Υδατώδη Κατακρημνίσματα Βροχή, Χιόνι, Χαλάζι,Δρόσος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΥΓΡΑΣΙΑ Βροχόπτωση Χιονόπτωση Ομίχλη Δροσιά Πάχνη Χαλάζι
Advertisements

«Αναλυτική Χημεία – Ενόργανη Ανάλυση»
Ηλεκτρικές Οικιακές Συσκευές
ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΧΡΟΝΟΥ ΑΡΧΙΚΗΣ ΠΗΞΗΣ ΤΣΙΜΕΝΤΟΥ
ΥΛΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ Εισαγωγή στη Δομή της Ύλης που θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις καλύτερα τις έννοιες των μαθημάτων που ακολουθούν. Δεν υπάρχει αντίστοιχο μάθημα.
Εργαστηριακή άσκηση 2 ΜΕΤΡΗΣΗ ΒΑΡΟΥΣ-ΜΑΖΑΣ-ΠΥΚΝΟΤΗΤΑΣ
Εργαστήριο του μαθήματος «Εισαγωγή στην Αστροφυσική»
ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΘΕΡΜΙΚΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ
1.3 ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ & ΟΙ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΟΥΣ
Υπολογισμοί στην στάγδην άρδευση (ΕΘΙΑΓΕ)
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΕΣΤΟΡΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Ο κύκλος του νερού (εργασία για το μάθημα της χημείας)
Πειραματικός Υπολογισμός της Πυκνότητας Υγρού Σώματος
Σύντομη επανάληψη Υπολογισμός απωλειών φορτίου
Γ.Ζ.Καπελώνης ΕΚΦΕ Ν.ΣΜΥΡΝΗΣ Το «σενάριο» Αφού ολοκληρώσουμε τη διδασκαλία στο κεφάλαιο 3 οι μαθητές θα πραγματοποιήσουν την εργαστηριακή άσκηση «Προσδιορισμός.
Στοιχεία γεωμορφολογίας
ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΗ ΥΔΡΟΛΟΓΙΑ Σύνοψη των Υδρολογικών Διεργασιών
Αύξηση-Ανάπτυξη των παιδιών
Πειραματικός Υπολογισμός της Πυκνότητας Στερεού Σώματος
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΦΥΤΩΝ Μεσογειακό κλίμα επικρατεί σε πέντε παραθαλάσσιες περιοχές της γης που βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία, Μεσόγειος,
Αγγέλα Καλκούνη1 Ξύλινα Δάπεδα Διαδικασία Κατασκευής Ξύλινων Καρφωτών Δαπέδων.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: ΓΡΑΒΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΥΡΣΙΑΔΗ ΕΙΡΗΝΗ.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2 ο ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΟΓΚΟΥ ΤΩΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΩΝ ΚΑΤΑΚΡΗΜΝΙΣΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΧΑΡΑΞΗΣ ΤΩΝ ΙΣΟΫΕΤΙΩΝ ΚΑΜΠΥΛΩΝ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 01 ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ Κανονισμοί λειτουργίας εργαστηρίου.
ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ 1° Εργαστήριο. Μετεωρολογικός Κλωβός.
Τι είναι ο υδρολογικός κύκλος ή κύκλος του νερού; Yδρολογικός κύκλος είναι η σταθερή και αδιάκοπη κίνηση του νερού από την ατμόσφαιρα στην επιφάνεια της.
ΑΡΤΕΜΙΣ ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ Α1α
MΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΕΣ MΕΤΡΗΣΕΙΣ. 1. Τι μετράμε-παρατηρούμε-εκτιμούμε 2. Γιατί μετράμε-παρατηρούμε-εκτιμούμε 3.Που μετράμε-παρατηρούμε-εκτιμούμε 4.Πότε μετράμε-παρατηρούμε-εκτιμούμε.
ΒΑΡΟΣ – ΜΑΖΑ – ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ
Υπολογισμοί στην στάγδην άρδευση (ΕΘΙΑΓΕ)
Μέτρηση μήκους (L) Μονάδες μήκους:
Ιωάννης Καραγιάννης 4216 Διεξοδική διερεύνηση του Κύκλου του Νερού, παρουσίαση των δομικών του στοιχείων και η επίδραση του στην ανθρώπινη καθημερινότητα.
«Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση»
ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΗΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ
ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΗΛΙΑΔΟΥ ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΗ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ επεξεργασία θέματος 2015
Σύντομη επανάληψη Υπολογισμός απωλειών φορτίου
ΥΔΡΟΣΥΜΠΥΚΝΩΣΕΙΣ – ΝΕΦΗ - ΝΕΦΩΣΗ
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Τμήμα Δημοτικής εκπαίδευσης
Διατροφή και Ειδικές Δίαιτες
Με λένε Dolphin και μαζί θα μάθουμε για το νερό στη φύση !!!
Μέτρηση Μήκους – Εμβαδού - Όγκου
ΔΥΝΑΜΕΙΣ αν.
Μέτρηση Βάρους – Μάζας - Πυκνότητας
ΔΕΙΚΤΕΣ Πρόκειται για ασθενείς ηλεκτρολύτες (οργανικά οξέα ή βάσεις) με χαρακτηριστική ιδιότητα το διαφορετικό χρώμα αδιαστάτων μορίων και χαρακτηριστικών.
Ο Κύκλος του Νερού (Φυσική) Μεταβιτσιάδου Ελένη Σελίδα 1
ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΕΣ ΦΑΚΟΙ Εργαστηριακή Άσκηση 13 Γ′ Γυμνασίου
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΜΕΓΕΘΗ - ΜΟΝΑΔΕΣ - ΟΡΓΑΝΑ
HIT THE ROAD ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ Μαρία Διακάτου Σταυρούλα Καπάνταη
Μαγκαφάς Λυκούργος και Κόγια Φωτεινή
ΚΑΤΑΚΛΙΣΗ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ ΑΠΌ ΘΑΛΑΣΣΑ
ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΝΕΡΟΥ
ΕΜΒΑΔΟΝ ΕΠΙΠΕΔΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ
ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΟΥΣ
Το νερό εξατμίζεται 1.
Μήκος κύκλου & μήκος τόξου
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΛΙΚΩΝ
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΞΑΕΡΙΣΤΗΡΩΝ - ΑΠΟΡΡΟΦΗΤΗΡΩΝ
Ο κύκλος του νερού Φυσική
ΤΜΗΜΑ : Πρακτικών Ασκήσεων Διδασκαλίας (ΠΑΔ)
ΑΜΠΕΛΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΓΡΑΜΜΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΦΥΤΩΝ
אורך, היקף, שטח ונפח.
Διαχείριση Υδατικών Πόρων και Ενεργειακών Διαθεσίμων
ΣΟΦΙΑΝΟΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
Μέτρηση εμβαδού Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
          
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Υδατώδη Κατακρημνίσματα Βροχή, Χιόνι, Χαλάζι,Δρόσος

Χαρακτηριστικά Ημέρες βροχής-χιονιού-χαλάζης-δρόσου Ώρα Έναρξης βροχής-χιονιού-χαλάζης-δρόσου Ώρα Λήξης βροχής-χιονιού-χαλάζης-δρόσου Διάρκεια βροχής-χιονιού-χαλάζης-δρόσου Ένταση βροχής-χιονιού-χαλάζης-δρόσου Ισοδύναμο ύψος νερού

Τρόπος Μέτρησης Συλλέγεται το νερό ή το ισοδύναμο νερό και μετρείται ο όγκος του V με ογκομέτρηση Η επιφάνεια συλλογής είναι γνωστή από το στόμιο του οργάνου S Διαιρείται ο όγκος με την επιφάνεια δηλαδή Το αποτέλεσμα μετατρέπεται σε χιλιοστά mm Αν γίνει ζύγιση του νερού (μάζα) τότε με τη βοήθεια της πυκνότητας του νερού βρίσκεται ο όγκος

Βροχόμετρα

Δεκαπλασιαστικό Βροχόμετρο

Πλεονεκτήματα-Μειονεκτήματα δεκαπλασιαστικού βροχομέτρου Απευθείας μέτρηση, αποφυγή ογκομέτρησης όπου μπορεί να υπάρξη απώλεια νερού. Προσδιορισμός ύψους και κατά τη διάρκεια της βροχής όχι μόνο στο τέλος. Ακρίβεια δεκάτου του χιλιοστομέτρου. Όταν θ<0°C τότε ο γυάλινος σωλήνας μπορεί να σπάσει Τα ελαστικά σωληνάκια με την πάροδο του χρόνου εμφανίζουν ρωγμές.

Σιφωνοειδής Βροχογράφος

Ταινία Εβδομαδιαίου Βροχογράφου

Βροχογράφος Ζυγαριάς

Μέτρηση Χιονιού Με χιονοτράπεζα μετρείται το ύψος σε cm Υπολογίζεται το ύψος ισοδυνάμου νερού ως το 1/10 του ύψους χιονιού π.χ 12cmχιονιού=12mmνερού Με βροχόμετρο ή βροχογράφο στον οποίο έχει τοποθετηθεί λυχνία υγραερίου (γκαζάκι)

Δρόσος Μέσο Ποσό Δρόσου στην Αθήνα 110 gr/m3 Αν ο μέσος αριθμός ημερών δρόσου είναι 117 τότε παρέχονται 110Χ117= 19470 gr/m3 ή 19.5 mm ύψους νερού Σε πραγματικές ή φυτικές επιφάνειες το ποσό μπορεί να είναι και διπλάσιο 39 mm Αν το μέσο ύψος βροχής είναι 390 mm τότε η δρόσος αντιπροσωπεύει το 10%

Δροσογράφος Hiltner