ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : 2013-2014 Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Project: Διαχείριση χρόνου Χαλάρωση
Advertisements

Απόψεις, Γνώσεις και Θέσεις των Μαθητών για Θέματα Ντόπινγκ
24ο ΑΤΟΜΙΚΟ & 10ο ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΣΣΠ 17 & 18 Μαρτίου 2012 Χώρος διεξαγωγής «Αρχοντικό της Ευτυχίας»
ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΥΠΑ
 Σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποιήθηκε για τον αθλητισμό, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι υπάρχουν πολλές διαφορές ανάμεσα στα δύο φύλλα και στο τρόπο.
Project Β’ Τετραμήνου Ομάδας Αθλητισμού και Εφήβων
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΦΥΛΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Eρευνητική εργασία Β΄ Λυκείου Στατιστική μελέτη των μαθητών της Α΄και της Β΄Λυκείου σχετικά με τις εξωσχολικές ενασχολήσεις τους.
ΑΠ Βεζυρίδης Θ. Γεωργιάδης Δ. Μπορομπόκα Στ. Χριστοπούλου Ε.
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
ΘΕΜΑ: ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΦΗΒΩΝ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Γ.ΕΛ Ευκαρπίας Ερευνητική Εργασία(Α2) Ερωτηματολόγιο για Αερόβια Άσκηση Ομάδα : Ανώνυμοι Σχολ.Έτος :
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΕΛΕΣΤΙΝΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
ΠΟΡΕΙΑ ΖΩΗΣ Ένα φυλλάδιο με ερωτήσεις οι οποίες τονίζουν τα πιο σημαντικά γεγονότα της ζωής μας ως τώρα. Οι απαντήσεις ήταν διαφορετικές από τον καθένα.
Αθλητισμός και γυναίκες. Ομοιότητες ανάμεσα σε αθλητές των δύο φύλων Ισχυρά παρακινούμενοι και προσανατολισμένοι στην επίτευξη Ισχυρά παρακινούμενοι και.
ΧΟΡΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΦΗΒΩΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Η ΒΙΑ ΑΠΛΩΝΕΙ ΤΑ ΔΙΧΤΥΑ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Project : χορεύοντας στον κόσμο
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Το σχολείο μας ξεκίνησε να λειτουργεί το 1936 με ιδρυτή τον Ιωακείμ Ξενόπουλο, ο οποίος ήταν δάσκαλος και είχε έρθει από τη Μ. Ασία. Το πρώτο κτίριο που.
ΜΑΡΙΑ ΜΠΡΑΣΤΙΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ - ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΗ
ΕΠΑΛ ΝΙΓΡΙΤΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Εργασία της ομάδας Εφήβων Συμβούλων Συνήγορου του Παιδιού Πρώτη περίοδος: Ιανουάριος – Μάρτιος 2009 ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Το δικαίωμα έκφρασης.
ΑΝΗΛΙΚΟΙ ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΜΕΑΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΙΕΚ ΞΥΝΗ ΤΜΗΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ MEDITERRANEAN COLLEGE.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
2 ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ 3 Σκοπός αυτής της έρευνας ήταν να μετρήσουμε την έκταση του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού στην τάξη ή στο σχολείο.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΦΩΤΙΑ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΑ. ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Σκοπός της ερευνητικής εργασίας είναι η διερεύνηση του τρόπου που διασκεδάζουν οι μαθητές τα Σαββατοκύριακα.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Στέλιος Μητρόπουλος Α2 Εργασία για τον όμιλο φυσικής αγωγής
Υπό της φοιτήτριας : ΠΑΠΑΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Επιβλέπουσα καθηγήτρια :
PROJECT Β’ΛΥΚΕΙΟΥ Τμήμα β2 Υπεύθυνη καθηγητρια Πίτσου Διαμάντω ΠΕΟ4.01
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Αλεξάνδρα-Μαρία Στελίνα Ολίνα Δέσποινα
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΕ ΝΕΑΡΗ ΗΛΙΚΙΑ Αθλητισμός:Ευχή ή Κατάρα
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Project Β’: Το σχολείο στο σινεμά
Το μουσικό ερωτηματολόγιο
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Έρευνα για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
Γιάννης Σπίνος ΠΓΕΣΣ Υπεύθυνος καθηγητής: Λάμπρος Αθανασόπουλος
Δραστηριότητες και εξάρτηση στην εφηβεία
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Ερευνα για την σχολικη βια
Αθλητισμός στο νησί μας Αποτελέσματα Ερωτηματολογίου
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : 2013-2014 Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Οι Έλληνες συνεχίζουν να αγαπούν και να αγκαλιάζουν τον αθλητισμό και να θεωρούν ότι αποτελεί σημαντικό κομμάτι ιδιαίτερα σχετικά με την ωφελιμότητά του προς τη νεολαία. Αυτά προκύπτουν από τα αποτελέσματα της έρευνας “ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ” την οποία πραγματοποίησαν οι μαθητές του 1ου Γενικού Λυκείου Αλίμου (Θουκυδίδειο) και συγκεκριμένα οι μαθητές του τμήματος Β2, Βαγγέλης Κακαργιάς, Γιάννης Θηραίος και Ηλίας Γιαννακόδημος.

Η ΕΡΕΥΝΑ Η έρευνα αυτή, στην οποία πήραν μέρος 26 μαθητές της β λυκείου( 17 ετών) έχει σκοπό να σκιαγραφήσει τις προτιμήσεις των εφήβων σχετικά με τις αθλητικές δραστηριότητες, τους στόχους που αυτοί θέτουν για το μέλλον τους, αλλά και την στάση των γονέων τους.

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ Ερωτηματολόγιο(κυκλώστε την απάντηση σας) 1.Ασχολείστε με κάποιο άθλημα στον ελεύθερο χρόνο σας; α. Ναι β. Όχι 2.Με τι άθλημα ασχολείστε; α. Μπάσκετ β. Ποδόσφαιρο γ. Βόλεϋ δ. Κολύμβηση ε. Άλλο 3.Πόσες ώρες την εβδομάδα αφιερώνετε σε αυτό ; α. 1-3 ώρες β.4-6 ώρες γ. 7-10 ώρες δ. πάνω από 10 ώρες 4.Για ποιο λόγο ασχολείστε με αυτό; α. Εκτόνωση-Χαλάρωση β. Ευχαρίστηση γ. Φυσική κατάσταση 5.Πόσα χρόνια ασχολείστε με αυτό; α. 1-3 χρόνια β. 4-6 χρόνια γ. 7 και πάνω 6.Σκέφτεστε να το ακολουθήσετε επαγγελματικά; α. Ναι β. Όχι γ. Ίσως 7.Οι γονείς σας σας παροτρύνουν να ασχοληθείτε με τον αθλητισμό; α. Ναι β. Όχι γ. Αδιάφοροι 8.Οι αθλητικές εγκαταστάσεις που αθλείστε εκτός σχολείου σας ικανοποιούν; α. Αρκετά β. Καθόλου 9.Πιστεύεις ότι ο προπονητής σου έχι καθοριστικό ρόλο στην επίδοση σου; α. Αρκετά β. Καθόλου 10. Θα θυσιάζατε μια έξοδο σας για περισσότερη εξάσκηση; α. Ναι β. Όχι γ. Μπορεί 11. Πολλοί παίχτες επαγγελματικού επιπέδου παίρνουν αναβολικά- στεροειδή. Εσείς θα μπαίνατε στη διαδικασία να παίρνατε αναβολικά για να βελτιώσετε την επίδοσή σας; α. Ναι β. Όχι γ. Ίσως δ. Δεν ξέρω 12.Τα σύγχρονα φαινόμενα βίας σας αποθαρρύνουν να συνεχίσετε στο χώρο του αθλητισμού; α. Ναι β. Όχι

1. ΕΡΩΤΗΣΗ Αξιοσημείωτη είναι η μεγάλη ποικιλία αθλημάτων στα ενδιαφέροντα των μαθητών. Έτσι το μεγαλύτερο μέρος των μαθητών φαίνεται πως προτιμούν το ποδόσφαιρο (8 άτομα) και το μπάσκετ (6 άτομα). Αρκετοί μάλιστα μαθητές παρουσιάζουν προτίμηση σε βόλλευ και κολύμβηση, ενώ πολλοί ασχολούνται με άλλα αθλήματα. Τα αποτελέσματα αυτά φαίνονται από το παρακάτω σχεδιάγραμμα.

2. ΕΡΩΤΗΣΗ Στη συνέχεια, αρκετοί είναι οι νέοι που ασχολούνται 1-3 ώρες την εβδομάδα ενώ τα μεγάλα ποσοστά 4-6 ώρες (10 άτομα) και 7-10 ώρες (6 άτομα) δείχνουν την αγάπη των νέων και την αφοσίωση τους στο άθλημα που ασκούν. Βέβαια υπάρχουν και 2 άτομα οι οποίοι ασχολούνται πάνω από 10 ώρες την εβδομάδα. Το παρακάτω σχεδιάγραμμα επισημαίνει τα παραπάνω αποτελέσματα.

3. ΕΡΩΤΗΣΗ Όσον αφορά τους λόγους ενασχόλησης τους, οι περισσότεροι ασχολούνται για ευχαρίστηση (12 άτομα) άλλοι για εκτόνωση και χαλάρωση (7 άτομα), ενώ υπάρχουν και άτομα τα οποία ασχολούνται προκειμένου να βελτιώσουν τη φυσική τους κατάσταση (6 άτομα). Το σχετικό σχεδιάγραμμα δείχνει τα παραπάνω αποτελέσματα.

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ Παράλληλα από την έρευνα φαίνεται πως οι περισσότεροι νέοι ασχολούνται από 4-6 χρόνια (12 άτομα), ενώ ένα μεγάλο μέρος από αυτούς δεν επιθυμεί να το ακολουθήσει επαγγελματικά. Σχετικά με την επιθυμία των γονέων για την ενασχόληση των παιδιών τους με τον αθλητισμό, ένα πολύ μεγάλο ποσοστό παιδιών απάντησε ότι παροτρύνονται από τους γονείς τους. Επιπλέον οι περισσότεροι, είναι ικανοποιημένοι από τις αθλητικές εγκαταστάσεις εκτός σχολείου, ενώ μόνο 4 άτομα απάντησαν ότι ο προπονητής δεν έχει καθοριστικό ρόλο στην επίδοσή τους.

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι μια μεγάλη μερίδα παιδιών ίσως θα θυσίαζε μια έξοδο για περισσότερη εξάσκηση. Τέλος, είναι σημαντικό να τονιστεί ότι ελάχιστοι θα έπαιρναν αναβολικά-στεροειδή για να βελτιώσουν την επίδοσή τους, ενώ εξαιρετικά μεγάλο ποσοστό δεν αποθαρρύνεται από τα σύγχρονα φαινόμενα βίας στο χώρο του αθλητισμού. Τα παιδιά έχουν ανάγκη από καθημερινή φυσική δραστηριότητα.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Η φυσική δραστηριότητα βοηθά στην ανάπτυξη και βελτιώνει τόσο τη σωματική όσο και την ψυχική υγεία. Οι έρευνες δείχνουν ότι στην εποχή μας η σημασία της άθλησης είναι μεγαλύτερη από ποτέ. Θα προσθέταμε ότι είναι και σημαντικότερη από ποτέ.