Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διδακτικά Εργαλεία.
Advertisements

Βασικές έννοιες αλγορίθμων
Τι είναι ο προγραμματισμός
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.
Εισαγωγή στην επιστήμη των υπολογιστών
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
Η εργαστηριακή διδασκαλία στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
Είναι τα μοντέλα παντού παρόντα στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση ; Μια Εισαγωγή στα Υπολογιστικά Μοντέλα  Σαράντος Ψυχάρης.
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Εισαγωγικές Έννοιες Διδάσκοντες: Σ. Ζάχος, Δ. Φωτάκης Επιμέλεια διαφανειών: Δ. Φωτάκης Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Εθνικό Μετσόβιο.
Γενικό πλαίσιο παρουσιάσεων Διάρκεια παρουσιάσεων: 10 λεπτά με 5 λεπτά για ερωτήσεις Φόρματ παρουσιάσεων: PowerPoint ή αντίστοιχο πρόγραμμα Αριθμός ομιλητών:
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Tσουλής Μιλτιάδης: – Βασικές έννοιες στη Διδακτική με την υποστήριξη των ΤΠΕ.
A΄ ΤΑΞΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΑΝΑ ΕΝΟΤΗΤΑ.
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
ΘΕΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ : ΟΠΙΣΘΟΤΡΟΧΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΡΗΤΙΚΟΠΟΥΛΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: κ.ΜΕΛΑΣ.
Το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ. αποτελεί τη συνέχεια της ερευνητικής ομάδας "Εποπτικών.
Μάθημα 2 ο : Βασικές έννοιες 1 Ακαδημαϊκό Έτος
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ MATLAB-SIMULINK
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
Συστήματα Οπτικοποίησης, Περιβάλλοντα Προσομοίωσης & Περιβάλλοντα Μοντελοποίησης 8ο Κεφάλαιο Κόμης, Β. (2004), Εισαγωγή στις Εφαρμογές των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση,
Ορισμός της Αναπτυξιακής Δυσαριθμησίας
Τμήμα Μηχανικών Επιστήμης Υλικών Ιωάννινα 2013 Διδάσκων: Δημήτριος Ι. Φωτιάδης Υπολογιστική Μοντελοποίηση στη Βιοϊατρική Τεχνολογία.
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
This project has been funded with support from the European Commission. Mathematical literacy and basic competences in science and technology Μαθηματική.
Mathematical literacy and basic competences in science and technology Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα.
Θεωρία Υπολογισμού Εισαγωγή (μέρος 3 ο ). Χρειαζόμαστε Μοντέλα Εμπρός πατάκι Πίσω πατάκι Πόρτα ΚλειστόΑνοιχτό.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Συγγραφείς Α.Βακάλη Η. Γιαννόπουλος Ν. Ιωαννίδης Χ.Κοίλιας Κ. Μάλαμας Ι. Μανωλόπουλος Π. Πολίτης Γ΄ τάξη.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιστημονική μέθοδος
Προσομοίωση και Συστήματα Στήριξης Αποφάσεων Περιγραφή του μαθήματος.
INTERACTIVE PHYSICS Χρήση για την υποστήριξη «δύσκολων σημείων» της Φυσικής του Λυκείου Καλφαγιάννης Θανάσης.
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Π. ΚΑΤΣΑΡΟΣ Παρασκευή, 3 Απριλίου 2015Παρασκευή, 3 Απριλίου 2015Παρασκευή, 3 Απριλίου 2015Παρασκευή, 3 Απριλίου 2015Τμ.
Επικοινωνία (communicating) Δεξιότητες Επιστημονικής Μεθόδου.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗΣ.  1. Το υπολογιστικό σύστηµα επιτρέπει στον χρήστη να αναπαραστήσει ένα φυσικό φαινόµενο ή µια κατάσταση στην οθόνη.
Υπολογιστική Πολυπλοκότητα Διδάσκοντες: Σ. Ζάχος, Δ. Φωτάκης Επιμέλεια διαφανειών: Δ. Φωτάκης Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Εθνικό.
Χρονική Πολυπλοκότητα και Μοντέλα
EXCEL – λογιστικά φύλλα. Χρήση επεξεργασία, αναπαράσταση και επικοινωνία αριθμητικών (η γενικότερα ποσοτικών) δεδομένων Ειδικότερα Εφαρμογή εκπαιδευτικών.
Θεωρία Υπολογισμού Χρονική Πολυπλοκότητα και Μοντέλα.
Ασυμπτωτικός Συμβολισμός
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Τι είναι αλγόριθμος
26/7/2015 Γραφικά-Εισαγωγή Ιωάννης Φούντος. 2 Ιστορικά.
Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών Ροή Λ: Λογισμικό Κώστας Κοντογιάννης Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Ε.Μ.Π.
ΤΕΙ Αθήνας: Σχολή ΤΕΦ: Τμήμα Ναυπηγικής Εφαρμογές Η/Υ στην Ναυπηγική ΙΙ ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ NA0703C39 Εξάμηνο Ζ’ Διδάσκων Κωνσταντίνος Β. Κώστας Παρουσίαση.
«Συστήματα συγχρονικής λήψης και απεικόνισης (MBL‐Microcomputer Based Laboratories) στο Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών» Επιμέλεια: Βασίλης Τζιώτης, Φυσικός.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1. ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1.1 ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 1.
Σαράντος Ψυχάρης ΑΣΠΑΙΤΕ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ-ΣΤΑΘΕΡΕΣ -ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ
ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
ΑΣΚΗΣΗ 4: Θεμελιώδης Νόμος της Μηχανικής
Προσομοίωση και Μοντέλα Συστημάτων (Μέρος B)
Τι μαθαίνει αυτός που μαθαίνει προγραμματισμό;
Πρόγραμμα προπτυχιακών σπουδών Κατευθύνσεις – Ροές
Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών Ροή Λ: Λογισμικό
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε.
Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στη Διδασκαλία και τη Μάθηση Μάθημα επιλογής 7ο εξάμηνο, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Η θεωρία της δραστηριότητας (activity theory) Ζ
Ψηφιακός Έλεγχος διάλεξη Παρατηρητές Ψηφιακός Έλεγχος.
Οι εκπαιδευτικές τεχνολογίες
Διδακτική των γνωστικών αντικειμένων
Τελεστές και ή όχι Για την εκτέλεση αριθμητικών πράξεων
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ανάπτυξη εκπαιδευτικής εφαρμογής.
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
Πρακτικές δραστηριότητες
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ
1.1 Ψηφιακό – Αναλογικό σύστημα 1.2 Ο υπολογιστής ως ψηφιακή μηχανή Τζικούδη – Παπαγεωργίου Χρυσάνθη ΑΣΠΑΙΤΕ – ΕΠΠΑΙΚ – Τμήμα Ε2 Θεσσαλονίκη Νοέμβριος.
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ Ράνια Πετροπούλου rania.petro@yahoo.gr

Τι θα δούμε? Από την Επιστήμη των Υπολογιστών στην Υπολογιστική Επιστήμη Το υπολογιστικό πείραμα

Το γνωστικό πεδίο της Υπολογιστικής Επιστήμης (1) Η Υπολογιστική Επιστήμη (Computational Science) ορίζεται ως η επιστήμη που περιλαμβάνει τρεις περιοχές Τη μαθηματική μοντελοποίηση φαινομένων Τις αριθμητικές μεθόδους για επιστημονικούς υπολογισμούς Την επιστημονική οπτικοποίηση Με την οπτικοποίηση δεδομένων μπορούμε να παρατηρήσουμε πρότυπα (patterns) τα οποία δύσκολα θα τα προσδιορίζαμε χωρίς να έχουμε οπτική αναπαράσταση των δεδομένων μέσω αναπαραστάσεων και γραφικών παραστάσεων.

Το γνωστικό πεδίο της Υπολογιστικής Επιστήμης (2)

Η γνωστική περιοχή της Υπολογιστικής Επιστήμης (3) Η Υπολογιστική Επιστήμη συνδυάζει το πείραμα με τη θεωρία και είναι αναγκαία για την επίλυση σύνθετων προβλημάτων.

Η γνωστική περιοχή της Υπολογιστικής Επιστήμης (4) Στην Υπολογιστική Επιστήμη το μοντέλο η προσομοίωση το υπολογιστικό πείραμα παίρνουν τη θέση του «κλασικού πειράματος». Οι προσομοιώσεις (simulations) χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό με δυναμικά μοντέλα, δηλαδή μοντέλα που περιλαμβάνουν τη χρονική εξέλιξη και ουσιαστικά είναι οι μαθηματικές μέθοδοι (συμπεριλαμβανομένων και των αλγορίθμων) ώστε το φυσικό σύστημα να διακριτικοποιηθεί.

Η γνωστική περιοχή της Υπολογιστικής Επιστήμης (5) Οι προσομοιώσεις (simulations) αποτελούν στην ουσία το μετασχηματισμό ενός φυσικού φαινομένου από το επίπεδο της αφαίρεσης στο επίπεδο του μοντέλου και στη συνέχεια στο μετασχηματισμό του σε ένα υπολογιστικό μοντέλο το οποίο θα κριθεί για την επαλήθευση, αποτίμηση και την εγκυρότητά του. Στην υπολογιστική επιστήμη το μοντέλο, η προσομοίωση και το υπολογιστικό πείραμα παίρνουν τη θέση του «κλασσικού πειράματος».

Η γνωστική περιοχή της Υπολογιστικής Επιστήμης (6)

Η γνωστική περιοχή της Υπολογιστικής Επιστήμης (7) Συχνά οι προσομοιώσεις με Η/Υ αναφέρονται και ως υπολογιστικά πειράματα εξαιτίας και των αναλογιών που παρατίθενται στον παρακάτω πίνακα. Φυσικό Εργαστήριο Υπολογιστική Προσομοίωση Δείγμα Μοντέλο Φυσικές Συσκευές Πρόγραμμα στον Η/Υ Ρύθμιση των Συσκευών Έλεγχος του Προγράμματος Μετρήσεις Υπολογισμοί Ανάλυση των Δεδομένων Συγκριτική Παρουσίαση του φυσικού πειράματος και της υπολογιστικής προσομοίωσης

Η γνωστική περιοχή της Υπολογιστικής Επιστήμης (8)

Ράνια Πετροπούλου rania.petro@yahoo.gr Απορίες; Ράνια Πετροπούλου rania.petro@yahoo.gr