους τρόπους περιορισμού τους.

Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Στην έρευνα συμμετείχαν όλοι οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου μας, στους οποίους μοιράστηκαν ερωτηματολόγια για να τα συμπληρώσουν. Οι απαντήσεις ομαδοποιήθηκαν με τον τρόπο που προτείνεται στο βιβλίο των Μαθηματικών.

ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

1η ΕΡΩΤΗΣΗ Σε ποια ηλικιακή ομάδα συμβαίνουν συχνότερα ατυχήματα στο Σχολείο Α, Β τάξεις Γ, Δ τάξεις Ε, ΣΤ τάξεις

Ηλικιακή ομάδα που συμβαίνουν συχνότερα ατυχήματα

2η ΕΡΩΤΗΣΗ Σε ποιο χώρο του Σχολείου συμβαίνουν συχνότερα ατυχήματα Στις ράμπες και σκάλες Στα γήπεδα Σε άλλους χώρους της αυλής Στην τάξη Σε διαδρόμους και σε άλλα σημεία

Χώρος του σχολείου που συμβαίνουν συχνότερα ατυχήματα

3η ΕΡΩΤΗΣΗ Πόσο σοβαρά ατυχήματα συμβαίνουν στους μαθητές Πολύ Λίγο

Πόσο σοβαρά ατυχήματα συμβαίνουν στους μαθητές

4η ΕΡΩΤΗΣΗ Τι προτείνετε για την αντιμετώπιση των ατυχημάτων

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Καταγράφηκαν 30 προτάσεις για να αντιμετωπιστούν τα ατυχήματα: 12/30. Προσοχή των μαθητών(οι ίδιοι τον εαυτό τους, αλλά και οι μεγαλύτεροι τους μικρότερους), τηρώντας τους κανόνες του Σχολείου.

6/30 Ενημέρωση – Πρόληψη – Συζήτηση 6/30 Βελτίωση των εγκαταστάσεων του Σχολείου και δημιουργία χώρων απασχόλησης των μαθητών

3/30 Σωστή επιτήρηση από τους εκπαιδευτικούς 3/30 Οργάνωση παιχνιδιών και χρήση υλικών όπως μπάλες κ.λ.π.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν διότι οι μαθητές δεν τηρούν τους κανόνες του Σχολείου Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν σε παιδιά της Α’ και της Β’ τάξης Τα περισσότερα ατυχήματα γίνονται στις ράμπες και στις σκάλες, ενώ τα λιγότερα στα γήπεδα

Στη τάξη δεν συμβαίνουν ατυχήματα γιατί οι τάξεις κλειδώνονται κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων Δεν συμβαίνουν συχνά σοβαρά ατυχήματα στο Σχολείο

ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΑΣ Να τηρούμε τους κανόνες του Σχολείου και να ακούμε τις συμβουλές των εκπαιδευτικών Να προσέχουμε όλοι τον εαυτό μας, αλλά και οι μεγαλύτεροι τους μικρότερους Να αποφεύγουμε να παίζουμε στις ράμπες και στις σκάλες

Να συνεχίσουμε να κλειδώνουμε τις αίθουσες κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων Να οργανωθούμε έτσι ώστε η κάθε τάξη να διαθέτει κάποια επιτραπέζια παιχνίδια και να παίζουμε

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!