ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πανασέτη Στέφανη Σκαρπάρη Παρασκευή
Advertisements

Φυσική Α Γυμνασίου Αξιολόγηση.
ΤΟ ΟΙΚΙΑΚΟ ΨΥΓΕΙΟ.
Φυσικές ιδιότητες των υλικών
Ηλεκτρικό…παιχνίδι Παίξτε για να δοκιμάσετε τις γνώσεις σας σε θέματα ασφάλειας σε σχέση με τον ηλεκτρισμό.
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΜΗΔΕΝΟΣ ΓΕΡΟΘΑΝΑΣΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΟΙΚΙΑΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ.
Αν κόψουμε τη γη μας στη μέση, πώς θα είναι; Τι θα συναντήσουμε;
Από τη Θερμότητα στη Θερμοκρασία Η Θερμική Ισορροπία
3. Ο ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΗ
Ηλεκτρικό…παιχνίδι Παίξτε για να δοκιμάσετε τις γνώσεις σας σε θέματα ασφάλειας σε σχέση με τον ηλεκτρισμό.
ΕΚΦΕ ΣΕΡΡΩΝ Εργαστηριακές Ασκήσεις Εργαστηριακές ΑσκήσειςΧημείας B΄Λυκείου Γενικής Παιδείας Επιμέλεια: Θανασούλιας Αλέξης Χημικός Σχολ.Έτος:
ΜΕΤΡΗΣΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΒΑΘΜΟΝΟΜΗΣΗ ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΟΥ
Διάδοση της θερμότητας στα στερεά Χάρις Χριστοφή
Κεφάλαιο 2 ον ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ.
6.1 ΦΩΣ: ΟΡΑΣΗ & ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
HΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΘΕΡΜΑΣΤΡΕΣ
«ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ-ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ»
Μαθησιακά κέντρα:. Η μουσική, ο ρυθμός, το τραγούδι και η κατασκευή αυτοσχέδιων μουσικών οργάνων Η μουσικοκινητική αγωγή είναι όρος ταυτόσημος με τη ρυθμική.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Βασικες Εννοιες Φυσικής. Προηγουμενο μάθημα Δεξιότητες – Δεξιότητες: Δυνάμεις του 10 και λιγη άλγεβρα – Δεξιότητες: Λύση απλών σχέσεων – Ασκηση: μια άσκηση.
Πρόβλημα: Όλοι μας έχουμε περάσει με αυτοκίνητο από κάποια γέφυρα και έχουμε νιώσει κάποιου είδους «αναπηδήσεις». Που οφείλονται αυτές άραγε; Γιατί όσο.
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
ΛΑΤΣΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ ΑΜ:5399 ΚΟΡΟΜΗΛΑ ΜΑΡΙΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΜ:5385 Τα φαινόμενα της εξαέρωσης, της υγροποίησης και της εξάτμισης.
 Αυτό εδώ είναι ένα σίδερο παλιού τύπου, που λειτουργούσε με κάρβουνα. Το πάνω μέρος με το χερούλι άνοιγε προς τα πίσω και στο εσωτερικό τοποθετούνταν.
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Θεοδωράτου Σταυρούλα Α.Μ 5756, Γ΄Έτoς Λαουρδέκη Αγγελική Α.Μ. 5668, Γ΄ Έτος Παπαδημητρίου Χαρίκλεια, Α.Μ. 5288, Γ΄ Έτος Υπεύθυνος Καθηγητής: Κωνσταντίνος.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ : ΣΚΙΆ Αγραφιώτη Δήμητρα Διαμαντάκη Μυρτώ Κλαίρ Σταύρου Κατερίνα.
« Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο » Ο σχηματισμός των σκιών Πασσά Διονυσία Ψαρρού Αλεξία.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Βασιλης Κολλιας Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης Νικολακοπούλου Μαρία.
Οι φοιτήτριες: Διαμαντάκη Μυρτώ Θεώνη Κλαιρ_ Αγραφιώτη Δήμητρα_ Κατερίνα Σταύρου_
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΕΜΑ: Η ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑ ΣΤΕΡΕΑ ΣΩΜΑΤΑ: ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΚΟΙ ΑΓΩΓΟΙ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης
Ηλεκτρικό…παιχνίδι Παίξτε για να δοκιμάσετε τις γνώσεις σας σε θέματα ασφάλειας σε σχέση με τον ηλεκτρισμό.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
1ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου Ελευθερία Φανουράκη
Δραστηριοτητεσ απο τον Κοσμο τησ Φυσικησ για το Νηπιαγωγειο
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κορομηλά Μαρία – Γεωργία Α.Μ:5385 Λάτσιου Θεοδώρα Α.Μ:5399
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
Δραστηριότητες για την τήξη και την πήξη
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης
Δραστηριότητες από τον Κόσμο της Φυσικής για το Νηπιαγωγείο
Δραστηριότητες από τον κόσμο της Φυσικής
Θέμα: Επιστήμη στο πιάτο
Ανακύκλωση Γυαλιού ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤ’1 Αίας Ζαννέττος
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Γαβρά Παρασκευή (5602) Ζιώγα Στέλλα (5742) Κόλια Ηλιάνα (5650)
Χωρίς τη μπαταρία δεν θα γινόταν τίποτα
Αποστολάκη Φλωρεντία-Αφροδίτη 5595
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ τήξη και πήξη
ΣΙΔΕΡΑ Το σίδερο είναι μια οικιακή συσκευή που χρησιμοποιείται για να ισιώνει υφάσματα και ιδιαίτερα ρούχα.
13. ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΗ ΕΠΑΓΩΓΗ 13.4 ΤΑ ΔΙΝΟΡΕΥΜΑΤΑ.
Οι σημαντικότερες εναλλακτικές ιδέες
TI ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΙΔΕΡΟ; Το σίδερο είναι μια οικιακή συσκευή που χρησιμοποιείται για να ισιώνει υφάσματα και ιδιαίτερα ρούχα. Για αυτή την διαδικασία του σιδερώματος.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Αγωγιμότητα και Συστολή- Διαστολή υλικών Αλεξανδροπούλου Αγγελική Σταυρογιαννοπούλου Βασιλική

1.Η ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑ ΣΤΕΡΕΑ: ΚΑΛΟΙ- ΚΑΚΟΙ ΑΓΩΓΟΙ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ Στόχος: Να διακρίνουν τα παιδιά τα υλικά που θερμαίνονται σε όλη τη μάζα τους και σε αυτά που θερμαίνονται τοπικά.

1.Η ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑ ΣΤΕΡΕΑ: ΚΑΛΟΙ- ΚΑΚΟΙ ΑΓΩΓΟΙ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ(2) 1Η Δραστηριότητα (Αφήγηση ιστορίας): Περιγραφή: Αφηγούμαστε στα παιδιά την αυτοσχέδια ιστορία: ‘’Η κυρά Μαριγούλα και οι μαγικές κουτάλες’’ και συζητάμε για την συνέχεια του παραμυθιού.

1.Η ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑ ΣΤΕΡΕΑ: ΚΑΛΟΙ- ΚΑΚΟΙ ΑΓΩΓΟΙ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ (3) 2Η Δραστηριότητα (Πείραμα1ο): Γιατί η μεταλλική κουτάλα έκαψε την κυρά Μαριγούλα; Υλικά: Ένα διαφανές δοχείο με νερό (για ζέσταμα) Ηλεκτρικό μάτι Μία μεταλλική κουτάλα Μία ξύλινη κουτάλα Εκτέλεση πειράματος: Βάζουμε το ένα δοχείο με το νερό να ζεσταθεί και στην συνέχεια τοποθετούμε τις κουτάλες μέσα στο καυτό νερό. Παρακινούμε τα παιδιά να κάνουν προβλέψεις σε σχέση με το αποτέλεσμα που θα έχουμε. Στο τέλος συζητάμε σε σχέση με τις απαντήσεις των παιδιών.

1.Η ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑ ΣΤΕΡΕΑ: ΚΑΛΟΙ- ΚΑΚΟΙ ΑΓΩΓΟΙ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ (4) 3Η Δραστηριότητα Αξιολόγησης (Πείραμα2ο) : Αυτό που συνέβη με τις κουτάλες είναι δυνατό να συμβεί και με άλλα αντικείμενα μεταλλικά και ξύλινα; Υλικά: Ένα διαφανές δοχείο με νερό (για ζέσταμα) Καμινέτο Διάφορα μεταλλικά και ξύλινα αντικείμενα (π.χ. ξύλινη ράβδος, μεταλλική ράβδος, αλυσίδα, πλάστης ξύλινος κ.α.) Εκτέλεση πειράματος: Επαναλαμβάνουμε την ίδια διαδικασία με την προηγούμενη. Ενθαρρύνοντας τα παιδιά να κάνουν προβλέψεις.

2.Η ΘΕΡΜΙΚΗ ΣΥΣΤΟΛΗ-ΔΙΑΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ Στόχος: Να αντιληφθούν τα παιδιά πως η θέρμανση μπορεί να οδηγήσει στη διαστολή των υλικών, ενώ η ψύξη στη συστολή τους.

2.Η ΘΕΡΜΙΚΗ ΣΥΣΤΟΛΗ-ΔΙΑΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ (2) 1η Δραστηριότητα: Συνεχίζουμε την προηγούμενη ιστορία μας και αφηγούμαστε στα παιδιά……. Σταματάμε την αφήγηση και συζητούμε με τα παιδιά για το τι συνέβη.

2.Η ΘΕΡΜΙΚΗ ΣΥΣΤΟΛΗ-ΔΙΑΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ (3) 2η Δραστηριότητα (Πείραμα 1ο): Αναπαράγουμε την ιστορία αυτή με πείραμα για να δούμε αν ισχύει. Υλικά κουταλοπίρουνα θήκη που να χωράνε ακριβώς τα κουταλοπίρουνα φουρνάκι γάντια Στην πράξη: Ελέγχουμε αν τα κουταλοπίρουνα χωράνε στην θήκη τους και στην συνέχεια θα τα βάλουμε στο φούρνο να ζεσταθούν. Τα βγάζουμε προσεκτικά με σκοπό να τα τοποθετήσουμε πάλι στην θήκη τους. .

2.Η ΘΕΡΜΙΚΗ ΣΥΣΤΟΛΗ-ΔΙΑΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ (4) Καλούμε τα παιδιά να σκεφτούν τρόπο για να βοηθήσουν την κυρά Μαριγούλα. Ακούμε τις απαντήσεις τους και τις ελέγχουμε κάνοντας ένα δεύτερο πείραμα. Υλικά: Μπολ Παγωμένο νερό Εκτέλεση πειράματος: Βουτάμε τα κουταλοπίρουνα στο παγωμένο νερό και ξαναδοκιμάζουμε να τα τοποθετήσουμε στην θήκη τους

2.Η ΘΕΡΜΙΚΗ ΣΥΣΤΟΛΗ-ΔΙΑΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ (5) 3η Δραστηριότητα (Αξιολόγησης): Κάνουμε ξανά ένα πείραμα για να διαπιστώσουμε κατά πόσο τα παιδιά μπορούν να θυμηθούν και να εφαρμόσουν τις παραπάνω πρακτικές. Υλικά: μεταλλικό κουτί με αποσπώμενο καπάκι φουρνακι μπολ με παγωμένο νερό Εκτέλεση πειράματος: Τοποθετούμε το κουτί στο φούρνο χωρίς το καπάκι, μέχρι να ζεσταθεί. Το βγάζουμε από τον φούρνο και δοκιμάζουμε να κλείσουμε το καπάκι του. Πριν από αυτό ρωτάμε τα παιδιά τι πιστεύουν πως θα συμβεί. Όπως είναι φυσικό λοιπόν το καπάκι δεν κλείνει έτσι καλούμε ξανά τα παιδιά να θυμηθούν τι κάνουμε σε τέτοιες περιπτώσεις οπότε επαναλαμβάνουμε το πείραμα με το παγωμένο νερό, βουτώντας δηλαδή το κουτί σε παγωμένο νερό.