Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών: Εκπόνηση ιστοσελίδας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δημιουργία Ιστοσελίδων σε HTML και FrontPage Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Σπουδών Κεντρικό Γραφείο Υποστήριξης Εκπαιδευτικού Έργου Αλέξανδρος Λεκατσάς.
Advertisements

Κώστας Διαμαντάρας Τμήμα Πληροφορικής ΤΕΙ Θεσσαλονίκης 2011 Υπηρεσίες Web και Συστάδες υπολογιστών.
Ημερίδα επιμόρφωσης Φιλολόγων στις Νέες Τεχνολογίες Σχολικός Σύμβουλος Μηχανολόγων ΠΕ12 Λ. Ψαρράς Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών: Εκπόνηση ιστοσελίδας.
1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ.
Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΥΤΟΜΑΤΗΣ ΜΙΣΘΩΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ.
 Βασικές έννοιες.    ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑΤΕ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΣΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ;
 Ένα δίκτυο διασυνδεμένων δικτύων παγκόσμιας κλίμακας που επιτρέπει την επικοινωνία εκατομμυρίων χρηστών κάθε στιγμή και από κάθε μεριά του πλανήτη.
ΗΜΥ 100: Εισαγωγή στην Τεχνολογία Διάλεξη 5 Η εξέλιξη του Διαδικτύου TΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Συνέδριο Δημιουργών ΕΛ/ΛΑΚ Εφαρμογή Ανάπτυξης Οδηγών Επίλυσης Τεχνικών Προβλημάτων Ξενοφών Παπαδόπουλος
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΓΥΜΝΑΣΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Απλά βήματα για τη χρήση της πλατφόρμας e-learning του EVANDE Συγγραφέας: Dr. Χαρ. Φασουλάς, Επιστ. Υπεύθυνος έργου/ΜΦΙΚ, Παν/μιο.
Βασικά Web εργαλεία και τεχνολογίες
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall
ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ 58 ΑΘΗΝΑ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΜΙΛΟΥ MF
Νέο Νομοθετικό Πλαίσιο για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Οχημάτων
Αγριάνη Νομού Έβρου Χουσεΐν Χατζή Χαλήλ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:
“ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ”
Κέντρο Συμβουλευτικής
ΕΞ΄ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ
Εάν τις αγαπάς ΑΛΗΘΙΝΑ ενθάρρυνε ΟΛΕΣ τις γυναίκες που γνωρίζεις να κάνουν τακτικά αυτοεξέταση και να κάνουν τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο μαστογραφία.
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
HTML.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
Τα Βασικά δόγματα Γιώργος Λεπίδας Γ΄2.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Εφαρμογή 1: Μια πρώτη, μινιμαλιστική ιστοσελίδα
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ
Εφαρμογές Πληροφορικής Κεφάλαιο 9
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΜΟΣ
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
Μουσείο μαραθώνιου δρόμου Ολυμπιακός Μαραθώνιος του 1896
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ.
ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ ΧΑΝΙΩΝ Γιαμπουδάκη & Νεάρχου Τηλ.& fax:
CSS Cascading Style Sheets
που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη, 6 Οκτωβρίου
HTML.
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Τέλεσης Μνημόσυνου υπέρ Του Μακεδονομάχου « ΚΑΠΕΤΑΝ ΦΟΥΦΑ»
Πλοήγηση στο Διαδίκτυο
ΕΚΔΟΣΗ ΠΡΟΗΓΜΕΝΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ
Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.
2006 / 2007.
Ευρύτερη Άποψη της Κοινωνίας των Πολιτών για την Κατάσταση στην Κύπρο - Γραφείο Επιτρόπου Εθελοντισμού και Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων.
ΙΙ. Η κοινωνία της πληροφορίας
Ι3: Διερεύνηση και καταγραφή παρουσίας στο Internet
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ Ν
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου Λέξεις Κλειδιά: Διαδίκτυο, Παγκόσμιος Ιστός (World Wide Web), ιστοσελίδα.
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Ιωάννης Σταυρόπουλος ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Μάθημα [GD2011]: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Εισαγωγή στη δημιουργία ιστοσελίδων Διδάσκων:
“Τα εργαλεία του WEB 2.0 στα Φιλολογικά Μαθήματα ”
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου (σελίδες 78-83) Λέξεις Κλειδιά: Διαδίκτυο, Παγκόσμιος Ιστός (World.
Πρόληψη και Προαγωγή της Υγείας
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών: Εκπόνηση ιστοσελίδας Ημερίδα επιμόρφωσης Φιλολόγων στις Νέες Τεχνολογίες Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών: Εκπόνηση ιστοσελίδας Λ. Ψαρράς Σχολικός Σύμβουλος Μηχανολόγων ΠΕ12 Απρίλιος 2009

HTML Hyper Text Mark-up Language Φυλλομετρητής (Web browser) Ιστοσελίδα (Web page) HTML Hyper Text Mark-up Language Φυλλομετρητής (Web browser)

ΔΕΙΓΜΑ ΚΩΔΙΚΑ ΓΛΩΣΣΑΣ HTML <body lang=EL style='tab-interval:36 ΔΕΙΓΜΑ ΚΩΔΙΚΑ ΓΛΩΣΣΑΣ HTML <body lang=EL style='tab-interval:36.0pt'> <div class=Section1> <p class=MsoNormal align=center style='text-align:center'><b style='mso-bidi-font-weight: normal'><i style='mso-bidi-font-style:normal'><u><font size="7">ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ<span style='mso-spacerun:yes'>  </span>ΥΠΟ<span style='mso-spacerun:yes'>  </span>ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ</font><o:p></o:p></u></i></b></p> </div> </body> </html>

Άνοιγμα του Word Γράψιμο κειμένου - Μορφοποίηση Το σώζω ως Web Page (*.htm) με όνομα index.htm

Μέγιστος διαθέσιμος χώρος: 300 ΜΒ Δημοσίευση της Ιστοσελίδας στο School.gr (έστω ότι έχω email: philologos@sch.gr) Αντιγραφή του index.htm στη μνήμη Άνοιγμα του Internet Explorer ftp:/philologos@users.att.sch.gr Πληκτρολογώ τον κωδικό του email μου Επικόλληση του αρχείου index.htm Καλώ από τον Internet Explorer την διεύθυνση: http://users.att.sch.gr/philologos Μέγιστος διαθέσιμος χώρος: 300 ΜΒ

Εισαγωγή κωδικού του email μας Δημοσίευση της Ιστοσελίδας στο School.gr (έστω ότι έχω email: philologos@sch.gr) Εισαγωγή κωδικού του email μας

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ http://www. sch ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ http://www.sch.gr (Εγγραφή Εκπαιδευτικών, αίτηση εγγραφής) https://register.sch.gr/browser/anonymous_frameset.html philologos@sch.gr κωδικός: ******* ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ (Γ΄ Αθήνας) fax: 210-5314738 tel: 210-5317981, 2, 3, 4

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ κ. ΝΤΑΒΑΡΙΝΟΥ (Αρχική Σελίδα) ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ κ. ΝΤΑΒΑΡΙΝΟΥ (Αρχική Σελίδα) http://users.att.sch.gr/panta1947

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ κ. ΝΤΑΒΑΡΙΝΟΥ (Επιμορφώσεις) ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ κ. ΝΤΑΒΑΡΙΝΟΥ (Επιμορφώσεις)

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ κ. ΝΤΑΒΑΡΙΝΟΥ (Επιμορφώσεις) ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ κ. ΝΤΑΒΑΡΙΝΟΥ (Επιμορφώσεις)

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ κ. ΝΤΑΒΑΡΙΝΟΥ (Οδηγίες Διδασκαλίας) ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ κ. ΝΤΑΒΑΡΙΝΟΥ (Οδηγίες Διδασκαλίας)

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ κ. ΝΤΑΒΑΡΙΝΟΥ (Οδηγίες Διδασκαλίας) ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ κ. ΝΤΑΒΑΡΙΝΟΥ (Οδηγίες Διδασκαλίας)

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ κ. ΝΤΑΒΑΡΙΝΟΥ (Χρήσιμες Συνδέσεις) ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ κ. ΝΤΑΒΑΡΙΝΟΥ (Χρήσιμες Συνδέσεις)

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ κ. ΝΤΑΒΑΡΙΝΟΥ (E-mail)

Εκπαιδευτικό Λογισμικό στην ΤΕΕ Εκπαιδευτική Αξιοποίηση του Διαδικτύου http://iasonas.cti.gr Εκπαιδευτικό Λογισμικό στην ΤΕΕ Εκπαιδευτική Αξιοποίηση του Διαδικτύου Δημιουργία και Δομή Προσωπικής Ιστοσελίδας με το πρόγραμμα FrontPage

http://iasonas.cti.gr

http://iasonas.cti.gr

http://iasonas.cti.gr - ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ http://iasonas.cti.gr - ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Περιβάλλον Προγράμματος FrontPage

Περιβάλλον Προγράμματος FrontPage

Περιβάλλον Προγράμματος FrontPage

Περιβάλλον Προγράμματος FrontPage

Περιβάλλον Προγράμματος FrontPage

Δημοσίευση του site ftp://philologos@users.att.sch.gr

Θέματα ασκήσεων για εμπέδωση των μαθημάτων Περιεχόμενα μιας Ιστοσελίδας Φιλολόγου μπορεί να είναι: (πρόταση κ. Νταβαρίνου) Αρχική σελίδα Παραδείγματα ασκήσεων των πολλών μαθημάτων  για τις κατ' οίκον εργασίες των μαθητών Θέματα ασκήσεων για εμπέδωση των μαθημάτων Άρθρα, δοκίμια και πραγματείες της/του Εκπαιδευτικού-Φιλολόγου Πηγές και Θέματα Τοπικής Ιστορίας Δημοσίευση άριστων εργασιών μαθητών.

ΕΝ ΣΙΩΠΗ ΦΩΤΟΣ ΕΑΡΙΝΟΥ «Μου δόθηκε, αγαπητοί μου φίλοι, να γράφω σε μια γλώσσα που μιλιέται μόνο από μερικά εκατομμύρια ανθρώπων. Παρ' όλα αυτά, μια γλώσσα που μιλιέται επί δυόμισι χιλιάδες χρόνια χωρίς διακοπή και μ' ελάχιστες διαφορές. Η παράλογη αυτή, φαινομενικά, διάσταση, αντιστοιχεί και στην υλικό-πνευματική οντότητα της χώρας μου. Που είναι μικρή σε έκταση χώρου και απέραντη σε έκταση χρόνου... Εάν η γλώσσα αποτελούσε απλώς ένα μέσον επικοινωνίας, πρόβλημα δεν θα υπήρχε. Συμβαίνει όμως να αποτελεί και εργαλείο μαγείας και φορέα ηθικών αξιών. Προσκτάται η γλώσσα στο μάκρος των αιώνων ένα ορισμένο ήθος. Και το ήθος αυτό γεννά υποχρεώσεις. Χωρίς να λησμονεί κανείς ότι το μάκρος 25 αιώνων δεν υπήρξε ούτε ένας, επαναλαμβάνω ούτε ένας, που να μην γράφτηκε ποίηση στην Ελληνική γλώσσα. Να το μεγάλο βάρος παράδοσης που το όργανο αυτό σηκώνει. Το παρουσιάζει ανάγλυφα η νέα Ελληνική ποίηση».

ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ