Μάθημα: Πολιτική Παιδεία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Παιδιού
Advertisements

Μετανάστευση - Ένταξη των μεταναστών Βασίλειος Πανταζής Μετανάστευση, Διαδικασίες Ένταξης των Μεταναστών και των Παιδιών των Μεταναστών στην Ελληνική.
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΦΗΒΟΥ
Χάρτης Δικαιωμάτων του Παιδιού στο Νοσοκομείο
Σύμβαση του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία
Τα Δικαιώματα των Παιδιών
τα Δικαιώματα του Παιδιού Μαρία Τσάγκαρη, ψυχολόγος-ειδική επιστήμονας
Τα δικαιώματα του παιδιού
Παγκόσμια ημέρα του παιδιού
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ.
“Θα πρέπει να διαλέξουμε ανάμεσα σε ένα σχολείο όπου είναι εύκολο στους δασκάλους να διδάξουν και σε ένα σχολείο εύκολο στα παιδιά να μάθουν…” Λέων Τολστόι.
ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Ανθρώπινα Δικαιώματα.
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ Τάξη Έ.
Πρόσφυγας είναι «κάθε πρόσωπο, το οποίο, επειδή έχει δικαιολογημένο φόβο διωγμού λόγω φυλής, θρησκείας, εθνικής προέλευσης, πολιτικών πεποιθήσεων ή συμμετοχής.
« Καταπολέμηση των διακρίσεων και της ανεργίας με τοπικές δράσεις κοινωνικής ένταξης ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗ » ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Εργαστήρι – Στρατηγικές της Αριστεράς στην Τοπική Αυτοδιοίκηση Ο θεσμός του Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης ως εργαλείο προώθησης του σεβασμού.
Από τους μαθητές της Ε΄ τάξης Ζώη Αραδιπιώτη Άρη Αριστέιδου.
ΔΙΑΚΗΡΥΞΕΙΣ , ΨΗΦΙΣΜΑΤΑ, ΠΡΟΤΥΠΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ
Αρχές Δικαίου Επιχειρήσεων
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
1ο γενικο λυκειο μαρκοπουλου
2.2 Άσκηση και κατάχρηση δικαιώματος  Συνισταμένη όλων των δικαιωμάτων είναι το δικαίωμα στην ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας κάθε ανθρώπου.  Το.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Διεύθυνση Μέσης Εκπαίδευσης Κοινωνικός αποκλεισμός: Σεβασμός – Ευθύνη - Αλληλεγγύη Γεωργία Κούμα ΕΜΕ Φιλολογικών Μαθημάτων.
6.1. Δικαιώματα και υποχρεώσεις
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Μια πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κουίζ για τη διάκριση 1 στους 6 Ευρωπαίους έχει γίνει θύμα διακρίσεων τους τελευταίους 12 μήνες.*— Τι γνωρίζετε για.
ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ.
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
3 Δεκεμβρίου Παγκόσμια Ημέρα Ειδικής Αγωγής
Η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού με απλά λόγια (www
Η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού
Ποιος από τους παρακάτω είναι Φυσικό Πρόσωπο; (Φ.Π)
Γ1.6 Τόσο διαφορετικοί και τόσο ίδιοι…
Δικαιώματα Χριστίνα Πανταζάκου.
ΜΑΘΗΜΑ 4ο (Κοινωνικές ομάδες)
U.N.I.C.E.F. Οι συμμαθητές.
Δικαίωμα να είσαι παιδί Πρόγραμμα της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς.
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
5. Οι αξίες της ΕΕ Άρθρο 2 ΣΕΕ. Από τις αρχές στις Αξίες Η ΕΕ βασίζεται στις αξίες του σεβασμού της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, της ελευθερίας, της δημοκρατίας,
Οι σκοποί της Αγωγής. Αγωγή α) Σύνολο από σκόπιμες, προγραμματισμένες και μεθοδευμένες ενέργειες και επιδράσεις (β) Διαδικασίες και επιδράσεις του ευρύτερου.
Διδάσκων: Αριστοτέλης Παπαδόπουλος Ημερομηνία διδασκαλίας: 22/4/2016 Σχολικό έτος: Μάθημα: Πολιτική Παιδεία Τάξη: Α’ Λυκείου Τίτλος μαθήματος:7.8.
Συνέντευξη Τύπου: ένας χρόνος δράσης του Κέντρου Αλληλεγγύης Αθήνας
Σχολική επίδοση και μειονότητες
Η εργασία σχεδιάστηκε στο πλαίσιο του προγράμματος Teachers4Europe
Το Ελληνικό συνταγματικό πλαίσιο για τα δικαιώματα των παιδιών με ΕΕΑ
Διεθνείς Συμβάσεις και Ψηφίσματα για τα δικαιώματα των παιδιών με ΕΕΑ
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ!!! Είναι δικαίωμά μου;
Ισότητα Mind Mosaic Από τις μαθήτριες: Καραγιωργάκη Κατερίνα, Κυπραίου Αγγελική, Πολίτη Κατερίνα, Τσαγκαράκη Μαρία.
2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
Ανθρώπινα δικαιώματα.
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
Ομαδα: …? (Β2) Μαριάννα Αδαμάκη Δήμητρα Ζιώγα Γιώργος Κόκκινος
ΧΑΡΤΗΣ ΤΩΝ ΘΕΜΕΛΙΩΔΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ (2010/C 83/02)
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
UNICEF Η UNICEF αναγνωρίζει πως οι έγκαιρες παρεμβάσεις είναι οι πιο αποτελεσματικές και συνεργάζεται στενά με τα Υπουργεία Παιδείας των αναπτυσσόμενων.
Α’ Γενικού Λυκείου και ΕΠΑ.Λ.
Η προστασία των θεμελιωδών δικαιωμάτων στην ΕΕ
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Πελτέκης Χρήστος Α’4.
ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
Ελένη Αγάθωνος, PhD Εμπειρογνώμων Παιδικής Προστασίας
Εκπαίδευση και μειονότητες
Οργανισμός για τους πρόσφυγες
Προσβασιμότητα για ΑμεΑ
Εγώ ,ο άλλος, ο διαφορετικός … Ζούμε μαζί
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μάθημα: Πολιτική Παιδεία Τάξη: Α’ Λυκείου Τίτλος μαθήματος:7.7 Κοινωνική ευαισθησία Διδάσκων: Αριστοτέλης Παπαδόπουλος Ημερομηνία διδασκαλίας: 20/4/2016 Σχολικό έτος: 2015-2016

Κοινωνική ευαισθησία

Σύμβαση για τα δικαιώματα του παιδιού υπογράφτηκε το 1989 από τα κράτη-μέλη του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών ρυθμίζει τις υποχρεώσεις των κρατών για την προστασία και προαγωγή των δικαιωμάτων του παιδιού. Το 1992 έγινε νόμος και στην χώρα μας (νόμος 2101/92).

Ποιες είναι οι 4 μεγάλες κατηγορίες δικαιωμάτων που περιλαμβάνονται στην Σύμβαση; Δικαιώματα Επιβίωσης (δικαίωμα στη ζωή και στις βασικές ανάγκες για ζωή) Δικαιώματα Προστασίας (από κάθε μορφής κακοποίηση, εκμετάλλευση, διάκριση, ρατσισμό, κ.λπ.) Δικαιώματα Ανάπτυξης- Εξέλιξης (δικαίωμα στην εκπαίδευση, πρόσβαση σε πληροφορίες και ελευθερία σκέψης, την ψυχαγωγία, κ.λπ.) Δικαιώματα Συμμετοχής (δικαίωμα στην έκφραση γνώμης, συμμετοχή σε οργανώσεις, κ.λπ.)

Επιπλέον, η Σύμβαση επισημαίνει: Όλα τα παιδιά είναι ίσα χωρίς καμία διάκριση φυλής, χρώματος, φύλου, γλώσσας, θρησκείας, καταγωγής, πεποιθήσεων, νομικής κατάστασης των ίδιων ή μελών της οικογένειάς τους. Παιδί= κάθε ανθρώπινο ον <18 ετών Τα παιδιά έχουν δικαίωμα στην ιατρική περίθαλψη και φροντίδα, τους εμβολιασμούς, τη νοσηλεία, κ.λπ.

Ποια είναι η εφαρμογή της Σύμβασης δικαιωμάτων του παιδιού; Η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού ρυθμίζει τις υποχρεώσεις των κρατών για την προστασία και την προαγωγή των δικαιωμάτων του παιδιού. Τα κράτη-μέλη υποχρεούνται να υποβάλλουν στην Επιτροπή Δικαιωμάτων του Παιδιού του ΟΗΕ εκθέσεις σχετικά με τα μέτρα που έχουν υιοθετήσει για την εφαρμογή των προβλέψεων της Σύμβασης. Ανεξάρτητες αρχές και ΜΚΟ μπορούν επίσης να υποβάλλουν παράλληλες/εναλλακτικές εκθέσεις με τις δικές τους διαπιστώσεις. Η Επιτροπή μελετά τα κείμενα και μπορεί να καλέσει σε ακρόαση τους συντάκτες καθώς και να αποστείλει ερωτήματα προς διευκρίνιση στις κυβερνήσεις. Σε ειδική συνεδρία της, θέτει τελικά ερωτήματα προς την εθνική αντιπροσωπεία. Τέλος, εκδίδει τις Καταληκτικές Παρατηρήσεις της και ζητά από τα κράτη-μέλη να εξασφαλίσει ότι οι συστάσεις της θα εφαρμοστούν πλήρως και ότι θα είναι διαθέσιμες στο ευρύ κοινό. 

Τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία Πολλές κατηγορίες=> πολλές ανάγκες, Κυρίως ανάγκη για εκπαίδευση Τα άτομα αυτά μπορούν να κάνουν θαύματα π.χ. Στήβεν Χώκινγκ

Τι είναι απαραίτητο για τα άτομα με αναπηρία; Εκπαίδευση = κοινωνικό αγαθό + δικαίωμα όλων Κράτος, υποχρέωση→ δωρεάν +με ίσους όρους παιδεία Ελλάδα→ Ειδική Αγωγή σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης

ΟΗΕ→Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία: 3 Δεκεμβρίου Στόχος => κατανόηση σχετικών θεμάτων+ κινητοποίηση υπέρ δικαιωμάτων αξιοπρέπειας + ευημερίας Επιδίωξη => ↑βαθμού ένταξης ατόμων με αναπηρίες σε κάθε πτυχή πολιτικής, κοινωνικής, οικονομικής και πολιτιστικής ζωής

Ποιες είναι οι αρχές της Σύμβασης του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρίες; Σεβασμός της έμφυτης αξιοπρέπειας, της αυτονομίας, (ελευθερία να κάνει τις δικές του επιλογές, και την ανεξαρτησία των προσώπων). Απαγόρευση των διακρίσεων. πλήρης και αποτελεσματική συμμετοχή και ένταξη στην κοινωνία. σεβασμός της διαφορετικότητας και αποδοχή των ατόμων με αναπηρία ως μέρος της ανθρώπινης ποικιλομορφίας και της ανθρωπότητας. Ισότητα των ευκαιριών. Προσβασιμότητα. Ισότητα μεταξύ ανδρών και γυναικών. σεβασμός των αναπτυσσόμενων ικανοτήτων των παιδιών με αναπηρία και ο σεβασμός για το δικαίωμα των παιδιών με αναπηρία να διατηρούν την ταυτότητά τους.

Σας ευχαριστώ πολύ!