Δημιουργία του OneNote Σημειωματάριού μου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
OLEH : KIBOGOWONTO R 1 R 2 R 1 R 2. R 1 R 2 R 1 R 2.
Advertisements

ΚΥΜΑΤΑ: ΠΑΛΜΟΙ t=0.1 sec t=0.2 sec t=0.1 sec t=0.3 sec t=0.1 sec t=0.4 sec.
ΟΙ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ Ο χάρτης της γης, Theatrum Orbis Terrarum, το έτος 1570.
ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑΤΡΑ ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ ΕΠΙΣΚΕΠΤΡΙΑ ΥΓΕΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑΣ Γ.Ν.Π. «Ο ΑΓΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ»
Δημητρακοπούλου-Σκυλογιάννη Ν., Γλυπτά των «σκοτεινών» χρόνων στη νέα μόνιμη έκθεση του Βυζαντινού και Χριστιανικού Μουσείου, Σύμμεικτα 17,
1 Κ ΕΦΑΛΑΙΟ 12 ο: Ποιος καρπώνεται το πλεόνασμα;.
Όταν το όνειρο γίνεται εφιάλτης… Καλωσήρθατε στον κόσμο του Μίλτου Σαχτούρη.
1 Ορμή Ώθηση Σχέσεις ώθησης-ορμής Διατήρηση της ορμής Κρούσεις.
Αξιολόγηση Κομβικών Δεξιοτήτων: Εισαγωγικό μάθημα στη χρήση του διαδικτυακού περιβάλλοντος
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Τεχνικες Αξιολογησης της Επιδοσης των Εκπαιδευομενων
Σύγκριση ομάδων Πολλές φορές στην εκπαιδευτική έρευνα θέλουμε να συγκρίνουμε τις τιμές δύο γκρουπ, χωρίς να έχουμε κανονικές κατανομές.
ΥΛΙΚΑ 1 L3 2.1 ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΛΛΩΝ ….(συνέχεια)
Creative Brief Creative Concept
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού
Εισαγωγικό μάθημα για μαθητές
Παρουσιάστε το έργο σας σε Word, PowerPoint ή Visio
11. ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ
Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής
Ατομικός Φάκελος Δεξιοτήτων
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
Χρόνος καί αἰωνιότητα στόν Πλωτῖνο Ενότητα 5η: Αἰωνιότητα ΙΙΙ Ελένη Περδικούρη Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών Τμήμα Φιλοσοφίας.
ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΝΕΔΑΝΗ – ΑΡΓΥΡΩ ΜΥΡΤΩ ΠΑΠΑΣΤΕΡΓΙΑΔΟΥ
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 9: Ιστολόγια. Η υπηρεσία Weebly
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ
Άσκηση 3 (4η Άσκηση εργαστηριακού οδηγού)
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Εξίσωση αρμονικού κύματος (Κυματοσυνάρτηση)
Γραφικές παραστάσεις: Χάραξη ευθείας
Χρόνος καί αἰωνιότητα στόν Πλωτῖνο Ενότητα 10η: Χρόνος ΙI Ελένη Περδικούρη Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών Τμήμα Φιλοσοφίας.
Δύναμη και κίνηση Γιατί το κιβώτιο σταματά;
Μελέτη της κίνησης οχήματος με βάση πειραματικά δεδομένα
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Προτυπο γυμνασιο ευαγγελικησ σχολησ σμυρνησ μαθημα: θρησκευτικα
TZOTTO Π.Γ.Ε.Σ.Σ. ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
Συμβολή κυμάτων.
Διδακτικές Μέθοδοι – Εκπαιδευτικές Τεχνικές
ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ 2015 Στ’2 ΓιΑννης ΝΑτσης.
δουλεύετε καλύτερα με το Outlook
Η ΑΝΩΣΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Εισαγωγή στο Εργαστήριο Συστημάτων Αυτομάτου Ελέγχου Ι
ATS2020 – Ηλεκτρονικός Φάκελος Επιτευγμάτων (ePortfolio)
Περιβάλλον Εργασίας του Διαδραστικού Πίνακα
Επιμορφωτική Ημερίδα Φιλολόγων
Εφαρμογές Πληροφορικής
ΠΟΛΙΤΟΥ ΓΙΑΝΝΟΥΣΤΑ ΚΡΥΣΤΑΛΛΩ ΤΖΙΑΤΖΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΨΟΥΡΟΥΚΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Office 365.
بسم الله الرحمن الرحيم.
Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών
Απολογισμός Συνεδρίου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Κινήσεις και γραφικές παραστάσεις
“Τίτλος του άρθρου” Ονόματα συγγραφέων Ονόματα Φοιτητών.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΗΣ ΟΜΑΛΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΟΜΕΝΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
ДИЗАЛИЦЕ.
محاضر بجامعة السودان للعلوم والتكنولوجيا
پتانسيل ترموديناميک: اگر به یک سيستم بسته در حال تعادل گرما ( dT ) دهیم و آنرا از تعادل خارج کنیم،در این صورت انرژی داخلی در سمت راست جمله زیر، به خاطر.
Θέση και μετατόπιση Η θέση εξαρτάται από τον παρατηρητή x1=-2 x2=3
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Ασφάλεια και συνεργασία στο Διαδίκτυο
Тақырыбы: Дененің массасы. Заттың тығыздығы
Θέση σώματος, συμβολίζεται συνήθως με χ: πού βρίσκεται το σώμα σε σχέση με ένα σημείο αναφοράς (αρχή συστήματος αξόνων). Πλήρης περιγραφή της κίνησης προυποθέτει.
Физика сабағы Архимед күші 7 сынып.
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
2. EYΘΥΓΡΑΜΜΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ.
Εφαρμογές Νέφους ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13.
Ανάκλαση Παλμού.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δημιουργία του OneNote Σημειωματάριού μου «Η συμμετοχή μου στο έργο ΑTS2020»

Για να δημιουργήσω το δικό μου Σημειωματάριο OneNote, πατώ αρχικά το συγκεκριμένο εικονίδιο πάνω αριστερά και στη συνέχεια, πατώ το εικονίδιο του OneDrive

Στη συνέχεια, επιλέγω από τη Δημιουργία το Σημειωματάριο του OneNote

Ακολούθως, δώστε στο Σημειωματάριο του OneNote το όνομα: «Η συμμετοχή μου στο έργο ΑTS2020» Η συμμετοχή μου στο έργο ΑTS2020

Αφού δημιουργήσετε το Σημειωματάριο, θα εισαχθείτε στη διπλανή σελίδα. Ενότητες Χώρος σελίδας που γράφω Σελίδες Αφού δημιουργήσετε το Σημειωματάριο, θα εισαχθείτε στη διπλανή σελίδα.

Ακολουθώντας τις επόμενες οδηγίες θα δημιουργήσετε το ημερολόγιο «Η μάθησή μου» για το έργο ATS2020 και το συνολικό σας ePortfolio

Κοινή χρήση Για να μπορεί κάποιος να δει το Notebook σας, θα πρέπει να το μοιραστείτε μαζί του. Πηγαίνετε στο Κοινή χρήση και μοιραστείτε το με τον/την εκπαιδευτικό σας. 1 2 Xaris Kwnstantinou Maria Constantinou

Δημιουργήστε μια ενότητα (πατώ + Ενότητα) Ονομάστε την: Ημερολόγιο «Η μάθησή μου» ATS2020

Στην ενότητα αυτή δημιουργήσετε 5 σελίδες με τους εξής τίτλους: 1 Στην ενότητα αυτή δημιουργήσετε 5 σελίδες με τους εξής τίτλους: 1. Προηγούμενη γνώση 2. Καθορισμός στόχων 3. Στρατηγική 4. Τεκμήρια 5. Αυτοαξιολόγηση/Αναστοχασμός

Ημερολόγιο «Η μάθησή μου» Το ημερολόγιο αυτό θα είναι ένας χώρος για να θέτετε στόχους, να αναπτύσσετε στρατηγικές για να τους πετύχετε και γενικά για να σκέφτεστε για όσα μαθαίνετε. Προηγούμενη γνώση: Τι γνωρίζω; Τι δεξιότητες έχω; Στόχοι: Ποιοι είναι οι στόχοι μου; Τι θέλω να πετύχω; Ανάπτυξη στρατηγικών: Πώς θα πετύχω τους στόχους μου; Τι είδους αποδείξεις χρειάζομαι για να δείξω τι έχω μάθει; Αυτό-αξιολόγηση: Πέτυχα τους στόχους μου; Τι θα μπορούσα να έκανα καλύτερα; Διαβάζω μόνο τα bullets, θα επανέλθουμε μετά στα πεδία, εδώ απλά τα δείχνουμε.

Στη σελίδα Προηγούμενη γνώση σημειώστε: Ποιες δεξιότητες νιώθετε ότι έχετε; Μπορείς να ξεκινήσεις την φράση σου με το: Νιώθω ότι είμαι καλός/η στο… Στη σελίδα Στόχοι σημειώστε: Ποιες δεξιότητες θα θέλατε να αναπτύξετε την φετινή χρονιά; Μπορείς να ξεκινήσεις με το: Θα ήθελα να γίνω καλύτερος/η … Στη σελίδα Στρατηγικές σημειώστε: Με ποιους τρόπους θα μπορούσατε να αναπτύξετε αυτές τις δεξιότητες; Σημειώνετε την ημερομηνία και ώρα, ώστε, όταν προσθέτετε σημειώσεις, να γνωρίζετε πότε γράψατε το κάθε τι. Κατά τη διάρκεια της χρονιάς, θα επισκέπτεστε το ημερολόγιο «Η μάθησή μου», για να συμπληρώνεται ανάλογα.

Στη συνέχεια, δημιουργήστε μία νέα ενότητα με όνομα «ePortfolio - ATS2020» Εδώ θα ετοιμάσετε στο τέλος της χρονιάς το ePortfolio σας για τη χρονιά.

Για να βρω το OneNote Σημειωματάριο που δημιούργησα … Τα σημειωματάριά μου